اعلام زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه شیراز در سال ۱۳۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نحوه برگزاری و زمان مصاحبه مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه شیراز اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پذیرفته شدگان مرحله اول تکمیل ظرفیت آزمون دوره دکتری (PhD) سال تحصیلی ۹۷-۹۶ (روزانه – پردیس دانشگاهی) که به دانشگاه شیراز معرفی شده اند می رساند، مطابق فایل زیر، در زمان های تعیین شده، جهت انجام آزمون شفاهی (مصاحبه) و ارائه مدارک آموزشی- پژوهشی خود به آدرس های تعیین شده مراجعه نمایند.

جدول زمانی مصاحبه دکتری تکمیل ظرفیت ۹۶ دانشگاه شیراز

ساعت  مصاحبه از ۸ صبح شروع می باشد.

مصاحبه دوره های روزانه، پردیس بین الملل در یک مکان در بخش ها و دانشکده ها انجام می شود.

تمامی معرفی شدگان به دانشگاه شیراز، باید در آزمون شفاهی (مصاحبه) که توسط اعضای هیات علمی رشته مورد تقاضا در زمان و مکان تعیین شده، به منظور ارزیابی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و تسلط علمی وی در رشته مورد نحوه تعامل و توانایی در ایجاد ارتباط، برگزار می گردد شرکت نموده و به صورت حضوری به سؤالات اعضای کمیته اجرای آزمون پاسخ دهد.

۱- معرفی شدگان باید، مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و تحصیلی (مانند معدل کل، ریز نمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی، مقاله در کنفرانسهای معتبر، اختراع ثبت شده، طرحها و پروژه ها انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و …) خود را، در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون تحویل دهند. کمیته اجرای آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلب، برای سوابق آموزشی و پژوهشی امتیاز به شرح جدول امتیاز بندی سوابق آموزشی ، تحصیلی و پژوهشی (مندرج در زیر همین آگهی) در نظر می گیرد.

تمام سوابق آموزشی و پژوهشی را در قالب صحافی فنری تهیه کنید و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی ، رشته تحصیلی ، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روی جلد نصب نمایید. مدارک دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

پذیرش نهایی داوطلب بر اساسی مجموع نمرات آزمون کتبی سازمان سنجش (۵۰ نمره)، سوابق آموزشی ، تحصیلی و پژوهشی (۲۰ نمره) و مصاحبه (۳۰ نمره) تعیین می گردد و پذیرش نهایی منوط به کسب حداقل نمره مورد نظر این دانشگاه و در قالب ظرفیت می باشد.

معرفی شدگان باید مدرک زبان قابل قبول زبان انگلیسی خود را به شرح زیر در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون ارائه دهند:

اخذ حدنصاب قابل قبول در یکی از آزمون های استاندارد زبان براساس جدول زیر مشروط به اینکه در هنگام پذیرش در مقطع دکتری، بیش از دو سال از زمان آن نگذشته باشد.

  • در صورت عدم ارائه نمره قابل قبول زبان انگلیسی در زمان آزمون شفاهی، پذیرفته شدگان موظفند تا قبل از آزمون جامع، نسبت به ارائه نمره قابل قبول اقدام نماید.

۲- داوطلبان فرم مشخصات داوطلب را تکمیل نموده و در روز مصاحبه به کمیته اجرای آزمون تحویل دهند. توصیه می شود داوطلب بر اساس فرم پر شده مدارک و مستندات خود را فراهم و ارائه نماید.

۳- واریز مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ ریال به حساب جام شماره ۶۷۴۰۹۲۳۵/۷۱ با شناسه پرداخت ۴۸۰۳۱۹۷ ۲۴۰۰ به نام آزمون دکتری نزد بانک ملت شعبه کوی دانشگاه شیراز به عنوان هزینه ثبت نام. داوطلب باید اصل رسید بانکی را همراه سایر مدارک در روز آزمون به کمیته اجرای آزمون تحویل دهد. بررسی نتایج داوطلب در تحصیلات تکمیلی دانشگاه منوط به ارائه اصلی رسید بانکی می باشد.

مدارک مورد نیاز که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند:

  • اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱ – معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرقهای هستند می بایست حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون و یا فرم مندرج در صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشتههای تحصیلی) معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

  • اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۲ – آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

توجه : معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصلی مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمیباشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به سازمان یکسان باشد.

  • اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور
  • اصل گواهی به انضمام حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی – قطعی» و یا «رسمی – آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

تبصره: آن دسته از معرفی شدگان برای مصاحبه که متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده اند، موظف به ارانه گواهی معتبر در این خصوص می باشند. لازم به توضیح است مطابق ضوابط مربوط، منحصرا مربیان آموزشی رسمی (آزمایشی یا قطعی) دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سایر دانشگاه هایی که دارای هیأت ممیزه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند، مجاز به استفاده از سهمیه مربی در آزمون ورودی دوره دکتری PhD نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ می باشند به عبارت دیگر مدرسان و اعضا هیأت علمی پیمانی، قراردادی، حق التدریس ، دستیاران آموزشی و … اجازه استفاده از این سهمیه را ندارند.

  • کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی
  • اصل فیش واریزی به مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ ریال با شناسه پرداخت ۴۸۰۳۱۹۷ ۲۴۰۰
  • تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری

نکته مهم: در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب. در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری، و پیگیری قانونی بعمل خواهد آمد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۴۷ ق٫ظ

دانشگاه شیراز خیلی سخت گیرند
سهمیه خودشون را هم پر نمی کنند