امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون دکتری پزشکی آزاد 1397

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از پایان فرصت مجدد دو روزه برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون دکتری رشته‌های علوم پزشکی سال 97 تا پایان امشب خبرداد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پزشکی گفت: این فرصت برای داوطلبانی که به هر دلیلی از ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی جا مانده بودند از روز گذشته ایجاد شده و تا ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir صورت می‌گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ثبت نام ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون ph.d پزشکی سال ۹۷ گفت: ثبت نام آزمون و ارسال مدارک به صورت اینترنتی بود و چهارم اسفندماه ۹۶ این فرصت به پایان رسید.

وی افزود: مدارک مورد پذیرش برای شرکت در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها