موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

آغاز تعیین اولویت در رشته‌های جدید آزمون دکتری ۹۸

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

انتخاب و تغییر اولویت در رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته تا روز ‌شنبه 5 مرداد 1398 می باشد.

داوطلبین گرامی لازم است به نکات زیر توجه نمایند:

برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه: به داوطلبان توصیه می‌شود به تغییرات احتمالی که در قالب اطلاعیه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت این سازمان اطلاع رسانی می‌شود توجه نموده و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند. (ملاک عمل پذیرش دانشجو در آزمون، براساس آخرین تغییراتی است که بصورت اطلاعیه و یا اطلاعیه‌های رسمی از طریق سایت این سازمان و هفته‌نامه پیک سنجش تا پایان مهلت انتخاب رشته منتشر می‌گردد. عدم اطلاع از اطلاعیه‌های اعلام شده هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند).

توجه ویژه: داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند.

توجه ویژه: در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه: در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.

توجه ویژه: انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم رسید انتخاب رشته که کدی 15 رقمی است دریافت نمایید.

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گرامی
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۳:۳۵ ب٫ظ

من هم نمی فهمم این واسه چیه الان…مگه قبلا انتخاب رشته نکردیم؟

مهسا
مرداد ۴, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  گرامی

سلام
رشته محل های جدیدی در خرداد ماه اعلام شد و یک سری اسامی هم مشخص شد که حدنصاب رو آوردن. الان این دوستان میتونن انتخاب رشته کنن و این دانشگاه ها جدید رو اضافه کنند به انتخاب هاشون.

حاتم
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ

این واسه چیه الان واسه دکتری سراسری هست؟ یعنی چی من متوجه نمی شم ما که قبلا انتخاب رشته کردیم و رفتیم مصاحبه . این واسه تغییر اولویتهاست؟

مهسا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حاتم

سلام تاپیک متن رو بخونید. آغاز تعیین اولویتها، یعنی میتونیم اولویتهامونو جابه جا کنیم.

عسل
مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

برید داخل سایت سازمان سنجش، اونجا توضیح داده. و برای جابه جایی اولویتها نیست.

مهسا
مرداد ۳, ۱۳۹۸ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  حاتم

به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید اونجا اطلاعیه زده و کامل توضیح داده که چی به چیه. یه سری کد رشته معرفی کردن که میتونیم وارد لیست انتخاب رشتمون کنیم البته نه برای همه رشته ها