اعلام جزئیات سهمیه مربیان در پذیرش دکتری آزاد 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات سهمیه مربیان در پذیرش آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 98-99 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد، جزئیات سهمیه مربیان در پذیرش دکتری 98 آزاد به قرار زیر است:

ظرفیت سهمیه مربیان در پذیرش دکتری آزاد

بر اساس قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب مورخ 89/1/29 مجلس شورای اسلامی، %10 سهمیه مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر در هر کد رشته/محل) برای مربیان در نظر گرفته شده است.

شرایط استفاده از سهمیه مربیان در آزمون دکتری آزاد 98

اعضای هیأت علمی (مربی) تمام وقت (اعم از رسمی آزمایشی و رسمی قطعی) و در استخدام رسمی دانشگاه آزاد اسلامی که دارای سه سال سابقه عضویت در هیأت علمی دانشگاه باشند می توانند در صورت تمایل از این امتیاز به منظور پذیرش در دوره دکتری تخصصی بهره مند شوند.

متقاضیان استفاده از امتیاز اعضاء هیأت علمی می‌بایست از ارسال هر گونه مدرک خودداری نمایند. بدیهی است مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه رأساً نسبت به استعلام وضعیت این گونه افراد از امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام و در صورت تأیید شرایط با شرط کسب حداقل 80 درصد نمره در هر یک از مراحل آزمون، برای آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد را باید کسب نمایند.

تذکر 1: رشته/مقطع کارشناسی ارشد مربیان متقاضی استفاده از امتیاز هیأت علمی جهت ادامه تحصیل با رشته ای که در دوره دکتری مایل به تحصیل در آن می باشند باید تجانس داشته باشند.

تذکر 2: اشتغال به تحصیل اعضای هیأت علمی منوط به موافقت دانشگاه می باشد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الف
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸ ۸:۴۹ ب٫ظ

در حال حاضر سهمیه مربی دانشگاه آزاد فقط یه اسم تهی شده هستش. مربی دانشگاه آزاد باید همه هزینه تحصیلو خودش پرداخت کنه و دانشگاه دیگه هیچ کمکی نمیکنه و همزمان با تحصیل به اندازه قبل هم تدریس کنه. دانشگاه آزاد حتی از استاد خودش هم به اندازه بقیه دانشجوها شهریه میگیره. تنها فرقش یه سهمیه ورود مجزاست. معلوم نیست با این شرایط اصولا با چه کیفیتی میشه دکترا گرفت