اعلام نتایج آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی خرداد ماه 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی خرداد ماه 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه مورخ 21/1/97 و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان EPT نموده است، که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره 200 از 1000می‌باشد.

با توجه به نمره کسب شده متقاضیان به سه سطح توانمندی دسته بندی می‌شوند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 200 تا 390 شده می بایست در کلاسهای سطح یک ثبت نام کنند و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 400تا590 شده می بایست در کلاسهای سطح دو ثبت نام کنند و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از 600 شده می بایست در کلاسهای سطح سه ثبت نام کنند. کلاس‌های مذکور در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و 9 ساعت در هفته خواهد بود که جزئیات و روز‌های برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

نتایج آزمون تعیین سطح در سایت www.azmoon.net اعلام شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها