موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار جزئیات مرحله دوم تکمیل ظرفیت دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه یزد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات و زمان برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه یزد منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی پذیرش دکتری دانشگاه یزد در مرحله تکمیل ظرفیت باید فرم ” مشخصات فردی ” را از سایت دانشگاه دریافت و پس از تکمیل، همراه با اصلی و کپی مدارک ذکرشده در بند “ب” این اطلاعیه و یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد جهت انجام مصاحبه در تاریخ های مقرر به دانشگاه یزد مراجعه نمایند.

داوطلبین کد رشته های مختلف باید با هماهنگی قبلی و بر اساس جدول زمان بندی ارزیابی تخصصی کدرشته محل های مختلف دانشگاه یزد به جدول زیر جهت انجام مصاحبه تخصصی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است شماره تماس و نام کارشناسی مربوط که داوطلب باید جهت انجام مصاحبه با نامبرده هماهنگی به عمل آورد در جدول برنامه زمانی ذکر شده أست.

جدول برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری تکمیل ظرفیت در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ دانشگاه یزد

زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری 96 - 97 یزد

مدارک مورد نیاز داوطلب جهت تشکیل پرونده به شرح زیر است:

  • تصویر و اصل شناسنامه و یا کارت ملی یرای تطییق مشخصات شناسنامه ای داوطلب یا مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.
  • یک قطعه عکس ۴ × ۳ پشت نویسی شده.
  • تصویر و اصل مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات مریوط به هر یک از این دوره ها. آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند علاوه بر اصل و کپی مدرک کارشناسی تاپیوسته می بایست اصل و کپی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. ضمنا معدل کارشناسی یرای این دسته از داوطلبان میانگین وزنی معادله ای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

تبصره ۱: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدارک مندرج در این بند نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدارک را به همراه داشته باشند.

تبصره ۲ : یرای دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد، گواهی تایید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ با ذکر معدل (فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و یا صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی).

  • فرم تکمیل شده شماره ۱ ” مشخصات فردی” داوطلب که در سایت دانشگاه یزد قرار دارد به همراه مدارک درخواستی ذکر شده در فرم شماره ۱.

توجه: همراه داشتن کلیه مدارک ذکر شده و سوابق آموزشی و پژوهشی (تکمیل شده در فرم) الزامی است و در صورت عدم ارائه، امتیاز تعلق نخواهد گرفت.

  • واریز مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ (ششصد هزار) ریال به حساب شماره ۲۰۰۷۵۱۷۵۶۷ نزد بانک تجارت دانشگاه یزد به نام درآمدهای دانشگاه یزد و تحویل اصل فیش مربوط به کارشناس مسئول تشکیل پرونده.
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶- مرحله تکمیل ظرفیت
  • پایان نامه کارشناسی ارشد (برای دانش آموختگان) و حتی الامکان دو توصیه نامه از اساتید دوره کارشناسی ارشد.
  • حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت، برای آن دسته از داوطلبان که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه ها هستند و بر اساس امتیاز سهمیه مربیان جهت مصاحبه دعوت شده اند.
  • ارائه مدرکی که نشانگر تایید سهمیه رزمندگان یا ایثارگران باشد، برای آن دسته از داوطلبان که بر اساس استفاده از سهمیه رزمندگان جهت مصاحبه دعوت شده اند.
  • معرفی شدگان مرد باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه، با توجه به بند «مقررات وظیغه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، یکی از شرایط را دارا باشند.

لازم به ذکر است در روزهای مصاحبه، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه با پرداخت هزینه دانشجویی حتی الامکان فراهم خواهد شد.

نشانی پردیس اصلی دانشگاه یزد و محل اسکان : یزد – صفاییه – چهارراه پژوهش – پردیس اصلی دانشگاه یزد

نشانی پردیس آزادی دانشگاه یزد: یزد – میدان آزادی – ابتدای بلوار طالقانی – پردیس آزادی دانشگاه یزد

تذکر مهم: بر اساس اعلام سازمان سنجش، کلیه داوطلبانی که در کدرشته محلهای انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم به منظور شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی توسط دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی هستند، در صورت شرکت در مرحله دوم (مصاحبه) آزمون دانشگاهها لازم است از طریق سایت سازمان سنجش و در تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام مقتضی جهت بررسی صلاحیت های عمومی را بعمل آورند. بنابراین داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند پذیرش نهایی و قطعی آنها منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها