موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اقدام غیرمنتظره دانشگاه آزاد در محدود کردن آزمون EPT به دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام EPT خرداد ماه 1398 در حالی آغاز شده که سامانه آزمون زبان دانشگاه آزاد شرایط جدیدی برای شرکت در این آزمون اعلام کرده است.

به گزارش پی اچ دی تست، سامانه آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده است که تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون EPT هستند. این امر در شرایطی رخ داده است که بسیاری از متقاضیان شرکت در این آزمون، داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد هستند که جهت اخذ نمره مدرک زبان در مصاحبه دکتری نسبت به شرکت در آزمون اقدام می‌کنند.

با توجه به محدودیت‌ ظرفیت برگزاری آزمون زبان MSRT که برای داوطلبان دکتری سراسری نیز چالش‌هایی به همراه دارد و نیز با توجه به عدم برگزاری آزمون تولیمو در برخی ماه‌های سال در بسیاری از استان‌ها، به نظر می‌رسد آزمون زیان EPT اصلی‌ترین شانس داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای کسب امتیاز مدرک زبان در مصاحبه است.

بنابراین، عدم امکان شرکت داوطلبان آزمون دکتری آزاد در EPT چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ به‌خصوص در سه ماه پایانی سال و سه ماه اول سال که با توجه زمان برگزاری مصاحبه‌ها، داوطلبان به دنبال تقویت رزومه خود هستند. به ویژه که هزینه آزمون های زبان به طور کامل از سوی داوطلبان پرداخت می شود و دانشگاه می تواند با افزایش امکانات لازم، شرایط شرکت داوطلبان بیشتر را فراهم آورد.

در نهایت، گر چه درخصوص دلایل این محدودیت از سوی دانشگاه آزاد اسلامی توضیحی ارائه نشده است، به نظر می‌رسد در صورتی که این دانشگاه ناچار به در نظر گرفتن شرایط خاص برای داوطلبان این آزمون است، بهترین راه‌حل برگزاری آزمون EPT در ماه‌هایی خاص برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد آن هم با اعلام قبلی از سوی مرکز این آزمون است و می بایست در اولین گام آزمون خردادماه بدون هیچ محدودیتی برگزار شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
متقاضیept
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۴۴ ب٫ظ

فقط یه سوال! اون مسئولی که این تصمیم رو گرفته، توضیحی نداره که ما باید چکار کنیم؟

نازان
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۹ ب٫ظ

اقایان مسئول طرف حساب شما ما داوطلبان دکتری هستیم. افرادی فهیم و تحصیلکرده و سن بالا. بچه نیستیم. کار و زندگی داریم. از لذت های دینوی زدیم برای آزمون زبان خرداد. حالا یهوو میگین نه‌؟ چرا زودتر نگفتید؟ که یا اینهمه نخونیم و یا آزمون ام اس آر تی شرکت کنیم؟

Aaaa
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

یه بچه بهتر از اینا میتونه برنامه ریزی کنه واقعا برای خودم و کشوری که توش زندگی میکنم متاسفمممم که مدیرانش اینقدر بی فکر و بی مغز هستن. میتونستن قبل از ثبت نام ازمون msrt یه اطلاعیه بدن!!!! زندگی و کار دهه شصتی ها رو با همین کارهاشون نابود کردن…. امیدوارم روزی خدا هم نابودشون کنه.

مینا
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

کی میخواد جواب خوندنمون برای امادگی Ept که وقت زندگیمون را صرفش کردیم بده؟ به کجا باید شکایت قانونی کنیم؟ ایهاالناس ما از وقت خانواده و… کم کردیم، واسه Ept آخر خرداد درس خوندیم، مگه شوخیه؟ این قدر بی حرمتی به قبول شده های مرحله اول، قابل تحمل نیست.

هه
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

فقط تاسسسف و دیگر هیییچ..

حجت
خرداد ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

این تصمیم قراره همیشگی باشه یا فقط مختص آزمون خرداد ماه میشه؟
واقعا دیگه داریم از تصمیمات لحظه ای و ثانیه ای خسته میشیم

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

امتیاز زبان رو باید از مصاحبه بر دارن .از اسفند تا تیر فقط یک آزمون msrt برگراز میشه که اونم در عرض چندساعت ظرفیت تکمیل میشه.مسخره کردن