اعلام زمان مصاحبه دکتری 97 دانشگاه ادیان و مذاهب در تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی سال تحصیلی 97-98 دانشگاه ادیان و مذاهب، یازدهم تیرماه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ادیان و مذاهب بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق آزمون سراسری دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی 98-97 اقدام به برگزاری ارزیابی مرحله دوم (بررسی سوابق علمی و پژوهشی و مصاحبه) از میان داوطلبان این آزمون می‌نماید.

آن‌دسته از شرکت کنندگان آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سازمان سنجش آموزش کشور که در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب دعوت به مصاحبه و نتیجه قبولی برای ایشان در کارنامه انتخاب رشته درج گردیده است، برای شرکت در ارزیابی مرحله دوم (بررسی سوابق علمی و پژوهشی و مصاحبه) باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون دکتری سراسری 97 نسبت به ثبت‌نام در سامانه پذیرش دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام نمایند.

داوطلبان محترم پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام توجه داشته‌ باشند که از تاریخ 1397/04/11 زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تذکر مهم: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در دانشگاه ادیان و مذاهب به دلیل همزمانی تاریخ‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ماه مبارک رمضان و امتحان‌های پایان‌ترم، تاریخ‌های مصاحبه به نیمه دوم تیرماه (16 الی 21 تیرماه) تغییر نموده است.

 

تکالیف داوطلبان برای شرکت در مصاحبه:

  1. مطالعه دقیق دفترچه راهنما
  2. ثبت‌نام در سامانه پذیرش دانشجو دانشگاه ادیان و مذاهب
  3. مراجعه مجدد به سامانه مذکور در تاریخ 1397/04/10 و اطلاع از تاریخ و زمان مصاحبه
  4. حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب در تاریخ اعلام شده به‌همراه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه

 

چند تذکر مهم:

الف) داوطلبان محترم توجه داشته‌ باشند هر داوطلب مجاز است تنها در همان کد رشته محل که نتیجه قبولی برای ایشان در کارنامه سازمان ثبت شده است، ثبت‌نام نماید. ثبت‌نام بر اساس علاقه و یا ثبت‌نام در سایر کد رشته‌محل‌های که مجاز نمی‌باشند هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد نمود.

ب) آن‌دسته از داوطلبان که در دو یا چند رشته محل در دانشگاه ادیان و مذاهب قبول شده‌اند و تمایل به شرکت در مصاحبه همه این رشته‌ها را دارند باید کلیه مدارک لازم برای مصاحبه را به تعداد جلسات مصاحبه تهیه نموده و همچنین مبلغ سی‌هزار تومان برای مصاحبه دوم در روز شرکت درجلسه مصاحبه پرداخت نمایند.

ج) پذیرفته‌شدگان محترم لازم است فرم شماره 1 را دریافت و تکمیل نموده و در زمان حضور برای مصاحبه به همراه سایر مدارک مثبت مراتب علمی و پژوهشی و مدارک مورد نیاز همراه داشته باشند.

 

دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در سال تحصیلی 98-97

شهریه دوره دکتری 97 دانشگاه ادیان و مذاهب

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها