اعلام رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رتبه بندی واحدهای این دانشگاه تا یک ماه آینده خبر داد.

رضا اکبری نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در این‌باره گفت: با تغیبر مدیریتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد، چند کار مهم در حوزه ما در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت. بخشی از آن‌ها مانند اصلاح ساختار معاونت‌ها و اصلاح ساختار کلان دانشگاه به پایان رسیده و اکنون مشغول نهایی‌کردن ساختار واحدها و منطقه‌بندی جدید دانشگاه هستیم.

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نهایی ساختن آیین‌نامه درجه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در اولویت است که از قبل شروع شده و اکنون در حال پایان یافتن است.

نوری گفت: ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در مراحل پایانی است. واحدها اطلاعات خود را در دو ماه در سامانه وارد کردند و اکنون در مراحل تحلیل و ارزیابی هستیم و تا یک ماه آینده رتبه واحدهای دانشگاه آزاد را براساس اطلاعات آن‌ها اعلام می‌کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری 96
آبان ۲۱, ۱۳۹۶ ۱:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان گرامی ، بنده در علوم و تحقیقات پذیرش شدم اما الان می خوام پردیس شرکت کنم ، آیا در صورت قبولی در پردیس هزینه دانشگاه علوم و تحقیقات برگشت داده میشه یا نه باید حتما جریمه برای انصراف پرداخت کنیم؟

شایان
آذر ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 96

سلام دوست عزیز: در صوزتیکه دوره ۷ یا ۶ ترمه باشد تعداد ترم های گذرانده منهای ۶ یا ۷ ضربدر نصف شهریه ثابت بعنوان هزینه انصراف اخذ خواهد شد.

من به اینده ...@
آبان ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۴۴ ب٫ظ

عالیه.جالب هست بعضیا فکر می کنند که در دانشگاه دولتی درس می خوانند بسیار قوی هستند .ملاک دانشگاه نیست .ممکن است فردی در یک دانش.اه معمولی درس خوانده باشد اما با بزرگان معاشرت علمی داشته باشد.

ali
آبان ۱۴, ۱۳۹۶ ۲:۳۵ ب٫ظ

امیدواریم روزی بیاد که فرقی بین دانش آموخته قوی و ضعیف وجود داشته باشه و ملاک ارزیابیها و کارسپاریها کیفیت علمی فرد باشه که صدالبته نوع دانشگاه و اساتید اون نقش بسیار مهمی در این کیفیت علمی افراد بازی میکنه بالاخص در دوره های تحصیلات تکمیلی. رتبه بندی دانشگاهها کار بسیار مهمی است که ما نسبت به دنیا بسیار عقب هستیم.

احسان
آبان ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

سلام
به نظرم دارید اشتباه میکنید علی آقا
جملات شما در برخی موارد درست است نه همیشه.