موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام تاریخ برگزاری مصاحبه های دکتری 97 دانشگاه سیستان و بلوچستان 

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه سیستان و بلوچستان زمان برگزاری، مدارک مورد نیاز و سایر جزئیات برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه دانشگاه سیستان و بلوچستان، داوطلبان محترم لازم است فرم تکمیل شده شماره (1) و مدارک مورد نیاز را به شرح ذیل آماده و در جلسه مصاحبه ارائه نمایند.

 

مدارک موردنیاز:
1 – اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد (در صورت فارغ التحصیلی) و ریز نمرات (کارشناسی ارشد).
تبصره 1: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخردوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 31 / 6 / 97 فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأئید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی)
2 – اصل و کپی مدرک کارشناسی و ریز نمرات (کارشناسی).
تبصره 2: آندسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه براصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره 3: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأئید شده توسط د انشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
3 – اصل و کپی شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان
4 – ارائه اصل نامه موافقت بالاترین مقام مسئول و اصل حکم کارگزینی موسسه برای شرکت عضو هیئت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم که از امتیاز سهمیه مربیان در آزمون استفاده می نمایند.
5 – تکمیل فرم شماره 1 بصورت تایپ شده 
6 – سوابق پژوهشی و فعالیت های تحقیقاتی
7 – گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن (در آزمون های معتبروزارت علوم) TOLIMO – MSRT– IELTS –TOFEL)
8 – پرینت کارنامه قبولی آزمون سنجش علمی (مرحله اول و انتخاب رشته) سال 1397 سازمان سنجش آموزش کشور
9 – اصل فیش پرداختی به شماره حساب سیبا 2177362604004 با کد شناسه 00101601000000085 نزد بانک ملی به مبلغ یک میلیون ریال (یکصدهزارتومان) بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه سیستان و بلوچستان. توجه: داوطلبین محترم که در کد رشته های مختلف مصاحبه می شوند بایستی فیش های جداگانه پرداخت نمایند اما اگر در دوره شبانه و روزانه همان رشته مصاحبه می شوند یک فیش پرداختی کفایت می نماید.

 

دریافت جدول زمانی و مکان برگزاری مصاحبه دکتری 97 دانشگاه سیستان و بلوچستان

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام
زمان مصاحبه تغییراتی داشته . فایل جدید رو آپلود کنید. به عنوان نمونه مصاحبه ریاضی علاوه بر ۲۴ خرداد تاریخ های ۲۸ و ۲۹ هم هست