انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص جزئیات ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون دکتری ۱۳۹۷ دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش بر روی سایت این سازمان قرار گرفت. شرایط ثبت نام کنکور دکتری 97 - 98 سراسری و ازاد

به گزارش پی اچ دی تست، در اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ – ۹۸ سراسری و ازاد آمده است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۸/۲۱ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۷ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها می‌رساند که با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ – ۹۸ سراسری و ازاد

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۷ از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۷ پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید. داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. دفترچه راهنمای مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت می‌باشد.

 

در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نموده و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

زمان برگزاری کنکور دکتری ۹۷

منابع و ضرایب آزمون دکتری ۹۷

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و ازاد

نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۱۳۹۷

ثبت‌نام
باخبرم کن!

22 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس
آذر ۴, ۱۳۹۶ ۳:۳۹ ب٫ظ

سلام.
من الان دانشجوی ترم اول دکتری هستم.
الان میتونم ثبت نام کنم؟

خدایار
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۶:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان . منم تکمیل ظرفیت مصاحبه انجام دادم ولی معلوم نیست قبولیم. از phdtest درخواست میکنم که این موضوع را با سنجش در میان بذاره . واقعا چرا باید ۶۰ هزار برای ثبت نام بدیم. باید یه فرصت مجدد به این داوطلبان جهت ثبت نام بده.

غزل
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۶:۳۳ ق٫ظ

سلام وقت بخیرایا برای ثبت نام دکتری معدل حتمابایدبالای چهارده باشه؟؟میشودبامعدل سیزده وپانزده هم شرکت کرددکترا؟ممنون میشوم راهنمایی کنید.

پریسا
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  غزل

تا جایی که من میدونم. در دوره ی ارشد حداقل معدل فارغ التحصیلی ۱۴ هست. و اگه کسی که همه ی دروس رو گذرونده و معدلش کمتر از ۱۴ هست فارغ التحصیل نمیشه. در چنین موردی دانشگاه چند واحد احتیاری به دانشجو و در قالب یک ترم ارائه میکنه تا دانشجو فرصت بالابردن معدل و رسوندنش به چهارده داشته باشه. و در صورت عدم موفقیت به دانشجو صرفا گواهیگذراندن واحد های اون رشته داده میشه (به هیچ وجه دانشنامه و گواهی فارغ التحصیل نمیدهند)

سحر
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۳۶ ق٫ظ

سلام .خواهش می کنم هر فردی که در مقطع دکتری قبول می شود به جز افرادی که شاغلند به فکر کارشان باشید واقعا خیلی بده در ایران دکتری بگیره جای دیگر جذبش کنند و بهش امکانات بدهند.

سحر
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۱:۳۵ ق٫ظ

سلام .خواهش می کنم هر فردی که در مقطع دکتری قبول می شود به جز افرادی که شاغلند به فکر کارشان باشید واقعا خیلی بده وسی در ایران دکتری بگیره جای دیگر جذبش کنند و بهش امکنات بدهندا

هادی
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۸:۱۸ ب٫ظ

دوستان در سیستم گلستان دانشگاه سمنان برای ثبت نام تکمبل ظرفیت، شناسه کاربردی: شماره داوطلبی و گذارواژه: شماره ملی. هرچی وارد میکنم میگه اشتباه. دوستان کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنون میشمم

دختر
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

اول شماره داوطلبی فک کنم باید یه sبزنید

***
آبان ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

قبل از وارد کردن شماره دانشجویی عدد۷۸ رو بزنید بعد شماره دانشجویی.کیبورد هم انگلیسی باشه.موفق باشید

دانیال
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

زمان ما اولش باید U میذاشتی .. البته این برای چندسال پیشه

خسرو
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۱ ب٫ظ

خب نباید اول نتایج تکمیل ظرفیت رو بدن بعد برای سال بعد ثبت نام کنن؟

صبا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  خسرو

سوال منم هس, نتایج تکمیل ظرفیت کی میاد؟ تکلیف ما چیع، شصت هزار پول ثبت نامه..

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام
متأسفانه فرایند تکمیل ظرفیت با توجه به مصاحبه ها طولانی هست و بنابراین فرصتی برای تعیین تکلیف متقاضیان تکمیل ظرفیت نیست.

0000000
آبان ۲۹, ۱۳۹۶ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

به فکر تکمیل ظرفیت نباشید منم شرکت کردم شبانه. احتمال قوی قبول میشم. ولی قصد دارم تو آزمون امثال واسه روزانه شرکت کنم. تکمیل ظرفیت نتایج نهایی آن میره واسه بهمن. خیلی از دانشگاها تا آخر آذر مصاحبه دارن. دفترچه هم اول آذر میاد. پس منتظر نتایج تکمیل ظرفیت نباشید. اگر مردد هستید. مگر گسانی که در دوره روزانه شرکت کردن

شیدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۴ ب٫ظ

دانشگاه تربیت مدرس تهران چه رشته هایی برای ارشد دارد

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا

سلام
برای سؤال در خصوص کنکور ارشد لطفا به سایت mastertest.ir مراجعه نمایید.

شیدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۱ ب٫ظ

آیا هنگام ثبت نام بایدمدرک ارشد داشته باشیم یا اینکه ترم آخرهستیم میتوانیم شرکت کنیم

مهسا
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا

سلام
مشکلی نیست و دانشجویان ارشد که تا ۳۱ شهریور ۹۷ فارغ التحصیل میشن هم میتونن در کنکور شرکت کنن و پذیرش بشن.

ماهور
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۳۸ ب٫ظ

سلام، دوستانی که تجربه دارید لطفا راهنمایی کنید..
من ترم سوم ارشد هستم و شهریور ماه دفاع دارم،معدلم هم بالای ۱۹ هست. آیا برای آزمون دکترا و همچنین پذیرش بدون آزمون می توانم شرکت کنم؟ و در صورت قبولی امکان ادامه تحصیلم در رشته قبولی وجود دارد؟

لکمیر
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

سلام ماهور. اول بگم که کمتر درس بخون.‌خخخ (معدل بالای۱۹). شوخیدم عزیز. خب جواب سوالت حالا؛ در صورتی میتونی بدون ازمون و از طریق معدل قبولشی که علاوه بر معدل ارشد ؛ معدل دوره کارشناسیت هم بالای۱۷ باشه. واسه جزئیات بیشتر هم میتونی تشریف ببری تحصیلات تکمیلی دانشگاهتون که راهنمایت بکنن. موفق باشی
در اخر مرسی از سایت و‌ چنل بی نظیرتون. خداقوت ب ب همگی شما عزیزان.
با ارزوی توفیق برای همه ی داوطلبان عزیز
یاعلی

یاسین
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

مهمترین مسئله بعد از ازمون داشتن مقاله و سوابق پژوهشی است
اگر ندارید بفکر ثبت مقاله باشید

دختر
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

بله به شرطی که تا ۳۱ شهریور ۹۷ صد درصد دفاع کنید…. ولی برای معدلی رفتن حتما باید حداقل یک مقاله علمی پژوهشی از پایان نامتون داشته باشید بدون اون نمیشه