اعلام شرایط بورسیه دکتری فناوری فضایی در سال ۲۰۱۸

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان فضایی ایران از پذیرش بورسیه در مقطع دکتری با همکاری سازمان همکاری های فضایی آسیا اقیانوسیه در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به عضویت ایران در سازمان همکاری فضایی آسیا اقیانوسیه (APSCO)، هر ساله تعدادی سهمیه دکتری در اختیار سازمان فضایی ایران قرار می‌گیرد که این سهمیه‌ها به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

براین اساس سازمان فضایی ایران رشته‌ها، گرایش‌ها و شرایط متقاضیان بورسیه‌های سال ۲۰۱۸ اپسکو را اعلام کرد.

برمبنای شرایط اعلام شده، محل تحصیل مقطع دکترا در دو دانشگاه بیهانگ و هاربین (Harbin Institute of Technology) در کشور چین است. شروع دوره‌ها نیز از سپتامبر ۲۰۱۸ خواهد بود.

رشته‌ها و گرایش‌های بورسیه دکتری APSCO در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر اعلام شده است:

دکتری (DOCSTA)

– رشته کاربردهای فناوری فضایی Space Technology Applications

سازمان فضایی اعلام کرد که ظرفیت پذیرش در مقطع دکتری دو نفر اعلام شده و آخرین مهلت ارسال مدارک متقاضیان تا پایان وقت اداری چهارشنبه یازدهم بهمن ۹۶ خواهد بود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت ۱۰-۱۴ با مرکز روابط و همکاری های بین‌المللی سازمان فضایی ایران تماس بگیرند و یا سوال خود را به ایمیل int@isa.ir ارسال کنند.

همچنین متقاضیان باید با توجه به شرایط اعلام شده درخواست خود را با تکمیل فرم درخواست بورسیه دکتری ۲۰۱۸ اپسکو به نشانی ایمیل int@isa.ir ارسال کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها