اعلام دروس امتحانی گرایش های روانشناسی در آزمون دکتری پزشکی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دروس امتحانی برای داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی وزارت بهداشت در رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی اعلام شد.

به گزارش پی‌اچ‌دی تست، مرکز سنجش آموزش پزشکی مواد امتحانی رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی برای داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی را منتشر کرد.

هیات ممتحنه، برنامه ریزی و ارزشیابی رشته روانشناسی بالینی که مسئولیت برنامه ریزی و سیاستگذاری رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی را بر عهده دارند، دروس امتحانی این رشته ها را اعلام کرده اند.

در این آزمون، دروس امتحانی شامل آزمون های روانی، نظریه های شخصیت و روان درمانی و استعداد تحصیلی است که منظور از درس آزمون های روانی، ارزیابی روانشناختی به معنای جامع آن است.

متقاضیان باید دقت کنند در این درس موضوعات مصاحبه، آزمون ها، آسیب شناسی روانی و تشخیص مورد نظر است و سئوالات آزمون از این مباحث خواهد بود. همچنین درس شخصیت و روان
درمانی شامل کلیه دیدگاه های شخصیت و نظریه ها و تکنیک های درمانی مورد نظر است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنا جوانی
دی ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

سلام

با احترام ،بهتره که کنکور دکتری برداشته بشه ونتیجه تحقیق علمی دانشجو سنجیده بشه که تاثیر گذار خواهد بود.متاسفانه ادامه تحصیل و علم نیز در کشورما حاشیه دارست.
با توجه باینکه دین مبین اسلام تاکید زیادی بر این نکته داردکه زگهواره تا گور دانش بجوی.
فرصت از دست میره ودر بعضی دانشگاهها ملاک سنی مطرح است که عادلانه نیست .