موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات پذیرش داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ مدرسی معارف اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ رشته مدرسی معارف اسلامی حداکثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج اولیه مهلت دارند برای طی مراحل پذیرش در پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان ثبت نام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، از آنجاکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می‌باشد، لذا این‌دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، حداکثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی، وضعیت علمی داوطلبانی که نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

تبصره- داوطلبانی که قبلاً در این آزمون (دکتری سال ۱۳۹۶) فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل نموده‌اند در این مرحله نیازی به تکمیل و ارسال مجدد آن ندارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها