تشریح روند ثبت نام داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه صنعتی امیرکبیر لازم است پس از ثبت نام در سامانه این دانشگاه، نسبت به ارسال مدارک خود تا ۲۷ آبان ماه اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان میبایست مطابق با اطلاعیه و انجام مراحل زیر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری این دانشگاه شرکت نمایند:

۱- ورود اطلاعات توسط داوطلبان حائز شرایط در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه

داوطلبان گرامی که حد نصاب اعلام شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) را برای ورود به مرحله سنجش تخصصی دانشگاه دارا میباشند، لازم است از تاریخ سه شنبه ۹۶/۸/۱۶ لغایت جمعه ۹۶/۸/۲۶ به سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه (ثبت نام دوره دکتری سال ۱۳۹۶) مراجعه و کلیه اطلاعات و سوابق شخصی، آموزشی، پژوهشی، تدریس، اشتغال و … خود و همچنین رشته/گرایش/محلهای مورد نظر خود را را طبق راهنمای مربوطه وارد سامانه نمایند.

آدرس سامانه http://pgrad.aut.ac.ir/3/applicant میباشد.

  • نکته ۱: فقط افرادی میتوانند در مصاحبه شرکت نمایند که در سامانه آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ این دانشگاه ثبت نام نمایند.
  • نکته ۲: صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب میباشد. در صورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو میگردد.
  • نکته ۳: با توجه به زمان کوتاه بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. در صورت عدم ورود اطلاعات و قطعی نمودن آن در سامانه، از داوطلب مصاحبه بعمل نمیآید. قطعی نمودن اطلاعات وارد شده در سامانه الزامی است.
  • نکته ۴: داوطلبانی که در زمان آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ (اردیبهشت ماه) در سامانه آزمون دکتری ثبت نام نموده اند و مجدداً درخواست شرکت در تکمیل ظرفیت را دارند لازم است مجدداً در سامانه آزمون دکتری ثبت نام نمایند.
  • نکته ۵: انتخاب هر تعداد رشته-گرایش مطابق با انتخابهای انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور بلامانع است ولی توصیه میگردد که هر داوطلب بیش از دو رشته- گرایش را انتخاب ننماید. لازم به ذکر است که برای هر رشته- گرایش انتخاب نوع ورود روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان (پردیس بین الملل) نیز باید مطابق انتخابهای انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان) فقط یک هزینه برای ثبت نام پرداخت نمایند.
  • نکته ۶: داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه) را در این مقطع زمانی و از طریق سامانه آزمون دکتری پرداخت و رسید آن را همراه با مدارک خود ارسال نمایند.

 هزینه ثبت نام برای هر رشته-گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) میباشد.

۲- ارسال مدارک به دانشگاه توسط دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی

داوطلبان گرامی، که در سامانه آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ ثبت نام نموده اند، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۸/۱۷ لغایت شنبه ۹۶/۸/۲۷ مدارک شخصی و سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) خود را از طریق پست پیشتاز به دانشکده مربوطه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلیتکنیک تهران) ارسال نمایند (عدم ارسال مدارک در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه این دانشگاه می باشد). همچنین داوطلبان گرامی می توانند در بازه زمانی مذکور مدارک خود را بصورت دستی به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه تحویل نمایند.

مدارک مورد نیاز:

  • تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶
  • تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع
  • مدارک و مستندات دستاوردهای پژوهشی (مقاله، ثبت اختراع، کتاب و …)

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصیل شده اند، می بایست گواهی مربوط را ارائه نمایند.داوطلبانی که تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ را تکمیل و ارائه نمایند.

لازم به ذکر است اصل مدارک شناسنامه، کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای تطبیق در روز مصاحبه به همراه داشته باشید. و همچنین سایر مدارک مورد نیاز متعاقباً از طریق سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و یا دانشکده مربوطه اعلام خواهد شد.

۳- برگزاری مصاحبه تخصصی

کلیه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی باید مطابق با جدول زیر جهت انجام مصاحبه به دانشکده های مربوطه مراجعه نمایند. لازم است قبل از مراجعه دعوت شدگان گرامی به دانشکده مربوطه، به سایت دانشکده مراجعه و از زمان و مکان دقیق مصاحبه اطلاع حاصل نمایند.

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 96 - 97 دانشگاه امیرکبیر

۴- اعلام نتایج توسط دانشگاه

پس از انجام مصاحبه تخصصی با کلیه دعوت شدگان و بررسی دقیق سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان مذکور، نتایج بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، سوابق آموزشی ( ۱۰ %)، نمره سوابق پژوهشی ( ۱۰ %) و نمره مصاحبه (%۳۰ ) محاسبه و به سازمان سنجش اعلام میگردد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها