مدرسان شریف  دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت،اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی کنفرانس ملی دانش و فناوری نوین در علوم مهندسی در عصر تکنولوژی دکتری روانشناسی ابن یمین

انتشار اصلاحیه فراخوان پذیرش دکتری ۹۶ پردیس کیش دانشگاه تهران

رشته‎های دارای پذیرش مقطع دکتری تخصصی پردیس‌ کیش دانشگاه تهران از طریق برگزاری آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ افزایش یافت.

به گزارش پی اچ دی تست، پردیس‌ بین‌المللی کیش بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/۲ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ معاون محترم آموزشی وزارت علوم, تحقیقات و فناوری و تاییدیه شماره ۴۱۹۵۳ مورخ ۱۵/‏۰۶/‏۱۳۹۶‬ معاون محترم فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع دکتری در ۴۹ رشته پردیس بین‌المللی کیش از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

دریافت رشته های مورد پذیرش دکتری پردیس‌ کیش دانشگاه تهران سال ۱۳۹۶

شرایط و شیوه نامه پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران در مقطع دکتری سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷

دریافت سریع آخرین اخبار کنکور دکتری در کانال تخصصی آزمون دکتری

نظرات (۲۷۲)

  1. به جغرافیاااا گفت:

    شما هم الان ثبت نام کردین؟

  2. به جغرافیاااا گفت:

    من تماس گرفتم کیش و گفتن شماره پرونده و پرداخت هزینه کافی هست. و پنجم مهر اعلام میشه چه مدارکی برای مصاحبه همراه ببریم
    شما از کجا این اطلاعات رو دارین در صورتیکه خود دانشگاه حرفی دیگه میزنن؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      مصاحبه تهران برگزار میشه.روش دانشگاه تهران معلومه!نیاز نیست من بگم.برو سایت دانشگاه تهران

  3. ساره گفت:

    خانم یا آقای جغرافیای….تو جزییات امتیاز دهی مصاحبه نوشته بودین هر مقاله داخلی دو امتیاز داره.آیا واقعا دو امتیاز داره یا مثل مصاحبه دانشگاه آزاد اگه مقاله نداشته باشیم رد میکنن با وجود مصاحبه خوب

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      سبک مصاحبه دانشگاه تهران با همه دانشگاهای سراسری و آزاد و پیام نور متفاوته!بسیار سخته!در مصاحبه وضعیت زبان انگلیسی هم بررسی میشه!معدل دیپلم حتی امتیاز داره.نوع محل تحصیل ددانشگاه قبلی و …

  4. معماری گفت:

    به جغرافیا و برنامه ریزی شهری
    یعنی با توجه به مدارک ارسالی دعوت به مصاحبه می کنن؟ من زنگ زدم گفتن آزمون کتبی نداره به نظر شما داره؟ آیا همه دعوت به مصاحبه میشن؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      در صورتیکه تعداد داوطلبان زباد باشد آزمون کتبی برگزار می گردد.در غیر این صورت بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه تخصصی

  5. مونا به برنامه ريزي شهري تهران گفت:

    ممنونم از شما بابت پاسخگویی و اطلاعات مفیدی که در این زمینه در اختیار ما داوطلبین این دانشگاه قرار میدهید موفق باشید

  6. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    کلیه مدارک را باید در سامانه بارگذاری کرد و در روز مصاحبه و آزمون اصل مدارک به همراه داوطلب باشند-در ابتدا رزومه و سوابق بررسی می گردند و افزرادی که شرایط لازم را دارند جهت مصاحبه تخصصی و یا آۀزمون کتبی دعوت می گردند.

    • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

      ممنون از شما. ولی دانشگاه کیش به بنده اطلاعات دیگری دادند و گفتند مدارکی ارسال نکنیم و فقط مدارک روز مصاحبه بررسی می شود. حتی تاکید هم کردند که در راهنما هم تنها مراحل هزینه و فرم اطلاعات شخصی ذکر شده. ببخشید شما این اطلاعات را از کجا گفتید؟

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        اگه آپلود بشه مشکلی نداره-احتمالا چون روش دعوت به مصاحبه معلوم نیست فعلا گفتند آپلود نشه

    • روژان گفت:

      من تماس گرفتم کیش و گفتن شماره پرونده و پرداخت هزینه کافی هست. و پنجم مهر اعلام میشه چه مدارکی برای مصاحبه همراه ببریم
      شما از کجا این اطلاعات رو دارین در صورتیکه خود دانشگاه حرفی دیگه میزنن؟

  7. مونا گفت:

    سلام به دوستان لطف کنید یکی جواب من رو بده ایا میشه بدون مدرک دیپلم و ریز نمرات کارشناسی ثبت نام نهایی بشه ممنون میشم کسایی که ثبت نامشون کامل شده اطلاع بدن متشکرم

  8. مونا گفت:

    اقای جغرافیای برنامه ریزی شهری تهران ٠سلام. کسانی که الان دسرسی به مدرک دیپلم و ریزنمرات کارشناسی ندارند مشکلی در ثبت نام دکترای پردیس کیش ندارند؟ با سپاس

  9. بازرگانى گفت:

    سلام و وقت بخیر
    لطفا کسانى که اطلاع دارن یا تجربه مصاحبه این دانشگاه رو دارن بگویند براى رشته بازاریابى چه کتابهاى مطالعه کنیم بهتر هستش؟؟؟؟؟

  10. ن فولادی گفت:

    سلام بهناز خانم تونستید گواهی ثبت نام بگیرید؟متاسفانه من تمام مراحل رو طی کردم ولی گواهی ثبت نام نمیدن. میشه راهنمایی بفرمایید.؟

    • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

      سلام من پس از ثبت نام تماس گرفتم گفتن تنها فرم اطلاعات شخصی را پر کنید و کد داوطلبی خود را تا اطلاع رسانی بعدی نگه دارید. گفتند سیستمشون فعلا گواهی نمیده بعد از اتمام ثبت نام مراحل بعد را اطلاع رسانی می کنن. باز برای اطمینان میتونید با دانشگاه کیش تماس بگیرید.

      • مهدی مادوانی گفت:

        با سلام.آیا پس از ثبت نام،جهت مصاحبه با ما تماس خواهند گرفت؟و آیا امکان داره دعوت به مصاحبه نشویم؟

        • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

          سلام. دانشگاه کیش به بنده گفتن روی سایت اطلاع رسانی می کنند یا اس ام اس میزنند. ولی در هر صورت بعد از اتمام تاریخ ثبت نام باید مجدد تماس بگیریم و پیگیر شویم.
          فکر می کنم همه کسانی که ثبت نام می کنند دعوت می شوند. چون گفتند فقط اطلاعات شخصی را در فرم پر کنیم و فرستادن مدارک نیازی نیست در نتیجه راهی برای بررسی اولیه و انتخاب برای مصاحبه وجود نداردو و تمام کسانی که ثبت نام می کنن حتما دعوت می شوند و پس از انجام مراحل مصاحیه برگزیده می شوند.

          • هنر گفت:

            من هم پژوهش هنر شرکت کردم من و شما احتمالا روز مصاحبه هم رو میبینیم.
            خانم هستین یا اقا؟ و تحصسلاتتون چیه
            من خانم هستم . تحصیلاتم ارشد تصویرسازی برای پژوهش هنر شرکت کردم. به نظرتون امیدی به قبولی هست؟

          • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

            سلام دوست عزیز با نام (هنر)
            متاسفانه اطلاعاتی از چگونگی مصاحبه و این که تا چند درصد شانس داریم ندارم. این اطلاعاتی رو هم که اینجا نوشتم خوددانشگاه کیش تلفنی به من دادند. این آزمون تنها یک شانسه باید ببینیم چی میشه تا قسمت. من خانم هستم. براتون ارزوی موفقیت دارم

      • گیسو گفت:

        با سلام ..بنده هم با ارس تماس گرفتم و همین را گفتند ، و گفتند باید کارشناس گروه مدارک شما را بررسی کند بعد یا از طریق پیامک و یا از طریق سایت دانشگاه برای مصاحبه اطلاع رسانی میکنیم …لطفا اگر برای کسی پیامک اومد اعلام کنید دوستان ..ممنون

    • بهناز گفت:

      سلام دوست عزیز متاسفانه منم نتونستم گواهی انجام ثبت نام بگیرم.

  11. phd گفت:

    سلام
    آیا برای ثبت نام ،ارسال گواهی دیپلم و ریز نمرات کارشناسی وکارشناس ارشد الزامیست؟ارسال گواهی تحصیلی کفایت نمیکند،فعلن امکان رفتن به شهرستان ندارم،ممنون

    • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

      سلام دوست عزیز. من تلفنی پرسیدم. گفتن فقط فرم اطلاعات شخصی و پرداخت وجه. دیگر مراحل نیازی نیست. انشالا در صورت قبولی مراحل ارسال مدارک باید انجام شود. در این مرحله نیازی نیست.

  12. ن فولادی گفت:

    با توجه به تکمیل مراحل کواهی انجام ثبت نام نمیدهد واعلام کد خطا ۱۸ میاید لطفا” دوستان راهنمایی نمایند

  13. ایمان گفت:

    سلام وقتتون بخیروشادی باشه؛میخواستم بپرسم برای ثبت نام دکتری که تاالان هزینه رو پرداخت کردیم ایا پیام میاد برای ما یا خیر؟چطور به مااعلام میکنن برای زمان مصاحبه؟
    لطفا پاسخ صحیح بفرمایید.

  14. بیتا گفت:

    به جغرافیییییا
    شما چرا انقدر تبلیغ پردیس کیش رو میکنید؟
    خودتون دانشجوی اونجا هستین؟
    مگه فقط هزینه دانشگاه هست کیش بسیار هزینه خوراک بالاست.
    هزینه رفت و امد هواپیما هم هست.
    اگر واقعا دانشجوی کیش هستین که دقیق در مورد مخارجتون توصیح بدین و اگر دانشجوی کیش هستین روی حدس و گمان یا حرفهایی که از دیگران میشنوید لطططططفا اظهار نظر نکنید.
    چرا مثل یک مسئول رده بالا صحبت میکنید ؟
    فقط تبلیغ میکنید و خیلی ساده گرفتین مسئله درس خوندن کیش رو
    فقط هزینه دانشگاه نیست هزینه های جانبی در ترم به اندازه هزینه ترم میشه یعنی دو برابر میفته.
    اطلاعاتی ندیدن که مردم و گیج و سردرگم کنید شما که قرار نیست هزینه هاشون رو متقبل شین
    پس لطططفا تبلیغ بسته

    • صالح ارس گفت:

      لاااااااااااااااااااااااااااااااااایک

      آخه میدونی واسه چی تبلیغ میکنن!!یکی ازدوستان صمیمی من در رشته علوم کامپیوتر دانشجوی دکترای اونجاست.خداسر شاهده اولا هزینه هاش بیش از اندازه سرسام اور هس دوما اصلا و ابدا خبری ازامتحانات پایان ترم واینا نیستش… فی الواقع طول ترم مجموع ارائه های کلاسی و فعالیت های کلاسی میشن نهایتا نمره پایان ترم…

  15. بهناز گفت:

    باسلام
    منم تو ثبت نامش مشکل دارم تمام مراحل انجام شد منتها گواهی ثبت نام نمیده لطفا راهنمایی کنید

  16. لیلی گفت:

    درقسمت پرداخت برای من مدام پیام میده که ورودیهای خود را کنترل کنید ! خیلی عجیبه

  17. احمد گفت:

    هزینه پردیس ها بالاست
    هزینه دانشگاه و هزینه رفت و امد و هزینه اقامت و خوراک بسیار بالاست در کیش

  18. معماری گفت:

    بچه ها اینجا کسی رشته معماری هست ؟ رزومه خوبی دارم ولی زبانم خوب نیست به نظرتون شانسی دارم

  19. داوطلب گفت:

    سلام ثبت نام بعد از قبولی در مصاحبه برای ترم و تحویل مدارک باید به کیش تحویل بدیم یا دانشگاه تهران؟

  20. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    شهریه هسته بین المللی کیش دانشگاه تهران یا همان پردیس سابق،برای ورودی های جدید در حد نرخ تورم افزایش می یابد به صورت سالیانه-ولی برای افرادی که قبول شده وثبت نام کرده اند تا پایان ۴سال همین مبلغ است-اضافه نمی شود-وام وزارت علوم هر ترم تخصیص می یابد و تقسیط آن ۲سال بعد از فارغ التحصیلی است.وام ویژه هم در آینده نزدیک پرداخت می شود.وام بانک مهر ایران هم هر سال ۱۰میلیون تومان پرداخت می شود با کارمزد ۴درصد

    • داوطلب گفت:

      سلام بر خانم یا آقای جغرافیا و برنامه ریزی شهری. شما اطلاعی از بخش (زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه) که باید برای ثبت نام پر کنیم دارید؟ وقتی علامت سوال رو می زنید یه لیستی از اساتید می یاد. چه طوری باید در مورد استاد رشته خودمون اطلاعات کسب کنیم؟ ممنون

  21. phd گفت:

    سلام،آیا شهریه ترم اول یکجا باید پرداخت گردد یا امکان اینکه تقسیط شود یا اینکه وام تعلق گیرد هست زیرا برای ترم اول آمادگی ندارم،میشود راهنمایی کنید

  22. phd گفت:

    سلام،ببخشید برای ترم اول شهریه یکجا پرداخت باید گردد یا میشود قسط بندی کرد یا وام بدهند؟
    در صورت پرداخت وام به چه صورت وچند؟
    ممنون

  23. ناشناس گفت:

    لینکهای ثبت نام نمیرن چرا؟

  24. لیلی گفت:

    با سلام و سپاس از پاسخگوییتون
    دوتا سؤال دیگه
    ۱-ترم اول هم شهریه اقساطه یا نقدی همون اول باید پرداخت بشه ؟
    ۲-اگر بعد از قبولی خواستم انصراف بدم آیا کل شهریه ۴ سال رو باید پرداخت کنم یا فقط شهریه همون ترم؟

  25. لیلی گفت:

    با سلام و سپاس از پاسخگوییتون
    دوتا سؤال دیگه
    ۱-ترم اول هم شهریه اقساطه یا نقدی؟
    ۲-اگر بعد از قبولی خواستم انصراف بدم آیا کل شهریه ۴ سال رو باید پرداخت کنم یا فقط شهریه همون ترم؟

  26. الی حقوق گفت:

    آیا فرم مشخصات فردی باید پر بشه؟ چون بالاش نوشته ۹۵!
    توی قسمت رتبه و تراز جی باید نوشت؟

  27. Sara گفت:

    محل مصاحبه کجاست ؟

    • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

      سلام. پیرو تماس تلفنی با دانشگاه کیش، اعلام کردند تهران است.

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        مصاحبه در پردیس ها یا دانشکده های مرکزی مثل پردیس فنی و خیابان کارگر شمالی یا پردیس علوم و یا دانشکده کارآفرین-انجام میشه-در پردیس کیش مصاحبه انجام نمیشه-احتمال آزمون کتبی هم هست

  28. ریحانه گفت:

    من مصاحبه هیچ آمادگی ندارم

  29. گیسو گفت:

    با سلام: دوستان عزیز متاسفانه برای پرداخت هزینه ثبت نام سیستم مدام خطا میده ایا شما هم با این مشکل مواجهه شدید؟ از اکسپولور هم استفاده کردم.

  30. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    شهریه پذیرفته شدگان (دوره نوبت دوم و روزانه شهریه پرداز و مربیان رسمی دانشگاه تهران)
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۲ کد خبر : ۳۳۴۷ تعداد بازدید:۶۱۲۱
    شهریه پذیرفته شدگان (دوره نوبت دوم و روزانه شهریه پرداز و مربیان رسمی):

    – شهریه مصوب هیأت امنای دانشگاه برای ورودی‌های سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل می‌باشد. پذیرفته شدگان لازم است مبلغ علی‌الحساب را در زمان ثبت نام الکترونیکی پرداخت نمایند.
    جدول شهریه‌های دوره‌های مختلف دانشگاه تهران (سال ۱۳۹۶)

    جدول ۱):شهریه پردیس‌های البرز و بین‌المللی کیش

    رشته

    نام پردیس

    کل شهریه (به ریال)

    شهریه نیم‌سال ۱- ۹۶۱ (به ریال)

    گروه علوم انسانی

    گروه علوم اجتماعی – رفتاری

    _ کیش

    _ البرز

    ۷۱۲/۲۰۶/۰۰۰

    ۸۹/۰۲۵/۷۵۰

    سایر گروه‌ها

    _ کیش

    _ البرز

    ۸۷۰/۴۷۴/۰۰۰

    ۱۰۸/۸۰۹/۲۵۰

    جدول ۲): شهریه سایر پردیس‌ها و دانشکده‌ها

    رشته

    نام پردیس / دانشکده

    کل شهریه (به ریال)

    شهریه نیم‌سال ۱- ۹۶۱ (به ریال)

    فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، دامپزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی

    کلیه پردیس‌ها / دانشکده‌ها

    (غیر از پردیس‌های کیش و البرز)

    ۷۲۵/۳۹۵/۰۰۰

    ۹۰/۶۷۴/۳۷۵

    علوم انسانی و تربیت بدنی

    کلیه پردیس‌ها / دانشکده‌ها

    (غیر از پردیس‌های کیش و البرز)

    ۵۹۳/۵۰۵/۰۰۰

    ۷۴/۱۸

  31. لیلی گفت:

    با سلام
    دوستان کسی میدونه اگر فردی قبول بشه و بخواد ۲ ترم مرخصی تحصیلی بگیره میشه یا نه ؟
    و دیگه اینکه قبول شدن و ثبت نام باعث میشه از کنکور ۹۷ محروم بشم؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      در صورتیکه پذیرفته شوید و ثبت نام کنید حق شرکت در آزمون سال بعد را ندارید ولی در صورتیکه انصراف خود را کتبا اعلام کنید در کنکور سال بعد می توان شرکت کرد.ضمنا کلیه شرایط آموزشی دوره روزانه را دارد و عنوان دوره اش روزانه شهریه پرداز است ولی به سبب اینکه شهریه پرداخت می شود ممکن است محدودیت برای شرکت در آزمون سال بعد نداشته باشید.

    • میلاد گفت:

      سلام

      اگر شهریه پرداز هستید محرومیت نداره.

      ضمنا معمولا ترم اول مرخصی نداره مگر در شرایط خاص

    • V.N گفت:

      فکر کنم دلیل موجه برای مرخصی میخواد، در هر حال باید برای هر دو ترم شهریه ثابت رو بپردازید، گفتن امسال فقط قبولی های روزانه از ۹۷ محروم میشوند، اما به نظرم تحقیق کنید بپرسد دانشجو میتواند کنکور دهد،
      البته یکی از دوستان من پارسال دانشگاه علوم تحقیقات قبول شد، دو ترم مرخصی گرفت شهریه ثابت رو داد، امسال فارابی قبول شد، انصراف داد ولی ۱۲ میلیون جریمه شد، تا مدارکش رو پس دادند،
      در هر حال بازم تحقیق کنید شاید قوانین پردیس با ازاد فرق کند.

  32. دنیا گفت:

    سلام
    دوستان از چه طریقی میشه پردیس های خودگردان ثبت نام کرد و یا اینکه اطلاعاتی بدست اورد؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      هر دانشگاه مادر دارای یک پردیس دانشگاهی است تحت عنوان پردیس خودگردان-ولی دانشگاه تهران دارای چندین پردیس دانشگاهی است که در آنها در دوره های روزانه-روزانه شهریه پرداز و نوبت دوم دانشجو پذیرفته می شود.همه پردیسهای دانشگاه تهران از جمله پردیس علوم-فارابی-ابوریحان-فنی- کیش-البرز دولتی و سه پردیس کیش-البرز و ارس بین المللی هستند.مهمترین پردیس بین المللی دانشگاه تهران،پردیس کیش می باشد.

      • میلاد گفت:

        سلام.

        شهریه در ۸ قسط دریافت میشه.
        هزینه اسکان و خوراک مثل بقیه جاهاست.
        معمولا دانشجویان دکترا اسکان نمیگیرن چون کلاسها هفته ای یک یا دو روزه و میرن و میان

  33. به جفرافیا و برنامه ریزی گفت:

    باسلام. شما اطلاع دارین که ایا قراره بعد از مدتی تحصیل به دانشگاه تهران انتقال بدن یا نه؟ اگه امکانش هست درمورد هزینه خوردو خوراکو حوابگاهها و نجوه پرداخت شهریه توضیح بدین؟آیا همون اول کل شهریه رو میگیرن و ۸ قسط تقسیم میکنن؟به این سوالات من هیچ کس جوابی نمیده

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      محل تشکیل کلاسها-جزیره زیبای کیش است.بهترین وسیله جهت عزیمت،هواپیماست.پردیس کیش کلیه امکاناتی که در پردیس مرکزی دانشگاه تهران است را دارد.سلف سرویس-خوابگاه در طول ترم-خوابگاه شبانه-خدمات آموزشی-خدمات رفاهی و ورزشی-کلاسهای آزاد-سایت ویژه دانشجویان دکتری،سایت ویژه پایان نامه ها،سایت عمومی،کتابخانه،کتابفروشی،سالن ویژه مطالعه،فایل یا کمد مخصوص جهت نگهداری موقت یا دائمی وسایل شخصی،سمینار و ….حتی جنس صندلیهاشون هم با پردیس مرکزی دانشگاه تهران یکی است،کلیه استاندارهای دانشگاه تهران را دارد.وام شهریه وزارت علوم ترمی ۲۵میلیون ریال -تقسیط جهت باز پرداخت ۲سال بعد از فارغ التحصیلی -وام ویژه بانک مهر بدون سود ترمی یا سالی ۱۰میلیون تومان-پرداخت بعد از یک سال-تخفیف ۵۰درصد مهمانسرا و هتل و بلیط هواپیما به دانشجویان پردیس کیش دانشگاه تهران.

      • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

        سلام دوست عزیز
        ممنون بابت راهنمایی شما
        شما خودتون دانشجو پردیس کیش هستید؟ و این که بلیط پروازها به چه صورت با تخفیف ۵۰ درصد برای دانشجویان حساب میشه؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      ترم اول کل شهریه پرداخت میشود و در ترمهای بعدی تا قبل از پایان ترم امکان مهلت هست.شهریه تا پایان ۴سال هخمین است که ابتدا اعلام میشه و هیچ افزایش سالیانه ندارد.در صورتیکه همه دانشجویان رضایت داشته باشند با هماهنگی پردیس کیش و دانشکده یا پردیس ذیربط در تهران،امکگان تشکیل کلاس در تهران(پردیسها و دانشکده های مربوطه در دانشگاه تهران)هست.بعد از سه ترم کلاس آموزشی که تمام شد،مابقی کارها را در پردیسها و دانشکده های ذیربط در تهران می توان انجام داد حتی دفاع از رساله دکتری.

      • به جفرافیا و برنامه ریزی گفت:

        پس اینکه میگن بعد از ۳ ترم میدن خود دانشگاه تهران صحت داره؟راستی مثلا برای رشته هی انسانی مثل روانشناسی تا چند ترم حتما باید در دانشگاه حضور داشت؟امکان اینکه اساتید بگن پروژه رو کار کن بعد تحویل بده هست؟ و اینکه من اون قسمت جوابتونو متوجه نشدم یعنی امکان اینکه ما برا هر نیمسال تو خود اون ترم شهریه رو پرداخت کنیم نیست؟خیلی سخت میشه

        • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

          پردیس کیش هم خود دالنشگاه تهرانه-فرق نداره-فقط مکانش فرق داره-در ضمن وقتی شما دانشجو دانشگاه تهرانید تابع ضوابط دانشگاه تهران هستید.

          • به جغرافيا و برنامه ريزي گفت:

            بله میدونم زیر مجموعه دانشگاه تهرانه ولی محل کلاسها تهران نیس که و برا من تنها سوال اینه که بعد از چند ترم ما دیگه کیش نمیریم؟

  34. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    دانشگاه تهران به منظور تغییر عنوان “پردیس” در فراخوانی از همه کارشناسان خواسته است، عناوین پیشنهادی خود را برای این دانشگاه ارسال کنند.
    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه تهران، این دانشگاه در نظر دارد برای واژه “پردیس” جایگزین مناسب انتخاب کند. به همین منظور در فراخوانی از همه استادان، صاحب‌نظران، زبان‌شناسان و دانشجویان خواسته است در این فراخوان شرکت و واژه‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ ۱۵ شهریور امسال برای دانشگاه تهران ارسال کنند.
    علاقه‌مندان می‌توانند واژه پیشنهادی خود را تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ به آدرس خیابان ۱۶ آذر، سازمان مرکزی دانشگاه تهران یا به پست الکترونیکی publicrel@ut.ac.ir ارسال کنند.تلفن تماس دانشگاه تهران۶۱۱۱۱-۰۲۱ مرکز تلفن-واحد مربوطه اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران

  35. ریحانه گفت:

    بچه ها
    هزینه کیش هم ۱٫۵ برابر دانشگاه آزاده برای دکتری؟
    سوال دوم بعد از پایان ثبت نام برای شما پیامی اومد؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      خیر کمتر از دانشگاه آزاده-و افزایش سالیانه ندارد.ولی دانشگاه آزاد تا زمان فارغ التحصیلی احتمال افزایش دوبرابری هست!!!!

      • یزدان گفت:

        سلام

        ببخشید اطلاعات شما خیلی دقیق نیست.

        شهریه از دانشگاه آزاد کمتر نیست بلکه از امسال برابر هستند.

        ضمنا اضافه پرداخت در طول تحصیل برای مقطع دکترا در هر سال بین ۱۰ تا ۱۵ و متوسط ۱۲% است که در نهایت کل شهریه نسبت به سال ورود حدود ۲۰ درصد تا پایان دوره اضافه میشود.

        • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

          شهریه هسته بین المللی کیش دانشگاه تهران یا همان پردیس سابق،برای ورودی های جدید در حد نرخ تورم افزایش می یابد به صورت سالیانه-ولی برای افرادی که قبول شده وثبت نام کرده اند تا پایان ۴سال همین مبلغ است-اضافه نمی شود-وام وزارت علوم هر ترم تخصیص می یابد و تقسیط آن ۲سال بعد از فارغ التحصیلی است.وام ویژه هم در آینده نزدیک پرداخت می شود.وام بانک مهر ایران هم هر سال ۱۰میلیون تومان پرداخت می شود با کارمزد ۴درصد

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      بعد از تایید کارشناس ذیربط در معاونت آموزشی دانشگاه تهران،پیام ارسال می گردد.من خبر ندارم ولی فکر کنم اینطوره-

    • یزدان گفت:

      سلام.

      من با پردیس و مسیول مربوطه تماس گرفتم و گفتند که اون بخش مربوط به تایید ثبت نام فعال نیست و همون شماره پرونده که گرفتید نشانه تایید ثبت نام هستش و بموقع در سایت دعوت به مصاحبه میشید

  36. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    درخواست پذیرش دانشجو دکتری دانشگاه تهران در پردیس کیش به خاطر عدم استقبال نیست!!!!!!!!!!تکمیل ظرفیت دانشگاههای سراسری و دولتی و شاید دانشگاه آزاد۳ مهر ماه اعلام می گردد و در آنجا برای تکمیل ظرفیت احتمالی یا ظرفیت جدید باید ثبت نام کرد.این قانون پردیس بین المللی دانشگاه تهران و شریف است که در مواقعی که وزارت علوم مجوز صادر نماید و سازمان سنجش موافقت کند به منظور جذب دانشجوی خارجی آزمون اختصاصی برگزار گردد.در این آزمون دانشجویان خارجی در اولویت هستند.ظرفیت رشته ها هم محدود و بین ۱ تا ۷ نفر متغیر هستند.هیچ ارتباطی به تکمیل ظرفیت ندارد!!!!!!!!!!!!

  37. دانشجو گفت:

    درمورد رشته های شناور جدیدی که اضافه شده میخواستم بپرسم کسی که زمینه تخصصی توی اون رشته رو نداره مثلا با داشتن مدرک ارشد ای تی میشه محیط زیست خوند ?

  38. آرش - حقوق خصوصى (تهران جنوب) گفت:

    تراز علوم تحقیقات و دیگر واحدهاى آزاد تهران همیشه برابر با نوبت دوم تهران و بهشتى بوده است . تراز پردیس کیش برابر با واحدهاى شهرستان دانشگاه آزاد بوده . دیگه حالا شما همینطورى عدد میدین ، من نمیتونم کارى بکنم . بهتره واگذار کنیم به افکار عمومى و اقبالى که داوطلبین مستعد و کوشا به پردیس کیش دارند و نگاه اساتید به پردیس کیش گواه همه چیز است . وگرنه همین که من بخوام مدام واحدهاى تهران دانشگاه آزاد رو با پردیس مقایسه کنم ، به نفع شما میشه ! چون اساساً پردیس کیش در حد مقایسه با علوم تحقیقات و دیگر واحدهاى تهران نیست ، چه برسد به اینکه بخواهد در مصادیق و شرایط نیز مقایسه شود. یا حق

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      وقتی ظرفیت یک رشته در همه دوره های یک دانشگاه سراسری اعم از روزانه-نوبت دوم و پردیس و حتی پیام نور و غیرانتفاعی برابر با ۶۰نفر می باشد و رتبه های زیر ۲۰۰برای مصاحبه دعوت می گردند.چطور با دانشگاه آزادی که در همان رشته ۱۵۰نفر ظرفیت دارد و رتبه ۱۵۰۰هم برای مصاحبه دعوت می گردد و در نهایت با نمره کل ۱۵ قبول می شود و همچنین در دوره روزانه دانشگاه ارومیه نمره ۳۰قبول می شود ولی در نوبت دوم و پردیس کیش و سایر پردیسهای دانشگاه تهران نمره قبولی بالای ۴۰ است و زیر ۴۰مردود می گردد.شما چطور مقایسه و قضاوت می کنید!!!!!!!!!!نمره کنکور و تراز که شرط نهایی قبولی نیست.در دانشگاه تهران ملاک اصلی ۴۰ از ۱۰۰در همه آزمونها و مصاحبه و برررسی سوابق ست.

      • احمدی-دکترای مهندسی گفت:

        دوست عزیز تلاش شما برای آگاهی دادن به سایر دوستان جهت بیان ارزش و جایگاه دانشگاه بزرگ تهران (تمامی واحدهاش) واقعا قابل تقدیر و به حق هست. اما واقعیت اینه که هر انسانی شرایط و اهداف خودش رو میسنجه و تصمیم میگیره و جهت دفاع از تصمیمش می جنگه. به عقیده شخص من ، دانشگاه تهران و شریف بهترین دانشگاههای این کشور هستند علی الخصوص واحدهای پردیس بین المللشون. چرا که دارای تبادلات علمی و دانشگاهی با سایر دانشگاههای مطرح دنیا هستند و اساتید مطرح و تراز اول در اونها تدریس می کنند و این باعث شده که جهان این دانشگاهها رو به خوبی و با یک دید مثبتی قبول داشته باشه. حالا چه فردی این حقیقت رو بپذیره چه نه فرقی در اصل قضیه نداره و جایگاه این دو دانشگاه در مرتبه اول در کشور قرار داره. واحد علوم و تحقیقات هم دانشگاه بسیار خوبی است که بدلایل تبادلات علمی و تدریس اساتید دانشگاههای تهران و شریف در اون ،برخی کشورها این واحد رو می شناسند. اما مطمئن باشید باز هم دانشگاه تهران و شریف که در رنکینگ بین المللی قرار دارند براشون با بقیه دانشگاهها فرق می کنه و مدرک ایندو دانشگاه را ندیده قبول دارند.

        • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

          سلام.نظریه جنابعالی قابل تحسین است به این جهت که بی پرده و به دور از تعصب بیان فرمودید.سپاسگذاریم

    • صالح ارس گفت:

      لاااااااااااااااااااااااااااااااااایک دوست عزیز

  39. رسول-کامپیوتر گفت:

    در دانشگاه آزاد هم پردیس های بین الملل وجود داره، از جمله:
    واحد تهران جنوب-پردیس بین المللی کیش
    واحد علوم و تحقیقات-پردیش بین المللی قشم
    با این تفاسیری که جناب “جغرافیا” از پردیس کیش دانشگاه تهران می فرمایند، پس می توان همین مساله رو به پردیس کیش و قشم دانشگاه آزاد هم تعمیم داد.
    اما همگان به خوبی واقف هستن که پردیس کیش واحد تهران جنوب به هیچ وجه قابل مقایسه با واحد تهران جنوب مستقر در تهران نیست و به همین ترتیب پردیس قشم واحد علوم و تحقیقات هیچ تناسبی با واحد درجه یک علوم و تحقیقات واقع در تهران نداره.
    اگر اینطوری بود که الان دانشجوی دکتری پردیس قشم بودم و ادعا می کردم که دانشجوی علوم و تحقیقات تهرانم.
    اما تمایل بسیار کمی هست برای اینکه داوطلبین، دانشجوی این دو واحد شوند. نمیتونم خودم رو هم گول بزنم و بگم بنده دانشجوی علوم و تحقیقاتم. از همین درخواست پذیرش مجدد دانشجو که پردیس کیش دانشگاه تهران اعلام کرده، کاملا مشخصه استقبال در چه حد بوده.

    • آرش - حقوق خصوصى (تهران جنوب) گفت:

      احسنت رسول جان

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      اتفاقا به خاط عمومیت عنوان پردیس و برداشت منفی افرادی چون شما،دانشگاه تهران به زودی عنوان پرذدیس را حذف و عنوان جدیدی جایگزین می کند-چارت سازمانی و قوانین آموزشی دانشگاه آۀزاد به کلی با دانشگاه دولتی متفاوت است!!!!!!در دانشگاه آزاد عنوان پردیس هم زیر مجموعه واحد آموزشی است.مثلا پردیس کیش دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز-،هیچ تفاوتی با دانشکده یا مجتمع زیر مجموعه واحد تهران مرکز در تهران ندارد.ولی ممکن است شرایط دانشگاه آزاد متفاوت باشد.و شهریه های پردیس آن چند برابر واحدها باشد ولی در پردیس دانشگاه سراسری اکثر شهریه ها عین نوبت دوم است.

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      لطفا بیشتر مطالعه کنید.اگه قراره فقط به عنوان پردیس بین المللی کیش اکتفا کنیم.هیچ تفاوتی بین پردیسها نیست و همگی در کیش هستند و همگی بین الملل هستند.ولی وقتی می گویند پردیس بین المللی کیش دانشگاه شریف یا پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران،به معنی این است که دانشگاه شریف را با دانشگاه تهران باید مقایسه کرد.پردیسای بین الملل دانشگاه آزاد اسما بین الملل هستند به خاطر موقعیت جغرافیایی (نقطه صفر مرزی)و گر نه بین المللی بودن شاخصها و فاکتورهایی دارد که فقط در دانشگاه تهران و شریف وجود دارد..

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      درخواست پذیرش دانشجو دکتری دانشگاه تهران در پردیس کیش به خاطر عدم استقبال نیست!!!!!!!!!!تکمیل ظرفیت دانشگاههای سراسری و دولتی ۳ مهر ماه اعلام می گردد و در آنجا برای تکمیل ظرفیت احتمای یا ظرفیت جدید باید ثبت نام کرد.این قانون پردیس بین المللی د انشگاه تهران و شریف است که در مواقعی که وزارت علوم مجوز صادر نماید و سازمان سنجش موافقت کند به منظور جذب دانشجوی خارجی آزمون اختصاصی برگزار گردد.در این آزمون دانشجویان خارجی در اولویت هستند.ظرفیت رشته ها هم محدود و بین ۱ تا ۷ نفر متغیر هستند.هیچ ارتباطی به تکمیل ظرفیت ندارد!!!!!!!!!!!!!

    • صالح ارس گفت:

      خاک پااااااااااااااااااااااااااااااااااتم
      احسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسنت بر شما

  40. رسول-کامپیوتر گفت:

    آقای “جغرافیا” پذیرش یعنی همین اکسپتی که عرض کردم. بله با نامه پذیرش یا همون اکسپت، امتیاز تعلق میگیره. اما سابمیت امتیازی نداره. اینا یکسری اصطلاحات هست. کسانی که مقاله چاپ کردن کاملا مطلع هستن. واژه هایی مثل سابمیت، ریوایز، ریجکت، اکسپت و پابلیش.
    در مرحله سابمیت هیچ امتیازی تعلق نمیگیره. چون اصلا معلوم نیست چی میشه. به صرف اینکه من ۱۰ تا مقاله بفرستم برای ۱۰ تا مجله و هر ۱۰ تا در مرحله داوری باشن، هیچ ضمانتی نیست که هر ۱۰ تا رد نشن.
    بله نامه پذیرش امتیاز داره. مشکل این هست که شما با اصطلاحاتش آشنا نیستی.
    سابمیت یعنی صرفا ارسال مقاله.
    اکسپت یعنی گرفتن پذیرش.
    ریجکت یعنی رد شده.
    پابلیش یعنی چاپ شده.
    ریوایز یعنی داوری شده اما هنوز نتیجه نهایی رو اعلام نکردن.

    به هر ترتیب پاسخ درسا خانم این هست که ۳ تا مقاله شما که فعلا در مرحله سابمیت قرار داره، فعلا هیچ امتیازی نداره. بعد از اینکه انشاالله پذیرش (اکسپت) گرفتید، میتونید از امتیازاتش بهره مند بشید.

  41. SARA گفت:

    باسلام
    آیا این پذیرش ، مربوط به مهمان، میهمان خارجی و موارد مشابه، میباشد؟
    آیا میتوان خارج از راهنمای پذیرش که لینک راهنما ی آن هست ثبت نام نمود؟
    درگیر شده ام
    تشکر

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      هدف اصلی پذیرش دانشجوی خارجی است چون تا ۵سال آینده نصف دانشجویان و نیمی از ظرفیت پردیس کیش باید از داوطلبان و دانشجویان کشورهای خارجی باشند .

  42. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    قابل توجه همه عزیزان:همه دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم اعتبار دارند ولی واقیتها را باید پذیرفت که دانشگاه تهران اولین و معتبرترین دانشگاههای سراسری و دولتی است.کیفیت آموزشی-سطح علمی اساتید و دالنشجویان-شهرت بین المللی،چارت سازمانی(دانشگاه-پردیس-دانشکده)-جایگاه خاص سیاسی و اجتماعی-مقبولیت بالا و مطلوبیت عالی-و ….دانشگاه تهران و همه پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران در سطح جهانی حرف برای گفتن دارد.به طوریکه ممکنه نام یک واحد دانشگاه آزاد در شهرستان یا حتی تهران -حتی پیام نور و غیرانتفاعی و حتی دولتی شهرستان،برای خارج از کشور نامفهوم باشد ولی نام دانشگاه تهران در همه کشورها طنین انداز است.

    • احمدی-دکترای مهندسی گفت:

      کاملا موافقم. من خودم امسال با رتبه ۲۴ (مرحله اول) هم در دانشگاه آزاد- علوم و تحقیقات با رتبه ۴ (مرحله اول و دوم) قبول شدم و ضمنا در دانشگاه تهران (واحد پرد یس کیش) هم با رتبه۱ (مرحله اول و دوم)پذیرفته شدم. از طرفی مقطع کارشناسی را در دانشگاه تهران با معدل ۱۷٫۴۸ و مقطع ارشد را در علوم و تحقیقات با معدل ۱۷٫۸۹ و پایان نامه ۱۹ به اتمام رسانده ام.باید کر کنم که خیلی از واحد علوم و تحقیقات آزاد خیلی راضی بودم و قبولی دکترای اون رو ارزشمند میدونم. اما دانشگاه تهران برای خودم و خانواده ام مبحث دیگه ای هست و هرگز قبولی دکترای دانشگاه تهران رو با هیچ دانشگاه دیگری عوض نمیکنم. در رنکینگ پارسال رتبه دانشگاه تهران حتی از شریف هم بالاتر بود و این رو میدونم که خارج از کشور هم براشون فرقی نداره روزانه باشید یا شبانه یا پردیس. اونها فقط دانشگاه تهران و شریف رو خوب می شناسند و براشون ،مخصوصا واحد بین الملل اونها ،ارزش خاصی قائلند. برای همین من با اطمینان تمام وبا افتخار ، دانشگاه تهران واحد پردیس کیش رو ثبت نام کردم.

  43. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    به استحضار داوطلبین عرض کنم که پردیس کیش دانشگاه تهران و پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف تهران ،تنها دو پردیس بین المللی هستند و مابقی پردیسها همگی خودگردانند.

  44. phd گفت:

    مهرماه شروع میشود یا بهمن ماه

  45. phd گفت:

    ببخشید کسی اطلاع از زمان تشکیل کلاسها ندارد
    ممنون

  46. مریم گفت:

    سلام
    لطفا منو راهنمایی کنید
    هنگام پرداخت کد شناسه پرداخت کننده رو می زنم ولی می گه ورودی خودت رو چک کن
    چیکار کنم؟

  47. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    خطاب به شخص عقلانیت:
    سلام.متشکر از توجه شما.لطفاً،مستند حرف بزنید،دانشگاه ازاد واحد علوم و تحقیقات را از نزدیک دیدم-هیچ کدام از پارامترهای آن در حد پردیس کیش نیست۱-از نظر نمره زبان برای آزمون جامع،نمره ۴۰را علوم و تحقیقات قبول داره ولی دانشگاه تهران که پردیس کیش زیر مجموعه آن است ۶۰ می باشد و آن هم آزمون آیلتس-تولیمو-ام اس ارتی-یو تی ای پی تی-..نمره زبان ای پی تی دانشگاه آزاد را اگه ۱۰۰هم باشد قبول ندارد۲-از نظر کیفیت آموزشی و پژوهشی در سطح جهان معروف و اولین دانشگاه ایران محسوب می گردد ۳-ظرفیت پذیرش همه دانشکده ها و پردیسهای دانشگاه تهران محدود و بین ۱تا ۷ نفر است.ولی دانشگاه آزاد تا سال گذشته که من خبر دارم ۱۸نفر هم برای یک رشته پذیرش داشته۴-زیاد تفاوتی بین واحدهای دانشگاه آزاد نیست و اصلا قابل مقایسه با دانشگاههای سراسری حتی درجه ۴ هم نیست چه برسه به دانشگاه تهران۵-در پردیس کیش هر دو هفته یک کلاس مشترک بین دانشجویان ایرانی و خارجی(اروپا و آمریکا)برگزار میشه،دانشگاه آزاد این دوره را دارد!!!!!!!!!حتی پردیس مرکزی دانشگاه تهران هم این دوره را ندارد!!!!!!!!!۶-فرصت مطالعاتی در دانشگاه تهران به طور عام و پردیس کیش به طور خاص مرتب انجام می گیرد،واحد آزاد شما چطور؟!!!!!!!!!۷-کنفرانس تخصصی بین مدیران دانشگاههای برتر جهان با پردیس کیش انجام می گیرد ،آیا واحد شما هم همینطوره!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟۸-همه مدیران پردیس کیش دارای مدرک دکتری از دانشگاههای برتر اروپا و آمریکا هستند و سوابق مفیدی در پست های مدیریتی داشگاه تهران داشته اند.رئیس پردیس کیش قبلا،رئیس دانشگاه تهران بوده است.۹-همه مقررات دانشگاه تهران برای همه دانشکده ها و پردیسهای آن یکسان و مشابه است.۱۰-برای اثبات و شناخت بهتر مستنداً،به سایت دانشگاه تهران-معاونت آموزشی دانشگاه تهران و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران مراجعه بفرمایید.با آرزوی موفقیت

    • رسول-کامپیوتر گفت:

      نمیدونم واقعا این همه اصطکاک برای چیه که روزانه صرف دانشگاه آزاد و پردیس کیش دانشگاه تهران میشه.
      فرمایش محمد رو قبول دارم. میگه خود دانشجو و تلاشش مهم تره تا اینکه استاد کی باشه یا دانشگاهش کجا باشه.
      دوستم از واحد شهرستانی دانشگاه آزاد ارشد گرفت، به خاطر کارش و زندگیش شهرستان رو انتخاب کرد. چه بسا بیش از علوم و تحقیقات هم سواد داشت. الانم آمریکاس با فاند، داره دکتری میخونه.
      مثلا من خودم برای آزمون کارشناسی ارشد، به غیر از علوم و تحقیقات، نمره همه واحدها رو داشتم، اما ترجیح دادم به خاطر نزدیکی، شهر خودمون رو انتخاب کنم. چون در اون شرایط این انتخاب برام بهتر بود.
      به هر ترتیب سعی کردم در همون واحد جزء بهترین ها بشم، الانم دکتری بدون آزمون قبولم کردن و در همون روز مصاحبه دوتا خانم بودن که با هواپیما تشریف آورده بودن از تهران و فارغ التحصیل یکی از واحدهای تهران. خب اونا مردود شدن و من انتخاب شدم با مدرک ارشد از شهرستان.
      به نظرم انقدر انرژی هدر ندید برای اثبات دانشگاه ها. ما فقط یک دانشجو هستیم اونجا و ارث پدری ما نیستن که روی اونها تعصب داشته باشیم.
      مثلا شما می فرمایید رییس پردیش کیش قبلا رییس دانشگاه تهران بوده، خب علوم و تحقیقات هم به همین شکل هست. دکتر فرهاد رهبر که الان رییس واحد علوم و تحقیقات هست، قبلا رییس دانشگاه تهران بوده. این موارد خیلی اهمیت نداره، فقط سعی کنیم جایی که هستیم بهترین باشیم. همین…

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        سلام-بر رسول معروف و معرف دانشگاه آزاد اسلامی-انتخاب دکتر فرهاد رهبر برای رئیس دانشگاه آزاد یک افتخار برای دانشگاه تهران است که سایر دانشگاههای دولتی-غبیردولتی و آزاد همیشه نیاز به تخصص و مهارت و مدیریت دانش آموخته گان-اساتید و مدیران دانشگاه تهران دارند و دانشگاه تهران الگوی همه دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی است.پردیس بین المللی کیش یکی از اعضای مهم خانواده بزرگ دانشگاه تهران است و رئیس پردیس و همه کارکنان و دانشجویان و اساتید پردیس نیروهای علمی-اجرایی دانشگاه تهرانندو دانشگاه تهران برای ارتقای بیشتر در سطح بین المللی برای پردیس کیش برنامه های بلند مدت دارد..اینکه رئیس پردیس کیش قبلا رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و رئیس دانشگاه تهران بوده و الان رئیس پردیس کیش دانشگاه تهران است در درون خانواده خود(یعنی دانشگاه تهران)دارند خدمت می کنند و افتخار می کنیم.

    • آرش - حقوق خصوصى به جغرافيا گفت:

      ١- اولاً نمره قبولى IAU-ept ۵٠ هست نه ۴٠ . دوماً دانشگاه تهرانم UT-ept داره که از دانشگاه ازاد آسانتر نباشه ، سخت تر نیست.
      ٢- اونى که در سطح جهانى معروف هست پردیس مرکزى دانشگاه تهرانه نه پردیس بین الملل کیش
      ٣- ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد امسال ۵ نفر پارسال ٩۵ فقط ٧ نفر بود و قبل از آنهم ٩ نفر بود . ظرفیت پردیس کیش به علت کم بودن متقاضى ٧ نفر است
      ۴- علوم تحقیقات که جاى خود دارد ،از لحاظ کیفیت آموزشى و پژوهشى پردیس به دیگر واحدهاى تهران هم مثل تهران شمال و تهران جنوب هم نمیرسد
      ۵- کلاس مشترک با خارجى هایى از جنس درس نخوان یا کنفرانس با انها مزیتى محسوب نمى شود .
      ۶- فرصت مطالعاتى براى روزانه هاى دانشگاه تهران رایگان وجود دارد اما براى پردیسى ها پولى است . ضمن اینکه در دانشگاه آزاد هم این امکان تحت شرایطى وجود دارد.
      ٧- دکتر فرهاد رهبر هم قبلاً رییس دانشگاه تهران بوده و این موارد اصلاً مهم نیستند که بخواهیم به آن بپردازیم
      ٨ – گواه این مدعا که واحدهاى تهران دانشگاه آزاد به لحاظ آموزشى پژوهشى و نیز افکار عمومى بهتر از پردیس بین الملل دانشگاه تهران
      مى باشد ، کف تراز لازم براى دعوت به مصاحبه هاست که بعضاً اختلاف تراز مثلاً بین تهران مرکز و پردیس بین الملل کیش به ١٠٠٠ مى رسد.
      ٩ و نکته آخر به جغرافیا ؛ حساب پردیس مرکزى دانشگاه تهران از پردیس بین الملل آن جداست . اگر میخواهید مقایسه کنید پردیس بین الملل کیش را با واحدهاى بین الملل دانشگاه آزاد مقایسه کنید . مثلاً واحد آکسفورد
      آیا خوب است من براى تأیید دانشگاه آزاد آکسفورد مدام از دانشگاه آکسفورد انگلیس تعریف کنم ؟ کارى که شما براى دانشگاه تهران مى کنید!

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        پاسخ به ابهامات شما۱-نمره زبان برای دانشگاه آزاد حداقل ۴۰ به صورت مشروط است در دانشگاه تهران(منظور کل دانشگاه تهران اعم از پردیس مرکزی و بین المللی و دانشکده ها)بدون هیچ شرطی حداقل ۶۰ است.این در حالی است که دانشگاههای دولتی سطح ۳یا۲ و ۴ هم ۵۰ را ملاک قرار می دهند۲-بین پردیس مرکزی و بین المللی هیچ تفاوتی نیست و پردیس بین المللی در سطح جهانی اعتبار بالاتری دارد ولی در کل عنوان پردیس و دانشکده مهم نیست،عنوان دانشگاه مهم است.از شما نمی پرسند کدام دانشکده یا پردیس دانشگاه تهران بودید،سوال می شود از کدام دانشگاه و چه رشته ای و چند مقاله بین المللی-سمینار بین المللی-دوره مشترک-فرصت مطالعاتی -نمره زبان و ….۳-پردیس یک واژه ادبی است،چیز خاصی نیست هدف تشخیص زیرمجموعه های دانشگاه است.۴-پردیس بین المللی دانشگاه تهران واقعا بین المللی است ولی پردیسها یا شعبات واحدهای دانشگاه آزاد اسما بین المللی هستند-به خاطر همین عدم بین المللی بودن اکثر پردیسهای دانشگاههای سراسری،همه پردیسها به خودگردان تبدیل شدند بجز پردیس کیش دانشگاه تهران و پردیس کیش دانشگاه شریف تهران-۵-شما حرف منو قبول ندارید به شیوه نامه پذیرش دانشگاه تهران در پردیس کیش مراجعه کن۶-تراز حد و مرز خاص ندارد بستگی به تعداد داوطلبین و…دارد-در پردیس کیش ما تراز ۵۶۰۰هم داشتیم امسال..یعنی رتبه۴ کنکور-بستگی به رشته داره- و در کل حدنصاب پردیس کیش پایین تر از ۲۰۰۰ نبوده است ولی دانشگاه ازاد علوم وتحقیقات تا ۵۰هم رسیده-ولی تراز مهم نیست.تراز تاثیری بر ارزیابی نهایی ندارد.امتیاز اصلی دانشگاه تهران کسب حداقل ۴۰درصد آزمونهای اختصاصی-مصاحبه-سوابق اموزشی و پژوهشی در همه دوره های -پردیس و نوبت دوم و ۵۰ درصد روزانه است-دانشگاه ازاد علوم و تحقیقات با نمره ۲۰ امسال پذیرش داشته-حالا سالهای قبل بماند که شاید نمره پایینتر.۷-وقتی همه اساتید و امکانات و نظامنامه و شیوه نامه و مدرک و…در پردیس کیش عین پردیس مرکزی است کیفیت آموزشی هر دو پردیس در یک حد و به مراتب بالاتر از دانشگاههای شسهید بهشتی-علامه-تربیت مدرس و ..است.قابل قیاس با دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات تهران نیست.اصلا نمیشه ارزیابی کرد زیرا پارامترهای دانشگاه آزاد مورد قبول دانشگاه تهران نیست!!!!!!!!!!!!!!!

        • آرش - حقوق خصوصى گفت:

          تراز علوم تحقیقات و دیگر واحدهاى آزاد تهران همیشه برابر با نوبت دوم تهران و بهشتى بوده است . تراز پردیس کیش برابر با واحدهاى شهرستان دانشگاه آزاد بوده . دیگه حالا شما همینطورى عدد میدین ، من نمیتونم کارى بکنم . بهتره واگذار کنیم به افکار عمومى و اقبالى که داوطلبین مستعد و کوشا به پردیس کیش دارند و نگاه اساتید به پردیس کیش گواه همه چیز است . وگرنه همین که من بخوام مدام واحدهاى تهران دانشگاه آزاد رو با پردیس مقایسه کنم ، به نفع شما میشه ! چون اساساً پردیس کیش در حد مقایسه با علوم تحقیقات و دیگر واحدهاى تهران نیست ، چه برسد به اینکه بخواهد در مصادیق و شرایط نیز مقایسه شود. یا حق

  48. محمد گفت:

    سلام همیشه این سوال هست که ایا پردیس بهتر یا دانشگاه ازاد به نظر من همه اینها بستکی به خود دانشجو داره اینکه اساتید به نامی رو شما در مدت تحصیل داشته باشین عالیه ولی یه دانشجو هست که میتانه تصمیم بگیره تو چه شرایطی موفق بشه حداقل توی ارشد برای خودم این اثبات شد و در نهایت هر شخصی با توجه به شرایط زندگیش و کاریش هست که دانشکاهها رو انتخاب میکنه به نظرم همه دانشگاهها خوب هستند مهم اینه که شما به عنوان دانشجو بتانین بهترین نتیجه رو بگیرین

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      اینکه بگیم پردیس بهتره یا دانشگاه آزاد یک جمله اشتباه است.چون اولا پردیس یک شاخه از دانشگاه است و یک دانشگاه مستقل نیست.مثلا پردیس خودگردان دانشگاه اصفهان را نباید با دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات مقایسه کرد.بلکه دانشگاه اصفهان را باید با دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات مقایسه کرد.زیرا همه امکانات و خدمات و اساتید و ….پردیس از دانشگاه اصفهان هستند.اگه نقصی در امکانات -خدمات-کیفیت آموزشی -اعتبار مدرک و …است،مشکل از دانشگاه اصفهان است و کسیکه مدرک پردیس دانشگاه اصفهان را میگیره فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان است همانند شبانه و روزانه-پس در نتیجه نحوه مقایسات شما از اساس اشتباست.

  49. پرديس گفت:

    با سلام
    دوستان من ارشد مهندسی شیمی دارم
    به نظرتون شانسی برای قبولی رشته مهندسی نفت پردیس دانشگاه تهران دارم؟
    تشکر

  50. رسول-کامپیوتر گفت:

    شرکت مایکروسافت که سازنده ویندوز، آفیس و … هست، سازنده مرورگر “اینترنت اکسپورر” هم هست.
    تقریبا نزدیک به دو سال هست که شرکت مایکروسافت عملا پشتیبانی خودش از مرورگر اکسپلورر رو برداشته و مرورگر جدیدی با نام اج (Edge) رو جایگزینش کرده. اگر ویندوز ۱۰ رو نصب کرده باشید، خواهید دید مرورگر اصلی ویندوز ۱۰ مرورگر اج هست. اما ظاهرا برخی دانشگاه های دولتی همچنان علاقه مند به این مرورگر از رده خارج هستند. با توجه به اینکه ساپورت اکسپلورر قطع شده و مدت هاست که مروگرهای کروم و فایرفاکس توسط مردم استفاده میشن، اما متاسفانه ببشتر دانشگاه های دولتی، هنوز که هنوزه فقط مرورگر قدیمی اکسپلورر رو مجاز عنوان می کنن. از ثبت نام همین پردیس کیش دانشگاه تهران بگیر تا سامانه گلستان که در پیام نور و شهید بهشتی و … استفاده میشن.
    با توجه به اینکه در حال حاضر اغلب کاربران اینترنت با موبایل و تبلت وارد نت میشن، باید حتما دانشگاه های دولتی بروزرسانی بشن. سامانه گلستان که یوزر اینترفیسی مشابه ویندوز ۹۸ داره و بسیار بسیار قدیمیه.
    بعضی وقتا که کار رو به بخش خصوصی واگذار میکنن، نتیجه بهتر میشه. سامانه سیدا دانشگاه آزاد، با همه مرورگرها و وسایل از جمله اندرویدی ها و آیفون ها باز میشه. رابط کاربریش کاملا بهینه و بدون شلوغ پلوغی های زائد هست.
    همین مساله شاید ظاهرا چیز بی اهمیتی باشه، اما موقع انتخاب واحد یا دیدن کارنامه و یا واریز شهریه، خیلی خوبه که بشه با موبایلت در هر مکانی که نت باشه، کارت رو انجام بدی.
    اما برای انجام این کارها در دانشگاه های دولتی که با سامانه گلستان کار میکنن، باید حتما یک لپتاپ یا کامپیوتر ویندوزی پیدا کرد.
    دانشگاه تهران که به قول دوستان جایگاه بین المللی داره، آیا باید به کاربر پیغام بده که لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید؟ جای تاسفه که چنین چیزی رو شاهدم.
    با اینکه دولت توجه ویژه ای به دولت الکترونیک داره، قاعدتا باید این دولت الکترونیک همگام با دنیا پیش بره نه اینکه دانشگاه پر افتخار تهران داوطلب رو مجبور کنه از یک مرورگر تاریخ مصرف گذشته استفاده کنه.
    انشالله که مشکل رو حل کنن.

  51. رسول-کامپیوتر گفت:

    آقای “جغرافیا و برنامه ریزی شهری”
    درسا خانم از شما سوال کرد که ۳ تا مقاله سابمیت شده داره، آیا بهش امتیاز تعلق میگیره؟
    شما بهش پاسخ دادی که امتیاز خودش رو داره.
    لازم هست خدمتتون عرض کنم که هیچ دانشگاهی مقاله سابمیت رو قبول نداره. سابمیت یعنی چی؟ یعنی ثبت کردن.
    مقاله سابمیت یعنی مقاله ای که فقط برای مجله ارسال شده و هنوز نتیجه نهایی داوریش نیومده. یعنی مشخص نیست که اکسپت میشه یا نه. چه بسا یک مقاله میتونه ماه ها دست مجله باشه و حتی چند بار هم داوری بشه، اما نهایتا ریجکت بشه.
    پس شرط کسب امتیاز اکسپت هست. برای تمام دانشگاه های دنیا. حالا در شرایط سخت تر ممکنه پابلیش هم بخوان. ولی معمولا اکسپت کفایت میکنه. اما سابمیت به تنهایی امتیازی نداره.
    گفتم اصلاح کنم که این خانم دچار اشتباه نشه.

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      نحوه امتیازدهی مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی در دانشگاه تهران با همه دانشگاهها متفاوته-حتی معدل دیپلم را هم اثر می گذارند.مقالاتی که پذیرش شده اند در صورت تاییدیه پذیرش حداقل امتیاز را دارند.این قانون امتیاز دهی در سراسر جهان است.حالا دانشگاه آزاد که بدون ضابطه با نمره منفی هم قبول میکرده قبلا،با ظرفیت زیاد….امسال تا حدودی مثل دانشگاههای دولتی مصاحبه هاشو برگزار کرده و ظرفیتاها را هم کم کرده.

  52. پردیس کیش دنشگاه تهران گفت:

    عنوان پردیس در دانشگاه تهران تغییر میکنه.

  53. phd گفت:

    سلام
    زمان شروع کلاسها پردیس کیش مهرماه است یابهمن ماه
    ،ممنون

  54. الی حقوق گفت:

    من هزینه را که میخوام واریز کنم دائم با اخطار روبرو میشه که ورودی ها رو چک کنین
    شناسه پذیرنده چند، چیو باید بنویسم؟

  55. عقلانیت گفت:

    دوست عزیزی که با نام جغرافیا و برنامه ریزی شهری کامنت میزارید ،ضمن احترام به شما یه سوال دارم از حضرتعالی، بعد از فارغ التحصیلی اگر احیانا از شما سوال بشه فارغ التحصیل کدوم دانشگاه هستید آیپاسخ میدین از دانشگاه تهران- پردیس کیش؟ قطعا پاسخ خواهید داد از دانشگاه تهران چرا که مطمئنیددر صورتی که عنوان کنید از پردیس کیش طرف مقابل درسطح دانش و تسلط شما بر مباحث تخصصی دچار تشکیک خواهد شد.

    با تاملی که بنده در آگهی پذیرش داشتم به این نتیجه رسیدم که روز مصاحبه صرفا دو سوال از دانشجو مطالبه خواهد شد ، اول اینکه برای تامین هزینه تحصیل مشکلی ندارید؟ و دوم اینکه با رفت و آمد به کیش مشکلی ندارید( احیانا کارمند نیستید؟ )ه

    • هارون گفت:

      جالب اینه که ایشون فقط با یه اسم کامنت نمیذاره
      ایشون اسامی دیگری هم داره مثلا” محمد-علی-امیر- و …

      • Ph.D. گفت:

        جناب آقای هارون.برای منم جالبه افرادی کا پردیس کیش رو قبول ندارن وقت گرانبهاشونو میزارن میان تو این صفحه و بحث میکنند.

        • هارون گفت:

          آقای جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران و یا محمد و یا علی و یا امیر و یا حالا با اسم جدید PH.D. اصلا” هم جای تعجب نداره من چند وقتیه سایتو واسه ی اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چک می کنم تا شاید یه شانس مجدد واسه ی پذیرش دکترا داشته باشم. اما وقتی بعضی از کامنتهای شما رو میخونم که کیفیت و اعتبار پردیسهای پولی رو با دانشگاه تهران یکی میدونید و از اون بدتر هر روز دانشگاه آزاد رو می کوبید نمی تونم بی تفاوت باشم. ضمنا” سایت وزین PHDTEST.IR ارث پدری شما یا من نیست که واسه ی بازدید و کامنت گذاشتن بخوام از شما اجازه بگیرم.

          • Ph.D. گفت:

            من جغرافی و …..نیستم.در ضمن خانم هستم.خیلی متاسفم که اینقدر عصبانی هستید.امیدوارم بهترین دانشگاه قبول بشید و از افتخارات کشورمون در آینده باشید.موفق و پاینده باشید.

    • پردیس کیش دانشگاه تهران گفت:

      سلام.شما متعصب هستید.پردیس کیش یک دانشکده از دانشگاه تهرانه.تقسیمات دانشگاه مادر تهران اینطوره اول دانشگاه.بعد پردیس.بعد دانشکده.بعد گروه.من کاری ندارم دانشگاه آزاد خوبه یا بد.ولی میدونم مدرک دانشگاه تهران اولین و مهمترین مدرک دانشگاهی در سطح ملی و بین المللی است.

    • پردیس کیش دنشگاه تهران گفت:

      قطعا فارغ التحصیل دانشگاه تهران محسوب میشه .

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      سلام.اگه یه زحمت بکشید و به سایت دانشگاه تهران مراجعه کنید و ضوابط آموزشی و آیین نامه های مربوطه را بخونید و همچنین مراحل ثبت نام برای شرکت در آزمون اختصاصی و مصاحبه و بررسی سوابق که از طریق سامانه جامع دانشگاه تهران انجام میشهنگاهی گذرا بیندازید و به عنوان توضیحات شیوه نامه پذیرش پردیس کیش دانشگاه تهران که گفته مدرک رسمی دانشگاه تهران صادر میشه،،به جواب خود می رسید که پردیس یک عنوان ادبی است و به معنی شاخه یا شعبه از دانشگاه مادر (تهران)است که شامل چند دانشکده می شود.تازه به خاطر برداشت غلط بعضی افراد ،عنوان پردیس را در دانشگاه تهران به زودی حذف می کنند.ضمناً،عنوان دوره آموزشی پردیس کیش روزانه شهریه پرداز است

  56. عقلانیت گفت:

    با سلام
    برخی دوستان نظر دادن که واحد علوم و تحقیقات تهران از نظر سطح علمی پایین تر از پردیس کیش دانشگاه تهرانه!!!!!!! بنده منکر سطح علمی و سوابق آموزشی پردیس مرکزی دانشگاه تهران نیستم و در واقع کیفیت آموزشی دانشگاه تهران بر کسی پوشیده نیست منتهی هر گردی گردو نیست . این دوستان یا تا الآن به واحد علوم و تحقیقات تهران تشریف نیاوردن یا متعصبانه نظر میدن، واقعا جای تاسف داره که یک دانشگاه که برند برتر آموزشی کشوره برای تامین بودجه اقدام به تاسیس پردیس در راستای مدرک فروشی میکن!!!! واقعا برای وزارت علوم متاسفم

    و به این دوستان هم پیشنهاد میکنم ۳برای یکبار هم که شده به واحد علوم و تحقیقات تهران تشریف فرما بشن تا برخی از ابهامات براشون برطرف بشه
    واحد علوم و تحقیقات در دو دهه اخیر همواره جزء ۱۰ دانشگاه برتر ایران و ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا بوده پس یاد بگیریم قبل از قضاوت در مورد اون مبحث تحقیق کنیم.

    واحدعلوم و تحقیقات از نظر فضای آموزشی و امکانات با قاطعیت میگم در ایران بی نظیره و هیچ دانشگاهی در ایرااز این سطح امکانات برخوردار نیست
    ، از جمله بزرگترین کتابخانه خاورمیانه،، راکتور تحقیقاتی هسته ای، مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای اون که شهرت جهانی داره، مجموعه ای از بهترین اساتید دانشگاهای سطح تهران در این واحد حضور دارن،بهره مندی از ظرفیت اساتید دانشگاهی مطرح دنیا از طریق وبینار، دانشکده محیط زیست و انرژی اون تقریبا در ایران حرف اول رو میزنه، در حوزه ریاضیات کاربردی در دنیا صاحب جایگاه است، این واحد که برای نمونه عرض کردم.
    و از نظر رتبه در رنکینگ های داخلی و خارجی نیز همواره جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور بوده

    • محمد گفت:

      بهترین اساتید علوم تحقیقات تهران استاد دانشگاه تهران هستند که خیلی از آنها دو هفته یکبار به کیش برای تدریس می روند از طرفی نام و برند دانشگاه تهران حتی پردیس کیش قطعا بهتر از نام دانشگاه آزاد چه در داخل و چه در خارج است. هر چند پردیس کیش شاید به علت بعد مسافت بیست ملیونی گرانتر از آزاد بشود اما این مسلم کسی که ۸۰ ملیون برای مدرک علوم تحقیقات بدهد حاضر است ۱۰۰ ملیون برای پردیس کیش دانشگاه تهران هزینه کند.
      اینجا بحث غرض ورزی نیست

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        شهریه پردیس کیش تا آخر دوره ثابت است ولی دانشگاه آزاد هر سال در حال افزایش و تا فارغ التخحصیلی دو برابر می شود

      • عقلانیت گفت:

        قیاس پردبس کیش دانشگاه تهران و واحد علوم و تحقیقات تهران یک قیاس مع الفارغ است،
        به هر حال بهتره قضاوت رو به دیگران که نظرات رو مطالعه خواهند کرد واگذار کنیم
        با آرزوی توفیق برای دانشجویان و کاهش هرج و مرج در آموزش عالی

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      دوست عزیز سطح دانشکده ها یا پردیسها را ارزیابی نمی کنند،اولا:سطح دانشگاه را ارزیابی می کنند.وقتی دانشگاه تهران سطح یک و اولین و مهمترین دانشگاه دولتی و بین المللی است.قطعا پردیس کیش و پردیس البرز و پردیس علوم و مرکزی همه در یک سطح هستند.دوما:دانشگاه تهران کاملا وابسته به بودجه دولتی اسیت و هیچ پیش شرطی برای تامین هزینه ها از طریق شهریه مثل دانشگاه آزاد یا غیرانتفاعی و پیام نور و… ندارد.پردیس کیش هم دولتی است و تابع دانشگاه تهران.اما به دلیل اینکه اعتبارات بخش دولتی محدود هستند،برای تامین هزینه آموزشی پردیس،بخشی از محل شهریه تامین می گردد و بخش مهمی از محل اعتبارات دولتی.یعنی دانشگاه تهران قصد افزایش بودجه از محل درآمد شهریه ای را ندارد.هدف بهروری افراد مستعد از تحصیل در دانشگاه سطح یک است.چون فعلا محدودیت اعتبار هست-به ظرفیتها نگاه کنی و قبولی نهایی،متوجه خواهید شد.چون هدف تکمیل ظرفیت دانشجو در رشته های پیشنهادی نیست،هدف پذیرش دانشجویان مستعد و نخبه است که فرصت را از دست داده و مجددا شانس خئود را امتحان کنند.

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد هم یک واحد برتر در بین دانشگاههای آزاد و شاید پیام نور و غیرانتفاعی و بعضی انگشت شمار دانشگاههای سطح ۴ دولتی باشد.ولی قابل مقایسه با دانشگاه تهران نیست-شما خودتون هم میفرمایید واحد علوم و تحقیقات از اساتید دانشگاه تهران استفاده می کنه و افتخار می کنید و عامل برتری آن را سطح علمی اساتید دانشگاه تهران می دانید که به صورت حق التدریسی در واحد مزبور تدریس می کنند.ولی هرگز قابل مقایسه با دانشگاه تهران یا پردیسهای زیرمجموعه دانشگاه تهران نیست!

    • پردیس کیش دنشگاه تهران گفت:

      دانشگاه آزاد با دانشگاه تهران قابل قیاس نیست.من رتبه۴ کنکور سراسری باتراز۵۷۸۶هستم.روزانه آموزش رایگان دنشگاه تهران با اختلاف ۲ نمره در مصاحبه قبول نشدم و قصد دارم روزانه شهریه پرداز پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران جهت شرکت در آزمون و مصاحبه شرکت کنم چون دوست دارم مدرک دکتری از دانشگاه تهران داشته باشم من فقط دانشگاه تهران را انتخاب رشته کرده بودم و گر نه روزانه شهیدبهشتی یا علامه را می آوردم

  57. ریحانه گفت:

    مشخص نیست رشته ها چند نفر ظرفیت پذیرش دارد؟

  58. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    جهت ثبت نام در پذیرش اختصاصی دانشگاه تهران(پردیس کیش) به آین آدرس Academics.ut.ac.ir مراجعه کنید و در بخش اطلاعات و اخبار سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران،روی {اطلاعیه پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران (سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶) اطلاعیه شماره (۲)} کلیک کرده و یک پنجره باز می گردد در بخش سامانه پذیرش دانشگاه تهران که قرمز رنگه کلیک کنید و مجددا پنجره ای باز می گردد،شامل راهنمای ثبت نام و درخواست پذیرش دانشگاه تهران،روی راهنما کلیک کنید تا اطلاعات کامل در خصوص ثبت نام را دریافت نمایید و پس از آن روی (درخواست پذیرش دانشگاه تهران)کلیک کرده و در نهایت پنجره ای باز می گردد که سامانه آموزش دانشگاه تهران یا سیستم گلستان دانشگاه است-نیاز نیست رمز و نام کاربری وارد شود پایین صفحه قسمت آزمون اختصاصی پردیس کیش و ارس کلیک کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید-پس از انجام یک مرحله و درج شناسه کاربری و گذرواژه،و تایید نهایی مرحله اول،مجددا از طریق گذرواژه و نام کاربری وارد سایت شده و مراحل بعدی ثبت نام را انجام دهید.

  59. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    برای باز شدن سامانه حتما از اکسپلورر ۹ به بالا استفاده شود-از مرورگرهای کروم-اپرا-فایرفاکس و ….استفاده نکنید.

  60. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    برای ثبت نام در آزمونهای اختصاصی دانشگاه تهران فقط از طریق اکسپلورر با ورژن ۹ و بالاتر،امکان ثبت نام هست-

  61. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    جهت ثبت نام در پذیرش اختصاصی دانشگاه تهران(پردیس کیش) به آین آدرس Academics.ut.ac.ir مراجعه کنید و روی {اطلاعیه پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران (سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶) اطلاعیه شماره (۲)} کلیک کرده و یک پنجره باز می گردد در بخش سامانه پذیرش دانشگاه تهران که قرمز رنگه کلیک کنید و مجددا پنجره ای باز می گردد،شامل راهنمای ثبت نام و درخواست پذیرش دانشگاه تهران،روی راهنما کلیک کنید تا اطلاعات کامل در خصوص ثبت نام را دریافت نمایید و پس از آن روی (درخواست پذیرش دانشگاه تهران)کلیک کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

  62. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    اصلاحیه اطلاعیه پذیرش دانشجو در دوره دکتری از طریق شیوه نامه در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶( اطلاعیه شماره ۲)
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۷ کد خبر : ۴۵۴۹ رویدادهای مهم تعداد بازدید:۱۹۷۴
    پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/۲ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ معاون محترم آموزشی وزارت علوم, تحقیقات و فناوری و تاییدیه شماره ۴۱۹۵۳ مورخ ۱۵/‏۰۶/‏۱۳۹۶‬ معاون محترم فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در مقطع دکتری در ۴۹ رشته پردیس بین‌المللی کیش و ۳ رشته پردیس ارس از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

    داوطلبان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

    معاونت آموزشی دانشگاه تهران

  63. دکتری گفت:

    سلام.لطفامیشه بگید تو کدوم سایت برای دکتری پردیس باید ثبت نام کرد؟؟؟؟؟

  64. درسا گفت:

    می خواستم بدونم اگه ۳ تا مقاله داشته باشی اما هر سه در مرحله سابمیت باشه و جواب مجله ها هنوز نیومده باشه شانسی برای قبولی نیست ؟

  65. هارون گفت:

    شروع انجام مصاحبه: ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    پایان مصاحبه: ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    اعلام نتایح به سازمان سنجش: ۱۳۹۶/۰۷/۱۷

    این یعنی احتمال قبولی ۱۰۰ درصد تضمینی

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      امیدواریم قبول بشید

    • Ph.D گفت:

      سلام آقای هارون. سری اول هم ظرف مدت دوروز نتایج مشخص شد و نتایج رو فرستادن سنجش. سه روز بعد هم به من زنگ زدن گفتن قبول شدم.برای اطلاعتون هم بگم که قبول شدن کیش اصلا اسون نیست. رتبه من ۵ شده بود و قبول شدم .

      • شیرین گفت:

        سلام جناب شما چه رشته ای در چه مقطعی قبول شدید میشه یکم راجع به حضور و غیاب و اینکه میشه با استاد تبانی کرد یک هفته در میان کلاسها را برگذار کرد ؟ دلیل

        و آیا میشه دوره آموزشی را در دو ترم گذراند ؟

        • Ph.D. گفت:

          سلام.من یکی از گرایش های کامپیوتر قبول شدم.۷ تامقاله داشتم.و مدرک آیلتس اکادمیک.سابقه تدریس و رتبه ۱ ارشد.اینکه من رفتم کیش.اولا به دلیل شغلی امکان هر روز دانشگاه تهران رفتن رو نداشتم.دوما ترجیح دادم تو دانشگاهی درس بخونم که ارشدم رو گرفتم.دغدغه هییت علمی هم ندارم.چون برای ادامه تحصیل تو کشورهای خارجی پردیسش مهم نیست.دوره دکترا مهمه چندتا مقاله خوب تو چه ژورنالهایی بدیم.استادای کیش استادای همینجا هستن و براشون ایمپکت ژورنالا خیلی مهمه

      • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

        سلام دوست عزیز
        تبریک بابت قبولیتون
        میشه لطفا در رابطه با روز مصاحبه راهنمتیی بفرمایید.؟
        همچنین اطلاعاتی در رابطه با این که چند ترم کلاس حضوری در کیش دارید..

        • Ph.D. گفت:

          روز مصاحبه سوالای تخصصی پرسیدن.و اینکه درباره موضوع کارشناسی ارشدم به انگلیسی صحبت کنم.مقاله هامو دیدن.و اینکه با کلاساس اخر هفته مشکل نداشته باشم.درباره مقاله هام سوال کردن.تمام مدارکی که برده بودم رو دیدن.نامه رتبه یکیم.البته مصاحبه گرها بیشترشون مدیر گروه و اساتید برجسته گروه بودن.و البته دلیل ا امه تحصیل و اینکه واقعا علاقه به رشته ام دارم یا نه

        • Ph.D. گفت:

          ظاهرا دوهفته درمیون هست کلاسا و تو دوترم فشرده ارایه میشه.بعدش دیگه با استادراهنما همینجا کار میکنید

  66. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    نکات مهم:
    دستورالعمل دانشگاه تهران در خصوص نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی D.Ph در سال تحصیلی۹۷ -۱۳۹۶
    دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۷ -۱۳۹۶ بر اساس دستورالعمل ذیل اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی خواهد نمود
    ۱-ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزارکننده)۶۰-۰ امتیاز
    ۱-۱: ارزیابی تخصص (۰تا ۴۵امتیاز)
    پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه تهران ، به یکی از روش های ذیل صورت خواهد گرفت:
    الف – مصاحبه علمی و احتساب امتیاز نمرات دروس تخصصی مرتبط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ب- برگزاری آزمون کتبی از مواد آزمون اعلام شده در وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه
    ۱-۲:ارزیابی کمیته برگزار کننده (۱۵ -۰ امتیاز)
    ارزیابی بر اساس بررسی انگیزه فردی ، حضور تمام وقت در دوره تحصیل ، موضوع پژوهشی مورد علاقه برای رساله دکتری ، تسلط به زبان و گفتار فارسی ، کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد و …. صورت می پذیرد
    ۲-ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری : نحوه امتیازدهی این بخش با توجه به توضیحات ذیل و با رعایت سقف امتیازات مشخص شده طبق تشخیص هیات ممتحنه بشرح ذیل صورت میگیرد
    ۲-۱:ارزیابی سوابق آموزشی ( ۲۰-۰ امتیاز (
    -معدل کل دوره متوسطه : از صفر تا ۲ امتیاز
    – معدل کل دوره کارشناسی بر اساس کیفیت دانشگاه محل تحصیل : از صفر تا ۸ امتیاز
    -معدل کل دوره کارشناسی ارشد بر اساس کیفیت دانشگاه محل تحصیل : از صفر تا ۶ امتیاز
    – تسلط به زبان انگلیسی : از صفر تا ۴ امتیاز
    ۲-۲: -ارزیابی سوابق پژوهشی(۲۰-۰ امتیاز)
    مقالات پژوهشی داخلی و خارجی مرتبط با حوزه تخصصی و پایان نامه ، چاپ شده/ دارای پذیرش چاپ )حداکثر دو مقاله( در مجالت معتبر و مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری )بدون سقف(
    {داخلی(۲-۰) و خارجی(۴-۰)امتیاز}
    تالیف و ترجمه کتابهای تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی )رشته های علوم انسانی بدون سقف، سایر رشته ها حداکثر ۶ امتیاز(
    {ترجمه : از صفر تا ۲ امتیاز تالیف: از صفر تا ۴ امتیاز}
    مقاله چاپ شده در مجموعه مقالات همایشهای علمی ملی و بین المللی مرتبط با تخصص )حداکثر ۱۰ امتیاز(
    {خلاصه مقاله داخلی: از صفر تا ۵/۰ امتیاز خالصه مقاله خارجی: از صفر تا ۱ امتیاز مقاله کامل داخلی: از صفر تا ۱ امتیاز مقاله کامل بین المللی: از صفر تا ۲ امتیاز}
    اکتشاف، اختراع و برگزیدگی المپیادهای علمی به تائید مراجع ذیصالح (حداکثر ۸ امتیاز(
    {داخلی: از صفر تا ۳ امتیاز بین المللی: از صفر تا ۵ امتیاز}
    آثار هنری دارای ارزیابی ملی یا بین المللی برای رشته های هنر )بدون سقف(
    {از صفر تا ۴ امتیاز}
    تشویق نامه های علمی در سطح ملی و بین المللی (حداکثر ۸ امتیاز(
    {ملی: از صفر تا یک امتیاز بین المللی: از صفر تا ۲ امتیاز}

    معاونت آموزشی دانشگاه تهران

  67. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    نکات مهم:
    کسب حداقل ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در این ارزیابی برای دوره روزانه و کسب حداقل ۴۰ امتیاز برای دوره نوبت دوم و پردیس های بین الملل و اقماری الزامی است .
    – حضور داوطلب مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده از طریق وبگاه دانشگاه تهران و یا پردیس/ دانشکده مربوطه در محل پردیس/دانشکده الزامی است. شایان ذکر است که عدم حضور در زمانهای اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از داوطلبی دانشگاه تهران در واحد مربوطه تلقی میگردد و برگزاری آزمون و یا مصاحبه مجدد برای داوطلبین غایب امکانپذیر نخواهد بود.
    ارائه اصل مدارک به مسئولین مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط واحد مربوطه الزامی است. – کلیه مدارک مندرج در این دستورالعمل الزام است در تاریخهای مقرر در سامانه دانشگاه به آدرس ir.ac.ut.Academics بارگذاری گردد. به مدارک ارائه شده بعد از زمان بندیهای اعلام شده از طریق وبگاه دانشگاه، هیچگونه امتیازی تعلق نمی گیرد. – در پذیرش پردیس های بین المللی کیش و البرز ، پس از ارزیابی تخصصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی، از حائزین شرایط برای مصاحبه علمی دعوت بعمل خواهد آمد.
    با توجه به اینکه مرجع رسمی اطلاع سانی در خصوص آزمون دکتری سال ۱٣۹۶ معاونت آموزشی دانشگاه تهران می باشد، لازم است داوطلبین بعد از اعلام اسامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه معاونت آموزشی به آدرس ir.ac.ut.Academics مراجعه نمایند .
    تبصره ۱ -امتیاز داوطلب در مقالات مستخرج از پایان نامه و ارائه شده بصورت مشترک با استاد راهنما، بعنوان نفر اول در نظر گرفته مى شود.
    تبصره ۲ -در صورتیکه مجموع امتیازات پژوهشی حداقل یکى از داوطلبان بیش از ۲۰ امتیاز باشد، حداکثر امتیاز کسب شده معادل ۲۰ در نظر گرفته مى شود و سایر امتیازات بر پایه آن تراز مى شود.
    تبصره ٣ -ترکیب هیأت ممتحنه متشکل است از: اعضای شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده زیر مجموعه پردیسها و گروه زیرمجموعه دانشکده ها و حداقل دو نفر از اعضای هیأت علمی به انتخاب شورای تحصیلات تکمیلی پردیس/ دانشکده که یک نفر از آنها نماینده معاون آموزشی پردیس یا دانشکده مستقل است. در هر صورت تعداد اعضای هیأت ممتحنه کمتر از ۵ نفر نخواهد بود
    . تبصره ۴ -نحوه امتیازدهی نویسندگان مقالات بر اساس شیوه نامه هیات ممیزه دانشگاه خواهد بود .

    معاونت آموزشی دانشگاه تهران

    • الي گفت:

      سلام و عرض ادب، فرقی نمیکنه مدرک ارشد ت آزاد باشه یا سراسری، من شنیدم برأی ارزیابی به مدارک دانشگاه آزاد نمره خوبی نمیدن. ارش معماری دانشگاه ازاد قزوین م. و اینکه تو معماری نوشته ( رشته و گرایش ها و های معماری) این یعنی چی؟! یعنی من گرایش م همون معماری ه میتونم شرکت کنم، ممنونم میشم جواب بدید

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        نوع دانشگاه و سطح دانشگاه قبلی در مقاطع قبلی امتیازات خودشون دارند.معمولا دانشگاههای سطح یک کاملترین امتیاز و دانشگاه آزاد شهرستان بجز تهران و مراکز استانها، کمترین امتیاز را داره

  68. کامران به دوست عزیز آرش گفت:

    ظاهرا این داستان شما می تونه مربوط باشه به دانشگاه آزاد واحد ابرقو و دانشگاه علوم و تحقیقات
    اساتید مصاحبه کننده پردیس های دانشگاه تهران همه از استاد تمام یا دانشیار دانشگاه تهرانند و استاندارد دوگانه ندارند چون خودشون باید سر کلاس با دانشجو سر و کله بزنن
    و در نهایت مدرک رسمی دانشگاه تهران و بدن
    لذا برای تخریب پردیس کیش می تونید دلایل منطقی تری رو بیارید

  69. امیر گفت:

    با سلام
    من چندین بار در آزمون داخلی پردیس کیش شرکت کردم ولی با دو نفر فاصله به مصاحبه نرسیدم
    امسال هم شرکت می کنم
    مشکل اینه که پردیس هیچ الزامی برای پر کردن ظرفیت نداره اگر کسی نمره ۴۰ از ۱۰۰ رو نیاره ظرفیت رو خالی میذاره

  70. مضطرب گفت:

    با سلام
    دوستان ، بنده دانشگاه تهران قبول شدم البته پردیسش خیر. خود دانشگاه تهران.
    سوالم اینه که آیا ۱ مهر کلاسا تشکیل میشه واقعا؟؟؟

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      پردیس دانشگاه تهران همان دانشگاه تهرانه-مستقل که نیست شما میفرمایید دانشگاه تهران قبول شدم.پردیسش خیر.پردیس یک واحد تقسیمات دانشگاهی کوچکتر ا دانشگاه و بزرگتر از دانشکده است.همین

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      لطفا مضطرب نباشید.برنامه آموزشی همه پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران از دانشکده ادبیات در پردیس مکرکزی گرفته تا دانشکده فنی فومن-تا پردیس ابوریحان و پردیس فارابی و برسه به پردیس کیش و پردیس البرز و ….یکی است-شروع کلاسها همزمانه-

  71. پردیس کیش گفت:

    سلام

    آیا شرکت در پذیرش دکتری تخصصی۹۶ پردیس کیش دانشگاه تهران شامل حال افرادی که از طریق آزمون سراسری مجاز و مصاحبه شده اند نمی باشد؟

    من در مصاحبه ی آزمون سراسری شرکت کرده اما قبول نشدم
    الان که فرم ثبت نام را پر کردم با کد خطای شماره ۲۸۶۹۲-۲۹ مواجه شدم که یاد آوری می کرد با مشخصات فعلی دارای شماره داوطلبی از طریق کنکور سراسری می باشم.
    در صورت مکان ثبت نام از چه طریق می توان عمل کرد؟؟
    دوستان لطفا اگر کسی اطلاعی داره بگه ممنون می شم

  72. آرش - حقوق خصوصى به جغرافيا و برنامه ريزى گفت:

    قابل توجه شما که مدام اشاره به لزوم کسب نمره ۴٠ از ١٠٠ میکنید :
    دوست من براى حقوق خصوصى دانشگاه تهران (نوبت دوم) دعوت به مصاحبه شده بود و نمره ١٠ از ١٠٠ گرفت ولى وقتى با همان رزومه رفت پردیس بین الملل کیش رفت نمره ۵٠ از ١٠٠ گرفت !!!
    همان مقاله isi که در مصاحبه نوبت دوم تهران کلاً رد شد در مصاحبه پردیس ٧ نمره گرفت !
    پایان نامه اى رو که پولى کتاب کرده بود در مصاحبه نوبت دوم کلاً رد کردند اما در مصاحبه پردیس نمره کامل تألیف کتاب دادند!

    • رد شده پرديس كيش گفت:

      با سلام و احترام میشه از دوستتون بپرسید چطوری مصاحبه دادن؟!!آخه منو با رتبه و ودونه خوب تو مصاحبه در کمال ناباوری رد کردن!!.

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      آقا آرش.پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با پردیس خودگردان دانشگاهاا متفاوته…تاز اون پردیس خودگردان هم زیاد تفاوتی با روزانه ها ندارند بجز شهریه…..یک تیم مصاحبه کننده مشترک از گروه آموزشی رشته مربوطه در دانشکده مربوطه دانشگاه تهران برای همه دوره های روزانه-شبانته و پردیس امور آزمون اختصاصی-مصاحبه و بررسسی سوابق را انجام می دهند.فرم مصاحبه و نحوه امتیازدهی به داوطلبان برای همه دوره های روزانه-پردیس و نوبت دوم یکسان و مشترک است.حدنصاب نمره علمی لازم در دوره روزانه ۵۰از ۱۰۰و در دوره پردیس-شبانه۴۰از ۱۰۰است-شما چرا فکر می کنید پردیس کیش یک دانشگاه مستقل است…!!!!!!!!!یک واحد آموزشی مستقل نیست.یک دانشکده یا پردیس است که زیر نظر دانشگاه تهرانه مثل پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران واقع در کارگر شمالی تهران

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      این حرفها مناسب دانشگاه تهران نیست و نیاز نیست من هم از دانشگاه تهران دفاع کنم.دانشگاه تهران یک دانشگاه شناخته شده بین المللی و فراملی است.

  73. مريم گفت:

    به نظرتون با رزومه خوب ولى نداشتن مدرک زبان شانس قبولى هست؟

  74. phd گفت:

    آیا باداشتن مدرک از دانشگاه دولتی و یک مقاله خارجی ویک کتاب و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد امکان پذیرش است ؟
    (نمره آزمون اختصاصی امسال حدود ۲۰ درصد )
    ممنون

  75. داوطلب گفت:

    سلام
    ۱٫رشته انتخابی باید حتمن رشته ای که آزمون سراسری امتحان دادیم باشد؟
    ۲٫وام چقدر تعلق میگیره چقدرش راباید نقد داد؟
    ۳٫آیا هر ترم وام تعلق میگیرد یا همه ترم نیست؟
    ۴٫منظور دو روز آخر هفته پنج شنبه وجمعه است یا چهارشنبه وپنج شنبه؟
    ۵٫بعد از۳ ترم آموزشی بازهم باید کیش رفت؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  76. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    وام ویژه نیز در آینده نزدیک تعلق خواهد گرفت

  77. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    وام شهریه صندوق رفاه وزارت علوم برای هر ترم تخصیص می یابد.علاوه بر آن سالی یکبار وام ۱۰میلیون تومانی توسط بانک مهر ایران پرداخت میشود بدون سود و با کارمزد ۴درصد.

  78. جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

    سلام-به سامانه دانشگاه تهران مراجعه بفرمایید.از طریق اکسپلورر تو گوگل بنویس معاونت آموزشی دانشگاه تهران با ورژن ۹ به بالا-توضیحات ثبت نام داده شده است

  79. داوطلب گفت:

    سلام دوستان. از کجا باید ثبت نام انجام بشه؟ هنوز در سایت سنجش خبری نیست.متشکرم

  80. hamid گفت:

    سلام کسی میدونه از کجا باید ثبت نام کرد ؟منکه مدرک زبان ندارم میتونم ثبت نام کنم؟

  81. پلیانی گفت:

    با سلام . دوستان کسی اطلاع داره که حضور هفتگی در کلاسها اجباری هست یا نه. من کارمند هستم و اینکه هر هفته مرخصی بگیرم برام سخته.کسی تجربه ای داره؟

  82. عظیم گفت:

    سلام دوستان
    کسی اطلاع داره که نحوه پرداخت شهریه چطوریه؟
    همه ی شهریه ی یک ترم باید یکجا پرداخت یشه؟یا میشه در دو سری پرداخت کرد؟

  83. عظیم گفت:

    سلام
    دوستان کلاس ها کیش برگزار میشه یا تهران/؟/؟

  84. محمد . تهران گفت:

    سلام دوستان اگر تجربه مصاحبه دارید لطفا بفرمایید اگر رزومه تحقیقاتی خوب و مدرک زبان نداشته باشیم امکان قبولی هست یا خیر ؟ حداقل شرایط قبولی در مصاحبه را بفرمایید ؟ بنده سال قبل تخصصی ها رو ۱۸ درصد زدم قبول نشدم ولی دوستم سال قبل تر ۱۷ درصد زد در تکمیل ظرفیت آزاد زنجان قبول شد آیا با این شرایط که مقالات فقط داخلی دارم و مدرک زبان هم ندارم امکان قبولی در پردیس وجود دارد یا خیر ؟ ممنون میشم از دوستان پاسخ بدهند . بتشکر

    • خسرو گفت:

      داداش من اگه دو دو تا چارتا کنی متوجه مبشی که افزایش تعداد رشته های بدون آزمون موردنظر از ۲۰ رشته به ۴۹ رشته و همچنین اعلام نتایج مصاحبه پس از فقط ۵ روز کاری هیچ تفسیری جز این نداره که اکثر قریب به اتفاق داوطلبان و یا همگی قبول میشن. پس اگه شرایط مالیشو دارید حتما” حتما” شرکت کنید. چون این شرایط ممکنه واسه ی سال آینده وجود نداشته باشه.

    • Ph.D گفت:

      زبان اشکالی نداره. چون تعهد میگیرن قبل از امتحان جامع نمره قبولی بیارید. ولی داشتن مقاله های خوب و کارهای تحقیقاتی خیلی مهمه

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      نمره کل مصاحبه-بررسی سوابق و آزمون از ۱۰۰ حداقل باید ۴۰ باشد.در صورتیکه پایین تر از ۴۰ باشد هر چند ظرفیت خالی باشد،مردود اعلام می گردد.نتایج نهایی را سازمان سنجش اعلام می کنه

  85. به 00000000000 گفت:

    دوست ارجمند پردیسها و شبانه دانشگاه های دولتی حتی دورافتاده ترین دانشگاه های دولتی مثل زابل ظرفیتهایشان بسیار محدود در حد ۲ یا ۳ نفر است
    البته بعضی پردیسهای مثل همین پردیس کیش دانشگاه تهران ماکزیمم ۷ نفر پذیرش می شوند
    اینطور نیست که مثل آزاد هر کسی سر جلسه امتحان بره قبول بشه.

    • رسول-کامپیوتر گفت:

      امسال هر کی سر جلسه بوده دکتری آزاد قبول شده؟
      میخواید براتون کارنامه رتبه ۲۰۰ رو بیارم که هیچ جا قبول نشده؟ میخواید براتون کارنامه دوستم رو بیارم که با سهمیه ایثارگران به مصاحبه ها دعوت شد اما دانشگاه آزاد سنندج و بروجرد هم قبول نشد؟
      امسال ۵ نفر پذیرش واحدها بود

      • محمد گفت:

        سلام.کاملا درسته.
        دانشگاه تهران شمال هم در رشته ما ۵ نفر گرفته.
        ۴ نفر با آزمون و یک نفر بدون آزمون

      • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

        بله.دانشگاه آزاد امسال توسط شورای گسترش وزارت علوم کنترل کمی و کیفی شد . علاوه بر محدودیت پذیرش و ظرفبیت.حدنصابها افزایش یافته و قبولی در حد بعضی دانشگاههای درجه ۳سا ۴ دولتی شده..امسال هر کسی آزاد هم قبول نشد.ولی سالهای قبل اینطور بود..و الان هم مثلا دانشجو دکتری هستند ولی با تغییرات شیوه نامه و آیین نامه دانشگاه آزاد در دکتری،مطماناً،عده ای که با رزومه ضعیف در دانشگاه آزاد قبلا پذیرفته شده اند.قادر به فارغ التحصیلی در این دانشگاه نخواهند بود.

        • آرش - حقوق خصوصى گفت:

          قبولى در واحدهاى درجه ۶ دانشگاه آزاد هم بسیار سخت تر از پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران است . بین الملل کیش در کل ایران آسانترین حالت قبولى دکترى است و البته براى کسانى که تمکن مالى دارند موقعیت مناسبى است و توصیه مى گردد

  86. خانم الف گفت:

    سلام دوستام میخواستم سوال کنم محل مصاحبه پردیس کیشکجاست کیش یا تهران؟

  87. الي گفت:

    محل مصاحبه این پردیس دانشگاه تهران همون تهران هست بلوار کشاورز؟! کسی میدونه؟

  88. خداروشکر گفت:

    سلام دوستان
    شما می دونید باید چکار کنم تا بتونم شناسه یکتا را دریافت کنم؟ نمی شه!!!!

  89. رسولی گفت:

    سلام دوستان کسی اطلاع داره که رشته مدیریت بازرگانی داره یاخیر؟ ضمناشماره تماس هایی که اعلام کردندامکان برقراری تماس نیست.!!

  90. پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

    سلام دوستان عزیز
    ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره بنده رو راهتمایی کنه.
    ۱: دکتری در پردیس کیش همانند دیگر واحدهای دکتری تنها ۳ ترم کلاس حضوری دارد؟
    ۲: مدرکش برای جذب و هیات علمی شدن مورد قبول است؟
    ۳: شهریه مانند دیگر دانشگاه ها ترم به ترم پرداخت می شود؟
    ۴: خوابگاه دارد؟
    ۵: برای رشته پژوهش هنر چند نفر میگیرن؟

    بسیاااار ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

    • کامران گفت:

      دوست عزیز در مورد چگونگی تشکیل کلاس ها اطلاعی ندارم ولی در رشته پژوهش هنر با آزمون ۷ نفر پذیرش داشت که احتمالا تکمیل نشده است. مدرک اون مدرک رسمی دانشگاه تهران هست و آیین نامه آموزشی اون هم عینا با دوره های روزانه یکسانه و می دونم که استادی چون دکتر یعقوب آژند با درجه استاد تمام و از مفاخر علمی کشور در پردیس کیش هم تدریس می کنند. در مورد هیات علمی هم باید رزومه علمی و پژوهشی بالایی فراهم کنید و البته داشتن آشنا و معرف هم حتما لازم خواهد بود! معمولا فارغ التحصیلان پردیس به شرط داشتن شرایطی که عرض کردم در دانشگاه های دولتی درجه دو و سه شهرستان ها، دانشگاه های غیرانتفاعی، واحد های پیام نور و دانشگاه های علمی کاربردی و همینطور برخی واحد های دانشگاه آزاد شهرستان ها، جذب می شوند ولی توصیه می کنم فقط با امید جذب هیات علمی وارد دوره دکتری و هزینه های اون نشوید چون حتی هنوز هم بسیاری از فارغ التحصیلان روزانه دانشگاه های تهران هم در بسیاری رشته ها موفق به عضویت هیات علمی نشده اند، در هر صورت دو شرط رزومه علمی بالا و معرف با نفوذ در جذب حرف اول و آخر را می زند.

    • کامپیوتر گفت:

      سلام.وقت بخیر.۱٫خوابگاه داره.به دوشکل میتویند خوابگاه بگیرید:یا کل ترم رو بگیرید که هزینش بالاست.یا به تعداد شب هایی که مورد نیازتون هست.۲٫هزینه رو طی ۸ ترم میگیرن.۳٫کلا ۳ ترم کلاس داره و بقیش اینجا خود دانشگاه تهران هست.البه برای ما چون پیش بهمون خورده ۳ ترم هست.میتونه دوترم هم باشه.من که برای ثبت نام پرسیدم این مساله با هماهنگی دانشجوها قابل حل هست،۴٫هیئت علمی همون اعضاء هیئت علمی گروه مربوطه در دانشگاه تهران هستند.برنامه های درسی و تمام موارد به جزییات با روزانه دانشگاه تهران یکی هست.فقط پول میگیرن.۵ یه نکته مهم مساله فقط هییت علمی نیست.یه مساله مهم هم کلاسی هامون هم هستن ته با چه کسانی با چه رتبه هایی قراره هم کلاسی بشیم.تا اونجاییکه من میدونم پردیس کیش دانشگاه تهران رتبه های خوبی رو برداشته.من سته رتبه زیر بیست رو میدونم که گروهمون گرفته.بنابراین این قضیه رو هم در نظر بگیرید

      • پردیس کیش- پژوهش هنر گفت:

        بسیار بسیار ممنونم از پاسخگویی شما. با آرزوی موفقیت.

      • داوطلب گفت:

        سلام خانم یا آقای کامپیوتر. ببخشید محل تشکیل کلاساش تو خود کیش هست یا پارسیان و …؟

      • ثمين گفت:

        سلام ممنون از راهنماییتون،پس برا هر ترم همون خود ترم شهریه گرفته میشه؟اخه میگن کل شهریه ۴سالو اول میگیرن!و اینکه ٣ترم یا ٢ترم که میشه ١سال فقط کیش تحصیل میشه بقیه رو میدن خود دانشگاه تهران؟من رشتم از مجموعه علوم انسانیه چند روز تشکیل میشه کلاسا معمولا؟و یه سوال دیگه هم داشتم،هزینه خورد و خوراک در کیش خیلی بالاس؟ممنون میشم این سوالاتو جواب بدین

    • هنر گفت:

      سلام… من هم متقاضی پژوهش هنرم … ترمی ۱۰ میلیون میشه هزینه که البته رفت و امد هم هست. توی مدرک هم میزنن پردیس… منم مثل شما نمیدونم شکرت کنم یا نه!

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      مدرک پردیس کیش دانشگاه تهران همان مدرک رسمی پردیس مرکزی -پردیس علوم-فنی-پردیس فارابی-دانشکده های مربوطه دانشگاه تهران است.و یک امتیاز خاص پردیس کیش دارد در سطح بین المللی که پردیس بین المللی دانشگاه تهران محسوب میشه و در سطح جهانی بازتاب خوبی داره-و قرار بر این است که در سالهای آینده ۵۰درصد دانشجویان خارجی باشند-برای هیأت علمی-استخدام مسلمه دانشگاه تهران اولین و مهمترین و بزرگترین دانشگاه ایرانه .مدرک پردیس کیش مدرک رسمی دانشگاه تهرانه-روزانه

  91. کامران گفت:

    سلام خدمت همه دوستان، من اطلاعاتی در مورد پردیس کیش دانشگاه تهران ندارم ولی در مورد دوره پردیس می خواستم نکته ای رو خدمت دوستان بگم. من امسال پردیس دانشگاه هنر تهران و همینطور آزاد علوم و تحقیقات تهران قبول شدم و پردیس رو ثبت نام کردم و پس از ثبت نام و گرفتن پرینت انتخاب واحد متوجه شدم کلاس های ما با بچه های روزانه مشترک برگزار میشه و اساتید یک درس رو در هفته دو بار و در دو مکان مجزا تشکیل نمی دن البته از قبل هم می دونستم پردیس، هیات علمی و اساتید مجزایی نداره و همینطور آیین نامه آموزش دکتری در دوره های روزانه، شبانه و پردیس عینا یکسان هست بنابراین در دوره دکتری هنر و دانشگاهی که من در اون پذیرفته شدم عملا هیچ تفاوت کیفی و آموزشی بین نحوه برگزاری دوره پردیس با روزانه وجود ندارد، اساتید یکسان، امتحانات پایان ترم یکپارچه، امتحان جامع یکپارچه، حد نصاب یکسان برای مدرک زبان و در دانشگاه ما حتی کلاس ها هم یکسان است، تنها تفاوت فقط در پرداخت شهریه است و بس و به همین علت هم من دوره پردیس رو به علوم و تحقیقات ترجیح دادم( گرچه به هیچ وجه کیفیت آموزشی و اساتید علوم و تحقیقات رو زیر سوال نمی برم) بنابراین در چنین شرایطی مدرک با عنوان “پردیس” هم ( به خصوص در پردیس های دانشگاه های تهران ) اعتبار و جایگاه شایسته خود را خواهد داشت کما این که دو نفر از فارغ التحصیلان همین پردیس دانشگاه هنر را می شناسم که در تهران در یک دانشگاه غیرانتفاعی هیات علمی هستند.
    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

    • دانشكده حقوق و علوم سياسى گفت:

      پردیس هنر چه ربطى به پردیس بین الملل داره؟! . حتى به دانشکده حقوق و علوم سیاسى هم پردیس مرکزى میگن . پس همشون پردیس هستند ولى بعضى پردیس ها مثل بین الملل خودگردان هستند . اما پردیس هنر وابسته به پردیس مرکزى است.

      • کامران گفت:

        منظور بنده دانشگاه هنر تهران هست که یک دانشگاه دولتی مستقل و تخصصی در زمینه هنر بوده و ربطی به دانشگاه تهران ندارد، شما احتمالا با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران اشتباه گرفته اید. دانشگاه هنر تهران در زمینه آموزش رشته های هنری در مقاطع مختلف از لیسانس تا دکترا، جامع ترین و معتبر ترین دانشگاه کشور است در حالی که بقیه دانشگاه ها دانشکده ای مربوط به هنر دارند در کنار سایر رشته ها مانند دانشگاه تهران

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      تغییر عنوان پردیس در دانشگاه تهران هم در دست بررسی است.من خودم عنوان هسته-رسته و مرکز را پیشنهاد دادم که جایگزین پردیس دانشگاه تهران شوند.پردیس در دانشگاه تهران دوره نیست یک شعبه از دانشگاه محسوب میشه که از لحاظ سازمانی دانشگاه پایین تر و از دانشکده بالاتر است.

  92. خسرو گفت:

    به نظر من اونایی که چند ساله پشت کنکور دکتری هستن و از لحاظ مالی از پس هزینه های پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران بر میان بهتره قدر این فرصت طلایی رو بدونن و حتما” ثبت نام کنن. چون این وضعیت پذیرش بدون آزمون کتبی ممکنه در سالهای آینده به هیچ وجه وجود نداشته باشه. ضمنا” با توجه به اینکه از یک سو عنوان “بین الملل” رو ید میکشه و از سوی دیگه سابقه ی تاسیش از سایر پردیسها بیشتره میشه گفت از لحاظ اعتبار مدرک از سایر پردیسهای تهران و شهرستانها اعتبارش به یه معنا بالاتر به حساب میاد.
    حالا از ما گفتن بود

    • علی گفت:

      از سایر پردیسهای دانشگاه تهران که قطعا بهتر نیست مثلا پردیس البرز که گویا در خود دانشگاه مادر یا پردیس فارابی که در قم هست و دو ساعت تا تهران راه است چون مسافت از تهران زیاده طبیعتا خیلی ها نمی روند ولی نقطه خوبش مدرک آن دانشگاه تهرانه و همین ارزشش را زیاد میکنه و اگر متلق به هر کدام از دانشگاه های دیگر کشور می بود به علت مساله مسافت و هزینه بالا قطعا استقبال چندانی از آن نمی شود حتی فکر کنم طراز قبولی آن از واحد علوم تحقیقات تهران دانشگاه آزاد هم کمتر بود زیرا درست است که مدرک آن دانشگاه تهران است ولی خیلیها به علت مسافت و هزینه نمی توانند رفت و آمد کنند.

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      بدون آزمون نیست برادر جان.آزمون اختصاصی دانشگاه تهرانه-بر اساس نظریه گروههای آموزشی دانشگاه تهران.امکان برگزاری آزمون کتبی هم هست.ابتدا سوابق علمی-پژوهشی-نوع دانشگاه قبلی- محل فارغ التحصیلی قبلی-وضعیت زبان(توانمندی در زبان)بررسی میشه-چنانچه شرایط لازم را داشته .مشخصات داوطلب را برای دعوت به مصاحبه و بررسی سوابق یا آزمون کتبیاعلام می کنند و دعوت می گردد.شرط قبولی هم در همه آزمونها،مصاحبه-سوابق و …کسب حدنصاب لازم نمره ۴۰ از ۱۰۰است.

  93. امیرعلی گفت:

    با سلام ببخشید کسی از شرایط و نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت خبر داره؟

  94. خسرو گفت:

    به احتمال بسیار زیاد تمام متقضیان پذیرش میشن

    • محمد گفت:

      یک درصد هم پذیرش نمی شوند خیالتان راحت باشه بخصوص در رشته های پر متقاضی در بعضی رشته ها هم حتی یکنفر پذیرش نمی شود بستگی به سطح علمی داوطلبین داره

      • خسرو گفت:

        شما نباید این نکته رو فراموش کنید که فلسفه ی اصلی پردیسهای پولی تزریق پول به واحدهای مادر هستند تا از این طریق وابستگیشون به بودجه دولتی رو کم کنن. با توجه به اینکه نتایج مصاحبه در عرض ۵ روز اعلام میشه مسلم بدونید اکثر قریب به اتفاق مصاحبه شونده ها قبول خواهند شد.

        • علی گفت:

          اینطور نیست شما مثل اینکه تازه کاری
          قبولی در دانشگاه تهران حتی پردیس کیش به این راحتیها نیست
          دانشگاه های دولتی حتی دانشگاه دورافتاده مثل زابل هم اول به فکر برند و اعتبار خودشون هستند بعد چیزهای دیگر دانشگاه تهران که جای خود دارد.
          شما سری به ظرفیتهای سالهای گذشته بزنید متوجه خواهید شد.

          • خسرو گفت:

            سلام
            حقیقتش رو بخواید من تازه کارم اما اینجوری که از تجربه ی خودتون در این زمینه صحبت به میون میارید به نظر می رسه شما بزرگوار سالهای مدیدیه پشت سد کنکور دکتری موندید. پس یه نصیحت برادرانه خدمت شما دارم اونم اینه که اگه شرایط مالی پردیس کیش رو دارید قدر این فرصت طلایی رو بدونید و حتما” حتما” در مصاحبه ی بدون آزمون دانشگاه پردیس شرکت کنید و نتیجه ی قبولیتون رو پس از ۵ روز کاری ببینید. هم فال و هم تماشا
            موفق باشید

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      عزیز جان ملاک کسب نمره لازمه-نه تکمیل ظرفیتهای پیشنهادی.ممکنه در یک رشته ۴ نفر ظرفیت باشه و هیچ کدام نمره حد نصاب لازم بالای ۴۰ را کسیب نکنند.در نتیجه همه مردود و کد رشته محل خالی می ماند تا سال بعد از طریثق کنکور سراسری یا دوباره آزمون اختصاصی

  95. ثمين گفت:

    کسی اطلاع داره که اول باید کل شهریه ۴،۵سالو بپردازیم یا هرنیمسال باید پرداخت بشه مثل دانشگاه آزاد؟؟؟؟؟؟

  96. مهناز گفت:

    دوستان چند تا سوال داشتم
    ابتدا ۲۰ تا رشته اعلام کرده بودند الان شده ۴۹ تا بنظرتان برای مصاحبه شرکت کنیم اکثرا قبول می کنند و سخت گیری ندارند؟
    چون کلاس ها یک الی دو روز در هفته هست اونجا بهمون خوابگاه واگذار میکنند یا اینکه باید فکر اقامتگاه هم بود؟
    حدودا برای هر نرم چقدر میشه هزینه متفرقه همچون اقامت و خوراک و رفته آمد از تهران به کیش در نظر گرفت؟
    دوستانی که اطلاع دارند ممنون میشم به من و باقی دوستان کمک کنند
    سپاس

    • محمد گفت:

      خوابگاه نداره و طبیعیه که هزینه رفت آمد را بایستی در نظر گرفت با این وجود چون ظرفیتها احتمالا خیلی کمه و اینطور نیست که حتما در فلان رشته مثلا ۵ نفر را قبول کنند احتمال دارد در بعضی از رشته هیچکدام از متقاضیان حداقل شرایط پذیرش را نداشته باشند مثل سال گذشته ولی شما شانست رو امتحان کن چون بعضی وقتا ما خودمون رو خیلی دستکم می گیریم

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      اگه نمره کل شما بشه ۳۹/۹۹ باز مردودید…مثل دانشگاه پیام نور و سلایر دانشگاههای دولتی سطح پایین و دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد نیست که حدنصاب پایین باشه-حدنصاب بالای ۴۰ است-ممکنه در یک رشته که ۲ نفر ظرفیت داره،دو نفر نمره ۵۵ به بالا داشته باشند.در نتیجه نمرات زیر ۵۵ باز مردود می شوند به دلیل رقابت

  97. رسول-کامپیوتر گفت:

    بعد بعضی ها می فرمایند پردیس کیش همان دانشگاه تهران است. تفاوت است از زمین تا به ثریا…

    • محمد گفت:

      نوشته پردیس کیش دانشگاه تهران
      شما دانشگاه تهران را نمی بینید!!!

      • رسول-کامپیوتر گفت:

        منظور من چیز دیگه ای هست.
        یکی از کاربران سایت اصرار دارد که پردیس کیش دانشگاه تهران همان دانشگاه تهران است.
        اصرار دارد که پردیس کیش دانشگاه تهران یک دوره روزانه شهریه پرداز است.
        اصرار دارد که همه اساتید همان اساتید تهران هستن.
        با دیدن این پست شاید نظرشان تغییر کند.

        • دانشكده حقوق و علوم سياسى گفت:

          رسول جان ایشان تحت هیچ عنوان نظرش عوض نمیشود
          از همه بدتر وقتى هست که مرتب از خود دانشگاه تهران تعریف مى کنند ، انگار که ما نمیدانیم دانشگاه تهران چیه!!! اما بحث ما اینه که حساب پردیس بین الملل از پردیس مرکزى دانشگاه تهران جداست.

        • 00000000000 گفت:

          به هیچ وجه اینطور نیست. کاملا مشخص است… پردیسه… پردیس هم به هیچ وجه مدرکش معادل روزانه نیست… روزانه پولی فقط دوره شبانه است که در مدرک قید نمیشه و هنگام امتیاز و مصاحیه و قبولی فرق چندانی با روزانه ندارد

          • علی به 0000000000000 و رسول گفت:

            این نظر شما است و در واقعیت اثری ندارد
            ببیند آنچه باعث اعتبار مدرک دکتری می شود چند فاکتور است
            اول برند دانشگاه
            دوم سطح علمی اساتید که اساتید پردیس کیش اعضای هیات علمی دانشگاه تهران هستند
            سوم سطح علمی دانشجویان پذیرفته شده که قطعا توسط دانشگاه تهران حتی برای پردیس کیش مد نظر است و احتمال دارد در خیلی از رشته حتی یک نفر هم قبول نشود
            چهارم میزان پذیرش که شبانه و پردیسها دولتی ظرفیتشان خیلی زیاد نیست در حد ۵ نفر و ماکزیمم ۷ نفر
            پنجم امکانات هست که شنیدم امکاناتش خوبه.

          • 00000000000 گفت:

            شما علی آقا برید پردیس. ما فقط نظرمون را اعلام کردیم. اسمش روشه. پردیس. چند بخشه؟؟؟ حالا تا میتونید صغری و کبری ببافید که مدرک پردیس را روزانه کنید

          • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

            به خاطر این تفسیرهای غلط امثال شما،دانشگاه تهران قصد دارد به زودی تا اوایل مهر ماه سال جاری ،عنوان پردیبس را به واژه دیگری تغییر دهد.شما شیوه نامه دانشگاه تهران-پردیس کیش را خوندی؟نوشته مدرک رسمی دانشگاه تهران.ضمنا دوره آموزشی پردیس کیش شبانه نیست،روزانه است.ولی تحت عنوان روزانه شهریه پرداز

          • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

            اگه ما دانشجو دانشگاه تهرانیم.در دانشگاه تهران بین روزانه و پردیس و شبانه تفاوتی نیست جز شهریه-ضمنا عنوان پردیس در دانشگاه تهران در روزهای آینده حذف می گردد و عنوان جدیدتری جایگزین می گردد.

    • لیلا گفت:

      سلام شما اطلاع دارین از کجا باید درخواست بورس کنیم برای دکتری دانشگاه ازاد
      چون من هر چی به سایت http://jazb.iau.ir
      سر زدم جایی برای درخواست بورس نبود کلا نوشته جذب هیات علمی
      اگر بورس بگیریم چه مزایایی داره ؟
      باید فراخوان بدن برای بورس یا نه زمان خاصی نداره؟

      • سهراب حقوق كيفري گفت:

        دوست عزیز
        معمولا سالانه دو مرتبه یا حداقل یک مرتبه، دانشگاه آزاد فراخوان جذب بورسیه میدهد به این معنی که هزینه تحصیل دانشجوی دکتری را در قبال اخذ تعهد تدریس بصورت آزمایشی در دانشگاه آزادی که در بورسیه آن قبول میشود بپردازد.
        شرایط پایه آن دانشجوی دکتری بودن و داشتن مدرک زبان و قبولی در امتحان جامع میباشد.
        فرآیند جذب و گزینش (عقیدتی و سوابق آموزشی پژوهشی )اصلا آسانی هم ندارد

    • جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران گفت:

      شما مستندات را مطالعه کن-شیوه نامه پذیرش را مطالعه کن و تلفنی تماس بگیر ویا حضوری مراجعه کن.تا مطمان شوید که بین پردیس کیش و پردیس ابوریحان و پردیس علوم و.پردیس دانشکده های فنی و سایر دانشکده های دانشگاه تهران فرقی نیست .و یک امتیاز بالاتر پردیس کیش اینه که بین المللی به معنای واقعی است-تفاوت فقط در شهریه هاست-این هم روزانه شهریه پرداز محسوب میشه-یعنی کلیه پردیسهای بین المللی(نه خودگردان)دوره روزانه شهریه پرداز محسوب می شوند.

  98. امیر رضا پردیس کیش گفت:

    دوستانی که تمایل دارن برن پردیس این مبلغ شهریه رو ضربدر۲کنن.چون هزینه سکونت و خرج و خوراک بالاست.من که انصراف دادم ولی متاسفانه میگن باید کل شهریه رو پرداخت کنی تا باهات موافقت کنیم

  99. رضا گفت:

    هر رشته ای چند نفر؟ یک نفر دو نفر یا بیشتر؟

درج نظر