موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تأکید دانشگاه تهران بر اعلام نتایج دکتری ۹۶ از سوی سنجش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تهران با انتشار نمرات مصاحبه داوطلبان حاضر در مصاحبه دکتری ۹۶ بر اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش پس از اعمال نمره آزمون کتبی تأکید کرد.

به گزارش پی‌اچ‌دی‌تست، بنا بر اعلام دانشگاه تهران، نتایج آزمون دکتری مهندسی عمران سال ۱۳۹۶ به شرح لینک زیر است. گفتنی است نمره نهایی درج شده در فایل اکسل صرفا پنجاه درصد نمره کل داوطلبان است که توسط دانشگاه پس از ارزیابی مدارک آموزشی، پژوهشی و مصاحبه تخصصی محاسبه شده است و نتیجه پذیرش داوطلبان توسط سازمان سنجش پس از اعمال نمره تراز داوطلبان (پنجاه درصد دیگر) اعلام خواهد شد. لذا نتیجه درج شده در سایت عمران بیانگر پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان نخواهد بود.

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۶ رشته عمران دانشگاه تهران

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سازه
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان، با من تماس گرفتن گفتن باید اصل مدارکم رو ببرم دانشگاه تهران تحویل بدم. با شخص دیگری هم در این خصوص تماس گرفته شده؟؟؟ جالبه که تنها دانشگاهیه که هنوز اسامی قبولی های استعداد رو اعلام نکرده

شیما-ای تی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

سلام دوستان
امیدوارم هر کسی به هر چی صلاحش هست برسه :) میدونم شاید جای مناسبی نباشه برای طرح این درخواست اما ممنونم میشم کمکم کنید
دوستانی که رشته شون ای تی هست میشه رتبه و منابعی که خوندن برای کنکور امسال رو اعلام کنن.

..........
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  شیما-ای تی

سلام
شما بهتره تو صفحه مربوط به رشته خودتون این سوال را مطرح کنید
اونجا بهتر جواب میگیرید

به ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

پس احتمال رد شدن هست آره؟

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  به ویدا

نمیشه گفت که صددرصد قبول هستید
فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود

احسان
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۳۸ ق٫ظ

سلام، یک سوال خواهشا ج بدید اگه اطلاع دارید دوستان عزیز، دانشگاهی ک رفتم واسه مصاحبه کلا ۴ نفر ظرفیت داره رشته مارو، و ۱۵ نفر مصاحبه دادیم، از منبع موًق شنیدم که اسامی رو فرستادن واسه سنجش و اسم من نفر سوم هستش، با توجه به اینکه بنده دانشگاه مقطع ارشدم هم، همین دانشگاه و اولویت اولم هم همین دانشگاست و حتی روز مصاحبه همین سوال اولویت اول رو پرسیدن اساتید از من، امیدوار باشم ب قبولی یا نه بره سنجش، سرش داستان درمیارن و رد میشم ؟ با تشکر و آرزوی موفقیت واسه همگی دوستان عزیز

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

قبولی شما بستگی به مجموع نمره مصاحبه و آزمون شما و الویت افرادی که نمره بالاتر از شما در مجموع می‌آورند داره
و چیزی قابل پیش بینی نیست

احسان
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان،

مریم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۸:۳۰ ب٫ظ

سلام ببخشید دوستان
من ارشدمو فردوسی بودم و مصاحبه هم تنها جایی که رفتم فردوسی بود. حدودا یک هفته قبل گزینش رفتن اتاق استاد راهنما. بچه ها نمی‌دونید به چه منظوری بوده؟ برای کسی چنین اتفاقی افتاده؟؟؟

sahar
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام

استاد راهنما جز معرف هات بوده؟

سحر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۵ ب٫ظ

سلام ببخشید دوستان
من ارشدمو فردوسی بودم و مصاحبه هم تنها جایی که رفتم فردوسی بود. حدودا یک هفته قبل گزینش رفتن اتاق استاد راهنما. بچه ها نمی‌دونید به چه منظوری بوده؟ برای کسی چنین اتفاقی افتاده؟؟؟

سارا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان من از ۱۵ نفر که واسه مصاحبه اومده بودن و ظرفیت ۲ نفر بود ششم شدم هیچ شانسی برا قبولی وجود نداره؟

برق مخابرات
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

شانس که بله وجود داره. اینکه ۴ نفر از لیست الویت های بالاترشون قبول شن اتفاق معمولیه مخصوصا توی دانشگاه های غیر تهران. حتی تهران هم کم بیش پیش میاد. نا امید نباشید ولی خوب هیچ حساب کتابی وجود نداره تا کارنامه ها نهایی بیان.

و
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  برق مخابرات

البته به اون هم بستگی داره که تو مجموع نمره مصاحبه و آزمون چندم شده باشید و آنهایی که در نمره نهایی از شما بالاتر هستند اولویت‌های بالاتر را قبول شده باشند یا نه

سارا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  برق مخابرات

خیلی ممنون

الهام
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان
ممنون میشم پاسخ بدین،بانداشتن پایان نامه یعنی آموزش مخور بودن چند امتیاز مصاخبه رو از دست میدم،
سپاس

داوطلب امسال
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ق٫ظ

با سلام به همه.
یه سوال داشتم:

به نظرتون سنجش فرم صلاحیت عمومی را برای همه داوطلبان بررسی می کنه؟
یا فقط برای داوطلبانی که دانشگاه اسم اونا را بعد از مصاحبه به سنجش فرستاده؟

.
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۴ ق٫ظ

از سنجش سوال کردم
عنوان درخواست :عمومی | دکتری – بررسی صلاحیت عمومی
متن درخواست :با سلام
صلاحیت عمومی تمام اشخاصی که فرم مربوط به صلاحیت عمومی را تکمیل نموده اند بررسی میشود؟ یا نه فقط صلاحیت عمومی افرادی که در یک یا چند محل مصاحبه پذیرفته شده اند مورد بررسی قرار میگیرد؟ با تشکر
پاسخ :با سلام
بصورت کامل تمام فرمها بررسی میشود. موفق و پیروز باشید
با سپاس

داوطلب امسال
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

با سپاس از شما که جواب سنجش را کپی کردید و فرستادید.

سپاسگزارم. پیروزباشید.

به sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

شما رشتتون چی هست؟

ناصر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۵ ب٫ظ

واقعا چه حساسیت های بیجایی شاید اساتید به بعضی قول قبولی داده باشن دلیل این همه بحث رو نمی فهمم همه جای دنیا مصاحبه هست کاری و تحصیلی اگه تا به حال اپلای کرده باشید می بینید خیلی دانشگاه های معتبر دنیا بر اساس رزومه و مصاحبه و حتی رفتار دانشجویی رو انتخاب می کنن هیچ آزمونی هم در کار نیست چه بسا رتبه های خوبی که واقعا سواد چندانی ندارند و این موضوع رو خودم به شخصه تو مصاحبه ها دیدم امیدوارم کمی منصف باشیم و با تماسهای می در پی با اساتید فقط شرایط رو برای خودمون سخت می کنیم و از دنیا عقب می مونیم

@
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام
شما همون آقا ناصر هستید که اول گفتید دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان باهاتون برای قبولی تماس گرفتند بعد گفتید فقط برای پرسیدن اولویت تماس گرفتند؟

ناصر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  @

بله ولی من نگفتم برای قبولی تماس گرفتن فقط گفتم تماس گرفتن و فقط هم پرسیدن اولویت اولتون کجاس ظاهرا شما روی این موضوع خیلی حساس شدید

+++++++
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۵۱ ب٫ظ

چند شب پیش یکی از اساتید را توی یه جمعی دیدم اینقدر از دست تماسایی که باهاشون گرفته میشه بعد مصاحبه شاکی بود که نگو
میگفتند که هیچ سالی حتی پارسال که کامل قبولی دست دانشگاه بود اینقدر تماس نداشتیم
حتی میگفتند یکی از افراد خیلی اصرار داشت که بدونه قبول میشه یا نه و من هم بدون هیچ قصدی بهش گفتم انشالله قبول میشی
از فرداش کل دانشگاه پیچیده بود که من به دانشجو خبر قبولی دادم و تماس ها بیشتر شد و به هر کس پاسخ می‌دادم که منتظر سنجش بمونید میگفتند که شما به یکی از افراد گفتید قبول هستید و این انشالله گفتن اسباب اذیت بیشتر من و همکارانم شد
کلا از روند امسال ناراضی بودند و می‌گفتند ما فقط نمره مصاحبه را بر حسب امتیازات دادیم و هیچ نظری در مورد قبولی اشخاص نمی‌تونیم بدیم

ژئوفیزیک
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۱۱ ب٫ظ

اساتید موسسه به کسی نمره مصاحبه را گفتن؟با کسی تماس گرفتن آیا؟

@
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۵۹ ب٫ظ

یکی از دوستان در یک صفحه اعلام کرده بود که دو تا از دانشگاه ها باهام تماس گرفتند و خیلی‌ها پیگیر این موضوع شدن و حتی به دانشگاه ها و اساتید مراجعه کردند همه گفته بودن که ما تماسی دال بر قبولی با کسی نگرفتیم
بعد از کلی استرس و نگرانی و پرس و جو
ایشون فرمودند کههر دو دانشگاه فقط تماس گرفتند و در مورد اولویت ایشون سوال کردند و ایشون این سوال کردن و تماس را دلیل قبولی خودشون در اون دانشگاه ها بر داشت کردند

علی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۲۱ ب٫ظ

بچه ها میشه لطفا بهم بگین اساتید چرا تماس میگیرن؟ هدف شون دقیقا چیه؟ نمیتونن تا شهریور صبر کنن؟ فقط زنگ میزنن میگن قبول شدی؟ خب چه فرقی با این داره که زنگ نزنن؟ بعضیا میگن تعهد میگیرن ولی تعهد در چه زمینه ای؟ امسال که هیچ جا به تعهد اشاره نشده. دوستان اگر کسی اطلاعات مفید و دقیق در این موارد داره منو راهنمایی کنه. ممنون

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

زنگ میزنن که مطمئن شن دانشجویی که میخوان میره همونجا. میگن دانشگاه ما رو بیار انتخاب اول بهت نمره بدیم. اونایی هم که تماس میگیرن از همون موقع شروع میکنن به کار دادن به دانشجو که وقتی مهر میره یکم آماده باشه.

@
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  sh

حتی اگه دانشگاهی تعهد بدهید و اولویت قبل این دانشگاه را مصاحبه رفته باشید وقبول بشوید باید قبولی سنجش را بروید و امسال این گونه تعهدها هیچ ارزشی ندارد

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  @

من نگفتم تعهد کتبی…حداقل تو رشته ما من چنین چیزی امسال ندیدم. بله دقیقا همینطوره…اولین انتخاب قبولی شو هرکی باید بره دیگه

محاسبه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  sh

ببخشید دوست عزیز ولی مگه قحطی دانشجوی خوبه که یکی رو پیدا کنن بهش تمنا کنن که اولویتش رو تغییر بده به اون دانشگاه تا بهش نمره بدن؟ دانشجویی که توی مصاحبه خوب ظاهر میشه به اندازه توانایی که از خودش نشون میده نمره میگیره و بعدم بر اساس اولویت قبول میشه. وقتی دانشجویی یه دانشگاهی رو فرضا به عنوان اولویت انتخاب نکرده معنیش اینه که دوست داشته جای دیگه ای قبول شه، اساتید هم اینو میدونن، چرا باید به زور بگن اولویتتو عوض کن تا بهت نمره بدیم؟!تا جایی که میدونم اساتید حس خوبی به این که ترجیح دانشجویی نباشن حساس هستند چه برسه اینکه بدون در نظر گرفتن این موضوع زنگ بزنن بگن اولویتتو تغییر بده

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه

بهرحال خوب یا بد، درست یا غلط…چنین اتفاقی افتاده

محاسبه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  sh

صحت این موضوع زیر سواله. من پیرو بحثهای اینجا از یکی از اساتید پیشین خودم سوال کردم و ایشون گفت ما با دانشجو در مورد اینکه چه نمره ای گرفته یا وضعیت نمره ش چطوره مستقیم و غیرمستقیم حرفی نمیزنیم چه برسه به اینکه به دانشجو بگیم تو قبولی و جای دیگه نرو یا دانشگاه مارو اول بزن یا اینکه تو اسمت به عنوان نفر چندم رد شده و…

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه

قطعا تماس استاد و دانشگاه نشوندهنده قبولی قطعی نیست…و تماس نگرفتن نشوندهنده قبول نشدن. چون ۵۰ درصد دست سنجشه…ولی اینکه بگین کلا تماسی گرفته نشده نیست…تو رشته ما خیلی از دانشگاها زنگ زدن. و همه هم میدونن. پس اگر شما تو رشته تون خبر ندارین قطعا تو رشته شما تماسی گرفته نشده. نگران نباشین. انشاالله که قبولین

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه

اینکه قطعی بگن قبولی یا جای دیگه مصاحبه نرو رو من هم ندیدم. اما نمره و اینکه نفر چندم هستیم و خیلیا میدونن و از اساتید یا آموزش پرسیدن. و البته تاکید هم میکنن که این ۵۰ درصد نمره س

@
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  sh

یکی از دوستان من هم یک بار گفت نمره من از مصاحبه فلان نمره شده من ازش پرسیدم که چطور از نمره اطلاع پیدا کردی
می‌گفت خودم حساب کردم
قسمت پژوهشی و آموزشی را خودش حساب کرده بود و از تعداد سوالاتی که ازش پرسیده بودند و اونایی که جواب داده بود ونداده بود تناسب بسته بود و از خودش فرضا تو این قسمت نمره کم کرده بود و می‌گفت نمره منه تو اون مصاحبه

sh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه

اینا که درست نیست… ولی دیدم خیلی از اساتید نمره و اینکه نفر چندم هستن رو گفتن. حتی یه دانشگاه بچه ها از آموزش سوال کرده بودن و ایشون جواب داده بودن. خیلی مهم نیست این قضیه. دیدین که دانشکده عمران دانشگاه تهران نمرات مصاحبه رو اعلام کرده. دانشگاه گیلان گفته قبل نتایج نمره مصاحبه رو اعلام میکنم…پس خیلی اهمیت نداره…حساس نشین…چیز امنیتی نیست…

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۳۹ ب٫ظ

حتی اگه دانشگاهی مجموع نمره مصاحبه و آزمون را در نظر بگیره و تماس بگیره فقط می‌تونه با تعداد ظرفیت پذیرششون تماس بگیره
و دانشگاه اگه مطمئن باشه که طرف اولویت اولش هست می‌تونه درمورد قبولی صددرصد فرد اطمینان حاصل کنه اصولا هم به صرف اینکه کسی اولویت اولش هست قبول نمی‌کنند و همه هم نمی‌توانند همه دانشگاه ها را اولویت اول بزنند
پس با این تماس ها نمیشه درمورد قبولی یا عدم قبولی فرد در اون دانشگاه اطمینان حاصل کرد

داوطلب
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  .............

صرفا جهت اطلاع چندتا از دانشگاه های تهران توی رشته ی من (اسم رشته و دانشگاه رو نمیارم) دقیقا به تعداد ظرفیتشون تماس گرفتند و اکثر اون افراد اون دانشگاه رو الویت اول و یه تعداد کمی الویت دوم زده بودند. باتون موافقم که در صورت تماس قبولی تضمین شده نیست ولی اگه واقعا با کسی تماس گرفته شده باید قبول کرد که شانس قبولیش بالا میره.

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خب حالا اگه کسی که اولویت دومش بوده الویت قبلی را قبول بشه جا برای نفر بعدی که باهام تماس نگرفته شده باز میشه دیگه

داوطلب
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  .............

درسته. همینطور پیش میره

ایمان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

به ………….
شما فرمودین اساتید هم تماس بگیرن فرقی هم نداشت!!! دوست گرامی، اساتید اگه بخوان برتون دارن مطمئن باش جوری نمره میدن که حتی طرف رتبه ۱ هم شده نتونه قبول شه. به نظرتون سخته؟؟ دوست خودم رشتش فنیه، از یه ماه قبل شیرینی داده به ما ،میگه ۱۰۰ درصد قبول شدم. استاده بهش زنگ زده اونم رفته پیشش حتی میدونه رتبش چند شده تو مصاحبه و گفته با یه حاشیه امنیت خیلی بالا هم نمرشو رد کردن که اگه کتبی هم لحاظ بشه باز هم به مشکل نخوره. فقط ماهایی که زنگ نزدن باید بشینیم منتظر تا شهریور. من که خودم خیلی خیلی ناراحتم. این سومین سالم بود که کنکور دادم و مطمئنم باز قبول نمیشم. ولی یه امید کوچک دارم تا اعلام نتایج. موفق باشید دوستان

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

شماکه سال سوم هست که امتحان می‌دید سال ۹۴ هم با کسی تماس می‌گرفتند؟؟؟؟
بااین که سهم مصاحبه ۷۰ درصد بود

ایمان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  .............

بله تماس میگرفتن، قطعا هم تماس میگرفتن! هممون میدونیم اونایی که مدنظرشون هست تماس میگیرن و انتخاب میشن همین دوست من یه مقاله هم نداشت ولی تو هرچی همایش و کنگره بود دست راست استاد میشد اخر سر هم اون قبول داره میشه! من هم که سومین ساله دارم کنکور میدم اصلا هیچی.

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

غیر از پارسال سال هاست قبل با هیچ کس هیچ تماسی مبنا بر قبولی گرفته نشده

برق
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  .............

من خودم امسال تعهد دادم اونم دانشگاه صنعتی شیراز. اسم استاد رو نمیتونم بگم

M.B
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  .............

باسلام
من از جمله کسانی هستم که از دو تا دانشگاه باهام تماس گرفتن، اما بیایید منطقی باشیم که امسال تماس اساتید به منزله قبولی صدرصد نیست و نتیجه نهایی سنجش اعلام میکنه، ولی در صورت تماس، طرف میتونه امیدوار باشه همین.
به امید موفقیت تمامی دوستان

به تینا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

بله دوست عزیز. اساتید بهشون زنگ میزنن میگن بیا اینجا با هم چایی بخوریم، بعدش یه مدت با هم مزاح میگن و درانتها اساتید برگه نمره دهی رو بهشون با جزییات نشون میدن که نفر چندم در مصاحبه و نفر چندم با احتساب نمره کتبی و مصاحبه هستن، و بهشون با تاکید میسپرن دیگه مصاحبه نرید!!!!! فقط اساتید برخی رشته ها هستن که دانشجو خودشو بکشه هم کوچکترین اطلاعاتی نمیدن و میگن محرمانست و از این سوال ما میرنجن، ولی اساتید بقیه خوبن. شما هم باور کنید

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  به تینا

ایول
حرف دل من را هم زدی
با شما موافقم دوست عزیز

parys
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  .............

واقعا گل گفتید من با هر استادی تماس میگیرم میگن نتایج محرمانه هست و حتی خیلی از اساتید گفتن امسال به هیچ کس نمیتونیم قطعی بگیم کی قبول هست. چون نقش سنجش هم امسال پر رنگ هست .حالا نمیدونم چرا بعضی از دوستان بخاطر حرف استاد مصاحبه جاهای دیگه نرفتن من از اساتید مدرس تهران بوعلی حتی چند دانشگاه دیگه پرسیدم اما هیچ استادی جواب نداده و همشون میگن که امسال سنجش هم نقش داره و میتونه تغیرات بده در نتایج کسایی که دانشگاه معرفی کرده

برق
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  parys

عزیزم خب معلومه اینطوری میگن. نکنه انتظار دارین جواب بدن بله ما با اونایی که انتخاب کردیمشون تماس گرفتیم و نمرات و رتبه اونهارو هم بهشون گفتیم!!!!!!

parys
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  برق

من خودم نپرسیدم اما استاد راهنمام با این اساتید رابطه خوبی داره و حتی دوست هستند ایشون پرسیدن

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  برق

پارسال که تکلیف معلوم بود و کل نمره دست دانشگاه بود که تماس می‌گرفتند
اما سال های قبل چی
کسی را سراغ دارید که سال ۹۳ یا ۹۴ که سهم سنجش ۳۰ درصد بود یا سال ۹۲ که دقیقا مثل امسال بوده قبل اعلام نتایج سنجش باهاشون تماس گرفته شده باشه که قبولید
بعضیا پست گذاشتند که مثلاً ما ذخیره هستیم آخه ذخیره چیه ذخیره مال پارسال بود
سال های قبل تر نمره همه را با حد نصاب میفرستادن دانشگاه هر کس حدنصاب دانشگاه را آورده بود می‌رفت تو گردونه رقابت مجموع نمرات سنجش و مصاحبه را با اعمال درصد هر کدوم بررسی می‌کردند و به هرکسی یه رتبه ای تو اون کدرشته داده می‌شد بعد بر حسب الویت و این رتبه قبول شده ها مشخص می‌شدند ممکن بود دانشگاهی ۲ نفر بخواد امانفر دهم هم قبول بشه چون بقیه اولویت‌های قبل را قبول شده باشند اونا هم که حدنصاب دانشگاه را نیاورده باشند کلا مردود میشدند

parys
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  برق

ببینید فقط پارسال اعلام کردن هر سال قبولی نهایی با سنجش بوده سال ۹۴ هم با هیچ کسی نماس نگرفتن . حتی اگه تماس گرفتن سهم مصاحبه ۷۰ بوده

دادا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

سلام دوستان نمره مصاحبه جدا از نمره سنجش دانشگاهها می فرستن؟

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بچه ها ۱ سوال
اگه کسی استعداد درخشان قبول بشه
و از طریق آزمون هم دانشگاهی قبول بشیم میشه خودمون انتخاب کنیم کجا بریم؟

تینا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام بر دوستان. این اطلاعاتی که از رتبه تون در مصاحبه دانشگاه ها دارین از کجا اوردین؟از کجا میدونین تو چه دانشگاهی نفر چندم قبولی هستین؟ از دانشگاه بهتون زنگ زدن!!؟؟؟

دانیال
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۰۲ ق٫ظ

سلام
من رتبم شده ۱۶..ترازم ۵۸۳۲..
تو ی دانشگاه ک اولویت دومم هست ۷ تم شدم و تو ی دانشگاه دیگه ک اولویت سومم بود ۵ ام شدم
ب نظر شما امکانش هست قبول شم ؟؟

برق
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

ظرفیت این دو دانشگاه چقدر بود؟

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

ظرفیت پذیرش هر کدوم از این دانشگاه ها چند نفر هست؟
شما در مجموع نمره مصاحبه و آزمون هفتم و پنجم شدید یا فقط در مصاحبه؟

به ..............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  .............

ببخشید أیا به شما از طرف دانشگاه یا استادی تماسی مبنی بر انتخاب شما، گرفته شده ؟؟

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  به ..............

نه عزیزم
تماسی گرفته نشده
کلا دانشگاه هایی که من مصاحبه رفتم با کسی تماس نگرفته اند اگه گرفته بودند هم فرقی نداشت باید همگی منتظر نتایج سنجش باشیم
حداقل دو هفته دیگه

دانیال
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  .............

درمجموع ن..
فقط در مصاحبه این رتبه ها کسب کردم

دانیال
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  .............

ب ترتیب ۳ و ۲
ظرفیت داشت

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

اصلا نمیشه در مورد وضعیت شما اظهار نظر کرد
باید تا اعلام نتایج سنجش صبر کنید

حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

احتمالش پایینه

سحر/
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۲۹ ب٫ظ

دوستان من نمره مصاحبه م طوری رد شده که از بین ١۵ نفر ظرفیت اون دانشگاه اسم من ٨ شده! به نظرتون میتونم امید به قبولی داشته باشم با توجه به اینکه هنوز ۵٠ درصد بعدی لحاظ نشده!!!!

آسا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر/

بستگی داره. بعضی دانشگاه ها با توججه به نمره کتبی نمره داوطلب را رد میکنند که ۱۰۰% قبلو بشه. انتخاب اولتون بوده؟

سحر
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آسا

بله انتخاب اولم بود

ایمان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر/

این که سوال پرسیدن نداره ۱۰۰ درصد قبولی

.............
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحر/

اگر مجموع نمره سنجش و مصاحبه شما بین ۱۵ نفر اول باشه بله شما قبول هستید

M n f
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر/

من تاجایی که دفترچه رو دیدم ظرفیت ۱۵ نفره نداشت! میشه بپرسم رشتتون چیه؟

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  M n f

اگه اشتباه نکنم مهندسی شیمی دانشگاه شیراز باشند

سوال
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۲۳ ب٫ظ

دوستان من تو یه دانشگاه بع عنوان نفر ۴ اسمم به سنجش رفته رتبم ۸ و میدونم قبل من رتبه دو و سه هم هستن. اون دانشگاه دو نفر پذیرش داره به نظر شما من شانسی دارم

.............
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

اگه اون دو نفر که رتبه بهتر از شما دارند جز افرادی باشند که نمره مصاحبه بالاتر از شما دارند و در صورتی که الویت قبل این دانشگاه را قبول نشد اون دو نفر قبول میشوند ولی در غیر این احتمال قبولی شما هست

آسا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سلام بچه ها. دکتران آینده. ببخشید کسی میدونه کلاس های دکترا از کی شروع میشه؟

م
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  آسا

سلام ، بستگی به دانشگاه داره. اما معمولا اواخر شهریورماه شروع میشه.

.............
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آسا

من سال ۸۶ رتبم تو سراسری ۳۲۳ ریاضی شد سال ۹۳ تو رشته ارشدم رتبم ۳۲ شد و امسال هم رتبه ۱۲ دکترا شدم
اما تا این لحظه هیچ کلاس فوق برنامه یا کنکوری شرکت نکردم
بیشتر به تلاش خودتون بستگی داره و اینکه جزوات خوبی در اختیار داشته باشید
من برای دکترا تقریبا مطالعه ای نداشتم و حتی فکر نمی‌کردم قبول بشم چه برسه از بین تقریبا ۲۵۰۰ نفر رتبم بشه ۱۲

ج
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  .............

روند صعودی خوبی داشته اید واقعا تبریک، میشه بپرسم با رتبه ۱۲ که داشته اید چند درصد زبان انگلیسی زده اید؟

.............
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ج

اتفاقا بدتر شدم
جامعه آماری دکترا خیلی کمتر از ارشد و همچنین کارشناسی خیلی خیلی کمتر از سراسری هست
من زبان را ۱۵ درصد و استعداد را ۳۳ درصد و تخصصی ۶۶ درصد زدم

ز
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  .............

۶۶ تخصصی بی نظیره

.............
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  .............

البته ناگفته نماند که رتبه یک رشته من تقریبا نزدیک ۷۳ درصد تخصصی زده و زبان ۸۰ درصد زدند
اصولا رتبه های بهتر از من در زبان با هم تفاوت زیادی داشتیم
ولی من اصولا زبانم خوب نیست و در ازمون ام اس ار تی خرداد شرکت کردم ولی نمره ۴۳ را گرفتم

آسا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  .............

قبول شدم. خواستم ببینم کلاسا از کی شروع میشه…خداکنه ۸ صبح نندازن خوابمون میاد

مخابرات
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  آسا

دوست عزیز چطور اینقدر مطمئن هستید؟ فقط رو حساب تماس اساتید و دانشگاه یا اینکه تونستید از سازمان سنجش استعلام کنید؟

آسا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مخابرات

نه استعداد درخشان قبول شدم

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مخابرات

مبارکتون باشه

جواد - جغرافیای سیاسی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  .............

شرایط من و شما تقریبا شبیه همه.سراسری ۸۷ ۵۲۶ انسانی شدم.۹۱ رتبه ۱ ارشد و امسال رتبه ۷ دکتری
هیچ کلاس یا موسسه ای هم نرفتم
برای دکتری هم بیش از حد خودمو خسته نکردم
به نظرم کیفیت خوندن خیلی مهمتر از کمیته.مثلا من برای ارشد ۱ ماه بیشتر وقت نگذاشتم اونم روزی ۳-۴ ساعت!ولی خوب خوندم و با تمرکز

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

اتفاقا در یکی از مصاحبه ها استادی از من سوال کرد که اگه فرضا شما فردا امتحان داشته باشید و خانواده از شما بخواهند که همراهشان به پیک نیک بروید چکار میکنید منم در جواب گفتم که من شب امتحان کلا درس نمی‌خونم و به هر چی از قبل خونده باشم اکتفا می‌کنم و حتما همراه خانوادم میرم
حالا گفته من چه بازخوردی داشته باشه نمی‌دونم
ولی واقعا برای آزمون ها هم اینجوری بودم و در طول دانشگاه به هر چی یاد گرفتم با یه مرور کلی اکتفا میکنم
البته هر کس با دیگری فرق داره من اگه شب امتحان درس بخونم واقعا امتحانم را خراب می‌کنم باید قبل امتحان حتماً ذهنم استراحت کنه ولی خیلیا هم نتایج خیلی عالی از درس خواندن شب امتحان میگیرند

جواد - جغرافیای سیاسی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  .............

البته منظور دوستمون فکر کنم کلاسای اصلی دکتری بوده

.............
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

بله من چون نمی‌دونستم ایشون از طریق استعداد درخشان قبول شدند متوجه منظورشون نشدم

شیمی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۵۰ ب٫ظ

همه ما استرس داریم، ولی باید بتونیم خودمون رو‌کنترل کنیم، ما قراره وارد مرحله جدید و‌ سختی بشیم اگه نتونیم روی خودمون کنترل داشته باشیم هیچوقت موفق نخاهیم شد،…..
دوستان توکل به خدا رو فراموش نکنید ،توکل کنید آرامش میگیرید
موفق باشید

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی

فکر کنم بعد از اتمام انتخاب رشته سراسری برای مارو اعلام کنن. همون ۲۷ ۲۸ ام مرداد

علی طلوعی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۲۸ ب٫ظ

کشتن ما رو با تاخیر در جواب دادن. من که به شخصه از بس استرس دارم مریض شدم.

.....
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

دوست عزیز امیدتون به خدا باشه
هر چی قسمت باشه اتفاق می افته

علی طلوعی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  .....

ممنون از جوابتون. راستش من بخاطر تاهلم ۲جا مصاحبه رفتم. ولی از بی عدالتی اساتید خیلی دلگیرم؛ چون مصاحبم تو اولویت اولم که دانشگاه محل تحصیل ارشدم بود خیلی خوب بود ولی رتبه ام تو افرادی که حدنصاب رو اوردن جالب نیست (۱۱ شدم و ۴ تا روزانه بیشتر نمیخوان).

.....
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

اصلا نگران نباشید
احتمال قبولی شما هم خیلی بالاست و امکان این که افرادی که مجموع نمره بالاتر از شما دارند الویت هایش قبل‌تر را قبول بشوند زیاده
من تو کارنامه سال هاست گذشته خیلی این موارد را دیدم که با وجودی که تعداد محدودی میخواستند ولی آخرین رتبه قبولی خیلی بالا بوده
به عنوان مثال تو کارنامه زیر با این که دانشگاه شاهرود تو این رشته ۴ نفر می‌خواسته اما آخرین رتبه مجاز ۱۳ بوده یعنی نه نفر دیگه انتخاب های قبلی را قبول شده اند
پس نگران نباشید این جوری من خیلی دیدم
https://phdtest.ir/1393/09/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-93-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C/

.....
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

اگه این کارنامه را هم ببینید دانشگاه اصفهان ۴ نفر می‌خواسته و آخرین رتبه کل قبولی دانشگاه ۱۱ هست همچنین دانشگاه زنجان ۲ نفر میخواسته ولی آخرین رتبه قبولی ۱۱ بوده که نشون می‌ده نه نفر انتخاب های قبلی را قبول شدند
https://phdtest.ir/1393/09/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-93-%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87/
اصلا به این چیزها فکر نکنید
امیدتون به خدا باشه

علی طلوعی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  .....

دوست عزیز ممنون. امیدوارم کردید.

ر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

شما اطلاع دارید که چند نفر مصاحبه شرکت کردند و چند نفر نمره حد نصاب را اوردند؟

دانیال
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

سلام علی جان
رتبه تون تو کارنامه اولیه سنجش ۱۱ شد یا اینکه تو مصاحبه ۱۱ ام شدین؟

علی طلوعی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

سلام تومصاحبه.

naseh
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلوعی

دوست عزیز نگران نباش، نمره مصاحبه فاصله رو خیلی راحت میتونه جبران کنه.اساتید بخوان بردرند راحت شدنی است.

به ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

شما قبلا گفتید سال ۸۸ هیئت علمی دانشگاه آزاد شدید با مدرک ارشد الان میگید کنکور سراسریتون سال ۸۶ بوده
مگه امکان داره در طی دو سال هم کارشناسی و هم ارشد بخونید هم مراحل هیئت علمی شدن را بگذرانید

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۱۲ ق٫ظ

ارشد دو سال بود دبگه. ۸۶ ارشد قبول شدم. نه من کی گفتم کنکور سراسری…. ایشون گفتن ۸۶ اولین سالی بود. منم گفتم من ۸۶ای ام.

...
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

آخه بحث سر کنکور سراسری و دکترا بود اصلأ
ولی دیگه کلا مهم نیست من پاسخم را گرفتم

...
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

البته شما اگه طبق گفته خودتون منظورتون اگه ارشد هم باشه باز هم اینقدر سریع بعد فارغ‌التحصیل شدن نمیشه هیئت علمی یه دانشگاه شد
کلا تناقض زیادی تو تمام صحبت هایش شما پیدا میشه
انشاء الله موفق باشید

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

ممنون همچنین…. برای هیت علمی شدن هم آشنا تقریبا مهمه .

دکتری
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

بله من منظورم کنکور کارشناسی بود.

به ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۳۴ ق٫ظ

با سلام
می‌تونم بدونم رشته شما چی هست؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

مهندسی بیوسیتم

دکتری
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۱۱ ق٫ظ

یادش بخیر، ۱۶ شهریور ۸۶، اولین سالی بود ک منتظر نتایج کنکور بودم، شب تا صب بیدار بودم، اون موقع اینترنت رو با کارت های اکانت تهیه میکردیم. چ روز خوبی شد. مثل چنین روزی بود برای بچه های کارشناسی. امیدوارم امسال شهریور هم نتیجه اخرین کنکور عمرمون شیرییییین باشه

به دکتری
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

اخی یادش بخیر منم ۸۶ کنکوردادم
من که خوابیدم اونشب را
صبح وقت نماز دوستم که همسایمون بود دیده بود لامپ خونمون روشن شده با چه شدتی درو میکوبوند که نتایج اومده چقدر خوشحال شدم نتایج را که دیدم
اما ارشد با اینکه خودم انتخاب اولم قبول شده بودم چون دوستم دوستم قبول نشده بود و من قرار بود این خبررا بهش بدم خیلی ناراحت بودم
یادش بخیر
کاش امسال هرکس زحمت کشیده کلمه مردود را تو کارنامه‌اش نبینه
من که واقعا طاقت دیدن این کلمه را ندارم

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

منم ۸۶ا هستم. تبریک به همه ۸۶ای ها. تبریک به همه ۹۶ای ها

دکتری
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

دقت نکرده بودم ها، اره ۹۶، چ همخونی خوبی دارن. ده سال گذشت. امیدوارم قبول بشیم هممون.

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

قبولی ۱۰۰% نگران نباش

دکتری
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

توکل بر خدا

دانیال
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۲۶ ق٫ظ

رشته ما کلا ۴۰ تا روزانه میگیره…
و رتبه من شد ۱۶
رتبه من جز کدوم طبقه میشه؟

عالی؟ خوب؟؟؟ متوسط؟؟

فلسفه تعلیم و تربیت
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

رزومه تون چیه ؟
تراز تون چنده ؟

نیما
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

مهم اینه که از اساتید با شما تماس گرفته باشن! أیا هیچکدوم از دانشگاههایی که رفتین مصاحبشون باهاتون تماس گرفتن ؟

به نیما
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

دوست عزیز تو رشته ما هیچ دانشگاهی با هیچ کس جهت قبولی نگرفته شده پس به گفته شما یعنی هیچ کس قبول نشده
نه دوست عزیز
موارد اندکی اونم تو رشته های اندکی تماس گرفتند که باز هم تو همون موارد اندک هم با کسایی که تماس نگرفته شده دلیل بر عدم قبولی نیست و ممکنه جز ذخیره ها باشند و قبول بشند

محاسبه :(
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

چرا اینجوری میگین؟ منظورتون اینه که مثلا با من تماس نگرفتن قبول نمیشم؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

خوووب

#
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

سلام بچه ها
این که محل سکونت افراد نزدیک به یه دانشگاه باشه چقدر مهمه در مصاحبه؟
یعنی این هم باعث میشه که به افرادی که محل سکونت نزدیک تر دارند یا ساکن همون استان یا شهر باشند اهمیت بیشتری برای پذیرش بدند و دید بهتری داشته باشند و شانس این افراد بالاتر بره؟

شیمی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  #

اینکه محل سکونتت چقدر با دانشگاهی که رفتی مصاحبه فاصله داشته باشه تاثیر زیادی میتونه داشته باشه، چون اساتید دانشجوی دکتری رو به صورت تمام وقت و بدون دغدغه دوری از خونه میخان، براشون اهمیت زیادی داره، آخه حرف ۵ سال زندگیه

sh
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۳:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  #

قطعا مهمه. ولی اگر خیلی متفاوته باید بتونید قانع شون کنین که رو درس خوندن شما تاثیر نمیذاره و شما حضور تمام وقت تو دانشگاه رو دارین.

#
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  sh

ممنون
اتفاقا من جایی مصاحبه رفتم افرادی که اونجا اومده بودن رتبه های بهتر از من بودن اما همگی از راه های دور بودند
فقط من و یه نفر دیگه راهمون نزدیک بود
و جالب تر اینه که دانشگاهی که من مصاحبش رفتم چون آزمایشگاه مجهزی نداره یه سری کارا را باید دانشحوهاش در دانشگاه شهری که من ساکن اونجا هستم انجام بدند که من متاسفانه دانشگاه شهر خودمون دعوت به مصاحبه نشدم
امیدوارم اینا و رزومه بهترم نسبت به بقیه کمبود رتبه منو جبران کنه
چون انگار رتبه هم براشون مهم بود و اولین سوالشون رتبه بود

sh
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  #

رتبه در کنار رزومه، محل تحصیل، برخورد شما در جلسه مصاحبه، مجرد و متاهل بودنتون و خیلی چیزای دیگه معنا داره. همه چی با هم سنجیده میشه. نگران نباشید. انشاالله موفق باشید.

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۹:۴۶ ب٫ظ

بدون آزمون فردوسی اعلام شد

نسیم
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

سلام دوست عزیز.کدوم قسمت سایت زده؟من که ندیدم.

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

معاونت اموزشی

اموزش عالی۹۶
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۷:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان
فردانتایج اولیه کنکورسراسری میاد و از ۱۹مرداد۲۶مرداد انتخاب رشته واحتمالا دوروزهم تمدید میشود وبعد از ان نتایج نهایی دکتری قاعدتا باید اعلام شو طبق برنامه سازمان سنجش…ارزوی موفقیت برای همه عزیزان

#
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

بله دانشگاه ها تا فردا مهلت دارند که نمرات مصاحبه را برای سنجش ارسال کنند
و بعد دیگه بررسی میشه
چون تقریباً هر ساله نتایج دکترا زودتر از ارشد میاد و ارشد را هم گفتند دهه اول شهریور اعلام میشه پس به احتمال زیاد همون روزای اول شهریور نتایج اعلام میشه

به سارا اسماعیلی
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۵:۴۴ ب٫ظ

سازمان سنجش اعلام کرده دهه اول شهریور نتایج رو اعلام میکنه ولی ممکنه کمی زودتر اعلام بشه (البته نظر شخصی منه) شاید تاریخ اعلام نتایج در سالهای گذشته برای سایر دوستان منتظر جالب باشه که به این ترتیبه :سال ۹۴تاریخ ۲۸مرداد _ سال ۹۳ تاریخ ۲۶ مرداد _ سال ۹۲ تاریخ ۱۲ شهریور _ سال ۹۱ تاریخ ۲۷ شهریور نتایج رو اعلام کردن

ن
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۶:۳۹ ب٫ظ

سالهای پیش اعلام می‌کردند که مثلاً نیمه دوم مرداد یا قبل از شهریور اعلام میشه
امسال هم بعید می‌دونم که تو مرداد اعلام بشه چون خودشون گفتن دهه اول شهریور
مثل نتایج دعوت به مصاحبه که بعضی دانشگاه ها تاریخ مصاحبه را اعلام کرده بودند اما سنجش چون گفت هفته اول خرداد اعلام میشود تا روز اول خرداد اعلام نکرد

ز
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ن

من هم نظر شما راتایید می کنم ، خیلی زود اعلام شه همون ۳ و یا ۴ شهریور است

به ن
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ن

سال ۹۴ هم اعلام کرده بودن دهه اول شهریور ولی ۲۸ مرداد اعلام کردن

ن
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  به ن

نه دوست عزیز سال۹۴ اعلام کردن که نیمه دوم مرداد نتایج نهایی اعلام میشه
یه سرچی بزنید می‌بینید

سارا اسماعیلی
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی دقیقا نمیدونه نتایج قطعی دکتری کی اعلام میشه لطفا هر کس میدونه بگه مچکرم

م
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۵:۲۳ ب٫ظ

سوال منم هست.
لطفا اگر اطلاعی دارید ، بفرمایید.

&
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱:۵۶ ب٫ظ

بر فرض درست بودن صحبت دوستان که میگند دانشگاه باهاشون تماس گرفته
هر دانشگاهی اگه هم تماس بگیره به تعداد ظرفیتش تماس می‌گیره
اکثرا هم که میگند چند تا دانشگاه باهاشون تماس گرفته
هر کس هم یه دانشگاه بیشتر نمی‌تونه بره
مسلما ظرفیتاشون را هم که این همه دانشگاه خالی نمی‌گذارند پس تماس نگرفتن دلیلی بر عدم قبولی نیست

سارا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

دوستان ایا کسی تغییر الویت داده و پیگیر شده که انجام دادن یا نه؟ من تماس گرفتم گفتن فکست رسیده ولی نمیدونم انجام دادن یا نه؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ۷۵. ۷۲ درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری سال ۹۶ نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.
آزمون حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بر اساس آمار اولیه منتشر شده، ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دوره دکتری سال ۹۶ که برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده بودند، برای انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کرده اند.
وی افزود: ۷۵. ۷۲ درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دوره دکتری تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه که آخرین زمان برای انتخاب رشته داوطلبان بوده است، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان اعلام نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ خاطرنشان کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بهار
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

خبر مربوط به چه زمانی هست؟ جدید نباید باشه… از انتخاب رشته حرف زده…. الان مصاحبه ها تموم شدن چه ربطی به انتخاب رشته داره؟!

نیما
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

از من به صورت شفاهی تعهد گرفتن، البته با استادی که منو انتخاب کرده در ارتباطم. ولی به صورت کتبی تعهد ندادم.

جاوید
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

من هم به صورت شفاهی تعهد دادم. هر چند که اون استاد از همین الان موضوعاتی رو برای من انتخاب کرده که مطالعه کنم.

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

حرف منو شما دقیقا یکی هست.

دانیال
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۲:۱۴ ق٫ظ

رتبه متوسط یعنی چند؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

متوسط یعنی اگر ۸۰ تا روزانه میخوان کلا، شما رتبتون ۶۰ باشه

به ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

شما دقیقا این متوسط را چطور حساب کردید؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

فقط در یک صورت میشه با قطعیت از قبولی حرف زد که:
۱-انتخاب اول یک دانشگاهی را زده باشید
۲-رزومه خیلی خوبی داشته باشید
۳-رتبه متوسط رو به خوب داشته باشید.

در اینصورت اگر به شما گفتند جز نفرات انتخاب شده هستید، حتما هستید. ولی در مورد اتخاب اول فقط.

د در مورد اولیویت های بعدی هیچ چیز نمیتوان گفت.

جاوید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

شما خودتون قانون در نظر میگیرن!!!! چه ربطی داره؟! من خودم انتخاب دومم بود که ازونجا باهام تماس گرفتن و تعهد دادم که انتخاب اول رو نرم

sh
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

ایشون هم منظورشون همینه….وقتی شما اولویت دوم تعهد میدی که اولویت اول رو نرین، اولویت دوم میشه انتخاب اول دیگه…فرقی نداره… من تعهد ندادم فقط بهم گفتن برو بیارش اول دانشگاه ما رو. همه اینا یه معنی داره. چه انتخاب باشه چه دهم.

پوریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

بعضی قوانینی که تصویب میکنید واقعا عجیب هستن!منم انتخاب ٩ام رو تعهد دادم.

دانیال
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

با سلام رتبه متوسط یعنی چند؟

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

دوستان عزیز به من جایی نگفتن بیا تعهد بده. زبونا گفتن قبلو شدم.

سارا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان اگه کسی ازمونهای msrt رو شرکت کرده در مورد سطح سوالات لطف کنه تجربه اشو بگه.

م
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بنده پارسال شرکت کردم ، سطحش نزدیک است به تافل و آیلتس به جز اینکه بخش writing و speaking نداره

سارا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  م

مرسی دوست عزیز

به نیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

دوست عزیز این حساب کتاب شاید در نظر شما منطقی و درست بنظر میاد، اما با تحقیقی که من داشتم فقط پارسال از دانشگاه با قبول شده ها جهت تعهد تماس میگرفتند که کلا فرم نمره دهی متفاوت از سالهای گذشته بود. از سال ۹۴ و قبل اون حتا یه مورد هم ندیدم که این گفته شما رو تایید کنند و بلافاصله بعد آزمون تماس بگیرند که شما جای دیگه مصاحبه نرو!!!!!!! مگر دانشجو قحطی هست که اساتید تماس بگیرند و التماس گویان بخوان فلان دانشجو جای دیگه مصاحبه نره تا مگر این گوهر گرانو از دست ندن!!!!!! شما یه مورد از سال ۹۴ پیدا کنید که این اتفاق براش افتاده باشه. تمام این موارد شایعه هست

نیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  به نیما

شما میتوانید نظر خودتون رو داشته باشین و نظر شما برای من محترمه. موفق باشید.

مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  به نیما

ولی یکی از دانشگاه هایی که ما برای مصاحبه رفتیم به یکی از بچه ها همونجا گفته بودن که تعهد بده و بقیه دانشگاه ها رو نرو که البته اون شخص قبول نکرده بود! من خودم شاهدم.

پوریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به 

من دقیقا روز مصاحبه تعهد دادم،و تو متن تعهد هم خواسته شد که ذکر کنم تو مصاحبه بقیه دانشگاه ها شرکت نکنم…

جاوید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

اون دانشگاه اولویت چندمتون بود؟

پوریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

انتخاب ٩ام بود،احتمال نمیدادم اونجا پذیرفته شم بخاطر همین جزو انتخاب های پایین زده بودمش،قبلش فقط یه مصاحبه برگزار شده بود که رفته بودم،که تو مصاحبه هم بهشون گفتم همین یه جا رو رفتم و گفتند بقیه رو شرکت نکنید،که دیگه شرکت نکردم

روانشناس
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

میتونم بپرسم کدوم دانشگاه بودید؟

به نیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۹:۴۳ ق٫ظ

ممکنه بفرمایید بگین چرا باید تماس بگیرن و بگن جای دیگه مصاحبه ندید؟ یعنی اساتید دراین حد خودشونو خوار میکنن؟ از طرفی کدوم اساتید با این وضوح میان اشاره میکنن که به عدالت بی تفاوتن و خودشون بدون توجه به ارزیابی سنجش نمره میدن؟ قبولیهای سالهای گذشته که اینجور چیزا نبوده، مثل اینکه زنگ زدنها امسال مد شده، و جالبه من هشتا دانشگاه مصاحبه رفتم و چنین چیزی ندیدم، و فقط دراینجا چنین موارد عجیبی میشنوم

نیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  به نیما

دوست عزیز برای خیلی از داوطلبین چه امسال و چه سال های قبل اتفاق افتاده که تماس بگیرن باهاشون. در رابطه با ازادی عمل اساتید بگم که کل نمره مرحله دوم ۵۰ نمرست( اگه از ۵۰ بگیریم)، ۲۰ نمره مربوط به سوابق اموزشی و پژوهشیه که تقریبا برای داوطلبان یکسانه یا فاصله خیلی کمی با هم دارن، اصل کاری ۳۰ نمرست که دست اساتیده حالا شما فک کن که از ۳۰ نمره به یکی ۳۰ بدن و به یکی۱۰ حالا کاری به حد نصاب ندارم ، به نظر شما تفاوت رتبه ها در یک دانشگاه خاص این فاصله ۲۰ نمره رو میتونه جبرا کنه؟ کما اینکه امسال تراز ازمون کتبی داوطلبین نسبت به سال های قبل اختلاف کمتری با یکدیگه داره.

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  به نیما

پارسال که فقط زنگ میزدن دوست عزیز. شما در جریان نیستین؟؟؟؟؟

به یکی از همکلاسیای منم زنگ زده بودن. مدرس برش داشته بود. گفت مشهد نرو. چون اون اول مشهد زده بود. و اگه مشهد میرفت مشهد قبول میشد

ندا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

پارسال اصلا اولویت ها مهم نبود هر کس یکی از موسساتی را که قبول میشد می‌رفت تعهد می‌داد و اصلا مهم نبود که الویت چندم هست یا اولویت‌های قبل را قبول شده یا نه
شما حتی در مورد سال گذشته هم انگار اطلاعات کافی ندارید و دارید اطلاعات غلط را این‌جا به اشتراک می‌گذارید

parys
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بله ندا جان فقط پارسال این رویه بود حتی سنجش هم اصلا نتایج اعلام نکرد. امسال من با چندتا از اساتید صحبت کردم کاملا صحبت مادر شما رو کردند و گفتن هیچ کس نمیتونه قبولی صد درصدی کسی اعلام کنه. پس بهتره واقع بین باشیم . دانشگاهای بزرگ هیچ کدام تعهد از هیچ دانشجویی نگرفتن به غیر از تربیت مدرس که فقط گویا در چند رشته محدود این کار کرده

محاسبه :(
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

سال گذشته اولویت اهمیت نداشت که…

داوطلب
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ق٫ظ

سلام ندا خانم
شما که مادر گرامیتون هیئت علمی هستن میشه سوال کنین که اگه استاد به دانشجو قول میده که قبوله و بهش میگه جای دیگه مصاحبه نرو، میشه مطمئن شد از قبولی؟ ممنون

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

۱۰۰%

محاسبه :(
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

از ندا خانوم سوال شده بود فکر کنم

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه :(

من خودم و همسرم هیت علمی هستیم :)

ندا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

مامان من می‌گند که تو چند سالی که سنجش داره برای ورودی دکترا آزمون برگزار می‌کنه به غیر از پارسال که صددرصد نمره قبولی مصاحبه بوده و اونم خود دانشگاه قبول شدگان را مطلع کردن نه اساتید من و همکارانم حتی یک بار هم نشده که قبولی صددرصد یا عدم قبولی کسی را صددرصد اعلام کنیم چون تو این قبول شدن خیلی موارد دیگه علاوه بر نمره مصاحبه دخیل هست
فقط باید تا شهریور صبر کنیم
ازمون امسال هیچ تفاوتی با آزمون سال ۹۲ نداره حتی اون سال هم سهم ۵۰ به۵۰ درصد بوده ولی قضایای امسال را همراه نداشته

نیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۴۵ ق٫ظ

وقتی تماس میگیرن و میگن شما انتخاب شدی و در مصاحبه های دیگه شرکت نکن ینی قبولی. اساتید مگه نسبت به ما کینه دارن که بخوان مصاحبه دانشگاه دیگه نریم ازونور هم قبول نشیم. همه چیز رو در نظر میگیرن که تماس میگیرن.

Sajad
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

کاملا موافقم

parys
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

خوب امسال ۵۰ درصد فقط دست استاد هست . بله اساتید میتونن خیلی راحت نمره یک نفر بالا بدن که اون دانشجو قبول بشه اما این در صورتی امکان داره اون شخص رتبه خوب یا متوسطی داشته باشه که بتونه در مقایسه با دیگران جلو بیافته

برق قدرت
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  parys

اونی که بخوان قبول نشه نمره خیلی پایین بهش میدن که اصلا قبول نشه. پس کلا دست اساتیده

به ندا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۴۴ ق٫ظ

ندا خانم اگه دانشگاه تبریز از نمرات سنجش باخبره و تو فرم هاشون لحاظ کردن مطمئنا برای دانشگاه های دیگه هم همینطوره و احتماالا سنجش نمرات آزمون رو هم به همراه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه برای دانشگاه ها فرستاده.البته نظر منه.اگه کسی اطلاع دقیق تری در این زمینه داره بیان کنه.ممنون

ندا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  به ندا

دانشگاه تبریز کارنامه سنجش را خواسته وگرنه اطلاعی نداره
مامان من هیئت علمی دانشگاه زنجان هست خودشون گفتن ما تو فرم نمره هیچ کس را نداشتیم فقط از طریق کارنامه ای که خود افراد همراهشان هستاز تراز و رتبه و انتخاب‌هاشون مطلع میشیم

ندا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  به ندا

اگه نگاه کنید و کامل بخونید می‌بینید که تو مدارک مصاحبه کامل نامه مرحله اول هم نوشته شده
اگه داشتند نیازی نبود که این کارنامه را جز مدارک درخواستی مطرح کنند

آ
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

بنظر من هم هرکسی که استادی بهش گفته قبول میشی صد در صد قبول میشه چون استادا، نمره مصاحبه و سنجش هرکسی رو کاملا زیر نظر دارن و همه ش رو بررسی کردن

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آ

دقیقا همینطوره. همه چیز دست اساتیده

آ
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

به نظر من اصلا هیچی استرس به خودتون ندین فقط چند روزی صبر کنین تا سازمان سنجش، نتیجه نهایی رو بزنه

امیر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

دوستان به نظر من با توجه به اینکه الگوریتم سازمان سنجش در پذیرش نهایی دانشجویان بستگی به دو عامل اولویت انتخابی و نمره هر داوطلب در دانشگاه های مختلف داره بنابراین هیچ استادی نمیتونه بطور قطع در خصوص قبولی یا عدم قبولی یک دانشجو اظهار نظر کنه زیرا اطلاعات اساتید ناقصه مثلا اونها نمیدونن که دانشجویی که دارن ازش مصاحبه میگیرن جاهای دیگه چه نمره ای کسب کرده

parys
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بله با اینکه من رتبه خوبی داشتم و اینکه اساتید دانشگاه شهرستان به من نمره خوبی داده بودن اما استاد به من گفت پذیرش هیچ کس قطعی نیست چون ۵۰ نمره سنجش و اولویت بستگی داره

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

اتفاقا اساتید انقدر با تجربه هستن و حرفه ای عمل میکنن که قشنگ میدونن هر نفر با رتبه و رزومه ای که داره کجا قبول میشه.

اگر احتمال بدن کسی انتخاب های قبلیش قبوله انتخابش نمیکنن.

چون پارسال بعضی اعتراض میکردند میگفتن دانشگاه سطح ۳ هیچ کدام از بچه هایی که دانشگاه های سطح ۱ و ۲ قبول شدن را جز نفر اصلی یا ذخیره اعلام نکرده. دلیلش فقط تجریه اساتیده اونا میدونن هر کی کجا قبول میشه

حتی بعضی توی جلسه مصاحبه میگفتن شما انتخاب های قبلیتون حتما قبول هستید.

parys
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

خوب اگه اینجوری هست کاملا هر دانشگاه به صراحت قبولی های خودش اعلام کنه. من با اینکه دوتا از اساتیدم که با استادی که دانشجو بر میداشت تماس گرفتن اون استاد گفته بود که تا اعلام نتایج باید صبر کرد چون امسال سنجش تنها منبع قبولی افراد هست

سما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

پارسال یکی از همکلاسی های من در یک دانشگاه درجه یک دعوت به مصاحبه شد وقتی رفت پیش استاد راهنما که توصیه نامه بگیره استاد راهنما بهش گفته بود که محاله شما را اون دانشگاه قبول کنه و بهتره مصاحبه هم نرید اما همکلاسی من گفته بود که فقط می‌خوام تجربه کسب کنم
اما وقتی دانشگاه نتایج را زد دوست من قبول شده بود
پس واقعا نمیشه کسی حتی اساتید در مورد قبولی افراد در دانشگاه های دیگه نظری بدند

ماچیوپیچیو به نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۴۶ ب٫ظ

سلام. بله آقای نیما دقیقا همینطور هست. اساتید نمره سنجش را دارند و با احتساب نمره سنجش طوری به داوطلب نمره میدن که نفری که میخوان حتما قبل بشه. البته بیشتر در مورد افرادی که انتخاب اول یه دانشگاهی رو زدن صدق میکنه

ماچیوپیچیو به ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۴۹ ب٫ظ

آره درسته قوانین دانشگاه آزاد را نمیشه به دولتی مربوط دانست. منم همچین کاری نکردم. چیزایی که گفتم مربوط به دانشگاه دولتی میشه.

در مورد صلاحیت عمومی هم اشتباه متوجه شدین. من گفتم چون به عنوان معرف اسمم رو مینویسن دوستان و … بهم زنگ زدن و تحقیق کردن. نگفتم دانشگاه آزاد صلاخیت داره.

ضمنا بنده دو مقطه در دانشگاه دولتی درس خوندم چرا باید دکترا دانشگاه آزاد درس بخونم.؟ دلیل توصیه شما چی هست؟

............
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۰۴ ب٫ظ

به نقل از یکی دوستان:
من و دوستم هر دو در دانشگاه محل زندگی خود در یک رشته در مصاحبه شرکت کردیم بعد از چند روز از طرف مدیر گروه با من تماس گرفته شد که شما قبول شدی اما با دوستم هیچ تماسی نگرفته شد
چون اینجا اولین انتخابم بود و می‌خواستم مطمئن بشم که اگه صددرصد قبول هستم وقت و هزینه برای جاهای دیگه نزارم به دانشگاه رفتم تا کامل پرس و جو کنم
اونجا به من گفتند که ما سه نفر قبولی اصلی داشتیم و با اونها فقط تماس گرفتیم من خواستم اگه ممکنه ببینند من تو اون سه نفر نفر چندم هستم که خیالم راحت باشه یه فرمی را در آوردند و دیدم که نمرات به ترتیب با اسامی بود و من نمره دوم بودم یهو چشمم به نمره دوستم افتاد که نفر پنجم بود از مدیر گروه پرسیدم اگه نفرات اول نیامد ممکنه نفرات بعدی جایگزین بشند ایشون هم گفت بله صددرصد
چون می‌دونستم دوستم رتبه بهتر از من داشت ترازش را ازش پرسیدم
وقتی که تراز دوستم را با نمره مصاحبش جمع کردم دیدم که نمره کل اون بیشتر از من میشه و در این تماس سهم سنجش اصلا لحاظ نشده
و این تماس نه دلیل قبولی بوده نه رد شدن دوستم.

امیر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ............

به…… >> آفرین به شما دوست عزیز که تجربه به این گرانبهایی رو با بقیه به اشتراک گذاشتین. به نظر بنده هم اصلا اعتمادی به این تماسهایی که از طرف دانشگاه ها گرفته میشه نیست و همه باید منتظر نتیجه نهایی از سنجش باشیم برخی دانشگاهها حتی نحوه محاسبه نمره نهایی رو هم درست نمیدونن و البته حق دارن زیرا هر سال قوانین سنجش عوض میشه

............
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

خواهش می کنم
بعضی اساتید واقعا اطلاع ندارند که امسال مثل پارسال نیست حتی شده که تعهد هم گرفتند اگه حتی دانشجو تعهد بده و انتخاب‌های قبل تر را پس از اعلام نتایج سنجش قبول بشوند اون تعهد هیچ ارزشی ندارد
پس همگی باید تا دهه اول شهریور صبر کنیم
چه افرادی که باهاشون تماس گرفته شده چه نشده
هیچ چیزی معلوم نیست
به امید موفقیت همه عزیزان

نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ............

اتفاقا وقتی با من تماس گرفتن و گفتن شما رو انتخاب کردیم و باید مصاحبه جاهای دیگر رو نری، من واسم سوال شد که هنوز نمره سنجش لحاظ نشده، به همین خاطر تماس گرفتم و گفتن که فاصله نمرات افرادی که میخوایم رو انقدر فاصله دار دادیم تا افرادی که مدنظر نیستن هیچ شانسی نداشه باشن. ینی حتی قسمت نمره رتبه رو هم در نظر گرفته بودن.

پوریا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ............

فک نمیکنم نقل دوستتون صحیح باشه…
مطمئن باشید اساتید خیلی بهتر از من و شما و دقیق تر از ما قوانین بهشون ابلاغ میشه…
بسیار دقیق بررسی میکنن و نمرات رو طوری که بخوان با در نظر گرفتن نمره مصاحبه و کتبی مهندسی میکنند…

نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

من در کامنت قبلی عرض کردم که فکر کردم بدون لحاظ نمره رتبه به من گفتن شما انتخاب شدی ولی خداروشکر وقتی تحقیق کردم فهمیدم که همه چی رو لحاظ کرده بودن… البته برای اینکه به شما دوستان عزیز ثابت بشه که اساتید از همه چیز خبر دارند این لینک مربوط به اطلاعیه مصاحبه دانشگاه تبریز رو باز کنین و جدول ۴ رو نگاه کنین.
http://pgsd.tabrizu.ac.ir/file/download/news/1496722260-1065-96.pdf
موفق باشید.

ن
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

شاید همه اساتید و دانشگاه ها اینقدر ریزبینانه عمل نکنند
تو همین صفحه یه عزیزی می‌گفت که خودش و همسرش هیئت علمی هستند ولی دیدیم که نمره آزمون و نهایی را کاملاً اشتباه حساب میکردند

نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ن

شما اگه به اون لینک مراجعه کنین، ملاحظه میکنین که همه ملاحظات لازم در نظر گرفته شده اعم از نمره مرحله اول، مرحله دوم و استاد پذیرنده دانشجو

ن
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ن

فقط دانشگاه تبریز این فرم را داشته
من که در دانشگاه ها دیگه دیدم فرمشون فرق داشت حتی خیلی جاها مجموع نمرات از صد نمره بود
مثل همین دانشگاه تهران در بالای همین صفحه
دانشگاه تبریز خودش ریزبینانه عمل کرده
اکثر دانشگاه ها اصلا تو فرم گزارششون قسمت آزمون را مطرح نکردند

.............
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

ایشون سال هاست که با من دوست هستند و من دلیلی بر دروغ گفتن ایشون نمی‌بینم
واقعا بعضی اساتید هنوز فکر میکنند که مثل پارسال دانشگاه تعیین کننده نهایی قبولی هست

نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  .............

فقط یک استاد نیست که یه نمره بده و فرم رو جمع کنه و بفرسته سنجش!! همه ی اساتید با همدیگه در ارتباطن و با همدیگه نمرات رو تعیین میکنن. کمی دور از ذهن است که در یک جلسه که پر از استاد است هیچ کدومشون از نحوه امتیاز دهی به دانشجو و ترتیب پذیرش شدن داوطلب خبر نداشته باشه!!!!!

پوریا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  .............

منم طبق چیزی که برا خودم پیش اومده و دوستانم که باهاشون تماس گرفتن عرض کردم،

sh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ............

اکثر جاها اینو در نظر گرفتن…حالا ممکنه جاهایی هم باشه که اینطور باشه. ولی این واقعا بی معنیه که استاد نمره تمام دانشجوها رو تو لیست میاره به بکی نشون میده! هرکی گفته اینو حرف بی معنی زده! هیچ دانشگاه خوب و هیچ استادی نمیاد لیست و بذاره جلو دانشجو!

.............
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  sh

من نقل قول ایشون را داشتم و از صحت حرف ایشون مطمئن هستم حالا هر کسی می‌تونه برداشت خودشو داشته باشه
حداقل سه هفته آینده نتایج توسط سنجش اعلام میشه و خیال همه راحت میشه

شیمی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ب٫ظ

دوستان مگه کسی که در دانشگاهی پذیرفته میشه، از طرف اون دانشگاه کسی میره دانشگاه ارشد در مورد فرد قبولی سوال بپرسه؟

ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

نه عزیزم
بعضی از دانشگاه ها با استاد راهنما تماس میگیرند
اما خیلی ها همین کار را هم نمی‌کنند و به همون توصیه نامه که بردید اکتفا میکنند

نیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام ندا خانم
ایا با معرف های شما تماس گرفتن؟؟؟

ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام آقا نیما
نه تماسی گرفته نشده و قرار هم نیست تماس گرفته بشه

شیمی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۴۳ ق٫ظ

دوستان مگه دانشگاهی که تقریبا قبولت کرده میره از دانشگاه ارشد در مورد ما سوال میپرسه؟

ترانه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۰:۰۶ ق٫ظ

با سلام
من مسافرت بودم که متوجه شدم که روز اخریه که میشه فرم صلاحیت عمومی را پر کنیم و از پدرم خواستم مدارکم را جور کنند و برام پر کنند
و من وقتی شماره پیگیری روی گوشیم اومد دیگه مطمئن شدم و اصلا سراغش را را نگرفتم
تا پستای دوستان را اینجا دیدم از پدرم خواستم فرم را از شرکت برام بیاورند
الان اگه فرم من را ببینید فقط می‌خندید
تمام آدرس ها فقط نام شهر و خیابان
تمام معرف ها دوستان و همکاران مرد پدرم که نسبت همه را هم پدرم زدند دوست
حتی نزدند دوست پدر
برای آدرس و شماره تلفن همه هم شماره خودشون و آدرس خودشون را زدند که اونم به شهر و خیابان اکتفا کردند
دانشگاه هامم با نوشتن شهر و اسم دانشگاه ولی شماره دانشگاه ها را درست نوشتند
عاشقشونم با این فرم پر کردن
به نظرتون مشکلی پیش میاد؟

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام

به –> ترانه

به هیچ وجه, نگرانی نداشته باشید. اگر نیازی به اطلاعات از فرم صلاحیت عمومی داشته باشند که ناقص وارد کرده اید, باهاتون تماس میگیرن و تصحیحش میکنن.

موفق باشید.

فرشته
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ترانه

نه هیچ مشکلی نیست.

تبدیل
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

نه ترانه خانم. هیچ مشکلی پیش نمیاد… موفق باشید

پوریا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

حتما از طریق سیستم پاسخگویی سنجش و یا تماس پیگیری کنید،براتون درست میکنن…مشکلتون رو بگید که اشتباه شده

ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

چیز مهمی نیست اگه اشکالی داشته باشه خود سنجش باهاتون تماس میگیرند
نیاز نیست زیاد نگران باشید

آ
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۳۹ ب٫ظ

آقا مهران، مهران عالی وند رشته ادبیات فارسی هستی؟

مهران
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۸:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  آ

من مدیریت هستم

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۳ ب٫ظ

یه سوال مهم:
با مدرک کارشناسی ارشد میشه هیئت علمی شد؟؟؟؟؟؟؟

داوطلب
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

قبلا اره هیئت علمی شدن با مدرک ارشد ولی الان بهشون گیر دادن که باید حتما دکتری تون بگیرید،من خودم همکارام با ارشد هیئت علمین ولی مدیرگروه گفته باید دکتری تون بگیرید

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آخه یه عزیزی ابتدا گفت من همسرم هیئت علمی هست و هر اطلاعاتی که می‌داد به همسرشون بسط می‌داد الان هم که گفتند خودم هیئت علمی هستم
من برام جای تعجب داشت که کسی که امسال کنکور دکترا داده چطور می‌تونه هیئت علمی بشه
بیش از چندین ساله که که کسی با مدرک ارشد نمی‌تونه هیئت علمی باشه و من هیچ دانشگاه معتبری را ندیدم که هیئت علمی ارشد داشته باشه فقط می‌تونه با عنوان مربی باشه
گفته این عزیز خیلی برام جالب بود

داوطلب
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

چندین سال پیش اره میشد هیئت علمی با ارشد ولی الان نه،من دانشگاه ازاد خق التدریس هستم و همکارام با ارشد هیئت علمی،همونطور که گفتم الان بهشون گیر دادن که دکتری تون باید بگیرید

رویا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اسفند ۹۵ سر جلسه آزمون دکتری با یکخانمی برخورد کردمگفت که همین امسال با ارشد گرافیک عضوهیات علمی دانشگاه آزاد ارومیه شده. در آزمون استخدامی ومصاحبه شرکت کرده بود قبول شده بود.

ماچیوپیچیو به ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

من سال ۸۸ هیئت علمی دانشگاه آزاد شدم با مدرک ارشد. و همسرم هم هیت علمی هستند با مدرک دکترا.

ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۹:۵۷ ق٫ظ

قوانین دانشگاه آزاد با سراسری خیلی متفاوتندو نمیشه اون قوانین را این جا به عنوان قوانین سراسری مطرح کرد و برای دانشگاه آزاد نیاز به فرم صلاحیت عمومی نیست
شما اگه هیئت علمی دانشگاه آزاد هستید و همچنین همسرتون
خیلی راحت تر میتونید در دانشگاه آزاد برای مقطع دکترا تحصیل کنید
دانشگاه آزاد به مدرک دانشگاه خودش بیشتر بها میده

ماچیوپیچیو به ندا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

رتبم خوبه الحمدالله دانشگاه دولتی قبول شدم.

مهران
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۱۵ ب٫ظ

درود دوستان
چرا هر اتفاقی میفته و هرکس خبری میده اینقدر سریع جو استرسی شدن رو فراهم می کنید؟
حالا گیریم به کسی برای قبول شدن یا نشدن زنگ بزنند! این چه ربطی به ما داره؟
فرض کنیم برای چند نفر برای صلاحیت عمومی پرس و جو کنند!
این چه چیزی رو ثابت می کنه؟
واقعا” شایسته نیست این همه تکاپو برای هیچ!
صبر کنید بالاخره ماه نتایج از پشت ابر شهریور بیرون میاد!
توی این مدت یا به مدارک زبانتون بپردازید یا از نابستون و تعطیلات لذت ببرید
من هم مثل شما دل تو دلم نیست! حالا با ترویج استرس خودم به دیگران چی بدست میارم!
ته ته ماجرا دو حالت بیشتر نیست:
یا قبول میشید که خوش بحالتون
یا
رد میشید که بازهم دنیا به آخر نمی رسه
در هر دوصورت به ذهنتون یا برای ادامه تحصیل یا تلاش دوباره برای قبولی استراحت بدید و حداقل تا ۲۰ روز دیگه از فکر همه چیز خارج بشید.
یا علی مدد

فلسفه تعلیم و تربیت
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

احسنت
موافقم.

محاسبه :(
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۸:۰۴ ب٫ظ

وای توروخدا قضیه این صلاحیت چیه که خودتونو نگران می کنین؟ من از هر دانشجویی پرسیدم گفت به معرفهام زنگ نزدن. هیچ ربطی ام نداره به قبولی یا عدم قبولی. به نماز روزه هم کار ندارن. خودتون بشینید فکر کنید اینهمه داوطلب و اینهمه معرف مگر بیکارن به همه زنگ بزن یا در مورد نماز روزه سوال کنن؟ بعدم ممکنه یه معرف سر خصومت شخصی بیاد خلاف واقعیت دروغهایی بگه، سازمان سنجش هم قانون های خودشو داره به این راحتی با آینده یه نفر نمیان بازی کنن اونم بر اساس حرف و حدیث بقیه

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محاسبه :(

من هم با شما موافقم
اینا هم شایعست که یه سری از ادما برای سرگرمی درست میکنند
جای هیچ نوع نگرانی نیست
خیال همه راحت

به اقا امید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۵:۱۸ ب٫ظ

ببخشید اقا امید کدوم مدرکت دقیقا ناقص بود که تماس گرفتن؟کدوم مدرک باشه مهمه تو اظهار نظر

امید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  به اقا امید

از دانشگاه تماس گرفتن برای مدرک کارشناسی و ارشد

داوطلب
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

احتمالش هست که جزء قبولیا بوده باشی و برای اطمینان از انتخابشون خواستن ببینن کدوم دانشگاه و معدلتون چند بوده

توجه توجه!!!!!!
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۳:۰۳ ب٫ظ

نماز و روزه و این مسائل عقیدتی ربطی به صلاحیت عمومی افراد نداره
بعضی دانشگاه های خاص مثل شاهد و مالک اشتر و… در این موارد پرس و جو میکنند و اون هم ربطی به بررسی صلاحیت عمومی نداره و جزیی از مصاحبه افرادی
یکی مثل من که محل زندگیش مرکزه ایرانه کارشناسی شمال خونده و ارشد را جنوب
و چندین دانشگاه رفته مصاحبه و معرفام اشخاص مختلف در مکان خاصی مختلفه چطور میخواند یکی یکی وقت بزارند برند سراغشون و فرم بدند پر کنند
تو ایین نامه هم که نوشته از مکان زندگی و کار نباید پرس و جو کرد
و فقط پرونده های مورد دار افراد بررسی میشود و فرضا کسی این پرونده را هم داشته باشه ازش تعهد میگیرند

امید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر شما این یکی دور روز به کسی زنک بزنند که فعلا ندرکت ناقصه در صورتی که مصاحبه بیست روز پیش بوده چه دلیلی ممکن داشته باشه؟
آیا قصد معرفی به عنوان قبول شدگان را دارتد که متوجه نقص ندارک شدن یا نه؟
تشکر

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

شما بیست روز هست که مصاحبتون تمام شده اما بعضیها تا دیروز هم مصاحبه داشتند
الان هم دارم مدارک را بررسی می‌کنند و با هرکس نقض مدرک داره تماس میگیرند که بعدا با مشکل رو به رو نشوند
این چیز مهمی نیست نه دلیل بر قبولی هست و نه بالعکس
بی خود استرس نداشته باشید

س
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

ظاهرا ۱۵ مرداد آخرین مصاحبه انجام می شود و از آن تاریخ به بعد سنجش میره سراغ تهیه نتیجه های نهایی

آرام
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امید

ناقص بودن مدارک باید روز مصاحبه پیگیری میشد نه الان که ۲۰ روز از مصاحبه گذشته. در ضمن معرفی قبول شدگان ربطی به مدارک نداره، امتیاز مصاحبه کنندگان را برای سنجش ارسال میکنن و اگر نتایج بیاد و شما قبول شدین، هنگام ثبت نام مدارک شما پیگیری خواهد شد.

پوریا ارتعاشات
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

من خواهرم ازمون استخدامی که توسط برگزار میشه رو ثبت نام کرده بود،تقریبا ١٢ روز بعد از سنجش باهاش تماس گرفتند،که فلان بخش ثبت نام شما مشکل داره،همون تلفنی براش اصلاح کردن،ازمون استخدامی هم قراره ١ ماه دیگه برگزار شه،این که از سنجش تماس بگیرن برا تکمیل اطلاعات تماس برا همه یه چیز طبیعی هست،که نواقص پرونده ها رو رفع کنند

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۴۳ ب٫ظ

دقیقا درسته یه سری افراد همون اول تغییر اولویتاشونا فکس کردند بعد یک ماه باهاشون تماس گرفتند
سنجش هم داره مدارک صلاحیت عمومی همه را چک می‌کنه از هرکس ناقص باشه باهاش تماس می‌گیره
این دلیلش نه قبولیه نه رد شدن

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

منظور شما اینه که از دانشگاه تماس گرفتند با از سنجش
کدوم منظورتونه؟

آرام
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

به دوستم که رتبه ۳ شده و رزومه ش در حد استاده ز زدم و درباره این قضیه سوال کردم گفت اصلا کسی به معرف هام ز نزده و نمیزنن، از دو نفر از دانشجوهای دکترا پرسیدم و جواب دادن گفتن که نخیر زنگ نزدن. خواهش میکنم استرس ندیدن. من خودم رتبه م ۳۶ بود تو رشته ی فنی تو مصاحبه تهران هم شرکت کردم و همون روز مصاحبه بهم اطمینان ۱۰۰ درصد دادن قبولم، در حال حاضر هم با اون استادی که منو انتخاب کرده در تماسم حتی نمره مصاحبمم میدونم و رتبه خودمو تو کل مصاحبه کنندگان پس چرا از سنجش ز نزدن به معرف هام؟؟!!! نمیگم ۱۰۰ درصد قبولم ولی به غیر از شرایط خودم با هرکی تماس گرفتم گفتن اصلا چنین چیزی واسم ما اتفاق نیفتاده .

نسیم
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

چه رشته و گرایش?

آرام
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

با توجه به اینکه هنوز نتایج نهایی نیومده شرمنده نمیتونم به این سوالتون پاسخ بدم

سازه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

خوش به حالت عزیزم، ایشالا همیشه موفق باشی
من خودم امسال کنکور دادم، یکی از دانشگاههای شهرستان درس می خونم، استاد خودم گفت که اسمتو نفر دوم رد کردیم، ولی هیشکی با معرفام که استادام بودن هنوز تماس نگرفته
ولی ٢ سال پیش یکی از دوستام منو به عنوان معرف نوشته بود، بهم زنگ زدن، گفتن میای یونی که ازت بپرسیم، گفتم نه، گفتن پس می یام خونتون، اومدن یه فرمی هم بهم دادن که توش در مورد نماز و روزه و اینا بود، نکته خاصی نداشت فرمه، نمی خوام بگم هر کی تماس گرفتن قبوله، یا هرکی نگرفتن قبول نیس، چون من نمی دونم، دایره اطلاعاتم خیلی کمه، در حد پنج نفره
اما می خوام بگم که اینقد همه تجربه خودتون رو بسط ندین، ما که از همه خبر نداریم، اصا شاید رندمه یا هر چیز دیگه….
چیزی که مشخصه اینه که تحقیق کردن از معرف ها به معنای پذیرش قطعی نیست اما شاید یه کم امیدواری بده
تحقیق نکردن هم به معنای رد شدن نیست اصلاااا
ایشالا همه موفق باشن

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سازه

عزیز من سنجش باید تحقیق کنه نه دانشگاه
بعدش هم هر کس ممکنه چند تا دانشگاه را قبول شده باشه
ممکنه معرفاش اصلا ساکن شهری که خودش هست یا دانشگاه ارشد اون بوده نباشه
یه کم حرف شما دور از ذهن هست

سازه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بله عزیزم از طرف دانشگاه بودن، ولی رو حساب اینکه اون منو به عنوان معرف توی فرم صلاحیت عمومی معرفی کرده بود، با من تماس گرفتن، چراش رو نمی دونم، تنها چیزی که من می دونم تجربه خودمه که گفتم، از طرف دانشگاه با من تماس گرفتن که برای آزمون دکتری می خوایم در مورد یه نفر ازتون سوال کنیم، همین

به سازه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سازه

سلام دوست عزیز
اون دوستت که در موردش از شما پرسیدن قبول شد یا خیر؟
اگه لطف کنی جواب بدی ممنون میشه خیلی برام مهمه.

رویا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

برای همه قبولیها همنمیرن تحقیق چه برسه به کسانی که قبولنشدن. اونم بعد از مهر میرن.من دوستمپژوهشگاه علوم انسانی پارسال قبول شده بود گفت چون با یکگروه زرتشتی کار میکرد شککرده بودن که نکنه زرتشتیم یا میخوام زرتشتی بشم. برای همین رفته بودن در موردش تحقیق کرده بودن. اونم بعد از شروع سال تحصیلی تحقیق رفته بودن.

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

تحقیق از محل زندگی و کار شما به هیچ وجه انجام نمیشه
و سال های قبل تجربه نشون می‌ده حتی با معرف ها هم تماس نمیگیرند
حتی اگه کسی اخلاقی و فعالیت سیاسی تو پروندش داشته باشه باز هم رد شدن نیست و با یه تعهد حل میشه
پس هیچ کسی نگران نشه

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

این آیین نامه گزینش دانشجو هست قسمت شماره چهار نوشته از محل زندگی و کار تحقیقی صورت نمی‌گیره و کلا همه چیز را باز کرده لطفاً دقیق مطالعه کنید *ضوابط گزینش دانشجو ‌مصوب یکصد و پنجاه و یکمین جلسه مورخ ۱۳۶۷٫۳٫۱۷ و یکصد و پنجاه و دومین جلسه مورخ ۱۳۶۷٫۳٫۲۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی ‌شماره: .۱۱۱۰‌دش – تاریخ: ۶۷٫۳٫۳۱ ۱ – کسانی که واجد هر یک از مراتب ذیل باشند از ورود به دانشگاه محروم خواهند بود: ‌الف – معتادین به مواد مخدر. ب – کسانی که اشتهار به فحشاء دارند (‌مراد از فحشاء رشوه و غیبت و امثال اینها نیست). ‌تذکر: این اشتهار باید آشکار باشد و نیازی به تحقیق نداشته باشد. ج – معاندین با نظام جمهوری اسلامی (‌و نه معترضین). ۲ – کسانی که با اخذ تعهد در دانشگاه پذیرفته می‌شوند. ‌از کسانی که در حق آنان وزارت اطلاعات یا مراجع قانونی گزارشهایی مشعر بر فساد اخلاقی یا فعالیتهای سیاسی داده باشند در هنگام ورود به دانشگاه‌تعهد گرفته می‌شود که رفتار خود را اصلاح کنند. ‌تذکر: حتی‌المقدور باید سعی شود که تعداد این قبیل اشخاص زیاد نباشد تا مسأله تعهد گرفتن لوث نگردد. ۳ – کلیه مقررات و آیین‌نامه‌های قبلی مربوط به امر گزینش (‌به استثنای ضوابط رشته‌های دبیری و برخی از رشته‌های گروه علوم انسانی و گروه پزشکی‌که حسب تصویب جلسه ۱۵۲ مورخ ۶۷٫۳٫۲۴ مقرر گردیده است شورای مشترک کمیسیونهای ۱ و ۲ شورای عالی ضوابط مذکور را بررسی و نتیجه را‌جهت اخذ تصمیم به شورای عالی ارائه نماید) مغایر با مواد فوق ملغی است. ۴… ادامه نظر»

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

به من پارسال برای دوستم زنگ زددن

sajad
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

دوستتون قبول شد?

ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

من که تا حالا در طی سال هاست اخیر از منبع موثقی نشنیدم که به کسی زنگ بزنند
دوستای خودم اکثرا دانشجو دکترا هستند
از دانشجو ها مامانم هم که رفت و آمد با هم داریم پرسیدم
گفتند نه تا حالا تماس نگرفتند
کلا تا حالا کسی نگفته به معرفاش زنگ زدن
الان هم که متوجه شدیم گزینش عاطفه خانم اصلا ربطی به صلاحیت عمومی نداشته و سوتفاهم بوده
و یه عزیزی هم گفت که فقط چون مدارکش ناقص بوده باهاش تماس گرفتند
آیین نامه هم میگه که نباید از محل زندگی و کار تحقیقی به عمل بیاد

مینا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۳۱ ق٫ظ

دوستان عزیز خواهش میکنم جواب بدین
الان روالش اینه که با معرف ها تماس بگیرن از سنجش؟؟ من تحقیق کردم با معرف های من کسی تماس نگرفته!!!!! ینی قبول نشدم؟!

س
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۸ ق٫ظ

دوستان بفرمایید کسی خبر نداره ، آیا بعد از ۱۵ مرداد ممکنه دانشگاه ها نمره های مصاحبه ها رو اعلام کنند، اگر خبری شنیدید بفرمایید

قابل توجه جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ق٫ظ

با سلام نتایج دهه اول شهریور اعلام میشه
چرا شما هی میگی نیمه دوم شهریور

مالک
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۲:۰۱ ق٫ظ

سلام به منتظران عزیز
من با یکی از استادای دوره کارشناسی ارشدم تماس گرفتم که امسال جزو مصاحبه کننده ها نبود و قرار شد برای صحت اینکه امسال زنگ میزنن به دانشجو از اساتیدی که قراره دانشجو بگیرن (۲ نفر) سوال کنه. ایشون گفتن که بدون اعمال هیچ آشنا بازی یا … امتیازای متقاضیان رو در سامانه سنجش وزارت علوم وارد کردن تا قبولی از طریق سنجش اعلام شه. حتی اسم دو نفر اول مصاحبه رو هم گفت و گفت اصلا نگران نباش چون ممکنه این دو نفر در اولویت های قبلیشون قبول شن و نگران نباش. همچنین ازم تشکر هم کرد که برای سفارش خودم به اون دو استاد بش زنگ نزدم چون میدونستم اساتید نامردی نمیکنن و واقعا روز مصاحبه دیدم که چه با دقت امتیازات رو همون لحظه وارد لیست میکردن و استرس بچه هارو دیدم خواستم با همین شرایطی که داریم رقابت کنیم چون بعد از چندین مصاحبه دیگه همدیگرو میشناختیم. زنده باد دانشگاه اراک برای امکاناتش و برخوردشون و سطح علمیش و نحوه ثبت نامش برعکس دانشگاهای دیگه که واقعا همه ازشون راضی بودن.
اینارو گفتم که امیدتون رو از دست ندین…
ایشالا حق به حقدار برسه…

shahab
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۴۹ ق٫ظ

سلام بچه ها من توی ثبت نام معدل ارشدمو یک صدم بیشتر زدم و تا تازگی متوجه این موضوع نشدم. الان مصاحبه هم رفتم و احتمال قبولیم هم میره. به نظرتون مشکلی پیش میاد؟

عاطفه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۱۴ ق٫ظ

ن دوستان ب استاد راهنمام ز نزدن فقط ب دانشگام ی فرم اومده استادم گفت ک فرم گزینشه
من تایید کردم الان مدیر گروه داره تایید میکنه من خوشحال شدم گفت ک خبر خوبیه انشالله بعد با مدیر گروهم حرف زدم گفت ک ازسوی دانشگا ی گزینش برای بعضا از دانشجویان ک پذیرش شدن انجام میشه

داوطلب
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۶:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

پی مشکل حل شد،هدف این بود گزینش از طرف سنجش نبوده که شکر خدا از طرف سنجش نبوده و از یه دانشگاه بوده،تبریک

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

حرف اصلی این هست که ما ۴ تا معرف داشتیم
و هیچ جایی حرف از استاد راهنما زده نشده پس این قضیه تحقیق و فرم گزینش توسط استاد راهنما قضیش چیه؟؟؟؟

علی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

بنا بر اعلام سازمان سنجش و طبق رویه برگزاری آزمون دکتری در سال‌های اخیر، پذیرفته شدگان آزمون سراسری دکتری تخصصی می‌بایست علاوه بر پذیرش علمی، صلاحیت عمومی ورود به دوره دکتری را نیز داشته باشند. از این رو در کنار برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه‌های علمی، صلاحیت عمومی داوطلبان نیز بررسی می‌گردد. آنچه در این زمینه باعث نگرانی داوطلبان می‌گردد روند متفاوت بررسی وضعیت داوطلبان است که به طور معمول ناشی از شرایط متفاوت افراد می‌باشد. برای مثال ممکن است با کسانی که یک داوطلب به عنوان معرف خود پیشنهاد کرده است تماس گرفته شود و یا به صورت حضوری با آنها ملاقات شود، اما صلاحیت داوطلب دیگر به گونه‌ای متفاوت بررسی گردد. نکته مهم دیگر این که با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در مصاحبه دکتری، فرایند گزینش این افراد نیز زمان‌بر است و حتی ممکن است در برخی موارد به بعد از اعلام نتایج نهایی موکول شود. بی‌دقتی برخی داوطلبان و عدم تکمیل به موقع فرم صلاحیت عمومی نیز عامل دیگری در این زمینه است. به هر حال تجربه سالیان گذشته نشان داده است که به لطف گزینش گران خوب و مجرب سازمان سنجش و وزارت علوم، فرآیند بررسی صلاحیت عمومی به هیچ‌وجه نگران‌کننده نیست. آخرین آمار منتشر شده در زمینه رد صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری مربوط به سال ۱۳۹۱ است که از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دکتری پذیرش شده، کمتر از ۳۰ نفر امکان پذیرش نیافتند. توجه به این آمار در کنار توجه به تغییر دولت در این سال‌ها و روند دولت اعتدال به نظر… ادامه نظر»

علی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

تأیید صلاحیت عمومی؛ نگرانی همیشگی مصاحبه‌شدگان دکتری در حالی به زمان اعلام نتایج دکتری ۹۴ نزدیک می‌شویم که بسیاری از داوطلبان نگران بررسی صلاحیت عمومی خود هستند. به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش و طبق رویه برگزاری آزمون دکتری در سال‌های اخیر، پذیرفته شدگان آزمون سراسری دکتری تخصصی می‌بایست علاوه بر پذیرش علمی، صلاحیت عمومی ورود به دوره دکتری را نیز داشته باشند. از این رو در کنار برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه‌های علمی، صلاحیت عمومی داوطلبان نیز بررسی می‌گردد. آنچه در این زمینه باعث نگرانی داوطلبان می‌گردد روند متفاوت بررسی وضعیت داوطلبان است که به طور معمول ناشی از شرایط متفاوت افراد می‌باشد. برای مثال ممکن است با کسانی که یک داوطلب به عنوان معرف خود پیشنهاد کرده است تماس گرفته شود و یا به صورت حضوری با آنها ملاقات شود، اما صلاحیت داوطلب دیگر به گونه‌ای متفاوت بررسی گردد. نکته مهم دیگر این که با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در مصاحبه دکتری، فرایند گزینش این افراد نیز زمان‌بر است و حتی ممکن است در برخی موارد به بعد از اعلام نتایج نهایی موکول شود. بی‌دقتی برخی داوطلبان و عدم تکمیل به موقع فرم صلاحیت عمومی نیز عامل دیگری در این زمینه است. به هر حال تجربه سالیان گذشته نشان داده است که به لطف گزینش گران خوب و مجرب سازمان سنجش و وزارت علوم، فرآیند بررسی صلاحیت عمومی به هیچ‌وجه نگران‌کننده نیست. آخرین آمار منتشر شده در زمینه رد صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری مربوط به سال ۱۳۹۱ است که از ۱۰… ادامه نظر»

Omidvar
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ممنون
با این کامنت شما مشخص شد کسی اینجا نمیخواد اطلاعات غیر صحیح ارائه بده و متوجه شدیم هم وزارت علوم و هم سازمان سنجش با همکاری هم کار گزینش رو انجام میدن.موفق باشید

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Omidvar

میشه بگید دقیقا از کدوم قسمت متن برداشت کردید که وزارت علوم و سنجش با هم این کار را می‌کنند
سوال بچه ها بیشتر اینه که چرا باید برند سراغ استاد راهنما در صورتی که تو هیچ فرمی اسمی از استاد راهنما نیامده
تحقیق از این چهار معرف صحیح
اما تا حالا تو سال های گذشته هیچ اتفاق نیفتاده که از استاد راهنما و مدیر گروه در مورد صلاحیت داوطلبین پرس و جو شود چه برسه فرم گزینش پر کنند برای دانشجوشون

Sajad
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ن

خط دوازده و سیزده رو با دقت بخون

sajad
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ن

اگه متن رو با دقت بخونید متوجه میشید
“به هر حال تجربه سالیان گذشته نشان داده است که به لطف گزینش گران خوب و مجرب سازمان سنجش و وزارت علوم، فرآیند بررسی صلاحیت عمومی به هیچ‌وجه نگران‌کننده نیست”.

Mahsa
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۰۳ ب٫ظ

آخه ممکنه استاد راهنما ما دیگه تو اون دانشگاه نباشه
بعدش هم استاد راهنما که اینقدرا از دانشجو شناخت عقیدتی و اخلاقی مدارهای
چند ترم استاد بوده تموم شده رفته
حالا اگه از دانشگاه استعلام بگیرند یه چیزی
پرونده ها حراستی را بررسی می‌کنند و تایید می‌کنند
اما هر جور فکر کنی استاد راهنما جور در نمیاد
خدا داند

ندا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۲۹ ب٫ظ

ضوابط گزینش دانشجو ‌ضوابط گزینش دانشجو ‌مصوب یکصد و پنجاه و یکمین جلسه مورخ ۱۳۶۷٫۳٫۱۷ و یکصد و پنجاه و دومین جلسه مورخ ۱۳۶۷٫۳٫۲۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی ‌شماره: .۱۱۱۰‌دش – تاریخ: ۶۷٫۳٫۳۱ ۱ – کسانی که واجد هر یک از مراتب ذیل باشند از ورود به دانشگاه محروم خواهند بود: ‌الف – معتادین به مواد مخدر. ب – کسانی که اشتهار به فحشاء دارند (‌مراد از فحشاء رشوه و غیبت و امثال اینها نیست). ‌تذکر: این اشتهار باید آشکار باشد و نیازی به تحقیق نداشته باشد. ج – معاندین با نظام جمهوری اسلامی (‌و نه معترضین). ۲ – کسانی که با اخذ تعهد در دانشگاه پذیرفته می‌شوند. ‌از کسانی که در حق آنان وزارت اطلاعات یا مراجع قانونی گزارشهایی مشعر بر فساد اخلاقی یا فعالیتهای سیاسی داده باشند در هنگام ورود به دانشگاه‌تعهد گرفته می‌شود که رفتار خود را اصلاح کنند. ‌تذکر: حتی‌المقدور باید سعی شود که تعداد این قبیل اشخاص زیاد نباشد تا مسأله تعهد گرفتن لوث نگردد. ۳ – کلیه مقررات و آیین‌نامه‌های قبلی مربوط به امر گزینش (‌به استثنای ضوابط رشته‌های دبیری و برخی از رشته‌های گروه علوم انسانی و گروه پزشکی‌که حسب تصویب جلسه ۱۵۲ مورخ ۶۷٫۳٫۲۴ مقرر گردیده است شورای مشترک کمیسیونهای ۱ و ۲ شورای عالی ضوابط مذکور را بررسی و نتیجه را‌جهت اخذ تصمیم به شورای عالی ارائه نماید) مغایر با مواد فوق ملغی است. ۴ – آیین‌نامه اجرایی این مصوبه توسط هیأت گزینش دانشجو تهیه و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید. در این آیین‌نامه لازم است‌قید شود که… ادامه نظر»

آرام
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

الان بالاخره قراره تماس بگیرن یا نه؟ الان اگه با معرف های من تماس نگیرن ینی من رد شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۵ ب٫ظ

۴ نفر از اشنایانم الان دانشجوی دکتران، وقتی بهشون گفتم همچین چیزی هست؟ تعجب کردن!! دوستان عزیز باور نکنین.

سحر
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۳ ب٫ظ

دوستان عزیز بهتون اطمینان میدم همچین چیزی نیست… فقط برای من سواله که هدف از گفتن این جملات غیر صحیح چیه!!!!!

علی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۰ ب٫ظ

برای تمامی که دعوت به مصاحبه شدن فرمی نمرات هست نمره استعداد و زبان و معدل ها و نام دانشگاهها حتی نمرات اونجا با نمرات تو کارنامه فرق میکرد برای نمونه استعدادم نوشته بود ۶۶/۱۰

aram
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

با سلام شما استعداد چند زده بودید بیشتر اعلام شده بود یا کمتر؟

داوطلب
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۳۲ ب٫ظ

عطفه خانم شما که میگید با استادتون در ارتباط هستین لطفا از ایشون سوال کنید که این فرم گزینش از طرف کجا بوده؟سازمان سنجش یا دانشگاه خاصی و اگر از طرف دانشگاه بوده کدوم دانشگاه؟اینجوری بهتر میشه درموردش اظهار نظر کرد

مجید
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من خودم فرم را دیدم از طرف سازمان سنجش بود

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

میشه دقیق بگید تو فرم چی نوشته شده بود که من دقیق از سنجش بپرسم قضیه ی بوده؟

Omidvar
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام
برای من هم تحقیقات انجام شده و گفتن سر برگ وزارت علوم و تحقیقات و فناوری هسته گزینش دانشجو داشته و سوالات هم درباره مسائل اخلاقی و اجتماعی و اعتقادی بوده و هیچ ربطی هم به مسائل علمی داوطلب نداشته.بازم نمیشه قطعی گفت این نشون دهنده قبولی صد در صد هست.باید تا اعلام نتایج نهایی صبر کرد
ولی برام سواله چرا اینجا همه میخوان بگن کسی داره دروغ میگه.چه لزومی داره کسی اینجا دروغ بگه؟

ندا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Omidvar

اصلا سازمانی که شما نام بردی وجود نداره
امور دانشگاه ها با وزارت علوم و تحقیقات ولی گزینش دانشجو فقط با سازمان سنجش آموزش کشور، دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو هست
و بررسی صلاحیت ها با این هیاته که ربطی به وزارت علوم و تحقیقات اصلا نداره
سنجش و وزارت علوم دو ارگان جداگانه هست

مجید
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۰۸ ب٫ظ

بعضی از رشته مصاحبه خیلی وقت پیش تمام شده و نمره مصاحبه به سنجش فرستاده شده است سنجش برای این رشته ها و قبول شدگان وارد مرحله گزینش نهایی شده است.

داوطلب
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

شاید یه نفر تو مصاحبه های قبلیش قبول شده باشه ولی اون انتخابش اولویت های اولیش نبوده باشه و مصاحبه هایی که الان رفته رو هم قبول شده باشه و اولویت اولش بوده باشه اونوقت چی؟همچین چیزی نیست

مهدی فیزیک ۹۶
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ربطی نداره! بالاخره یا اینجا قبول می‌شه یا اون جایی که اولویت بالاتری زده و گزینش باید انجام بشه.

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

تا همه رشته ها مصاحبشون تموم نشه نمیرند سراغ مرحله بعد
تا ۱۵ مرداد تمام دانشگاه ها فرصت دارند که نمرات را بفرستند و بعد ۱۵ مرداد وارد بقیه مراحل گزینش می‌شیم تا یه مرحله کامل پروندش بسته نشه نمیشه وارد مرحله بعد شد

Omidvar
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ن

دوست عزیز به نظرت ظرف مدت ۱۵ روز میتونن کل قبول شده ها رو اولویت بندی کنند و گزینش انجام بدن و نتایج رو اعلام کنند.حداقل الان برای رشته و دانشگاه هایی که نمرات رو فرستادن گزینش رو انجام میدن بعد اولویت بندی میکنن و نتایج رو اعلام میکنن

ندا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Omidvar

قرار نیست که با تک تک معرف ها تماس بگیرند
شما موارد بالا را نداشته باشی حله بعدشم اول می‌بینند کیا صددرصد قبول شدند بعد اخر سر قبولی ها را صلاحیتشونا بررسی می‌کنند
کنکور کارشناسی را با اون همه داوطلب چند روزه نتایج را اعلام میکنند چه برسه دکترا با این همه تعداد کمتر
اینا یه سری برنامه هست که سنجش از قبل برنامه هاشور نوشته و فورا نتایج را جمع و جور میکنند

روانشناس
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

دوستان عزیز اصلا به این چیزها توجه نکنین. فقط منتظر سنجش باشین. هر کی میگه قبول شده نوش جونش تبریک شما بذارید تا نتایج نهایی بیاد تا سندیت داشته باشه. بسیار کم پیش میاد تا واسه صلاحیت عمومی تماس گرفته بشه. دوستان زیادی قبول شدن ولی ازین خبرا نبود.پس صبور باشید و منتظر.

ندا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۲۵ ب٫ظ

سالهای پیش که تماس نگرفتند
من از دانشگاه پرسیدم گفتن نه فرم گزینشی میاد و نه برای اساتید
در صورت قبولی شما فقط طبق درخواست شما ما باید بر طبق درخواست دانشگاه فقط ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی شما را برای دانشگاه بفرستیم و ما و اساتید هیچ گونه فرمی را دریافت نخواهیم کرد

دانیال
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۱۶ ب٫ظ

اگر صلاحیت داوطلب مهم باشه بدون هزینه این کار انجام میشد

دانیال
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۳:۵۵ ب٫ظ

سلام
این فرم صلاحیت های عمومی ک ارسال کردیم ب نظر من خاستن ی پولی بگیرن…
وگرنه برای تک تک داوطلب ها تماس نمیگیرن از افراد بپرسن …
نظر شما دوستان؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

افرادی که قبول شدند را تماس میگیرند.

؟؟؟؟؟
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۵۱ ب٫ظ

گرانقدر، فرموده بوده اید دانشگاههای تراز اول، نتایج مصاحبه رو می ذاره هنوز خبری نشده ها؟؟؟؟
پس کی میزارن؟؟؟=؟؟؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟

چقدر عجولی!!!!!!!!!نتیجه سازمان سنجش نیمه دوم شهریور اعلام میشه-

ن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۱ ق٫ظ

شما مطمئن هستید؟
آخه اونی که نیمه دوم شهریور اعلام میشه نتایج سراسری نه دکترا
دکترا نیمه اول شهریور اعلام میشه

@
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

شما فکرشو کن چندین هزار نفر این فرم را پر کردند هر کدوم هم ۴ تا معرف
سنجش باید چقدر وقت و نیرو و هزینه بزاره تا بتونه تماس بگیره و تحقیق کنه
حتی اگه بخواد این کار را برای قبول شده ها هم بکنه که باید صبر کنه مصاحبه ها تموم بشه و بعد

naseh
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۳۸ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان گرامی، چون همه کسانی که انتخاب رشته مجاز شدن بابت فرم تایید صلاحیت عمومی هزینه پرداخت کردن پس این پروسه برا همگی انجام شده یا میشه. و اینکه با کجا و کی تماس گرفته میشه به سهل و وصول بودن اشخاص معرفی شده یا ادارات مرتبط بستگی داره(در مورد افراد شاغل دولتی یا معرف ها از دانشگاه). پس خواهشا به صحبتهایی که در مورد قبولی یا عدم پذیرش در این رابطه توجه نکنید تا نتایج از طرف سازمان سنجش اعلام بشه.

V.N
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۲۸ ب٫ظ

دوستان اینقدر به خودتون استرس وارد نکنید، اگر پرونده ی قضایی باز ندارید (یعنی اگر هم پرونده داشته اید که حل شده است)، حتما تایید می شوید، (پرونده مالی هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد، مثل چک برگشتی!)
در مورد تماس با اساتید هم، اساتید دانشگاه برگزار کننده مصاحبه به اساتید قبلی شما که توصیه نامه داده اند ممکن است تماس بگیرند و از شما سوال کنند، توجه کنید ممکن است! که اصلا این موضوع ربطی به گزینش صلاحیت عمومی ندارد، مثلا یکی از دوستان من که هیت علمی دانشگاه خواجه نصیر هستند، گفتند تماس میگیرند، دانشگاه تهران رشته ما گفتند ما تماس نمیگیریم سلیقه ای هست. اما این که با اساتید راهنمای دانشجو تماس بگیرند خبر خوبی است، حداقل نشاندهنده ان است که حد نصاب را اورده اید، موفق باشید.

@
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۱۶ ب٫ظ

من و دو تا دوستام پارسال معرف یکی از دوستانمون بودیم
به هیچ کدوممون نه زنگ زدن نه چیزی و دوستم هم قبول شد
من از دوستانی که آزمایشگاه با هم بودیم و دانشجو دکترا ورودی ۹۳ و ۹۴ بودن پرسیدم که برای شما همچین اتفاقی افتاده گفتند نه
حتی از استادم پرسیدم گزینش من نیومده اونجا با وجودی که استادم مدیر گروه هست تعجب کرد و گفت تا حالا یه همچین چیزی که میگید نبوده
از تحصیلات تکمیلی سوال کردم گفتند نه فقط اگه قبول بشید سنجش از ما استعلام معدل و این که دانشجوی ما بودید را می‌گیره و بعد ثبت نام شما در دانشگاه ، دانشگاه مقصد درخواست مدرک و ریز نمرات شما را به صورت محرمانه از می‌کنه
و گزینش و این مسائل ربطی به ما ندارد
عزیزانی هم که نگرانند با مدیر گروه و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودشون تماس بگیرند مطمئن هستم دقیقا بهشون همینا را میگند

به اقای پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

سلام اقای پوریا، أیا با معرف های شما هم تماس گرفتن؟؟؟ خانم عاطفه کلا استرس شدیدی وارد کردن

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۱۵ ب٫ظ

معرف هام همه شاغل ادارات دولتی هستند،و بهشون هم اطلاع دادم،ولی تاحالا که چیزی نگفتند که باهاشون صحبتی شده باشه…

اقتصاد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دانشگاه چمران اهواز و رازی کرمانشاه هم اسامی استعداد درخشانو زده. بک خانم هر دو جارو اورده البته یکیش ذخبره است. بالای ۷۰ درصد قبولیای امسال انگار خانم هستن.کاش بقیه دانشگاها هم سریعتر اعلام کنن

س
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  اقتصاد

ممنون از اطلاع رسانی، آیا خبر دارید که مصاحبه های غیر استعدادها رو هم میزنند یا نه؟ با تشکر

اقتصاد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  س

چمران که زنگ زدم گفتن نه تمیتونیم بهتون بگیم. اما اسامی رو ده روز پیش فرستادن سنجش

عاطفه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

نمیدونم بخدا

من بااستاد راهنمام در ارتباطم دیروز زنگ زدن احوال پرسی بعد گفتن گزینش دکتری رسیده به محل دانشگا ارشد تایید کردم مدیر گروه هم تایید کرد
گفتم منظور چیه گفت که احتمالا قبول شدی که تاییده قبولیش اومده اینجا و ازما تایید دانشجو میخاستن ک ما هم دادیم
دروغ ک نمیگن

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

اوکی متشکر

@
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

شاید با استاتید اون دانشگاه که شما مصاحبه رفتید قصد پذیرش شما را داشتند با استاد شما تماس گرفتند درمورد شما سوال کنند آخه پارسال برای دوست من هم همین اتفاق افتاد با این که توصیه نامه برد بعدش با استادمون تماس گرفته بودند و در مورد دوستم سوال کرده بودند
بعد از قبولی دوستم استادم این موضوع را گفت

ماچیوپیچیو
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

من موندم خانم نغمه از کجا دراوردن که نمره مصاحبه از ۱۰۰ هست… خوبه توی فرم وزارت علومم گفته که ۲۰ تا پژوهشی آموزشی، ۳۰ تا مصاحبه
جلل الخالق ۱۰۰ از کجا اومد؟

مخابرات
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

دوست عزیز، توی کارنامه دوم ردیف نمره موسسه رو نگاه کنید:
https://phdtest.ir/1393/06/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86-93/
اینایی که شما میگید درصد هستند. درصد یه عدد نیست که فرض کنید ۳۰ درصد برابر ۳۰ نمره است. درصد نیاز به عدد پایه داره تا مقدار واقعیش معلوم بشه.

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماچیوپیچیو

شما فایل بالا را باز کنید میبینید نمره مصاحبه تمام بچه ها عمران از صد نمره هست
فرضا از ۵۰ هم باشه چیزی عوض نمیشه
نمره مصاحبه ضرب در ۱۰۰ میشه با نصف نمره آزمون جمع میشه و میشه نمره نهایی شما

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

به خانوم عاطفه
والا تاحالا همچین چیزی ندیدیم که فرم گزینش بفرستن برا دانشگاه،اولین سال هم نیست که ازمون میدم،اصلا کم پیش میاد حتی با معرفهایی که تو فرم صلاحیت عمومی هم معرفی کردی تماس بگیرن،
خیلیا چندین سال از درس دانشگاه دور بودن و استاد راهنماشون خارج از دانشگاه بوده،بعد گروه چطور این ادم ها رو یادشونه که تایید کنن یا نه؟

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

من خودمم از جزو کسانی ام که استاد قبول قطعیم کرده،حتی درسا ترم مهر و رفرنس های درسا و… رو مشخص کرده برا مطالعه ولی همچین چیزی در مورد گزینش نشنیدم!

مریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

به عاطفه
سلام برای منم همچین اتفاقی افتاد پرسیدم گفتن احتمال فپقبولیتون بالای ۸۰ درصد است به نظر من نا خیلی امیدوار باشید نه خیلی ناامید. توکل برخدا

هنگام پر کردن فرم صلاحیت عمومی استاد راهنماتون رو به عنوان معرف انتخاب کرده بودین؟
موفق باشید

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم بیشتر توضیح بده،شما از کجا باخبر شدی؟فرم گزینش براتون رفته دانشگاه محل تحصیل ارشد؟یا برا کسایی که معرفی کرده بودید؟؟
چون این مرحله تایید صلاحیت عمومی دیگه ربطی به گزینش علمی و تایید علمی نداره،افراد یه بار تو ازمون کتبی و یه بار هم تو مصاحبه گزینش علمی شدند،دیگه نیازی بع تایید چند باره نداره.

مریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

من همکارامو به عنوان معرف انتخاب کردم که چند روز پیش رفته بودن تحقیق

پوریا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ممنون

EH
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام خانم مریم
میشه بپرسم شما چه رشته ایی هستین؟

lman
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

بچه ها از رشته های علوم پایه هنوز دانشگاه تهران چیزی اعلام نکرده؟؟؟

عاطفه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

بعضی دانشگاها اسامی رو اعلام کردن اگر در جریان باشی

عاطفه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

سراغ استاد راهنمام نرفتن سراغ دانشگاه محل تحصیلم رفتن و فرم گزینش دادن هم مدیر گروهم پرکرده هم راهنمام
ک استاد راهتمام زنگ زد فرمتو پرکردیم

عاطفه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۳۱ ق٫ظ

سلام
دوستان من مصاحبه دکتری رو رفتم استاد راهنمام تماس داشتن که نامه پذیرش دانشگاهت اومده اینجا و ما تایید گزینشتو انجام دادیم بنظرتون من قبول شدم که گزینش شدم یا نه؟؟؟ممنون جواب بدید

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

بچه ها اینا اصلا چی هست که شما میگید
ما که تو فرم فقط آدرس و تلفن دانشگاه کارشناسی و ارشد را زدیم
چه ربطی داره به استاد راهنما
درضمن هنوز مصاحبه ها تموم نشده و هنوز پرونده مصاحبه ها بسته نشده که بخواند برند سراغ گزینش و این حرفا

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  ن

هر چی هم فکر می‌کنم تو هیچ کدوم از فرمایی که برای مصاحبه ها پر کردم اسمی از استاد راهنما برده نشده بود
تو هیچ کدوم از قسمت‌های سنجش هم اسمی از استاد راهنما برده نشد
به جز توصیه نامه که اونم کاری به این حرفا ندارن
گزینش را سنجش انجام میده
و من ربطشو واقعا به استاد راهنما نمی‌فهمم
لطفاً اطلاعات دقیق و معتبر بدید

****
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ن

شما تو فرم صلاحیت عمومی ۴ نفر رو به عنوان معرف انتخاب کردید.
احتمالا دانشگاه هایی که زودتر اسامی رو فرستادن دارن بررسی میکنند.
من خودم ۶خرداد رفتم برای مصاحبه الان دو ماه گذشته

ن
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ****

همه با هم بررسی می‌شوند
اول نمره و اولویت را بررسی می‌کنند
بعد از اون افرادی که قبول شدند را گزینش نهایی میکنند
هنوز پرونده مصاحبه ها بسته نشده که بخواند برند سراغ گزینش

سحرناز
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  ن

همراتا با هم بررسی میشه

به عاطفه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

سلام برای منم همچین اتفاقی افتاد پرسیدم گفتن احتمال فپقبولیتون بالای ۸۰ درصد است به نظر من نا خیلی امیدوار باشید نه خیلی ناامید. توکل برخدا

هنگام پر کردن فرم صلاحیت عمومی استاد راهنماتون رو به عنوان معرف انتخاب کرده بودین؟
موفق باشید