تشکیل کمیته های علمی برای مصاحبه دکتری 97 آزاد استان تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: مصاحبه آزمون دکتری 97 دانشگاه در استان تهران با تشکیل کمیته های علمی در همه گرایش ها و زیر نظر استان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه آزاد استان تهران درخصوص چگونگی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: مصاحبه آزمون دکتری با تشکیل کمیته های علمی در همه گرایش ها، زیر نظر استان انجام می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: اعضای کمیته ها در سطح استان از سرمایه های انسانی تمام واحدهای استان اعم از استادان و دانشیاران هستند که هسته اولیه کمیته ها را تشکیل می دهند و وظیفه نظارت کامل بر روند اجرایی گروههای آموزشی در سطح واحدها را دارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
تیر ۲, ۱۳۹۷ ۱:۰۷ ق٫ظ

کسی در مورد شهریه پردیس خودگردان دانشگاه تهران و شهریه علوم تحقیقات تهران چیزی میدونه و این که توی یه رشته کدومشون بهتره یعنی ادم بره علوم و تحقیقات مدرک بگیره بهتره یا دانشگاه تهران

گلاره
تیر ۴, ۱۳۹۷ ۷:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

پردیسهای دولتی در هرصورت از آزاد معتبر ترند و شهریه آنها هم تقریبا دو سوم شهریه آزادند

Mahmood
تیر ۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  گلاره

جالبه!!!!مدرک دانشگاه آزاد رو که حداقل خودش قبول داره برا جذب هیئت علمی. ولی مدرک پردیس ها رو چی؟ خود دانشگاه هم قبول نداره.

گلاره
تیر ۴, ۱۳۹۷ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mahmood

سلام
اولا بحث هیات علمی نبود و پاسخ بصورت کلی بود
دوما کلا جذب خیلی خیلی کمتر از ۵% است که اونم قطعی نیست و حتی خود دانشگاه آزاد هم تعداد بسیار کمی رو عملا از فارغ التحصیلای خودش برمیداره.شک دارید در همون دانشگاه خودتون رزومه اساتیدتون رو بررسی کنید.
سوما من حداق ۵ تا استاد رو میشناسم که با مدرک پردیس جذب هیات علمی شدن.اما یقینا تفاوت بین پردیس و غیر پردیس وجود داره چون جاذبین فکر میکنن روزانه و شبانه مستعدتر هستند که اکثرا هم درسته اما جذب لونا منتفی نیست.

مسلما دکترای آزاد هم خوب و عالیه اما در مقام مقایسه دولتیها البته بجز پیام نور و غیر انتفاعی پرستسژ بالاتری در جامعه دارند و اثبات آن هم چندان سخت نیست

یکی از 150هزار دانشجوی دکتری در انتظار جذب و ملحق شدن به 34هزار نفر زیر
تیر ۱, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ب٫ظ

دانشگاه آزاد اسلامی سامانه‌ای دانشگاهی در ایران و خارج ازایران است و از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در ایران است که کار خود را در ۱۰ مرداد ۱۳۶۱ آغاز کرد. این دانشگاه بر پایه رنکینگ بین‌المللی URAP با رتبه ۲ در ایران بعد از دانشگاه تهران، از معتبرترین دانشگاه‌ها در ایران محسوب می‌شود. این نظام رتبه‌بندی بر اساس میزان تولیدات علمی کار می‌کند و دانشگاه آزاد به صورت یک مجموعه واحد در آن شرکت نموده است. همچنین از دیدگاه شمار دانشجو در رتبه سوم دانشگاه های جهان قرار دارد.
اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد حدود ۳۴۰۰۰ نفر می باشد که عموما دانشجویان عزیز امکان بهره مند شدن از تجارب اساتید واحد دانشگاهی خود را داشته اند. در راستای ارتقاء سطح علمی دانشگاه آزاد این سامانه امکان دسترسی دانشجویان محترم به اطلاعات اساتید سراسر کشور را فراهم کرده است که این عزیزان بتوانند از دانش و تجربیات جامعه بزرگ اساتید دانشگاه آزاد استفاده نمایند.

خلیل
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

سلام، کسی از شهریه واحد امارات خبر داره ؟ از خوابگاه چطور داره یا نه؟

مهسا
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  خلیل

سلام
شهریه این واحد به صورت ارزی پرداخت میشه و بنابراین چندین برابر شهریه دکتری داخل هست.
تا جایی که اطلاع دارم فاقد خوابگاه هست.

لیلی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۳:۴۳ ب٫ظ

کسی از واحد امارات دعوت به مصاحبه شده؟ آیا کلاسها در تهران برگزار خواهد شد؟

هادی هوش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

سلام معمولا امارات همه دعوت به مصاحبه میشن چون پایین ترین تراز رو داره.زیاد مصاحبه اش جدی نیست.معمولا تهران ساختمان مرکزی انجام میشه

الی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هادی هوش

سلام آقا هادی من شنیدم بعضی کلاسها ایران تشکیل میشه برخی رشته ها ،کسی اطلاع دقیق تری داره ممنون اگه راهنمایی کنید

لیلی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  هادی هوش

سلام آقا هادی ممنون تو کارنامه محل مصاحبه رو نوشته ولی سوالم تشکیل کلاسهاش بود که آیا در ایران هس؟

هادی هوش
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

کلاسها در دبی برگزار میشه.

هادی هوش
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  هادی هوش

بعضی امتحانات تهران ساختمان مرکزی برگزار میشه.ولی بعضی از رشته ها رو من شنیدم که تهران برگزار میشه.ولی زیاد دانشجو نداره