انتشار جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهید بهشتی در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری با آزمون و بدون آزمون سال 1398 دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی 1398-99 دانشگاه شهید بهشتی در سه مرحله به شرح ذیل صورت می پذیرد.

مرحله اول: ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)

دوره

زمان

کلیه دوره ها

یکشنبه و دوشنبه 10 و 1398/6/11

 

توضیح:

1- پذیرفته شدگان محترم، لطفاً در این مرحله به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس http://golestan.sbu.ac.ir مراجعه و کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) خود را با دقت کامل به انجام رسانید.

2- دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سامانه الزامیست. در صورت عدم ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) در مرحله اول و عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)، ثبت نام حضوری و انتخاب واحد امکان پذیر نخواهد بود.

مرحله دوم: ثبت نام حضوری

(منوط به تکمیل کامل و دقیق مرحله قبلی است)

زمان (برای کلیه دوره ها)

دوره پذیرش

مکان ثبت نام (واحدهای آموزشی)

حروف الف تا ی
سه شنبه و چهارشنبه
1398/6/13 و 12

روزانه و شبانه

*بزرگراه شهید چمران- خیابان یمن– میدان شهید شهریاری–بلوار دانشجو- دانشگاه شهید بهشتی–واحد آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

*پذیرفته شدگان رشته های مهندسی عمران، مکانیـک، محـی زیست و مهندسی برق ( قدرت و کنترل) به پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور واقع در میدان نوبنیاد–اتوبان شهید بابایی نرسیده به حکیمیه مراجعه نمایند.

*پذیرفته شدگان رشته ایران شناسی به خیابان شیخ بهایی جنوبی-خیابان
ایران شناسی-شهرک والفجر-بنیاد ایران شناسی مراجعه نمایند.

پردیس خودگردان

ساختمان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

 

2- همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز به صورت فیزیکی و الکترونیکی برای انجام ثبت نام حضوری و تحویل مدارک الزامی است.

مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام حضوری (مقطع دکتری)

1- گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)، اخذ شده از سامانه گلستان در مرحله ثبت نام غیرحضوری.

2- اصل مدرک کارشناسی که در آن معدل و تاریخ فراغت از تحصیل قید شده باشد.

3- اصل مدرک کارشناسی ارشد که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 1398/6/31 و معدل مقطع کارشناسی ارشد در آن قید شده باشد.

(ارائه مدرک برای دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری فارغ التحصیل بوده اند الزامی است.)

4- اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا 1398/6/31 (مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تائید شده توسه دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد. (خاص دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری دانشجوی سال آخر بوده اند و مشمولین استفاده از معافیت تحصیلی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نیستند. این گواهی همراه با اخذ تعهد ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته می شود).

5- اصل گواهی معدل زمان ثبت نام در آزمون، تائید شده توس دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد (توجه کنید دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری، دانشجوی سال آخر بوده اند، لازم است گواهی معدل تا تاریخ 1397/6/31 و یا 1397/11/30 را ارائه نمایند و دانشجویانی که در زمان ثبت نام فارغ التحصیل بوده اند لازم است همان مدرک کارشناسی ارشد دارای معدل را ارئه نمایند.)

6- اصل شناسنامه و اصل کارت ملی.

7- چهار قطعه عکس (3×4 برحسب نیاز تحویل گرفته می شود.)

8- اصل مدرک نظام وظیفه (مطابق مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه شماره 1 دکتری سازمان سنجش آموزش کشور)

توجه مهم: آقایان مشمول استفاده از مزایای معافیت تحصیلی لازم است فرم “ب” (اخذ شده در مرحله غیر حضوری) را تکمیل و با تایید و امضا و شماره دبیرخانه، همراه با یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید جدید، تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن، تصویر کارت ملی، تصویر مدرک مقطع تحصیلی قبلی و هزینه صدور معافیت تحصیلی (همراه داشتن کارت بانکی ضروری است) به دفتر پلیس +10 (مستقر در محل دریافت کارت دانشجویی) ارائه نمایند. بدیهی است تحویل کارت دانشجویی این قبیل پذیرفته شدگان منوط به روشن شدن وضعیت نظام وظیفه و تایید دفتر پلیس +10 است. در ضمن ضروری است آدرس، کدپستی و شماره تلفن ثابت و همراه مشمول نیز درزمان مراجعه به دفتر پلیس +10 در فرم “ب” توسط دانشجو درج شود.

9- ارائه معرفی نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، متذکر می شود این سهمیه صرفا شامل مربیان رسمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد، است، مربیان عضو هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد حائز شرای استفاده از سهمیه مربی نیستند.

10- مدرک ایثارگری بر حسب سهمیه قبولی و ضواب مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر)

11- موافقت کتبی سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل و یا حکم مرخصی(خاص کارکنان دولت.)

12- فرم های تکمیل شده مورد نیاز جهت ثبت نام، اخذ شده از سامانه گلستان در مرحله ثبت نام غیرحضوری مانند: فرم درخواست تأییدیه تحصیلی مقاطع قبل

13- فرم تأیید ارائه مدارک مربوط به بررسی صلاحیت عمومی (خاص پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون، دانشجویان دارای استعداد درخشان)

لازم است این قبیل دانشجویان فرم اخذ شده از دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در ساختمان چند منظوره را به مسئول تحویل مدارک در واحد آموزشی ارائه نمایند.

مرحله سوم: انتخاب واحد از طریق پیشخوان سامانه آموزشی گلستان

دوره

زمان

کلیه دوره ها

سه شنبه و چهارشنبه 12و 1398/06/13

 

توضیح :

با توجه به اینکه شروع کلاس های درسی نیمسال اول 98-99 از روز شنبه مورخ 1398/06/30 است، ضروری است پس از انجام انتخاب واحد در پیشخوان سامانه جامع آموزشی گلستان، براساس برنامه هفتگی اعلام شده از سوی واحد آموزشی، به واحد آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

یادآوری مهم:

1- بدیهی است در صورت وجود هر گونه اشکال احتمالی از جمله موارد ذیل امکان انجام ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت و مسئولیت عواقب آن به عهده دانشجو است:

– عدم ارائه مدارک کامل و دقیق منطبق با مدارک بارگذاری شده در سامانه جامع آموزشی گلستان

– عدم وضوح مدارک بارگذاری شده در سامانه جامع آموزشی گلستان

– عدم انطباق اطلاعات ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور با مدارک ارائه شده دانشجو

2- شرکت در طرح پایش سلامت جسم سال جاری که براساس دستورالعمل سازمان امور دانشجویان به صورت الکترونیکی انجام می شود، الزامی است.

3- تکمیل پرسشنامه، مدارک و فرمهای مربوط به کمیته انضباطی، طرح پایش سلامت جسم در زمان مقرر و تحویل آن به مراجع ذی ربط در دانشگاه برای کلیه دانشجویان الزامی است و مسلولیت تبعات ناشی از عدم ارائه به موقع مدارک بر عهده دانشجو است.

4- کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر لازم است جهت تکمیل اطلاعات خود به “امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه” مراجعه نمایند.

راهنمای ثبت نام غیرحضوری دانشجویان دوره دکتری ورودی 1398 دانشگاه شهید بهشتی

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان شهریه پرداز مقطع دکتری 1398 دانشگاه شهید بهشتی (خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر)

اطلاعیه ثبت نام مقطع دکتری 1398 دانشگاه شهید بهشتی (خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر) 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیان
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

دانشگاه تبریز رو هم بزنید. سایتش بالا نمیاد. تشکر