اعلام جزئیات مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه علامه طباطبایی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه علامه طباطبایی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ دوره پردیس خودگردان این دانشگاه از ۲۴ آبان ماه تا ۱ آذر مصاحبه به عمل می آورد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه علامه، داوطللبان میتوانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند از تاریخ ۲۰ آبان ۹۶ لغایت ۲۱ آبان ۹۶ با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

– داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر با حدنصاب نمره %۷۰ برای رشته های آموزش زبان انگلیسی ،ترجمه و زبان شناسی و %۵۰ برای سایر رشته ها از MCHE یا معادل آن در سایر آزمونهای معتبر زیر و یا کسب حدنصاب لازم در آزمون زبان عمومی برگزار شده توسط دانشگاه علامه طباطبائی تا قبل از ارزیابی جامع دوره دکتری هستند.

MSRT (MCHE) – IELTS – TOEFL (PBT) – TOEFL (IBT) – TOEFL (CBT) – TOLIMO

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمان بندی برگزار می گردد.
امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به آموزشی وپژوهشی و ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

تذکر مهم: عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله انصراف است و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.
لازم به یادآوری است جدول زمان بندی مصاحبه مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور تنظیم شده و از داوطلبان خارج از برنامه زمانی اعلام شده مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۳۹۶ (مرحله تکمیل ظرفیت) دوره پردیس خودگردان

برنامه زمان بندی بررسی سوابق علمی و مصاحبه (مرحله تکمیل ظرفیت) دکتری سال ۹۶ دانشگاه علامه طباطبایی

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جزا و جرم شناسی
آبان ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

سلام تکمیل ظرفیت بهمن ماه امکان داره بیاد؟

یلدا
آبان ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۵۲ ب٫ظ

دوستان برای شرکت در مصاحبه بردیس خودکردان هم باید بروبوزال بنویسیم

مهسا
آبان ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

سلام
کلا در صورتی که دانشگاه نخواد لازم نیست پروپوزال رو به طور کامل بنویسید، این که به ابعاد مختلف شامل موضوع، بیان مسأله، اخرین نظریات و روش تحقیق اشنا باشید اغلب کفایت میکنه.
تفاوتی هم بین مصاحبه دوره های مختلف از جمله پردیس نیست.