فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 97 پژوهشگاه مهندسی ژنتیک

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در سال تحصیلی 97-98 در رشته زیست شناسی- ژنتیک مولکولی به صورت بدون کنکور دانشجوی دکتری می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در اجرای سیاستهای هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنان برای ورود به دوره دکتری، به استناد آیین نامه شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ 93/4/18 و اصلاحیه شماره 21/237200 مورخ 93/12/16 و ابلاغیه شماره 2/299574 مورخ 96/12/16 از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در رشته زیست شناسی ژنتیک مولکولی، دانشجو می پذیرد.

متقاضیان حداکثر تا تاریخ 97/03/31 مدارک مشروحه ذیل را با پست پیشتاز به آدرس تهران کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران – کرج شهرک علم و فناوری پژوهش بلوار پژوهش.کدپستی ۱۴۹۷۷۱۶۲۱۶صندوق پستی 14965/161  اداره آموزش پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ارسال نمایند.

شرایط ثبت نام:

  1. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد با میانگین حداقل ۱۷ بدون احتساب پایان نامه
  2. گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد، مشروط به دفاع از پایان نامه تا تاریخ 97/6/31 با ذکر معدل
  3. دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته با میانگین کل حداقل ۱۶
  4. سپری نشدن بیش از دو سال از فارغ التحصیلی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (دانش آموختگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و بعد از آن).
    تبصره ۱) دانش آموختگان و دانشجویان پردیس های خودگردان – دوره های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری مجاز به ارائه تقاضا نمی باشند.
    تبصره ۲) متقاضیان صرفا مجاز به ارائه درخواست در رشته تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی ارشد خود می باشند.

شرایط اختصاصی:

  1. کسب حداقل ۷۰ امتیاز از مجموع امتیازات جداول فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول ارزشیابی مندرج آیین نامه شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (جداول ۱ تا ۴) برای پذیرش الزامی است. (اولویت پذیرش با بالاترین امتیاز می باشد)
  2. پذیرفته شدگانی که مدرک زبان را دارا می باشند ملزم هستند مدرک قابل قبول زبان عمومی را تا قبل از برگزاری آزمون جامع (طبق آیین نامه آموزشی) ارائه نمایند.

نکات قابل توجه متقاضیان درخصوص مدارک علمی و پژوهشی:

  1. مقالات ارائه شده براساس جدول شماره 1، باید چاپ شده با دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با پایان نامه باشد.
  2. گواهی پذیرش چاپ باید مورد تایید هیات تحریریه دفتر نشریه با ذکر شماره مجله و دوره آن باشد.
  3. ثبت اختراع باید مورد تایید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با مراجع معتبر بین المللی باشد.
  4. برگزیدگان جشنواره های علمی عملی معتبر ( خورزمی ، فارانی رازی این سینا)، علمی بین المللی و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید دارای تاییدیه رسمی از دبیرخانه جشنواره ذیربط و با دبیرخانه المپیاد باشند.

مدارک لازم:

  • کپی شناسنامه ( تمام صفحات)
  • کپی کارت ملی (پشت و رو)
  • کپی گواهی پایان تحصیلات و ریز نمرات تایید شده مقطع کارشناسی
  • کپی گواهی پایان تحصیلات و ریز نمرات تایید شده کارشناسی ارشد
  • کپی گواهی صورتجلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد با درج نمره و درجه پایان نامه
  • گواهی اشتغال به تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه تا تاریخ 97/06/31 با ذکر معدل (دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد)
  • مقالات علمی، پژوهشی مستخرج و مرتبط با پایان نامه (چاپ شده یا دارای تاییدیه چاپ) در مجلات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • تصاویر دیگر مدارک و سوابق پژوهشی مطابق با جدول شماره ۱
  • هزینه ثبت نام به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام به صورت نقدی و در روز مصاحبه از داوطلبان اخذ خواهد گردید.

نکات مهم :

  1. مدارک ناقص بررسی خواهد شد.
  2. مدارک به گونه ای ارسال شود که حداکثر تا تاریخ 97/03/31 به اداره آموزش پژوهشگاه رسیده باشد. به درخواست هایی که پس از تاریخ مذکور دریافت گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  3. تاریخ مصاحبه داوطلبان واجد شرایط متعاقبا اعلام خواهد گردید.
  4. مسئولیت صحت مدارک ارسالی به عهده داوطلب می باشد. در صورت اثبات هرگونه خلاق در مدارک ارسالی داوطلب، در هر مرحله ای قبولی دی کان لم یکن تلقی می شود و قابل پیگرد قانونی است.

به همراه داشتن اصل و کپی کلیه مدارک برای متقاضیان واجد شرایط، به هنگام مصاحبه الزامی است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها