موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 1397 دانشگاه اصفهان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری 97 دانشگاه اصفهان تا 19 خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور ابلاغی مورخ 95/01/28 ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال ۱۳۹۷ شامل دو مرحله ای خواهد بود که مرحله اول آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و تهیه طرح واره (برای پذیرش در رشته محل های پژوهش محور) داوطلبان است که توسط دانشگاههای پذیرنده دانشجو صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می رساند.

ثبت نام الکترونیکی آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ دانشگاه اصفهان از تاریخ 1397/03/02 آغاز و تا روز 1397/03/19 ادامه دارد.

تذکر مهم: انجام ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مصاحبه الزامی است. بدیهی است منحصراً داوطلبانی می توانند جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند که دارای حدنصاب تراز کدرشته محل درخواستی در دانشگاه اصفهان باشند.

1- حدنصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب تراز مطایق کارنامه کدرشته محل های انتخابی درج شده بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، می توانند از تاریخ 1397/03/02 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی http://academics.ui.ac.ir/ نسبت به ثبت نام الکترونیکی برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، ۸۰ درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

2- مدارک مورد نیاز:

ثبت نام الکترونیکی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی http://academics.ui.ac.ir/ از تاریخ 1397/03/02 انجام خواهد شد.

  • تکمیل فرم شماره ۱
  • حکم کارگزینی برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان (مخصوص مربیان رسمی آزمایشی با رسمی قطعی (اسکن با فرمت jpg)
  • پرداخت الکترونیکی مبلغ 850/000 ریال معادل هشتاد و پنج هزار تومان به حساب دانشگاه

تذکر مهم: انجام ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مصاحبه الزامی است. سیستم ثبت نام الکترونیکی تا روز 1397/03/19 فعال می باشد.

لازم به ذکر است داوطلبان لازم است مدارک زیر را در روز مصاحبه همراه داشته باشند:

  • اصل شناسنامه و با کارت ملی برای تطبیق مشحصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان
  • اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) با کارنامه ریز نمرات

تبصره: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 1397/06/31 فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۹۴ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی)

  • اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) با کارنامه ریز نمرات

تبصره ۱ آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲ کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق می باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

  • کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی
  • نسخه جاپ شده فرم شماره ۱

3- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

  • احراز کلیه شرایط مندرج در دفترچه شماره ۱ و ۲ سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است.
  • داوطلب باید در تمامی مراحل ارزیابی تخصصی اعلام شده (اعم از آزمون کتبی، مصاحبه و …) شرکت نماید.

4- شرایط اختصاصی دانشگاه:

داوطلبان لازم است برای اطلاع از امتیاز آزمون تخصصی (کتبی و مصاحبه) و امتیاز مستندات و سوابق و عناوین و ضرایب دروس آزمون کتبی به اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه مراجعه نمایند.

5- محل برگزاری مصاحبه با آزمون تخصصی:

اصفهان خیابان هزار جریب دانشگاه اصفهان گروه های آموزشی مربوط راس ساعت ۸ صبح

مراحل ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه اصفهان:

برای ثبت نام الکترونیکی لازم است مدارک مورد نیاز با فرمت jpg یا pdf اسکن شود. حداکثر حجم فایل ۲۵۰ کیلو بایت می باشد.
برای مشاهده متاسب فایل فرم شماره ۱ لازم است قلم b Nitra و b Yagut بر روی سیستم موجود باشد. فرم شماره ۱ را پس از دانلود، تکمیل نموده و سپس فایل تکمیل شده را بارگذاری نمایید.
داوطلبان گرامی برای انجام ثبت نام الکترونیکی مراحل زیر را دنبال نمایید:

1- به سیستم خدمات آموزشی دانشگاه اصفهان به آدرس http://golestan.ui.ac.ir/home/ وارد شوید و بر گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

2- کد امنیتی خواسته شده را درج نموده، به صفحه Login وارد شوید. با افزودن عدد 34 به ابتدای شماره داوطلبی از آن به عنوان شناسه کاربری و از کدملی به عنوان گذرواژه (کدملی لازم است ده رقمی باشد؛ در صورتیکه کدملی از ده رقم کمتر است به ازای هر رقم یک عدد صفر در ابتدای کدملی اضافه نمایید) استفاده کنید.

3- پس از ورود به سیستم، از منوی “آزمون” ، گزینه “ثبت نام”، هزینه “نیمه متمرکز” و سپس پردازش “پذیرش داوطلبان معرفی شده از سازمان سنجش (دکتری)” را انتخاب کنید.

4- مراحل ۵ گانه ثبت نام شامل مشخصات داوطلب”، “پرداخت الکترونیکی هزینه”، “دریافت فرم های موردنیاز “، “ارسال تصویر مدارک” و “گواهی انجام ثبت نام” را مرحله به مرحله انجام دهید.

تذکر مهم: در صورتی مراحل انجام ثبت نام به اتمام رسیده است که قادر باشید ” گواهی انجام ثبت نام” را چاپ نمایید.

بدینوسیله جدول حدنصاب ترازها و تاریخ مصاحبه های مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ دانشگاه اصفهان به شرح زیر اعلام می شود:

شهریه دوره‌های غیرروزانه دکتری 97 دانشگاه اصفهان

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
خرداد ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۶ ب٫ظ

زمان مصاحبه آخرش کی شد؟

تک رقمی 97
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۰:۳۲ ق٫ظ

سلام کسی هست جواب بده.دلنشگاه اصفهان تا ۱۹ وقت داشته ثبت نام کنیم.ایا احتمال تمدید تاریخش هست؟

حمید
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

چرا بخش جدول حد نصاب و تاریخ مصاحبه چیزی نمیاره؟؟؟!!!

Anonymous
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام. از استعداددرخشان اصفهان با کسی تماس نگرفتن؟

درخواست ا1ضافه کردن بانک تجارت یا ملت به سامانه گلستان
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

چرا تو سامانه گلستان فقط بانک ملی رو گزاشتید؟ میشه بانک تجارت یا ملت رو هم بزارید؟؟؟؟؟؟

ساناز
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

دانشگاه اصفهان فایلات با هیچ مرورگری باز نمیشه.