اعلام نحوه ثبت نام مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هرمزگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات نحوه و مهلت ارسال مدارک جهت شرکت در مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه هرمزگان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه هرمزگان، به اطلاع داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری سال ۱۳۹۶، از طرف سازمان سنجش آموزش کشور جهت انجام مصاحبه به دانشگاه هرمزگان معرفی شده اند می رساند:

  • کلیه داوطلبین می بایست راس ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۶ جهت انجام مصاحبه به دانشگاه هرمزگان مراجعه نمایند.
  • هر داوطلب لازم است در زمان مصاحبه  اصل فیش واریزی بمبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ ریال (صدو بیست هزار تومان) به شماره حساب ۲۱۷۷۵۵۵۴۰۶۰۰۲ بانک ملی یا شماره شبای IR160170000002177555406002 بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه هرمزگان واریز نموده و اصل فیش واریزی را ارائه نمایند. مشخصات واریز کننده فیش باید با مشخصات متقاضی یکی باشد.
  • از آنجا که ارزیابی تخصصی این دانشگاه صرفاً بر اساس مصاحبه شفاهی صورت می پذیرد، لذا هر داوطلب جهت تکمیل پرونده خود به منظور بررسی در کمیته علمی مربوطه، ضمن تایپ کلیه موارد در فرم شماره یک و تنظیم مدارک بر اساس فرم مذکور می بایست دو عدد Clear Book تهیه نماید، یکی برای اصل مدارک که در روز مصاحبه به همراه داشته و دیگری برای کپی مدارک

داوطلب می بایست Clear Book حاوی کپی مدارک را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۸/۲۷ با پست پیشتاز به آدرس بندرعباس – کیلومتر ۹ جاده میناب – دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ( صندوق پستی ۳۹۹۵ – کدپستی ۷۹۱۶۱۹۳۱۴۵) ارسال نماید. ضروری است روی پاکت نامه مرقوم نمودن رشته و گرایش مربوطه، جمله مربوط به مصاحبه دکتری ۹۶ (مرحله تکمیل ظرفیت) نیز قید شود.

اصل و کپی مدارک باید توسط شخص داوطلب و الزاما به ترتیب زیر در Clear Book ها قرار گرفته باشند. همچنین به اطلاع می رساند در صورت عدم ارسال مدارک در موعد مقرر، انجام مصاحبه تخصصی امکان پذبر نخواهد بود

ترتیب مدارک:
– مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
– مدارکی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبین ذکور باشد.
– کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری در مرحله تکمیل ظرفیت
– فرم شماره یک بصورت تایپ شده (۵ نسخه)
– رزومه
– گواهی یا مدرک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
– گواهی یا مدرک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
– صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.
صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی (غیر مرتبط با پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.
– صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه).
– صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (غیر مرتبط با پایان نامه)
– گواهی همکاری در طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته به همراه گزارش نهایی آن. (برای ارسال کپی هر طرح، کپی جلد و صفحه شناسنامه طرح کافی است)
– گواهی معتبر ثبت اختراع
– گواهی کسب رتبه در جشنواره های علمی داخلی و بین المللی معتبر
-اصل کتاب تالیف شده یا ترجمه شده (برای ارسال کپی هر کتاب ، کپی جلد و صفحه شناسنامه کتاب کافی می باشد)
– اصل پایان نامه کارشناسی ارشد (برای ارسال کپی پایان نامه، کپی صفحه مشخصات پایان نامه، کپی صورتجلسه دفاع و کپی چکیده کافی می باشد)
– ریز نمرات مقطع کارشناسی
– ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد
– گواهی تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
– گواهی کسب رتبه در المپیادهای علمی معتبر
– مدرک زبان معتبر
– گواهی کسب رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور کارشناسی و رتبه زیر ۱۰ در کنکور کارشناسی ارشد
– گواهی توانایی کار با نرم افزارهای تخصصی رشته
– گواهی توانایی کار با ابزارهای تحقیق
– توصیه نامه علمی از دو نفر از اساتید مقطع کارشناسی ارشد (یکی از آنها الزاما باید استاد راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد داوطلب باشد)
– موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط به امضای بالاترین مقام مسئول دستگاه و حکم کارگزینی برای کلیه کارکنان دولت

توضیحات:
– برای هر مقاله باید مستندات معتبر مربوط به نمایه مجله نیز ضمیمه گردد.
– عنوان هر مدرک باید توسط داوطلب در بالای کپی مدرک قید گردد.
– در صورتیکه داوطلب در هر گروه از مدارک بیش از یک مستند داشته باشد، باید آنها را به ترتیب از شماره یک شماره گذاری نماید.
– مدارکی که به ترتیب فوق مرتب سازی نشده باشند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.
– به مدارکی که در زمان مصاحبه ارائه نشوند، امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

-طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ قبلاً در ردیف پذیرفتگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» سال ۱۳۹۶ (در هریک از دوره ها) قرار گرفته و به عنوان قبولی اعلام شده‌اند، چنانچه در ردیف پذیرفتگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت (در هریک از دوره ها اعم از روزانه و یا … )نیز قرار بگیرند، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی گردیده و مطابق ضوابط، می‌بایست در کدرشته قبولی جدید ثبت‌نام نموده و ادامه تحصیل نمایند و هیچگونه تقاضایی بعد از اعلام نتایج، پذیرفته نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها