اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۳۹۶ پژوهشگاه شاخص‎پژوه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان پژوهشگاه منحل‎شده شاخص‎پژوه در مقطع دکتری سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۵/۲۹ سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه که در آزمون اختصاصی روز جمعه مورخ ۹۶/۰۶/۲۴ شرکت نمودند می‌رساند فهرست اسامی آن دسته از متقاضیانی که با توجه به اعلام نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نتیجه علمی آزمون مذکور در ردیف واجدین شرایط علمی برای جایابی در موسسات آموزش عالی قرار گرفته‌اند به شرح ذیل اعلام می‌گردد. لذا واجدین شرایط لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۲ با مراجعه به سایت این سازمان برای انتخاب کدرشته محل به منظور تعیین دانشگاه محل جایابی نسبت به انجام انتخاب رشته از رشته‌های مندرج در اطلاعیه‌ای که در همان روز (سه‌شنبه ۹۶/۰۸/۰۲) منتشر می‌گردد، اقدام نمایند.

لازم به تاکید است پس از انجام مرحله انتخاب رشته و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان، مسؤلیت اثبات و ارائه مستندات قانونی لازم جهت ثبت‌نام و ادامه تحصیل بر عهده متقاضیان خواهد بود.

دریافت اسامی پذیرفته شدگان دکتری ۹۶ پژوهشگاه منحل‎شده شاخص‎پژوه 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکترا
مهر ۲۹, ۱۳۹۶ ۰:۳۳ ق٫ظ

حدود ۲۸۰ دانشجوی دکترا که فقط ۹ نفر ارشد هستند بقیه ۲۷۱ نفر دکترا هستند معلوم نیست روزانه یا شبانه ….

ایثارگر
مهر ۲۷, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ب٫ظ

درود به دکتر نیاسر

کورش
مهر ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۱۷ ب٫ظ

اگه منحل شده پس چطور دانشجو می‌گیره؟
اگه قرار بود دانشجو بگیره پس چرا منحل شده؟

مهسا
مهر ۲۸, ۱۳۹۶ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  کورش

سلام
اینها در حقیقت دانشجوهای همون پژوهشگاه هستن که با توجه به روند نادرست پژوهشگاه در پذیرششون، مجددا ازمون دادن و پذیرفته شدگان قرار هست جایابی بشن و در دانشگاه های دیگه پذیرش بشن.

کورش
مهر ۲۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

آها
ممنون، آلان متوجه شدم