موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه یاسوج

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ – ۹۷ دانشگاه یاسوج از ۲۴ آبان ماه آغاز می شود و تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه یاسوج، از مدارک اعلام شده در این اطلاعیه (یک سری) و اصل مدارک (جهت تطبیق و ارزیابی اصالت کپی ها) به همراه سایر مدارک احتمالی ذکر شده در روز مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت تکمیل ظرفیت در مرحله مصاحبه آزمون ورودی دوره دکتری «ph.D » ( نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۶ در دانشگاه یاسوج لازم است همراه داوطلبان باشد.

مدارک لازم:

۱- یک عدد پوشه فنردار

۲- اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) همراه با کارنامه (ریزنمرات تأیید شده)

تبصره ۱: معرفی شدگانی که دانشجویی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تاتاریخ ۹۶/۹/۳۰ فارغ التحصیل می شوند(اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و فرم مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی)

۳- اصل و تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) همراه با کارنامه (ریزنمرات تأیید شده)

تبصره ۲: آندسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصلی مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصلی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۳: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصلی مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی باشند. لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۴- معرفی شدگان باید اصلی و کپی شناسنامه و یا کارت ملی خود را جهت تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان ، همراه داشته باشند.

۵- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایش تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

۶- دو قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده

۷- فرم مشخصات آموزشی و پژوهشی مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز ( فرم شماره ۱). لازم است که فرم شماره ۱ به طور کامل تکمیل شود و در زمان پذیرش برای مصاحبه جزء مدارک اصلی تحویل مسئول پذیرش گردد. برای دریافت فرم شماره ۱ به قابل پیوست در انتهای اطلاعیه مراجعه نمایید.

تبصره ۴: اصل مدارک صرفاً جهت رویت اعضای کمیته می باشد. بنابراین از ارسال اصل مدارک خودداری فرموده و فقط جهت رویت همراه داوطلب باشد.

۸- پایان نامه

۹- گواهی نامه زبان انگلیسی معتبر:

TOEFL PAPER + TOLIMOTOEFL COMPUTERTOEFL

IBT

IETS

EOQUIWAENT

MSRT

(MCHE)

۱۰- کپی کارنامه قبولی در آزمون دکتری ۱۳۹۶ (بسیار الزامی و ضروری)
۱۱- فیش واریزی به مبلع ۴۰۰۰۰۰ ریال (معادل چهل هزار تومان ) به شماره حساب ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ به نام درآمد اختصاصی دانشگاه یاسوج نزد باتک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج
۱۲- فرم گزارش معرف علمی

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ – ۹۷ دانشگاه یاسوج

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 96 - 97 دانشگاه یاسوج

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها