موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام تاریخ مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی ارومیه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی ارومیه در روز ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D) پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی و انجام مصاحبه از داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می ساند:

۱- حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصاب اعلام شده می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی (www.uut.ac.ir) و اطلاع از مدارک لازم (مندرج در بند ۲) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در کد رشته محل مربوطه به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶ آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب مندرج در جدول شماره (۱) باشد.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد (مندرج در جدول شماره ۱) خواهد بود. ضمناً نمره نهایی هر داوطلب شامل ۵۰٪ نمره کل تراز آزمون نیمه متمرکز دکتری مرحله اول (سنجش علمی) و ۵۰ ٪ نمره مصاحبه (سنجش تخصصی) می باشد. لازم به ذکر است که دانشگاه آزمون کتبی مجزا ندارد. امتیاز دهی سنجش تخصصی این دانشگاه بر اساس فرم شماره ۲ (فرم پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) می باشد.

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ صنعتی ارومیه

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 96 صنعتی ارومیه

۲- مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل فرم شماره ۱
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶
  • اصل و تصویر مدارک و ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی تا پیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصلی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

  • تمامی مدارک ضمیمه شده به فرم شماره ۱
  • فیش بانکی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (ششصد هزار ریال) بایت هزینه ارزیابی تخصصی و مصاحبه به شماره حساب سیبای ۲۵۰۰۶ ۲۱۷۸۷۲۰۰ به نام عواید اختصاصی دانشگاه صنعتی ارومیه نزد بانک ملی قابل پرداخت در تمامی شعب
  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی – قطعی و یا رسمی – آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

۳- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:
احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶

۴- محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی:

ارومیه – ابتدای جاده بند – دانشگاه صنعتی ارومیه – اتاق جلسات دانشگاه.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها به صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی انها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها