تسهیلات ویژه دانشگاه تبریز برای دانشجویان تحصبلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: برای کمک به دانشجویان جهت ارائه رساله بهتر علاوه بر سنوات مجاز، یک نیمسال بیشتر خدمات خوابگاه و تغذیه ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تبریز، نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه سه کشور با محوریت بررسی نحوه ارایه خدمات رفاهی به دانشجویان بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر حسین امامعلی پور گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، اقدامات و کارهای مختلف و خوبی با مساعدت معاونت های دانشجویی، مدیران و متولیان امر دانشگاه های منطقه در حوزه دانشجویی صورت گرفته است.

 معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به نحوه ارایه تسهیلات ویژه به دانشجویان این دانشگاه افزود: بر اساس قانون، به دانشجویان کارشناسی ارشد فقط چهار ترم و دکتری هشت ترم به عنوان سنوات مجاز خوابگاه و خدمات تغذیه ارائه می شود اما برای کمک به دانشجویان جهت ارائه رساله بهتر، علاوه بر سنوات مجاز، یک نیمسال بیشتر خدمات خوابگاه و تغذیه ارائه می شود.

در این نشست، معاونان دانشجویی دانشگاه های تبریز، زنجان، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، ارومیه، صنعتی ارومیه، بناب، مراغه، دانشگاه صنعتی سهند  و هنر اسلامی تبریز شرکت داشتند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیندرلا
مهر ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

آفرین. دمشون گرم