موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه سهند

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دعوت به مصاحبه از معرفی شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز مقطع دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ دانشگاه صنعتی سهند منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، زمان مصاحبه و مدارک موردنیاز معرفی شدگان تکمیل ظرفیت مقطع دکتری سال ۹۶ دانشگاه صنعتی سهند بدین شرح می باشد:
داوطلبان می­بایست در تاریخ های مشخص شده برای هر رشته از ساعت ۹ الی ۱۳ به آدرس: تبریز-شهر جدید سهند-پردیس دانشگاه صنعتی سهند- اداره تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند. مکان انجام مصاحبه پس از مراجعه اولیه به اداره تحصیلات تکمیلی، دانشکده مربوطه بوده و زمان مصاحبه به هیچ وجه تمدید یا تجدید نخواهد شد.

شرایط و مدارک لازم برای دعوت شدگان به مصاحبه:

الف) شرایط اختصاصی متقاضیان:

  1. داشتن دانشنامه کارشناسی ارشد یا بالاتر از یکی از دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متناسب با رشته و گرایش تحصیلی در دوره دکتری
  2. تحصیل در دوره دکتری تمام وقت بوده و مشمول کلیه مقررات آموزشی وزارت متبوع و جاری در دانشگاه صنعتی سهند میباشند. مطابق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرفته شدگان نهایی ملزم به سپردن تعهد تحصیل تمام وقت به دانشگاه برای کل مدت تحصیل دوره دکتری خواهند بو د. لذا داوطلب نباید به موسسه دیگری تعهد خدمت داشته یا در استخدام محل دیگری باشد.

تبصره: داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و در صورت قبولی در دوره دکتری آن را ارائه نمایند.

ب) مدارک لازم:

  • فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام
  • اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی از تمام صفحات
  • اصل و تصویر مدرک یا گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی ارشد با ذکر معدل

توجه : معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، می بایست تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل شده باشند.

  • اصل و تصویر مدرک دوره کارشناسی
  • اصل و تصویر مدرک و ریز نمرات دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته

تبصره- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۳ تا ۵ فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

تبصره: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آنها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آنها خواهند بود.

  • ریز نمرات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تبصره: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آنها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آنها خواهند بود.

  • اصل و تصویر گواهی نمره زبان از یکی از آزمون های زبان انگلیسی با حداقل نمره ۵۰ از {MCHE  {MSRT یا معادل آن ۴۶۰ از تافل (TOEFL)، نمره۶۰ از تافل اینترنتی {Internet Based} ، نمره۵/۵ از IELTS ، نمره ۴۶۰ از تولیمو {Tolimo} ، نمره ۵۰ از آزمون زبان دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تبریز که بیش از ۲ سال از تاریخ آن نگذشته باشد.

تبصره: متقاضیانی که هنوز مدرک زبان را اخذ ننموده اند، در صورت پذیرش ملزم به اخذ مدرک زبان با نمره لازم تا ۱۰ مرداد ۹۷ هستند.

  • تصویر کارت پایان خدمت یا مدارکی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد باشد.
  • پایان نامه کارشناسی و پایان نامه کارشناسی ارشد
  • تصویر مقالات پذیرفته شده در سمینارها، کنفرانس های معتبر، مجلات داخلی و خارجی معتبر
  • تصویر گواهی ثبت اختراع داخلی و بین المللی

تبصره: در صورتی که ثبت اختراع داخلی مورد تایید سازمانهای مرجع باشد، تصویر مدارک مربوطه ارائه گردد.

  • تصویر مدارک مربوط به سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و فعالیتهای فوق برنامه و افتخارات علمی (از قبیل گواهی رتبه آزمون سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی رتبه تحصیلی، گواهی مسابقات علمی بینالمللی معتبر و کسب مقام در جشنواره خوارزمی)
  • گواهی معتبر مبنی بر حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه برای متقاضیان سهمیه رزمندگان
  • حداقل ۲ توصیه نامه علمی از اعضای هیات علمی مرتبط با دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد با الگوی پیشنهادی

تبصره: حداقل یکی از توصیه نامه ها باید از اساتید راهنمای پروژه کارشناسی ارشد دانشجو باشد.

  • اصل گواهی مبنی بر اینکه فرد، عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده با تایید بالاترین مقام مسئول برای متقاضیان سهمیه مربی
  • اصل رسید بانکی واریز مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره  ۰۵۹۲۰۱۳۸۴۳ نزد بانک تجارت شعبه خسروشهر باجه دانشگاه صنعتی سهند کد ۵۹۲۰ به نام درآمدهای اختصاصی اداره آموزش دانشگاه صنعتی سهند قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت

تبصره: مبلغ واریزی تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۶ داوطلب

ج ) نکات مهم:

  1. کلیه مدارک مورد لزوم میبایست در روز مصاحبه ارائه گردند و مدارک ناقص یا مخدوش در محاسبه امتیازات داوطلب لحاظ نخواهد شد.
  2. مدارک ارائه شده مسترد نخواهد شد.
  3. چنانچه در هر مرحله از بررسی مدارک، ثبت نام و یا تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط فوق نبوده است از بررسی مدارک، ثبت نام و یا ادامه تحصیل او جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  4. بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دورههای تحصیلات تکمیلی، مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری در آزمون دکتری آموزشی – پژوهشی به شرح زیر است:
  • سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری: ۲۰ امتیاز
  • مصاحبه علمی: ۳۰ امتیاز
    امتیازات سوابق و مصاحبه داوطلبان طبق جداول مندرج در فرم شماره ۲ محاسبه میشود.

*قابل توجه معرفی شدگان رشته های ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی و مهندسی شیمی

پذیرش دانشگاه در این دو کد رشته محل به شرح جدول زیر انجام خواهد شد و هر داوطلب صرفا مجاز به شرکت در مصاحبه در یکی از گرایش های مذکور در هر کد رشته محل میباشد.

*قابل توجه معرفی شدگان کد رشته محل ۴۱۸۱ دوره بورس اعزام به خارج رشته مهندسی نفت

دانشگاه در این کد رشته محل به ترتیب اولویت صرفا در دو گرایش حفاری و بهره برداری نسبت به جذب بورسیه اقدام خواهد کرد.

جدول زمانبندی مصاحبه دکتری تکمیل ظرفیت ۹۶ دانشگاه صنعتی سهند

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روژان
آذر ۲۲, ۱۳۹۶ ۶:۲۴ ب٫ظ

سلام کسی می‌دونه استادهای مهندسی شیمی چطوره سخت میگیرن یا ن؟ من تکمیل ظرفیت رفتم مصاحبه منتظر جوابم.
۴۵ نفر اومده بودند. ده نفر میخان.
از تراز ۱۴۰۰ دعوت شدن. من ۲۴۰۰هستم.
و اینکه جوابها کی میاد.
پیشاپیش سپاس از پاسخگویی شما

Ss
آبان ۲۲, ۱۳۹۶ ۸:۵۷ ب٫ظ

سلام کسی اطلاع داره اساتید رشته ریاضی کاربردیش و دانشگاهش خوبه یا نه؟

صادقی گرگان
آذر ۲, ۱۳۹۶ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ss

سلام خیلی سخت گیرن پارسال ۷ تا تکمیل ظرفیت اعلام کردن هیچی نگرفتن