انتشار اطلاعیه دانشگاه بناب در خصوص مصاحبه دکتری 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برنامه زمانی و مدارک موردنیاز برای شرکت در مرحله مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه بناب اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه دانشگاه بناب، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کد رشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه به نشانی (www.bonabu.ac.ir) نسبت به اطلاع از زمان مصاحبه برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی می­توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کدرشته محل می باشند.

برنامه زمانی ارزیابی تخصصی:

  جدول شماره (1) : کد رشته محل های مورد پذیرش دانشگاه بناب و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی
 

نام رشته امتحانیعنوان رشته- گرایشنام دورهتاریخ مصاحبه
فوتونیکفوتونیکروزانه97/04/13
علوم ریاضیریاضی محض-هندسه توپولوژیروزانه97/03/28

مدارک مورد نیاز

  1. تکمیل فرم شماره 1 به صورت تایپ شده.
  2. اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی.
  3. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397
  4. اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع، همراه داشتن اصل پایان نامه کارشناسی ارشد الزامی  است.
  5. آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
  6. آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 97/06/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می­بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 96/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.
  7. اصل فیش بانکی به مبلغ 500000 ریال بابت هزینه مصاحبه به شماره حساب درآمد اختصاصی دانشگاه بناب:  2177220407009 و شماره شناسه : 117431411 -بانک ملی)
  8. اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات  و فناوری

شرایط اختصاصی:

  1. این دانشگاه فقط مصاحبه تخصصی و ارزیابی تحصیلی خواهد داشت لطفاً تمامی مدارک آموزشی و پژوهشی را به همراه داشته باشید. 
  2. برای دانشجویان دکتری تخصصی پذیرفته شده با رتبه کل زیر 10 (تک رقمی)، برای هر نیمسال مبلغ  10000000 ریال (معادل یک میلیون تومان) در سنوات مجاز (حداکثر 8 نیمسال) پرداخت خواهد شد.
  3. برای دانشجویان دکتری تخصصی پذیرفته شده با رتبه کل 10 الی زیر 20، برای هر نیمسال مبلغ 5000000 ریال (معادل پانصد هزار تومان) در سنوات مجاز (حداکثر 8 نیمسال) پرداخت خواهد شد.
  4. محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی:آذربایجان شرقی- بناب- دانشگاه بناب- دانشکده علوم پایه- طبقه آخر- اتاق کنفرانس معاونت آموزشی و پژوهشی- ساعت 9 صبح- 28 خرداد و 13 تیر ماه سال 1397.
    (مصاحبه رشته فوتونیک: 13 تیر ماه سال 1397)
    (مصاحبه رشته ریاضی گرایش هندسه: 28 خرداد ماه سال 1397)

نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه:
بدیهی است نحوه پذیرش و ثبت نام متعاقباً از طریق وب سایت دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
 
تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها