موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دعوت به مصاحبه ۴۷هزار نفر در آزمون دکتری ۹۸

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ۴۳.۷۵ درصد از داوطلبان انتخاب رشته کننده آزمون دکتری ۹۸ دارای حدنصاب علمی جهت حضور در مصاحبه هستند.

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: از تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند که نتیجه اولیه کارنامه داوطلبان در هفته آخر فروردین ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: از میان حاضرین در جلسه آزمون تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از میان مجازین به انتخاب رشته، تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ نفر در نیمه اول اردیبهشت نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند.

وی گفت: از تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۴۸ داوطلب در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم هستند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۱ نفر زن و ۲۷ هزار و ۹۹۷ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۳.۷۵ درصد از داوطلبان انتخاب رشته کننده دارای حدنصاب علمی هستند.

توکلی گفت: کارنامه نتیجه انتخاب رشته کنندگان به همراه اطلاعیه سازمان سنجش از بعد از ظهر امروز چهارشنبه اول خرداد ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی خود دارای حد نصاب علمی لازم هستند ضرورت دارد در مرحله دوم (مرحله ارزیابی تخصصی) که جزئیات آن در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از مؤسسات مربوط مراجعه و در آن شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: منحصراً داوطلبانی می‌توانند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج کرده و نمره حد نصاب علمی لازم را کسب کرده باشند.

وی افزود: به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که بر اساس برنامه زمانی برخی از دانشگاه‌ها مرحله ارزیابی تخصصی ممکن است در ماه مبارک رمضان برگزار شود و در مواردی امکان تغییر آن وجود دارد از همین رو داوطلبان حتماً قبل از مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مربوطه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه مراجعه کنند.

توکلی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

104 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
تیر ۳۱, ۱۳۹۸ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
تراز دکتری بالا بره خیلی بهتره و به نفع هممون و جامعه مون هست شاید برامون کمی سخت باشه
تو این چند سال کیفیت پذیرش دکتری فاجعه شده بود افزایش بیرویه دانشجوی دکتری با کیفیت پایین پذیرش میشدن
و باعث انبوه بیکاری افرادی که دارای دکتری تخصصی بوند شده است، وقتی دکتری یه رشته بیکار باشد وای بحال بقیه، این کار وزارت علوم واقعا مبنی افزایش کیفیت پذیرش دوره دکتری در بلند مدت بسیار به نفع کشور از لحاظ اشتغال و کیفی سازی هست

علی
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان. من اولین بارمه دعوت میشم مصاحبه. ارشد سازه فردوسی هستم و با تراز ۳۲۸۷ فکر میکردم حداقل برای شبانه فردوسی دعوت میشم ولی در کمال تعجب دیدم تراز دعوت به مصاحبه رو برای شبانه برابر با روزانه زدن!!(هردو ۳۵۰۰)
برای روزانه و شبانه دانشگاه سمنان دعوت شدم که تراز روزانش ۲۷۰۰ هست. به نظرتون با یه مقاله کنفرانسی و مدرک زبان آیلس ۶٫۵ چقدر احتمال قبولیم برای سمنان هست؟
دانشگاه کارشناسیم صنعتی قوچان بوده با معدل ۱۵٫۶۷
معدل ارشدم هم ۱۴٫۷۰
ممنون میشم نظر بدید.

علی ر
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام دوستان،به نظرم همه ماها باید اعتراضمون رو رسانه ای کنیم از طریق خبرگزاری های مختلف و مراجع ناظر شاید اثری داشته باشه
ترازهای امسال واقعا ناعادلانه هست و در اکثر دانشگاه ها بیش از اندازه بالا رفته!

ماسال
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ق٫ظ

سلام و عرض ادب میخواستم بدونم زمان مصاحبه استعداد درخشان دانشگاه ارومیه با مال کنکور یکیه؟
از کجا باید پیگیر شم

.........
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۴:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ماسال

هر خبری بخوان بدن تو سایت دانشگاه اعلام میکنن

داوطلب دکتری
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۹ ب٫ظ

سلام
دوستان لطفا در قسمت سیستم پاسخگویی سنجش، همه درخواست بدیم که امکان حذف و جابه جایی کدرشته وجود داشته باشه، چون واقعا حدنصاب های امسال نسبت به پارسال بالا اعلام شده

هزینه
خرداد ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

به جای این کارها درس بخونید

آرش
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام
کسی میدونه امکان تغییر اولویت های دانشگاه بعد مصاحبه وجود داره یا نه؟

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

پارسال فقط اجازه حذف کد رشته ها اونم بعد از اتمام مصاحبه ها رو دادن.احتمالا امسال هم همینطوره

علیرضا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

لطفا اگه کسی میدونه بگه.دعوت به مصاحبه دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟

علیرضا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

بازم خاهش میکنم جواب این سوالو یکی بده…..

صبا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

دوست عزیز فعلا نگفتن اما بمحض اعلان تو این سایت میگن,چک کنید

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

هفته آینده

سارا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

چرا اینجوری شده چرا ترازا اینهمه بردن بالا؟! این انصاف نیست اینهمه زحمت کشیدیم اینهمه امید داشتیم. آخه تراز شبانه باهنر کرمان زدن ۵۰۰۰ !!!!!!!! مگه داریم مگه میشه؟!؟!؟!؟!؟!؟! من خیلی امیدداشتم که مشهد و اصفهان دعوت به مصاحبه میشم یعنی طبق ترازهای سالهای گذشته باشد میشدم ولی الان رشت و اهواز دعوت شدم فقط

علی
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

سلام
نتایج دانشگاه آزاد کِی مشخص میشه ؟

علیرضا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم منتظر جواب همین سوالم.ممنون میشم یکی جواب بده

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

هفته آینده

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ق٫ظ

یک نکته عرض شود مصاحبه هر دانشگاه دولتی در همه دوره ها که شامل روزانه-نوبت دوم و پردیس می باشد به صورت همزمان توسط یک گروه انجام می شود،مستقل مصاحبه گرفته نمی شود،معمولا حدنصاب قبولی در مرحله دوم در دوره های نوبت دوم و پردیس دانشگاهها یکسان است.دقت شود.ضمنا آزمون دکتری پردیس که در پی اچ دی تست گذاشته شده،تحت این عنوان نیست و غلط است،سه رو.ش پذیرش دانشجو در دانشگاههای سراسری وجود دارد۱-آزمون سراسری و مصاحبه ۲-بدون آزمون ومصاحبه ۳-آزمون اختصاصی ومصاحبه.بدون آزمون مختص استعدادهای درخشان است-آزمون اختصاصی مختص پردیسهای بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران و پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف تهران است.ضمنا تأکید همه دانشگاهها بر حذف کنکور سراسری است زیرا کیفیت کافی را ندارد.

سمیرا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ق٫ظ

نه من خودم پارسال رفتم مصاحبه روزانه با بقیه دوره ها جدا بود. همیشه یکی نیست.
چرا با کلمات بازی میکنی شما!!
چه فرقی داره آزمون دکتری پردیس یا آزمون اختصاصی پردیس یا اصلا دکتری بدون آزمون پردیس (چون بدون شرکت تو کنکور سراسریه)
همش درسته

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سمیرا خانم-مصاحبه در یک تاریخ و در یک مکان و یکگروه برگزار میشه-روزانه و شبانه ملاک نیست ملاک گروه آموزشی دانشکده یا پردیس است که یکی است.

صبا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ

اصلا اینطور نیست, پارسال پردیس کرج تهران مصاحبه دلشت خیلی ابکی و ازمون هم نداشت,پردیس فرق داره

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

هر دانشگاهی صرف نظر از نوع دوره زمان برگزاری مصاحبه اش و مکان آن وهمچنین نوع و روش آزمونها و مصاحبه متفاوت است-مثلا دانشگاه تهران آزمونکتبی تشریحی قبل از مصاحبه برگزار میکنه و در صورت قبولی در این آزمون اختصاصی امکان دعوت به مصاحبه استیا اینکه در مصاحبه شرکت داده میشه و مجموع امتیازات را محاسبه می کنند.

Morteza
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

برادر عزیز اینطور که شما می فرمایید نیست گروه مصاحبه کننده می تواند مشترک یا جدا باشد

مهدی مهندسی مکانیک
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Morteza

سلام آقا مرتضی و همچنین سمیرا خانم

از اونجا که فکر میکنم شما و بعضی دوستان هنوز با ادبیات و اهداف و نگاه و لحنی که دوستمون (جغرافیا و برنامه ریزی پردیس دانشگاه تهران) دارن آشنا نیستید عرض می کنم که فرقی نمیکنه شما چه استدلالی ارائه می کنید.در هر صورت از نظر ایشون دانشگاه تهران بهترین دانشگاه ایران و حتی جهان! و پردیس دانشگاه تهران همون دانشگاه تهرانه و با هاروارد و کمبریج و ام آی تی و آکسفورد رقابت داره.
البته که از اطلاعات مفیدی که ارائه میدن استفاده می کنیم ولی به هر علتی که ما نمی دانیم(چون فقط دانشجوی یک دانشگاه بودن نمی تواند انسان را اینقدر نقدناپذیر کند) ایشون تعصب فوق تصور نسبت به پردیس دانشگاه تهران دارن و نود درصد پست هاشون تبلیغ مستقیم پردیس با اطلاعات مخدوش و بعضا نادرسته..پست های ایشون رو با این نگاه بخونید راحت تر کنار میاید.
اینقدر تعصب رو من به یاد دارم در سال اول دوره کارشناسی بعضی دوستان نسبت به رشته و دانشگاهشون داشتن ولی باز تا این حد نبود که واقعیت های مورد قبول همه رو انکار کنن.

موفق باشید

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
خرداد ۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۶ ب٫ظ

آقای مکانیک-من اهل تعصب نیستم و قبولی در دانشگاه تهران به معنی برتری نیست-اما واقعیت را قبول کن که دانشگاه تهران اولین و بزرگترین ومهمترین دانشگاه ایران در سطح بین المللی است-تعبیر شما هم از پردیس اشتباست.در دانشگاه تهران چندین پردیس داریم که شامل چند دانشکده می شوند و عنوان دوره پردیس خودگردان در دانشگاه تهران نداریم عنوان دوره های دانشگاه تهران روزانه-روزانه شهریه پرداز-بین الملل ونوبت دوم است-مدرک همه این دوره ها توسط رئیس دانشگاه تهران امضا میشه و مدرکشون از لحاظ محتوا و فرمت یا شکلی و اعتبار، یکسان ومشابه است.تفاوتی بین دانشکده ها و پردیسهای دانشگاه تهران از نظر ما که دانشجو دانشگاه تهرانیم و از نظر رئیس دانشگاه تهران و معاون آموزشی دانشگاه تهران نیست،تنها تفاوت عدم پرداخت شهریه و پرداخت شهریه است،،اشتباه آموزش دیده اید بیشتر مطالعه کنید!!!!!!!هدف از ارائه پیام،تنویر و انتشار خبر درست اسیت زیرا بعضیها از روی بی اطلاعی و یا عمدا دیگران را ناامید می کنند.و من بر حسب وظیفه اطلاعات صحیح را خدمت دوستان خوب ارائه میدم.

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۵ ب٫ظ

سالام
نحوه برگزاری مصاحبه در هر دانشگاه طبق سیاست اون دانشگاه است ولی در اکثر موارد همینطوره که گفتید.
ضمنا اون بخش مربوط به دکترای پردیس در این سایت قدیمیه و الان حدود چند ساله که بجز چند پردیس خاص که به هر دو روش دانشجو میگیرن ، الان کلا یک آزمون وجود داره و سایت هم بخاطر همون چند پردیس خاص مثا پردیس کیش دانشگاه تهران و شریف و سهند تبریز و ارس اون بخش رو هنوز حفظ کرده که البته نیاز به اصلاح داره

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
خرداد ۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

درود بر شما

ahmad
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۸:۱۵ ق٫ظ

ترازها رو خیلی بردند بالا
به نظرتون تراز دانشگاه ازاد هم بالا بردن؟

...
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

این طور که اینها ترازها رو بردند بالا، چطور امکان داره ۴۷ هزار نفر دعوت به مصاحبه شده باشند؟ به نظرم خیلی کمتر دعوت به مصاحبه شدند.

سارا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

به نظر من هم امسال خیلی خیلی کم دعوت به مصاحبه شدن. ترازا خیلی بالا رفته و اصلا معلوم نیست چرا این کارو کردن. به نظرم باید جواب بدن و توضیح بدن

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

تقریبا تمام داوطلبان تمام رشته محلهارو حتی بدون اینکه شایطش رو داشته باشن انتخاب میکنن و تقریبا هر کس بجز اندکی بالاخره در یک کد انتخابی اعلام نتیجه برای مصاحبه میشهو لذا این رقم عجیب نیست و درسته

سینا
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ...

یه دانشگاهی ترازش زده ۵ مثل شاهرود خب اخرین نفر مجاز هم دعوت شده و جبران بقیه دانشگاهها رو میکنه

یه بدبخت بی چاره
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

وای بچه ها چرا این جوری کردن امسال، چرا این قدر ترازا رو بالا زدن برای دانشگاه های تهران، اصلا واقعا خودشون نفهمیدن ترازا حداقل ۴۰۰ کم تر از پارساله، کجا باید اعتراض بزنیم؟

علی
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ق٫ظ

سلام ، یعیین تراز توسط دانشگاه ها یک نوع مانع ایجاد کردن در برابر اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو است ، از طریق دیوان عدالت اداری برای ابطال آن اقدام کنید ،

افسانه
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ

سلام ایا برای نوبت دوم هم الان جواب میدهند؟ و تاریخ مصاحبه معلوم میکنند یا روز دیگه اخه فقط زده نوبت روزانه

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  افسانه

کلا اعلام شد

جزا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ

اعلام کردن ۴۷ هزار نفر حدنصاب اوردن یعنی از ۱۰۸ هزار نفر که انتخاب رشته کردن تقریبا نصفشون. من آمار رشته حقوق جزا رو میگم خودتون قضاوت کنید. تعداد شرکت کنندگان ۶۰۰۰ نفر.تعداد افراد مجاز به انتخاب رشته ۵۲۰۰ نفر .تعداد افراد دارای حد نصاب قبولی با ترازهای اعلام شده زیر ۱۵۰ نفر .

...
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

والا آمارشون عجیبه، من روزانه مجاز به انتخاب رشته شده بودم، ولی الان روزانه که هیچ حتی شبانه و پردیس هم دعوت به مصاحبه نشدم.

امید
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۴:۵۱ ب٫ظ

قرار بود تراز ها بیاد پایین رفته بالا اون هم در بعضی رشته ها بالای ۲۰۰۰ واحد!!

مجتبی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

واقعا مزخرف شده، من شیمی تجزیه هستم و رتبه ۵۷ بودم از بین ۹۵۰ نفر، دانشگاه تهران نیاوردم
حالا دوستم با ۴۰ شیمی کاربردی از بین ۲۰۰ نفر دعوت شده

چرا اینطوری اخه

جالب اینه شریف حدنصاب زده ۵۰۷۰، در حالی که دانشگاه تهران زده ۵۷۶۰
چطور ممکنه
کاش یکی میشنست همه رو برنامه ریزی میکرد

داوطلب دکتری
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

اعتراض بزنید ظاهرا همه رشته رو اینطور کردند

زهرا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مجتبی

تو فیزیک حالت جامد هم تراز شریف از تهران کمتره

صفا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۳ ب٫ظ

اینجوری که اعلام کردن
از هر دو و نیم نفر یک نفر دعوت به مصاحبه میشن

گمونم هر کس حد نصاب رسونده دعوت شده
n برابر ظرفیت

الهه
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ

دوستان به نظرتون واقعا امروز میاد یا باز هم سرکاریم؟

صبرالصابرین
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ

بنظرتون مصاحبه بعد ۱۷ خرداد نیست؟اگه هشتم شروع بشه میخوره آخر هفته و چهارشنبه. دو روز تعطیلی. هفته بعدشم از سه شنبه تعطیلی داریم تا ۱۷ خرداد. احتمالش بالاس از شنبه ۱۸ خرداد شروع بشه.نظرتون چیه؟؟

صفا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبرالصابرین

قطعا بعد عید فطر
تا الان هر دانشگاهی زمان داده بعد ماه رمضان بوده

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبرالصابرین

مصاحبه های دانشگاه کرمان رو ببنینید

صبرالصابرین
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اصلاحش میکنن

پریسا مهندس شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

کی هست؟؟؟
منم متقاضی باهنر کرمان هستم

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ

من برق قدرتم
۱۳ خرداد

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۴۱ ب٫ظ

برای شما مهندسی شیمی ۲ تیر هست انگار
الان نگاه کردم

پریسا مهندس شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

توی سایت زده؟؟
کجا هستن اینا‍♀️
ببخشید خنگ میزنم

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۶:۰۵ ب٫ظ

خواهش میکنم نفرمایید…
توی سایت هست که.

مهدی
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ق٫ظ

ببخشید
آیا با رتبه ۳۷۹ و تراز ۱۹۳۷ و دو مقاله علمی پژوهشی داخلی و سابقه تدریس و کارشناسی پیام نور و ارشد آزاد بودم در دانشگاه یاسوج دعوت به مصاحبه شدم آیا امکان قبولی هست؟؟؟
اصلا برم مصاحبه یا نه ؟؟؟؟؟

مرتضی
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
حتما بروید ولی قدرت بیان و اعتماد بنفس خود را داشته باشید ان شاءالله قبول می شوید

سارا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بله براتون امکان قبولی هست. حتی امکانش هم خیلی زیاده. چون فاکتورهایی که دارید خیلی رو دید مصاحبه کننده ها تأثیر مثبت داره حتما برید

فریال
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ

مردیم از استرس، چرا این بعدازظهر نمیاد پس…

حسن
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فریال

اصن ایقد تو عمرم تا به حال انتظار نکشیدم
جان مادراتون اعلام کنید دیگه

فریال
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ

مردیم از استرس

سامان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ

رتبه ۴۳ صنایع غذایی تراز ۴۹۳۴ واسه قبولی امیدی هست؟

میم شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

خب برادر یک ساعت دیگه هم صبر کن، واقعا اگه کسی امیدواری الکی بده اینجا، قانعت میکنه؟:)

سامان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  میم شیمی

شیراز مشهد گرگان ارومیه مجاز شدم البته اینا شامل کلیه انتخاب رشته منه

میم شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

مبارک.

سامان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  میم شیمی

متشکرم

ص
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

شما خبر دارید که با همین رتبه در صنایع غذایی نسبت به پارسال، تراز کمتر شده یا بیشتر؟ و در شهرستان آخرین تراز و رتبه ای که قبول شدند بعد از مصاحبه چند بوده در سال قبل؟

مرتضی
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سامان

چرا نباشه عزیزم

فاطمه
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ب٫ظ

سلام آیا کسی که دو سال در مقطع دکترای دانشگاه درجه یک تحصیل کرده و تمام واحدهای درسیشو گذرونده و پروژه دکتراشو پیش برده ولی براازمون جامع رد شده این در مصاحبه در نظر استادا تاثیر مثبت داره یا منفی؟

باران
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

منفی

سا مان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

رتبه ۱۱ اگروتکنولوژی (زراعت) هستم از بین ۸۲۹ نفر اصلا استرس ندارم

مریم
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سا مان

خوش به حالتون، رتبه من لب مرزه، برامون دعا کنید

شهریار
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سا مان

مرسی سامان جان که اطلاع دادی . بچه های گروه استرس داشتن که نکنه شما استرس داشته باشین . ممنون که استرس ما رو کم کردی

ساحل
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

زیادم ریلکس نباش آقا سامان

محمد حسین
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

حالا مثلا ریلکس باشه چه اتفاقی میفتاده که بهش میگید ریلکس نباش.
نه سامان جان برادر با همین فرمون برو جلو قبولی. بابا یه نفر هم آرامش داره دارید الکی نفوس ید براش میزنیدا

کاربردی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

جالب بود ایول

میم شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

خداااا:))))))))

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ

(طلاق/ آیه ۲،۳)
هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او قرار می‌دهد،و او را از جایی که گمان ندارد، روزی می‌دهد،و هر کس بر خدا توکل نماید، خدا او را کفایت می‌کند،
و خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند، همانا خدا برای هر چیزی اندازه‌ای داده است

الهام
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون از این یاداوری بسیار به جاتون. التماس دعا

زهرا
خرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

ممنون

.........
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام داوطلبین محترم.
به نظرتان با رتبه ۱۹۰ توی تقریبا ۹۰۰ نفر و یک مقاله علمی پژوهشی و هشت کنفرانسی قبول میشم؟

سلوک
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  .........

نتایج که هنوز نیومده؟

فاطمه
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .........

چه رشته ای

amir
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ

دوستان بعداظهر ساعت چند میشه

صبا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  amir

۴به بعد

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  amir

از ساعت ۱۴ و ۶ ثانیه الی ۱۲ شب یعنی بعد از ظهر از نظر سازمان سنجش

صفا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

حالا چرا ۶ ثانیه؟ پرسپولیسی؟؟؟؟

هادی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان
بارتبه ۲۹۳سهمیه ۵درصد ایثارگران دعوت به مصاحبه میشم

هادی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

رشته حقوق جزا

سازه
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

انشالله تا چند ساعت دیگه معلوم میشه، همه استرس داریم ، خخخ

رضا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

منم ۱۵۶ هستم استرس دارم

برایان_جزا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

شما ایشالا روزانه دعوتی

نسیم
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

دعوت شدن مهم نیست
تو مصاحبه قبول شدن مهمه

کیمیا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

قبل مصاحبه باید دعوت شدن دیگ

نسیم
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

تقریبا همه دعوت میشن

نیلی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

میانگین اگر بگیریم میشه تقریبا ۱۹۵ نفر که البته رشته به رشته فرق داره و تقریبا ۱۸۶ نفر تو هر رشته قبول نمیشوند . که احتمالا ۹۰ % این عزیزان خودشون هم میدونند . پیشنهاد میکنم با علم به رتبه و رزومه و سطح آمادگی و اینها الکی وقت و هزینه و انرژی و اعصابتون و خورد نکنید و خودتون و از فکرش خلاص کنید . انشاالله یا سالهای آینده با آمادگی بیشتر و یا کلا انصراف از فکر ادامه ی تحصیل و رها شدن از این وسوسه و جدی گرفتن فعالیت و کار و زندگی برای رفاه بیشتر و هزار راه دیگه که میتونه سعادت بخش باشه . امید وارم عادلانه کسانی که حقشون هست و از ته قلب اشتیاق دارن قبول بشن و بقیه هم خیلی چیز های خوب براشون پیش بیاد که این روز ها و استرس هاش تبدیل به یک خاطره ی دور بشه .

یه بدبخت بی چاره
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

چه قدر کم، قشنگ ذره ذره دارن جونمونو می گیرن.

سودا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

کجا کمه! نسبت به پارسال که بیشتر

م
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

به طور میانگین در هر رشته ای ۱۹۵ نفر دعوت به مصاحبه شدن

آلیس
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

من استرس اعلام نتایج رو اصلا نداشتم وقتی پیام های دوستان رو خوندم استرس گرفتم بچه ها یک توصیه خواهرانه به شما میکنم که انقدر زندگی مشکلات داره که این چیزها هیچی نیستند پس نیرو و انرژی خودتون رو برای چالش های خیلی بزرگتر از این نگه دارین
و بگین هرچه باداباد

سارا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

به حق ماه پر رحمت خدا ، الهی نگاه خدا نصیب همه ی بنده هاش بشه و امیدوارم ما هم جزو شایستگان نگاه و عنایتش باشیم. با وجود عذاب و انتظار و تلاطمی که سنجش می تونست با شدت کمتری برای ما حاصل کنه ، اما دم این سایت و عواملش گرم که در آشفته بازار بی خبری ها و سردرگمی های داوطلبان لحظه به لحظه پی گیر و پا به پای ما بوند. خیر و پایندگی نثارتون باد. سایه ی مهربانی خدا ، مأمن گرم همه ی دوستان.

kamy 1
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

آمین

کمالی
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

سلام . دانشگاه آزاد هم اعلام شده؟

صبا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کمالی

ازاد؟؟؟؟ یعنی میخواین برین با اینهمه هزینه!!

دکتر 98 به امید خدا
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

تاریخ دعوت به مصاحبه دانشگاه ها هم امروز منتشر میشه؟

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

بله