پرداخت ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان دکتری در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان وام دکتری پرداخت شده و پیش بینی ما این است که تا پایان سال این مبلغ به ۱۶۶ میلیارد تومان برسد.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: در مورد دانشجویان دکتری، تکلیف صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت وام است که پرداخت می شود.

وی ادامه داد: نمایندگان صندوق رفاه دانشجویان و دانشجویان دکتری به صورت مرتب جلساتی را داشته اند و سعی ما این بوده که به نقطه نظرات آنها گوش دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: حتی با یکی از بانک ها جلساتی را داشته ایم تا شرایط پرداخت وام به این دانشجویان تسهیل شود به عنوان مثال خواسته ایم، تا افراد بازنشسته نیز به عنوان ضامن توسط بانک مذکور پذیرش شوند تا دانشجویان با خیال راحت برای دریافت وام اقدام کنند.

یزدان مهر با بیان اینکه تامین اعتبار لازم نیز برای ارائه وام دکتری صورت گرفته، افزود: تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان وام دکتری پرداخت شده و پیش بینی ما این است که تا پایان سال این مبلغ به ۱۶۶ میلیارد تومان برسد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها