اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتیجه بررسی اولیه پرونده الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره های دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشره از سوی دانشگاه تربیت مدرس بدین شرح می باشد:

بدین وسیله به اطلاع می رساند کلیه داوطلبانی که وفق فراخوان پذیرش دانشجو از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برگزیدگان علمی متقاضی پذیرش در دوره های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷ این دانشگاه شده اند، ضروری است برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه جامع دانشگاهی گلستان دریافت کرده اند وارد سامانه مذکور شده و از منوی ثبت نام به دانشگاه تربیت مدرس و پذیرش برگزیدگان علمی دوره های دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس، لینک آخرین وضعیت داوطلب را انتخاب نمایند و از وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند و داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) “تایید” اعلام شده است مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی (بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه علمی هستند و ضروری است نسبت به تکمیل فرایند بررسی پذیرش و انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه مذکور حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ ۷ خردادماه ۱۳۹۷ اقدام و گواهی مربوط به ثبت نام را دریافت نمایند

ارائه گواهی ثبت نام، اصل کارت ملی و کلیه مدارکی که داوطلبان در هنگام ثبت نام در سامانه مذکور بارگذاری کرده اند در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی ضروری است. داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرایند بررسی پذیرش و انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام نکرده و گواهی ثبت نام الکترونیکی را دریافت نکرده باشند مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی نخواهند بود.

مراحل انتخاب زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه:

توجه: برای انتخاب زمینه های تحقیقاتی ضروری است از مرورگر IE . نسخه 9 به بالا استفاده شود.

  1. ابتدا بر روی لینک ایجاد زمینه تحقیقاتی کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده مجددا بر روی لینک انتخاب زمینه تحقیقاتی کلیک کنید
  3. در صفحه باز شده، زمینه تحقیقاتی مورد نظر را با کلیک بر روی سطر مربوط) انتخاب نمایید.
  4. بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید.
  5. برای هر رشته گرایش انتخابی، باید حداقل سه زمینه تحقیقاتی را (در صورت وجود در سیستم) انتخاب نمایید.

ترتیب انتخاب زمینه های تحقیقاتی، نشان دهنده اولویت انتخابی داوطلب می باشد. لیکن، در هرحال زمینه تحقیقاتی (موضوع رساله دکتری پذیرفته شدگان با توافق استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشگاه پس از پذیرش و ثبت نام آنان تعیین خواهد شد و انتخاب زمینه تحقیقاتی توسط داوطلبان حقی برای آنان ایجاد نمی کند.

  • داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگانی گلستان “مشروط” اعلام شده است مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی نمی باشند لیکن به منظور مساعدت، صرفا در صورت رفع نقص مدارک ارسالی در سامانه مذکور حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ و تغییر وضعیت آنها از “مشروط” به “تایید” امکان انتخاب زمینه تحقیقاتی و دریافت گواهی ثبت نام برای این دسته از داوطلبان فراهم خواهد شد. در صورت عدم رفع نقص، رسیدگی به درخواست داوطلبان ذی ربط مقدور نیست.

توجه: داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها به دلیل عدم بارگذارتا نسخه کامل تایید شده قبل از چاپ نهایی (proof) مقاله علمی پژوهشی که دارای نامه پذیرش چاپ قطعی با تاریخ قبل از
۱۲ خردادماه ۱۳۹۷ می باشد ” مشروط اعلام شده است و دریافت نسخه مذکور از دفتر مجله برای آنان مقدور نیست بایستی نسخه کامل تایید شده قبل از چاپ نهایی (proof مقاله مربوط را که خود در اختیار دارند به همراه فرم تعهد مربوط و نامه پذیرش چاپ قطعی رسمی مقاله با تاریخ قبل از ۱۲ خردادماه ۱۳۹۷ و فرم شماره 1- 2 (مربوط به تایید مقاله توسط استاد راهنما دوره کارشناسی ارشد)، حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) در قسمت مربوط بارگذاری نمایند تا امکان بررسی درخواست آنان وجود نخواهد داشت.

  • داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) عدم تایید” اعلام شده است وفق ضوابط و مقررات و فراخوان پذیرش منتشره حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده اند و یا اینکه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و بارگذاری مدارک الزامی بررسی پذیرش اقدام نکرده اند؛ لذا از فهرست داوطلبان واجد شرایط پذیرش حذف شده اند.

برنامه زمانبندی جلسه آزمون شفاهی:

  1. جلسه آزمون شفاهی کلیه رشته گرایش های این دانشگاه در روزهای ۲، ۳ و ۴ تیرماه ۱۳۹۷ به استثنای گرایش های مختلف رشته ریاضی که مورخ ۲ الی ۵ تیرماه می باشد) برگزار می شود.
  2. برنامه دقیق زمانبندی و راهنمای آزمون شفاهی (مصاحبه) هر رشته و گرایش، نیمه دوم خردادماه ۹۷ در وبگاه دانشگاه تربیت مدرس، بخش آموزش به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu در اطلاعیه های بعدی دانشگاه منتشر خواهد شد.
  3. اولویت برگزاری جلسه آزمون شفاهی در وهله اول با داوطلبان شهرستانی و سپس بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی خواهد بود.

توجه: داوطلبان بایستی صرفا از طریق اطلاعیه هایی که از طریق وبگاه دانشگاه، بخش آموزش منتشر خواهد شد تاریخ و ساعت برگزاری جلسه آزمون شفاهی خود را مشاهده نمایند. دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و عدم مراجعه داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه مقدور نخواهد بود.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش و آزمون شفاهی نیز حداکثر تا پایان مردادماه سال ۱۳۹۷ از طریق وبگاه دانشگاه اعلام خواهد شد، لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرزو
خرداد ۴, ۱۳۹۷ ۰:۰۹ ق٫ظ

لطفا جواب بدید . تو سیستم گلستان وسط کار بعد پرداخت هزینه سیستم قطع شد . دوباره خواستم برم ادامه بدم همش خطا میزنه و میگه که نمیتونید از امکانات استفاده کنید . چطور میتونم ادامه ی مراحلو برم ؟

مهرداد
خرداد ۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سامانه گلستان کجا هست؟