موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تأکید دانشگاه ارومیه بر قانونی بودن پرداخت شهریه مردودی دانشجویان دکتری

روابط عمومی دانشگاه ارومیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پرداخت شهریه مردودی برای دانشجویان دکتری خلاف قوانین نیست.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان عزیز مقطع دکتری می‌رساند که طبق مفاد آیین نامه دکتری ابلاغی وزارت علوم سنوات مجاز تحصیلی ۸ نیمسال است و نیمسال نهم از طریق دانشکده و بدون پرداخت شهریه قابل تمدید است، ولی نیمسال ۱۰ از طریق دانشکده ولی با پرداخت شهریه تمدید می شود. همچنین نیمسال ۱۱ و ۱۲ با تقاضای دانشجو و ارائه دلایل توجیهی از سوی استاد راهنما و گروه با پرداخت شهریه، از سوی کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه قابل تمدید است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۴۱ ب٫ظ

سلام هر کسی از ظن خود شد یار من. روزانه یا قبولی در مزایای تحصیل رایگان دروغی بیش نبود. هر کسی برای خود رضای خدا را می خواهد ن برای بنده خدا تمصیل های این صاحبین امر از گفتن بیت المال چیست؟ مگر نه اینکه قرار بوده است دانشجو از مزایای رایگان تحصیل استفاده کند. وقتی که می گوییم چرا باید پول خوابگاه را دهیم می گویند خوابگاه از هزینه های خودگردان تامین می شود. خوابگاهی که دخل خود دانشگاه است و تمام زمین و دارایی برای آن است. در کنار این ها دانشگاه شده است محلی برای افرادی که به اسم کارمند هستند و حق و حقوق کارمندان از دانشجو بالاتر است. الان دانشحو در کف جامعه قرار می گیرد. کسی که بدون سربازی وحتی حین تحصیل برخی (دارای سربازی) به جرم درس خواندن نمی توانند کار کنند. برخی دوستان این جانب دنبال کار رفتند ولی به دلیل محصل بودن کاری به آن ها تعلق نگرفت. افرادی در دانشگاه هستند با حقوق های مناسب و دم از مشکلات می زنند و قانون های هر روز به نفع این افراد تصویب می کنند در حالی که شاید سالی ۲۰ روز موثر کار مفید دارند. این است وقتی افراد نالایق در حایگاه و مسند قرر می گیرند و کار درست را به اصطلاح خود انجام می دهند و حرف از حق می زنند تا خود را بزرگ جلوه دهند و کار دیگران را کوچک و با تکیه بر قدرت و ارایه دلایل بیهوده و گزاف باعث این مشکلات در حق جوانان.… ادامه نظر»

دکتری
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶ ۴:۳۸ ب٫ظ

سلام باگفته های حضرتعالی کلاملا”مخالفم.