پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه مفید در سال 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه مفید از طریق برگزاری آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی 97-98 در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد.

به گزارش پی‌اچ‌دی تست، دانشگاه مفید بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون اختصاصی در مقطع دکتری (Ph.D) در رشته «حقوق خصوصی» از میان «طلاب حوزه‌های علمیه» برای سال‌تحصیلی 97-98 دانشجو می‌پذیرد.

تذکر 1: سهمیه های رزمندگان و ایثارگران ۲۵ درصد ظرفیت و ایثارگران ۵ درصد ظرفیت در آزمون مذکور مطابق قوانین و مقررات مصوب اعمال می شود. لذا شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره یک راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۱۳۹۷ ملاک عمل خواهد بود.

تذکر ۲: هر داوطلب تنها در یک رشته می تواند ثبت نام نماید.

تذکر 3: داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و خانواده شهدا قبول شده اند، در زمان ثبت نام می بایست مدارک مربوط به سهمیه خود را ارایه نمایند.

از قبول شدگان در آزمون، در نیمسال اول یا دوم سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ ثبت نام بعمل خواهد آمد. به فارغ التحصیلان مدرک دکتری مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می شود.

الف) شرایط پذیرش در دانشگاه:

داوطلبانی که دارای شرایط زیر باشند در دانشگاه پذیرفته می شوند:

الف- دارای یکی از مدارک زیر باشند:

  1. مدرک سطح سه حوزه علمیه.
  2. گواهی پایه دهم حوزوی بعلاوه مدرک کارشناسی ارشد
  3. امتیاز لازم در آزمون اختصاصی را کسب کنند. (۷۰ در صد امتیاز بر اساس نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد امتیاز بر اساس میانگین نمره ارزشیابی پایه های ۸، ۹ و 10 حوزوی محاسبه می شود).
  4. برای ادامه تحصیل از نظر مقررات وظیفه عمومی منع قانونی نداشته باشند.
  5. ارائه گواهی قبولی در آزمون زبان خارجی (نمره 500 در TOLIMO یا نمره 5.5 در IELTS یا نمره 60 در TOEFL و یا نمره 50 در MSRT) در هنگام ثبت نام الزامی است.

تذکر1: در صورت نداشتن مدرک زبان در زمان ثبت نام، پذیرفته شده می بایست مدرک قبولی در آزمون زبان خارجی را تا پیش از آزمون جامع دوره دکتری ارائه نماید. (از شروط امتحان ارائه ی این مدرک است.)

بورس تحصیلی:

از میان پذیرفته شدگان در آزمون اختصاصی، به تعدادی از افراد بورس تحصیلی حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی (قدس سره) در دوره دکتری اعطاء می شود. به کسانی بورس تحصیلی اعطاء می شود که دارای شرایط زیر باشند:

  1. حد نصاب علمی آزمون ورودی اختصاصی را کسب کنند؛
  2. دروس سطح حوزوی را به پایان رسانده و حداقل یک سال سابقه شرکت در دروس خارج فقه و اصول داشته و همچنان شاغل به تحصیل در دروس خارج فقه و اصول باشند؛
  3. حداکثر بیست و نه ساله باشند. به ازای هر سال درس خارج یا هر سال خدمت سربازی یک سال به حداکثر سن اضافه می شود، اما نهایت این افزایش تا سی و چهار سالگی است؛
  4. دارای مدرک کارشناسی دانشگاهی در رشته مربوط باشند؛
  5. در مصاحبه بورس دانشگاه قبول شوند؛
  6. تعهد بورس به دانشگاه بسپارنده

مزایای بورس:

  1. دانشجوری بورس از پرداخت شهریه معاف بوده و از تحصیل رایگان برخوردار است.
  2. به دانشجوی بورس در طول تحصیل کمک هزینه تحصیلی ماهانه تعلق می گیرد.

مدارک لازم و چگونگی ثبت نام:

1- تاریخ و نحوه ثبت نام:

  1. مراجعه به آدرس اینترنتی: http://azmoon.mofidu.ac.ir
  2. پرداخت مبلغ 1/000/000 ریال به صورت الکترونیکی و انجام ثبت نام از طریق سامانه الکترونیکی پذیرش از تاریخ 1396/12/16 لغابت 97/01/22
  3. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران، بایستی کد رهگیری ویژه سهمیه را از مراجع مربوط تهیه و اطلاعات آن را در زمان ثبت نام در سامانه الکترونیکی پذیرش درج نمایند؛
  4. در آخرین مرحله داوطلب باید ضمن دریافت کد رهگیری، از اطلاعات ثبت شده در سامانه پرینت بگیرد.

2- تاریخ و نحوه انجام آزمون کتبی، مصاحبه و اعلام نتایج:

  1. آزمون کتبی رأس ساعت نه صبح جمعه 1397/02/14 در دانشگاه مفید برگزار می گردد؛
  2. – داوطلبان از تاریخ 1397/02/09 الی 1397/0/13  می توانند با مراجعه به وب سایت اداره پذیرش دانشگاه مفید کارت ورود به آزمون خود را پرینت نماید؛
  3. ورود به جلسه امتحان منوط به ارائه پرینت کارت آزمون و همراه داشتن کارت ملی است؛
  4. کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه الکترونیکی پذیرش دانشگاه قابل دسترسی خواهد بود.
  5. حتما شماره پرونده و رمز ورود خود را در سامانه الکترونیکی پذیرش جهت دریافت کارت ورود به امتحان و مشاهده کارنامه حفظ نمایید.
  6. تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۲۱۳۰۳۴۸ – ۰۲۵۳
ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SS
فروردین ۱۶, ۱۳۹۷ ۱:۵۲ ق٫ظ

ببخشید از چه طریق باید ثبت نام کرد؟