انجمن آزمون دکتری مجموعه حسابداری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

انجمن دکتری حسابداری به بحث و تبادل نظر داوطلبان آزمون دکترا این رشته اختصاص یافته است.

انجمن آزمون دکتری حسابداری

گرایش‌های دکتری حسابداری

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۳، رشته حسابداری در مقطع دکتری دارای پذیرش در یک گرایش می‌باشد.

ظرفیت پذیرش آزمون دکتری حسابداری

جهت مشاهده ظرفیت پذیرش آزمون دکتری حسابداری در رشته/گرایش‌های فوق در دانشگاه سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

همچنین برای اطلاع از دانشگاه های دارای پذیرش در مقطع دکترا در این رشته به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

سرفصل های آزمون دکتری حسابداری

داوطلبان آزمون دکتری رشته حسابداری لازم است به همه سؤالات سرفصل‌های امتحانی آزمون دکتری این رشته که در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ معرفی شده، پاسخ دهند.

عناوین دروس امتحانی رشته حسابداری در کنکور دکتری به شرح زیر است:

 

رشته های مجاز به شرکت در کنکور دکتری حسابداری

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون دکتری رشته حسابداری لازم است داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با این رشته باشند.

داوطلبان عزیز می‌توانند رشته‌های مجاز به ثبت‌نام آزمون دکتری حسابداری را در صفحه زیر مشاهده نمایند:

 

همچنین در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری درخصوص رشته های مجاز دکتری ۱۴۰۳ و نیز رشته های دکتری بدون شرط تجانس کسب کنید کلیک کنید.

منابع آزمون دکتری حسابداری

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری حسابداری به‌صورت کلی اقدام می‌کند و جزئیات منابع آزمون دکتری رشته حسابداری اعلام نمی‌شود.

در لینک زیر منابع پیشنهادی آزمون دکتری حسابداری که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری ۱۴۰۳ باشند ارائه شده است.

 

همچنین جهت اطلاع از منابع استعداد تحصیلی و منابع زبان عمومی آزمون دکتری می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات کنکور دکتری حسابداری

همواره یکی از منابع مهم جهت مطالعه برای کسب آمادگی آزمون دکتری، بررسی سؤالات کنکور سال‌های گذشته است. سؤالات آزمون دکتری حسابداری سال‌های گذشته از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

انتخاب رشته آزمون دکترا حسابداری

بعد از شرکت در کنکور، نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود. نتایج شامل درصد کسب‌شده توسط داوطلب در دروس تخصصی، زبان و استعداد تحصیلی، نمره تراز و نیز رتبه است.

بر اساس اطلاعات کارنامه، داوطلبان می‌توانند هم برای دانشگاه‌های سراسری و هم دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند.

 

جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری کلیک کنید.

سپس نتایج انتخاب رشته دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. در این مرحله داوطلبان متوجه خواهند شد که برای مصاحبه کدام دانشگاه‌ها دعوت شده‌اند.

مصاحبه دکتری حسابداری

دعوت به مصاحبه دکتری بر اساس کسب حدنصاب نمره تراز تعیین‌شده توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. یعنی اگر داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه دکتری، نمره ترازی بالاتر از حدنصاب مدنظر یک دانشگاه کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهند شد.

در لینک زیر نمونه حدنصاب نمره تراز دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری حسابداری دانشگاه‌های مختلف آورده شده است:

 

اطلاع از جزئیات مدارک مصاحبه دکتری، سوالات مصاحبه دکتری و نیز تجربیات مختلف از جلسات مصاحبه آزمون دکتری می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا آگاهانه‌تر در مصاحبه حضور پیدا کرده و شانس قبولی خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در لینک زیر تلاش شده تا با معرفی جزئیات این جلسه و ارائه چندین تجربه مصاحبه دکتری رشته حسابداری، زمینه شناخت بیشتر از فضای مصاحبه این رشته برای داوطلبانش فراهم شود.

 

در صورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رتبه‌های قبولی کنکور دکتری این رشته هستید، به صفحه زیر مراجعه کنید:

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4.4K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زارع
اسفند ۲۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

جوابایی که من سر جلسه کنکور دکتری برا ی دروس تخصصی زدم. رشته امتحانی من حسابداری است.ممنون میشم اگه چک کنین و گزینه های غلطم روبگید.ضمنا می توانید بگویید با این سوالاتی که من جواب داده ام درصد و رتبه من چند می شود.ایا من در دوره های روزانه ایا شبانه مجاز می شوم.چقدر احتمال دارد برای دوره های روزانه و شبانه به مصاحبه دعوت شوم.
دروس تخصصی:
۴_۳
۹_۱
۱۰_۴
۱۶_۱
۱۷_۲
۱۹_۱
۲۲_۴
۲۳_۳
۲۴_۲
۲۷_۲
۲۸_۳
۳۱_۱
۳۲_۲
۳۳_۴
۳۴_۴
۳۵_۱
۳۶_۲
۳۸_۳
۳۹_۲
۴۲_۲
۴۴_۴
۴۵_۱
۴۷_۳
۴۸_۲
۴۹_۴
۵۰_۱
۵۱_۳
۵۳_۳
۵۵_۲
۵۶_۳
۵۷_۳
۵۸_۴
۵۹_۴
۶۰_۱
۶۲_۴
۶۶_۳
۷۱_۱
استعداد تحصیلی:
۱_۴
۲_۱
۲۵_۳
زبان انگلیسی عمومی:
۴_۴
۶_۳
۱۴_۳
رشته امتحانی حسابداری
کد دفترچه c

A.z
اسفند ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

چرا اینقدر اینجا سوت و کوره قبلنا خیلی بچه ها با هم حرف می زدیم.چرا کسی جواب سوالاتم را نمی دهد.

A.z
اسفند ۲۲, ۱۴۰۲ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام.در کنکور تراز و یا نمره کل چطور محاسبه می شود.هر سال تراز دعوت به مصاحبه دانشگاه ها با هم تفاوت دارد.به نظر شما امسال تعداد داوطلبان رشته حسابداری کمتر از سال های قبل است.با رتبه ۸۰ تا ۱۰۰ ایا امیدی به دعوت به مصاحبه دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه است.

A.z
اسفند ۱۹, ۱۴۰۲ ۲:۲۴ ب٫ظ

سلامبه نظرتون با این درصدها رتبه من چند می شود.ایا با این درصد ها می شود دانشگاه دولتی،روزانه یا شبانه قبول شد.
تخصصی:۳۶
استعداد تحصیلی:۶/۶۶
زبان عمومی:۰/۸۳

ابوالفضل
اسفند ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۱۴ ب٫ظ

سلام.در رشته حسابداری تا چه رتبه ایی می توان به روزانه دانشگاه های دولتی و تا چه رتبه ایی و ترازی می توان به دوره شبانه دانشگاه های دولتی دعوت به مصاحبه شد.با این درصدها می توان روزانه و شبانه دانشگاه ها دعوت به مصاحبه شد.رتبه من با این درصد ها چند می شود.شانس من برای قبولی در دوره های روزانه و شبانه چقدر است.
دروس تخصصی:۳۶
استعداد تحصیلی:۶/۶۶
زبان انگلیسی عمومی:۰/۸۳
امسال تعداد داوطلبان حسابداری کمتر شده است؟

ابوالفضل
اسفند ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۱۰ ب٫ظ

سلام.کسی نسبت به کلید سوالات تخصصی رشته حسابداری اعتراض ثبت کرده است.هیچ کدام از سوالات تخصصی حسابداری مشکل نداشت.

ابوالفضل
اسفند ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

.به نظرتون با این درصدها رتبه من چند می شود.ایا با این درصد ها می شود دانشگاه دولتی،روزانه یا شبانه قبول شد.
تخصصی:۳۶
استعداد تحصیلی:۶/۶۶
زبان عمومی:۰/۸۳

ابوالفضل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام.امسال نیز در کارنامه نتایج اولیه یک درصد کلی برای دروس تخصصی در نظر می گیرند ویا برای هریک از دروس حسابداری مدیریت و تئوری های حسابداری یک درصد جداگانه،برای دروس ریاضی و آمار یک درصد جداگانه،دروس حسابرسی یک درصد جداگانه درنظرگرفته می شود.چون در دفترچه سوالات تخصصی هر یک از این دروس تفکیک شده بود.درصد دروس تخصصی چگونه محاسبه می شود.ایا به این صورت است که تعداد سوالات درست پاسخ داده شده ضرب در ۳ منهای تعداد سوالات غلط،تقسیم بر کل سوالات ضرب در ۳.درصد دروس عمومی نیز به این صورت محاسبه می شود.منظور از ضریب ۴ در دروس تخصصی و ضریب ۱ در دروس عمومی به چه صورت است.

سجاد
اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ ۲:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

سلام فکر کنم مثل سال های قبل کل دروس تخصصی جمع میشه و یک درصد مشخص ارائه میشه نحوه محاسبشم که شما درست گفتین همین میشه در مورد ضریب ۴به ۱هم یعنی مثلا اگر در صد دروس تخصصی شما ۴۰باشد اینو ضربدر ۴میکنی میشه ۱۶۰بعد با درصد دروس عمومی جمع میکنی مثلا جمع دو درس عمومی شده ۶۰با ۱۶۰تخصصی میشه ۲۲۰یعنی نمره جمع درصد های کل دروس حالا چون تخصصی ضریب ۴هست یک تست تخصصی برابر ۴تا دروس عمومی امتیاز میاره

عابدی آبکنار
تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ۶:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان. یه راهنمایی میخواستم ازتون. من لیسانس و فوق لیسانس حسابداری دارم بخاطرشغلم مجبور شدم لیسانس حقوقم بگیرم. بنظرتون الان دکتری حسابداری و ادامه بدم یا ارشد حقوق؟ با توجه به اینکه مدرک دکتری م رو نمیتونم تو محل کارم ارائه بدم چون رشته نامرتبط محسوب میشه.

فیروزه
تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۵۰ ق٫ظ

سلام دوست عزیز منم مثل شما کارمند هستم خودتون میدونید که اگر مدرک دکترا ارایه بدید نهایتا ۸۰۰ تومن افزایش حکم خواهید داشت . به نظر من به علاقمندی خودتون توجه کنید . موفق باشید

ا
تیر ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۰۱ ق٫ظ

سلام و احترام

وقتی ارشدتون حسابداری هست، شانس پذیرشتون در دکتری حسابداری در روز مصاحبه بیشتر هست‌‌‌‌‌….

ا
تیر ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام و احترام مجدد

من ابتدا فکر کردم که بین دکتری حسابداری و دکتری حقوق مردد هستید..‌‌‌…

ظاهرا شما بین ارشد حقوق و دکتری حسابداری مردد هستید،،،این سوال به علاقه و هدفتون بستگی داره…. اینکه ارشد حقوق بگیرید اگر توجیه داره براتون شاید هم بدک نباشه….رویا و هدف بلندمدت خودتون رو تصویرسازی ذهنی کنید و سپس تصمیم بگیرید….‌

فیروزه
تیر ۱۴, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ق٫ظ

سلام
دوستان اگه کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه . بنده ترازم ۳۸۸۵ و رتبه ۱۱۸ رشته حسابداری
چند روز دیگ مصاحبه دارم آزاد . میخوام حتما علوم تحقیقات قبول بشم ولی برای مصاحبه چندان آمادگی ندارم . یک مقاله کنفراسی دارم ارشدم هم از علوم تحقیقات گرفتم معدلم ۱۷.۶۰ هست مدرک زبان ندارم . چقدر امیدوارم باشم؟

امیدوار بمانید
تیر ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیروزه

سلام، به توانایی خودتون توی روز مصاحبه بستگی داره…غالبا متقاضیان دانشگاه آزاد در یک سطح هستند، …. امیدوار باشید…. ولی اگر میتونید تا چند روز دیگه چندتا مقاله کنفرانسی isc و یا علمی تخصصی پولی بدین،،، و از کنفرانس بخواین نامه پذیرش رو زود بهتون بدهند‌‌‌‌‌…..و روز دفاع در باره این مقالات زیاد مانور ندین و بگید جهت یادگیری و آشنایی خودتون و ورود به عرصه پژوهش از این سطح شروع کردید..‌

این مقاله ها ارزش علمی تقریبا نداره، اما میتونه نشونه ایی از تلاش و علاقه تون به پژوهش باشه.‌‌‌‌‌…

امیدوار باشید…..

فیروزه
تیر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سپاسگزارم دوست عزیز
موفق باشید

چه بگویم
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲ ۵:۲۳ ب٫ظ

مقطع دکتری حسابداری یعنی فقط پژوهش و مشارکت در توسعه علم و ارائه ایده هایی برای کلیت اقتصاد……

من نمی دونم آیا با اساتید داخل ایران، می توان به این اهداف رسید، که بچه ها برای مقطع دکتری ایران تلاش می کنند….!!!! اینجا خیلی مدرک گرایی شده…. دیگه افراد کمی هستند که واقعا اهداف متعالی در جهت توسعه علم و خدمت علمی به بشریت و گره گشایی داشته باشند……

قوی ترین اساتید داخلی، جزئی از ضعیف ترین اساتید دانشگاه های خارجی تاپ هم قرار نمی گیرند….

همه اساتید ایران سر جمع ۱۰ مقاله معتبر توی ژورنال معتبر خارجی که واقعا بدرد جامعه علمی و اقتصادی جهانی بخوره ندارند، غالب مقالاتشون در مجلات داخلی و با باند بازی هست، این یکی استاد مقاله اون استاد رو چاپ میکنه، اون یکی استاد، مقاله این استاد رو چاپ میکنه…تا همه زودتر رتبه های علمی بگیرند….. غالبشون هم اگر توی ۴ تا مجله خارجی مقاله داشته باشند، غالب اون مجلات در سطح پایین هستند که اون ها رو هم با لابی گری چاپ می کنند…

مریم
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  چه بگویم

سلام شما دانشجو دکترا هستید؟

ابوالفضل سلیمانی
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام، نخیر، من دو تا کارشناسی ارشد حسابداری و حسابرسی دارم، اولی از غیرانتفاعی، دومی از دولتی ….
و با همه جور اساتید داخلی ارتباط داشتم…. و الان فقط با اساتید خارجی در کارهای علمی مشارکت می کنم…. و فقط برای عمری که تا حالا با اساتید داخل ایران هدر دادم برای خودم تاسف می خورم…. برای دکتری، انشاالله با یکی از اساتید مطرح خارجی توی برنامه کوتاه مدتم هست….

مریم
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۵:۵۵ ب٫ظ

بسیار عالی
امکانش هست توی کارهای پژوهشی باهاتون همکاری کنم؟ از تجربیاتتون در این زمینه کمک بگیرم.

ابوالفضل سلیمانی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام و احترام مجدد،

حقیر در خدمتم،

مقاله “تاثیر بحران ناشی از همه گیری ویروس دستگاه تنفسی بر کیفیت حسابرسی”، امیدوارم مفید واقع گردد.

مریم
خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ ۹:۱۲ ق٫ظ

ممنونم انشالله که همیشه موفق باشید.

ابوالفضل سلیمانی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۳:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

خواهش می کنم، حقیر از افراد با انگیزه، توانا و علاقمند استقبال می کنم…

مریم
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۶:۰۰ ب٫ظ

انشالله که موفق باشید. بنده هم به این نتیجه رسیدم ولی کسی رو ندارم که کمکم کنه. واقعا ممنون میشم تجربیات خودتون رو در اختیار ما بذارید.

ابوالفضل سلیمانی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام و احترام مجدد

خداوند دهان باز رو، بی روزی نمی گذاره..(در هر زمینه ایی).. انسان اگر بخواهد و دغدغه واقعی برای هدفش داشته باشد، خدا بهترین ها رو براش چینش میکنه…شما بخواهید، خداوند وسیله رو خودش جور میکنه….

مریم
خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ ۹:۱۳ ق٫ظ

ممنون وسپاس خدا خیرتون بده انشالله

ابوالفضل سلیمانی
خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۳:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

.اگر لایق باشیم زکات علم در آموختن آن است…

pari
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر …بنده علاقمند به پژوهش و ارشد حسابداری هستم اگر افتخار دادید با شما کار کنم…

ابوالفضل
تیر ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  pari

سلام و احترام
وقت شما هم بخیر

بنده در خدمتم….

مریم
فروردین ۲۸, ۱۴۰۲ ۹:۱۳ ق٫ظ

سلام دوستان بنده رتبم ۶۵شده آیا امیدی به روزانه داشته باشم؟ رزومم هم خوبه

Accounting
فروردین ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام عرض تبریک.
عرض کردم قبلا که رتبه شما بین ۵۰ تا هفتاد خواهد شد.من دیدم با رتبه شما روزانه شهرستان قبول شدند.اگه می تونید برید شهرستان تو انتخاب رشته دقیق باشید انشالله که قبول بشید.

مریم
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

ممنونم از پاسختون خودتون چکار کردید؟ رتبتون رو نگفتید؟

Accounting
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
تک رقمی

مریم
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

خیلی عالی انشالله موفق باشید

pari
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

کیشه لطفا منابع و ساعت مطالعه تون بفرماید

ابوالفضل سلیمانی
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

همه چی به سلیقه اساتید بستگی دارد…. هیچ معیار استانداردی وجود ندارد، و این متاسفانه یک نقطه منفی هست که وزارت علوم توجهی نمی کند….چون بر خلاف کشورهای درجه اول علمی، اینجا خیلی سلیقه تاثیر گذار است…..

مریم
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۷:۴۳ ب٫ظ

بله واقعا دیگه خسته شدیم از پشت کنکوری

ابوالفضل زارع مهرجردی
فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام.من ۷ مقاله دارم ،که ۲ مقاله علمی و پژوهشی، ۴ مقاله همایشی دارم و یک مقاله هم دارم که در حال داوری است.کارشناسی ام دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز و کارشناسی ارشد دانشگاه یزد بودم.معدل کارشناسی ام ۱۶.۶۸ و معدل ارشدم ۱۵.۸۷ است.ضمن اینکه من کارشناسی ناپیوسته بودم و معدل کاردانی من ۱۷.۷۷ است.چقدر در مصاحبه امتیاز دارم.

ابوالفضل سلیمانی
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲ ۵:۱۱ ب٫ظ

به رتبه کنکور و نیز سلیقه شخصی اساتید بستگی دارد…. داشتن مقالات و رزومه معتبر خوب است، اما در ایران شرط اصلی نیست….. روابط بر ضوابط ارجحیت دارد

ابوالفضل زارع مهرجردی
فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

سلام.سوال ۱۲۵ حذف شده است.از روی کلید سوالات.

ابوالفضل زارع مهرجردی
فروردین ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

سلام.یکی از سوالات درس استعداد تحصیلی حذف شده است.می خواستم نمره آن را به همه داوطلبان می دهند.
با این درصدهای که گفتم رتبه من تقریبا چند می شود.ایا با این درصد ها می توان به مصاحبه دانشگاه دولتی،روزانه یا شبانه دعوت به مصاحبه شد.

Aaa
فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ ۸:۴۸ ق٫ظ

احتمالا رتبه شما بین ۴۰ تا ۵۵ میشه. دعوت به مصاحبه میشید ولی روزانه تهران که خیلی سخته قبول بشید شبانه شاید روزانه شهرستان اگر رتبه شما همینه بشه که گفتم می تونید قبول بشید البته بستگی به روزمه هم داره…از کجا میدونید سوال استعداد حذف شده؟کدوم سوالش؟؟

ابوالفضل زارع مهرجردی
فروردین ۲۴, ۱۴۰۲ ۱:۱۳ ب٫ظ

سلام.به نظرتون با این درصدها رتبه من چند می شود.ایا با این درصد ها می شود دانشگاه دولتی،روزانه یا شبانه قبول شد.
تخصصی:۳۷/۷۸
استعداد تحصیلی:۱۰
زبان عمومی:۰
یکی از سوالات درس استعداد تحصیلی شده است.می خواستم ببینم نمره آن را به همه داوطلبان می دهند.

Aaa
فروردین ۲۴, ۱۴۰۲ ۸:۱۶ ب٫ظ

سوال استعداد تحصیلی چی شده؟
تخصصی بالنسبه خوب زدی تو دروس عمومی یه کم عقب میفتی

ابوالفضل زارع مهرجردی
اسفند ۲۰, ۱۴۰۱ ۴:۵۱ ب٫ظ

جوابایی که من سر جلسه ازمون دکتری برا ی دروس تخصصی زدم. رشته امتحانی من حسابداری است.ممنون میشم اگه چک کنین و گزینه های غلطم روبگید.ضمنا می توانید بگویید با این سوالاتی که من جواب داده ام درصد و رتبه من چند می شود.ایا من در دوره های روزانه ایا شبانه مجاز می شوم.چقدر احتمال دارد برای دوره های روزانه و شبانه به مصاحبه دعوت شوم.
۲۱-گزینه ۴
۲۳-گزینه ۴
۲۴- گزینه۱
۲۶-گزینه ۱
۲۷-گزینه ۴
۲۹-گزینه ۱
۳۱- گزینه ۱
۳۴-گزینه ۳
۳۵-گزینه ۱
۳۸-گزینه ۲
۴۰-گزینه ۱
۴۱-گزینه ۴
۴۲-گزینه ۴
۴۴-گزینه ۳
۴۵-گزینه ۱
۴۷-گزینه ۲
۴۸-گزینه ۳
۵۰-گزینه ۱
۵۴-گزینه ۱
۵۵-گزینه ۴
۵۶-گزینه ۱
۵۷-گزینه ۴
۵۸-گزینه ۱
۶۰-گزینه ۲
۶۱-گزینه ۴
۶۲-گزینه۳
۶۳-گزینه۴
۶۶-گزینه۲
۶۷-گزینه ۴
۶۸-گزینه ۲
۶۹-گزینه ۳
۷۰-گزینه ۲
۷۱-گزینه ۴
۷۴-گزینه ۲
۷۵-گزینه ۱

مریم
اسفند ۱۲, ۱۴۰۱ ۸:۳۶ ب٫ظ

چرا اینقدر اینجا سوت و کوره قبلنا خیلی بچه ها با هم حرف می زدیم

Accounting
اسفند ۱۳, ۱۴۰۱ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خوب بیا تا حرف بزنیم؟شما بفرما درسارو چه جور زدی؟ استعدادو زبانو چیکار کردی

مریم
اسفند ۲۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

تخصصی ۳۰ عمومی ۳۲ به نظرتون روزانه قبول میشم؟
درصدهای خودتون رو هم بفرمایید

Accounting
اسفند ۲۳, ۱۴۰۱ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

در وهله اول بستگی به رقبا داره. روزانه من دیدم با رتبه ۵۰ و ۶۰ هم مثل مازنداران قبول شدند رتبه شمام به نظرم تو همین محدوده ها باشه. من که فک کنم تخصصی ۴۵ عمومی ۶۰.

مریم
فروردین ۲, ۱۴۰۲ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

بسیار عالی انشالله رتبه برتر می شید.
خدا کنه روزانه شهرستان قبول بشم.
میگن امسال راحت بوده نسبت به پارسال نمیدونم. اگه اینجوری باشه که امیدی ندارم برای قبولی روزانه

Accounting
فروردین ۲, ۱۴۰۲ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به نظر من سوالا خصوصا تو حسابرسی خیلی سخت تر بود نسبت به سال قبل. سوالای امسال هم به نظر خیلی تو گزینه ها پنجاه پنجاه بودن و انتخابشون سخت بود…فعلا زوده ناامید بشید.باید کارنامه ها بیاد بعدشم امسالم سال سختی بود واقعا؛ خیلی سخت بود تمرکز کردن برا درس خوندن..به نظرم امسال درصدای رتبه های برتر میاد پایین تر چون نظرم اینه که امسال شرکت کننده ها کمتر شدن و فضای درس خوندم هم هموار نبود..

مریم
فروردین ۸, ۱۴۰۲ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

الن به نظرتون با این درصدها رتبه من چند میشه؟

Accounting
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

عرض کردم براساس کارنامه های سنوات گذشته می بایست بین ۵۰ تا ۷۰ بشید ولی بستگی به رقبا داره ممکنه پایین ترم بیاد رتبتون.

مریم
فروردین ۹, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Accounting

ممنونم دستتون درد نکنه
به نظرتون امید به روزانه دانشگاه الزهرا داشته باشم؟

Accounting
فروردین ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام. اگر رتبه شما بین ۵۰ تا ۷۰ بشه به احتمال زیاد دعوت به مصاحبه میشید ولی قبولی رو نمیدونم. به نظرم شبانه هم قبول شدید برید. من دیدم رتبه ۵۰ الی ۶۰ شبانه دانشگاه های تهران قبول شدن. توکل برخدا

مریم
اسفند ۱۱, ۱۴۰۱ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام بچه ها آزمون چه جور بود راضی بودین؟

Accounting
اسفند ۱۲, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
حسابرسی واقعا مثل پارسال بسیار پراکند بود
ولی تئوری سوالات بالنسبه راحت تری بودن

N-A
اسفند ۱۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام سوالات تخصصی مثل پارسال و استعداد بسیار وقت گیر و پیچیده

ابوالفضل زارع مهرجردی
آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

ایا برای درس حسابرسی، کتاب مرجع کامل حسابرسی که جدیدا چاپ شده است و مولف آن دکتر غلامرضا کرمی و محمد جواد منصوری است ،کتاب خوبی است.برای درس امار ،کتاب امار و احتمالات دکتری زیر ذره بین محسن طورانی کتاب خوبی می باشد.

ابوالفضل سلیمانی
اسفند ۴, ۱۴۰۱ ۱:۳۶ ب٫ظ

سلام، بله کتاب های خوبی هستند…

برای حسابرسی فقط منابع تکمیلی دیگر مثل فلسفه حسابرسی، نقش حسابرسی در بازار های آزاد و غیره و تست های بیشتری باید کار بشود…‌‌

Accounting
اسفند ۴, ۱۴۰۱ ۶:۰۵ ب٫ظ

سال های قبل این صفحه خیلی بیشتر تبادل نظر اتفاق می افتاد ولی الان سکوت محض..به نظر می رسه داوطلبین خیلی کمتر شدند تب دکترام یه کم خوابیده تو این حال روز نامساعد کشور….

ابوالفضل سلیمانی
اسفند ۵, ۱۴۰۱ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  Accounting

البته به نظر بنده، مقطع دکتری باید در خارج از کشور و دانشگاه های بالاتر گذرانده شود تا بستر کسب و انتقال علم نوین مخصوصا در زمینه پژوهش و مسائل روز بیشتر محیا شود….

متاسفانه غالب اساتید داخلی، برای مقطع دکتری کارآمدی کافی ندارند…

حامد
مهر ۱۱, ۱۴۰۱ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر به دوستان عزیز
من حدود ۸ سال پیش ارشد حسابداری گرفتم. الان میخوام برای دکترا شروع کنم .
لطفا راهنمایی بفرمایید از چه درس ها و کتابهایی استفاده کنم؟
منظورم اینه بهتره مطالب صنعتی و مالی کارشناسی را مرور کنم و بعد بیام سراغ حسابداری مدیریت و تئوری و حسابرسی.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

داوطلب دکتری حسابداری 1401
مهر ۲۵, ۱۴۰۱ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

با سلام
بنده هم تقریبا شرایط شما را داشتم و ۷ سال از فارغ التحصیلیم گذشته بود. ولی با کمک خدا و تلاشی که داشتم دوره روزانه یکی از دانشگاههای خوب کشور قبول شدم. بنظرم لازم نیست این دروس رو بخونید. بنده منابع رو در چند کامنت پایین تر نوشتم. بنظرم در مجموع کفایت بکنه ولی اگر اقناع نشدید از تجربیات قبولی سال قبل هم بهره ببرید. موفق باشید.

علی خاوریان
مرداد ۲۶, ۱۴۰۱ ۴:۲۳ ب٫ظ

با سلام
با کارشناسی ارشد حسابرسی میشه در آزمون دکتری حسابداری شرکت کرد؟
مدرک کارشناسی من حسابداری بوده.

شایان
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی خاوریان

بلی
یکی از دوستان با ارشد حسابرسی روزانه قبول شدن امسال

ابوالفضل زارع مهرجردی
مرداد ۱۹, ۱۴۰۱ ۹:۲۴ ب٫ظ

من ۳ مقاله علمی_پژوهشی،۴ مقاله همایشی و ۱ مقاله مروری دارم. در مصاحبه دکتری و در قسمت سوابق پژوهشی امتیاز من حدودا چه میزان می شود.ایا رتبه کنکور نیز در مصاحبه امتیاز دارد و یا برای دعوت به مصاحبه می باشد.من کارشناسی ارشد را دانشگاه یزد و کارشناسی را در دانشکده فنی و حرفه ایی شهید باهنر شیراز گذرانده ام.در بخش سوابق آموزشی امتیاز من حدودا چند است.

ابوالفضل سلیمانی
اسفند ۴, ۱۴۰۱ ۱:۴۲ ب٫ظ

سلام انتخاب و قبولی شما در مصاحبه، بیشتر سلیقه ایی است،،، هرچند که آیتم هایی مثل تسلط بر زبان انگلیسی، و داشتن مقالات معتبر می تواند کمک کننده باشد….

اما نقش سلیقه، آشنا بازی، و اینکه اساتید دانشگاه های دولتی از دانشجوی خودشان انتخاب کنند بسیار زیاد است… لینک شدن و همکاری در مقالات بسیار با یک استاد مشخص، بسیار می تواند برای جذب شما در آن دانشگاه استاد، تعیین کننده باشد…

ابوالفضل زارع مهرجردی
تیر ۲۹, ۱۴۰۱ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام.نحوه امتیاز دهی به مقالات علمی و پژوهشی علمی و ترویجی در مصاحبه دکتری چگونه است.چه مقالاتی بالاترین امتیاز را در مصاحبه دکتری دارند.من ۳ مقاله علمی_پژوهشی،۴ مقاله همایشی و ۱ مقاله مروری دارم.در قسمت سوابق پژوهشی امتیاز من چه میزان می شود.

تجربه مصاحبه
مرداد ۴, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

در صفحه اصلی phdtest نوار بالای صفحه یه قسمت داره به عنوان مصاحبه دکتری، وارد این بخش بشید تمام این موارد رو به تفصیل توضیح داده. موفق باشید.

ابوالفضل زارع مهرجردی
تیر ۲۹, ۱۴۰۱ ۱:۱۰ ب٫ظ

سلام.ببخشید نحوه امتیاز دهی به سوابق آموزشی در مصاحبه دکتری چگونه است.ایا سطح دانشگاه محل تحصیل و معدل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه تفاوتی دارد.من مقطع کارشناسی را در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز و مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد گذرانده ام.معدل مقطع کاردانی چطور.معدل مقطع کاردانی ۱۷/۷۷،معدل مقطع کارشناسی ۱۶/۶۸،معدل مقطع کارشناسی ارشد ۱۵/۸۷.من کارشناسی را به صورت ناپیوسته گذرانده ام.

رسول
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۱ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان چجوری از ترازهای دانشگاههای دیگه اطلاع کسب کنم مخصوصا تهران چون من این دانشگاهها رو انتخاب رشته نکردم

راحل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا اگر اطلاعی دارید راهنمایی کنید اگر دو دانشگاه حد نصاب بیاریم و مصاحبه قبول شیم بعد میتونیم هر کدام دوست داشتیم بریم ؟

عسل
فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  راحل

خیر دانشگاهی که اولویت بالاتر زدید و پذیرفته شدید

محمد PHD
فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  راحل

سلام. بله بشرطی که زمانبندی مصاحبه آن دو دانشگاه تداخل نداشته باشد. حتی اگر ۳ یا ۴ تا هم مصاحبه بیارید در صورت عدم تداخل زمانی می تونید شرکت کنید.

محمد PHD
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد PHD

با عرض معذرت. فکر کردم شما در مورد رفتن به به بیش از یک دانشگاه برای مصاحبه سوال پرسیدین. جواب صحیح همون هست اونی که اولویت بالاتر زدید و پذیرفته شدید.

Sana
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۸۰ آیا روزانه شهرستان شانس قبولی رو دارم ؟با توجه به اینکه رزومه قوی دارم
ممنون میشم پاسخ بدید دوستان

محمد PHD
فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sana

سلام. تبریک بابت رتبه و قبولی. بنظرم شانس دارید. رزومه قوی امیدوارم منظورتون مقالات در مجلات علمی پژوهشی وزارت باشد و نه همایشها و مجلات دیگر. و البته معدل و سطح علمی دانشگاه کارشناسی و ارشد. نهایتا مصاحبه خودش هم در قبولی خیلی تاثیر داره جدا از رتبه و رزومه و … . موفق باشید.

سلام
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۲:۴۸ ب٫ظ

باسلام من سهمیه ۲۵درصدی ایثارگران دارم و نمره ام در سهمیه ۱۱۹شدیعنی هم دروس عمومی و هم دروس اختصاصی را هرکدام هشت درصد زدم بااین شرایط آیا برای دانشگاه آزاد انتخاب واحد کنم و آیا شانس قبولی دارم یا نه?

سمانه
فروردین ۲۳, ۱۴۰۱ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

سلام. به نظر من با رتبه ۱۱۹ شانس قبولی در دانشگاه آزاد رو دارین.
اگر مصاحبه خوبی هم داشته باشین، شانس موفقیت شما در دانشگاه آزاد بالاست.
آرزوی موفقیت دارم

داوطلب دکتری حسابداری 1401
اسفند ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

با سلام. با تخصصی ۴۴ و استعداد ۱۸.۹ و زبان سفید – بنظرتون امسال چه رتبه ای کسب میشه حدودا؟ و یه سوال دیگه اینکه نداشتن مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر کشور چقدر تاثیر منفی در مصاحبه داره؟
با تشکر از دوستانی که مطلع هستند و راهنمایی می کنند.

محمد PHD
اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام
اگر درصدهاتون همین باشه واقعا، حدس میزنم رتبه زیر ۷۰ بیارید. نداشتن مقاله در مجلات علمی پژوهشی یک امتیاز مثبتی هست که شما در مصاحبه از دست میدین. اما خب برخی عوامل این امتیاز را جایگزین میکنه مثل آشنایی قبلی با دانشگاه مصاحبه شونده (مثلا شما ارشد دانشگاه تهران هستی دکتری هم ترجیح میدن شما را بگیرن حتی بدون مقاله ولی کسی با شرایط مشابه شما و با مقاله را نمیگیرن از شهرستان). بنده جایی مصاحبه روزانه رفتم با ۸ تا مقاله علمی پژوهشی در مجلات برتر داخلی ردم کردن و کسانی را پذیرش کردن که معیارهای دیگه ای داشتن که نگم بهتره.

واحد
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ ۰:۴۸ ق٫ظ

سلام دوست عزیزم.لطف میکنین بگین منابع کدوم کتابارومطالعه کردین

داوطلب دکتری حسابداری 1401
مرداد ۵, ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  واحد

با سلام
تئوری: دو جلد کرمی و همکاران+تئوری دکتر خدارحمی+۲۰۰۰ تست تئوری کرمی و همکارن+یکسری مطالب متفرقه دیگر مثل ifrs و…
حسابداری مدیریت: کتاب دکتر کرمی و همکاران+۲۰۰۰ تستحسابداری مدیریت کرمی و همکارن+برخی فصول حسابداری مدیریت دکتر نیکبخت+جزوه حسابدارای مدیریت دکتر امید فرجی
حسابرسی: مروری جامع بر حسابرسی نوروش و همکاران+برخی فصوصل فلسفه حسابرسی حساس یگانه+کتاب والاس+یه سری مطالب متفرقه مثل حسابرسی داخلی و … از اینترنت.
استعداد تحصیلی هم سر جلسه چند تست زدم.

رتبه ام هم ۱۲ شد

با آرزوی موفقیت.

Sana
اسفند ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان با تخصصی ۳۰ و عمومی ۲۵ به نظرتون رتبم چند میشه؟ امیدی هست برای روزانه
ممنون میشم پاسخ بدید

محمد PHD
اسفند ۲۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sana

سلام. قطعی نمیشه گفت. تراز مهمتر از رتبه هست. ولی بنظرم شانس اینکه رتبه زیر ۷۰ بیارید و روزانه قبول بشید پایینه. دعوت به مصاحبه روزانه احتمالش براتون خیلی پایین باشه محتملا. باز گفتم قطعی نیست باید دید میانگین درصدها برای کل داوطلبا چقدر بوده اما نهایتا ۱۰-۱۵% انحراف در نظر بگیرید.

sana
اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد PHD

شانس شبانه دانشگاههای تهران را دارم به نظرتون؟

محمد PHD
اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  sana

دانشگاههای تهران برای شبانه هم سخت می پذیرن. بنظرم قبولی روزانه شهرستان راحت تر از قبولی شبانه تهرانه.

محمد PHD
اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sana

سلام
بنظرم امیدوار برای روزانه نباش با این درصدها.

واحد
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Sana

سلام دوست عزیزم.لطف میکنین بگین منابع کدوم کتابارومطالعه کردین

دکتری 1401
اسفند ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

خودم برای سوال ۳۶ و ۴۷ که خارج از سرفصل هست و برای سوال ۴۹ اعتراض ثبت کردم

سعید
اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری 1401

سلام برای سوال ۴۹ گزینه صحیح از نظر شما کدومه؟

دکتری 1401
اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

هم میتونه مواد مستقیم باشه چون تا مواد مستقیم نباشه تولیدی انجام نمیگیره و هم میتونه سربار ثابت باشه به دلیل اینکه با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن تولید نقش نیروی انسانی در تولید کمتر شده و نیروی انسانی فقط نقش نظارت بر ماشین آلات داره بنابراین هزینه ثابت افزایش یافته و برای محاسبه بهای تمام شده عاملی بسیار مهمی است که باید مدنظر قرار بگیره
در مجموع کلید اعلام شده که دستمزد مستقیم هست اشتباهه

محمد PHD
اسفند ۲۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری 1401

در سوال ابهام هست. یعنی از چه منظر مهمترین جزء بها را پرسیده؟ از دیدگاه تولید؟ حسابداری مالی؟ حسابداری مدیریت؟ …..

دکتری 1401
اسفند ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

دوستان سوال ۷۵ از دفترچه D بنظرم ۲ تا گزینه صحیح داره گزینه ۲ و۴

دکتری 1401
اسفند ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام دوستان کدام سوالات اعتراض ثبت کردید؟ لطفا اطلاع بدید تا حقمون ضایع نشه

Moslm
اسفند ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

سلام ببخشید چند تا از سوالات اشتباه کجا باید اعتراض بزنیم

حسابداری
اسفند ۱۱, ۱۴۰۰ ۷:۲۳ ب٫ظ

تخصصی ۳۰
استعداد ۴۰

محمد PHD
اسفند ۲۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

اگه واقعا این درصدها دربیاد خوبه. رتبه زیر ۱۰۰ میاری.

محمد
اسفند ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

بدترین نوع سوال اینه که کدام گزینه نادرست است
چند ین بار گفتن نیارید اینجوری
بازم ۵ تا سوال سلبی هست

اونلی گاد
اسفند ۸, ۱۴۰۰ ۲:۳۲ ق٫ظ

افتضاح بود یکی از سوالات حسابرسی اصلا پاسخ صحیح نداشت طبق قانون ساربینز آکسلی هیچکدوم از گزینه ها رو نمیشد علامت زد باید گزینه هیچکدام میزاشتن که نذاشته بودن

امیر
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۷:۱۴ ب٫ظ

سوالات مشکل بودجوابها روهم چرخونده بودن

مهین
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

سلام کنکور امسال چرا اینقدر سخت بود یا برای من اینجوری بود؟

محمد PHD
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهین

سلام. من اصلا امسال مطالعه نکرده بودم. ولی بنظرم نوع سوالات شبیه سالهای قبل نبود و خیلی سوال سخت قضاوتی داشت. مخصوصا تئوری و مدیریت سوالاتش واقعا سخت بودن. حسابرسی هم بعضی سوالاتش غافلگیر کننده بود. حتی ریاضی هم سوالات امسال سختتر از سالهای گذشته بود بنظرم. استعداد هم بنظرم نسبت به سالهای قبل سخت تر بود ولی برخی سوالاتش راحت بود. امیدوارم اونهایی که واقعا زحمت کشیدن خوندن و لایق قبولی هستن در انتها پذیرفته بشن.

امیر
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهین

سوالات روچرخونده بودن بیشتر به سمت نیست وکمتر

ابوالفضل زارع مهرجردی
دی ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام.می خواستم ببینم منابعی که در سایت برای دروس تخصصی رشته حسابداری معرفی کرده اید براساس سرفصل های جدید است.چون برخی از سرفصل های دروس ارشد حسابداری در سال ۱۴۰۰ تغییر کرده است.منظورم همان برنامه پیشنهادی دانشگاه الزهرا است.

فاطمه امیری
آذر ۸, ۱۴۰۰ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر آیا برای شرکت در آزمون دکتری حسابداری باید تافل داشته باشید؟ من تافل ندارم آیا میتونم ثبت نام کنم؟

سمانه
آذر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه امیری

سلام دوست عزیز
بدون داشتن مدرک تافل هم میتونید در آزمون شرکت کنین.
مدرک زبان در مصاحبه، امتیاز محسوب میشه. که اگه داشته باشین امتیازش رو میگیرین. اگر هم نداشته باشین، امتیاز این بخش رو نمی گیرین. و باید سعی کنین مقاله مناسب و با کیفیتی داشته باشین که امتیاز بگیرین در مصاحبه.
ولی برای شرکت در آزمون، مدرک زبان، الزامی نیست.

فاطمه امیری
آذر ۸, ۱۴۰۰ ۷:۲۲ ب٫ظ

سبا ایا برای شرکت در ازمون دکترای حسابداری باید تافل داشته باشیم؟

ابوالفضل زارع مهرجردی
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۸:۵۵ ب٫ظ

سلام.ببخشید نحوه امتیاز دهی به سوابق آموزشی در مصاحبه دکتری در مصاحبه دکتری چگونه است.ایا سطح دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مصاحبه تفاوتی دارد.من مقطع کارشناسی را در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز و مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد گذرانده ام.

ابوالفضل زارع مهرجردی
آبان ۵, ۱۴۰۰ ۷:۵۵ ب٫ظ

سلام.نحوه امتیاز دهی به مقالات علمی و پژوهشی علمی و ترویجی در مصاحبه دکتری چگونه است.ایا نحوه امتیاز دهی به مقالات برای شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری و اعضای هیات علمی دانشگاه ها متفاوت است.

تکلدانی
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ

سلام . رشته کارشناسی ارشد حسابرسی از دانشگاه پیام نور تهران میتواند در آزمون دکتری حسابداری شرکت کند؟ یا باید حتما ارشد حسابداری داشته باشد

مریم
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  تکلدانی

بله
چرا نتونید
آموزش محورها هم میتونن شرکت کنن

تکلدانی
آبان ۲, ۱۴۰۰ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منظورم محل تحصیل یعنی دانشگاه نبود بلکه رشته ارشد حسابرسی بود چون در رشته های مجاز به آزمون دکتری رشته حسابداری نوشته بود مجاز من اسمی از ارشد حسابرسی ندیدم مگر اینکه ارشد حسابرسی رو جزو حسابداری حساب کرده باشند

ابوالفضل زارع مهرجردی
مهر ۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام.من امسال می خواستم در ازمون دکتری رشته حسابداری شرکت کنم.لطفا می توانید منابع دروس تخصصی را به من بگویید.منابع جدید را می خواهم.

...
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۵۰ ق٫ظ

سلام.اکثر داوطلبهایی که روزانه قبول شدن این منابع رو معرفی کردن:
حسابداری مدیریت (کرمی. نمازی، نیک بخت، سجادی).
تئوری حسابداری (کرمی، خدا رحمی، بنی مهد، اسکات، بلکویی، هندریکسن، ولک، نظریه دکتر ثقفی، واتس و زیمر من)
حسابرسی ( -نشریه ۱۲۱، نشریه ۱۵۹، حسابرسی داخلی مشایخی، نوروش، فلسفه حسابرسی حساس یگانه، تئوری حسابرسی جواد رضازاده)،
۲۰۰۰ تست دروس بالا.
ریاضی و آمار رنجبران، مدرسان شریف
آمار طورانی
موفق باشین

مریم
شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ ۲:۱۵ ب٫ظ

با رتبه ۳۵ پردیس دانشگاه تهران قبول شدم، تمام اساتید هم همان اساتید روزانه دانشگاه هستن، خدا کنه پوستمون را نکنن

زهرا
مهر ۶, ۱۴۰۰ ۷:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام تبریک میگم.
با این رتبه خوب، روزانه شهرستان رو مصاحبه شرکت نکردین؟

الهام
شهریور ۳, ۱۴۰۰ ۱:۳۱ ب٫ظ

من آزاد کیش قبول شدم ولی واقعا نمیدونم ارزشش رو داره یا نه

حسابداری
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۳۶ ب٫ظ

اگه کمکی چیزی لازم شد تو این مسیر، مثه کتابی ، فکری ،… رو گن حساب کنید.

مریم
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

سلام وقت بخیر من نیاز به کمک بابت زبان عمومی دارم میشه راهنماییم کنید؟
و اینکه نمی‌دونم کتاب حسابداری مدیریت چی بخرم…. بهم گفتن نمازی رو بخر … من فقط یک کتاب میتونم برای مدیریت بخونم چون باید چند بار دوره کنم

سمانه
مهر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام دوست عزیز.
برای کتاب حسابداری مدیریت، کتاب دکتر کرمی خوبه. کتاب حسابداری مدیریت دکتر نمازی هم خوبه. اگه بتونید هر دو رو مطالعه داشته باشین بهتره.
برای زبان منابع مختلفی وجود داره مثل کتاب زبان زیر ذره بین (البته خودم مطالعه نکردم، از دوستان شنیدم).
براتون خیلی آرزوی موفقیت دارم عزیزم.

مریم
مهر ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

ممنونم عزیزم خیلی لطف کردید …. آخه چون باید بازم مجددا تئوری و استعداد که خوندم رو دوره کنم نمی‌دونم که حسابداری مدیریت میتونم دو تا منبع بخونم یا نه
زبان پرسیدم گفتن ارزش چندانی نداره و نخونم … فقط برا مصاحبه باید زبان رو قوی کرد

سمانه
مهر ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام دوست عزیز.
دو جزوه دست نویس از کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دارم، توصیه میکنم در کنار کتاب دکتر کرمی، این فایلها رو هم مطالعه کنین. لینک این جزوات اینها هستن:

https://b2n.ir/filephd1

https://b2n.ir/filephd2

موفق باشید

مریم
مهر ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام ممنونم واقعا لطف کردید عزیزم
پس کتاب کرمی رو برم بخرم امروز

سمانه
مهر ۲۶, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خواهش میکنم مریم عزیز
موفق باشی گلم
التماس دعا

Sara728
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

بچه ها بنظرتون آزاد علوم تحقیقات تهران ارزش داره برم؟؟؟

حسابداری
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۳:۴۰ ب٫ظ

کتبی ۲۷۵۰
مصاحبه ۲۲۵۰
میانگین ۲۵۰۰
قبولی ار انتخاب اول آزاد تبریر

ساحل
مرداد ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

آزاد هزینه زیادی داره. شما شاغلین؟

تبریک می گم قبول شدین.

حسابداری
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساحل

بله شاغلم تو بانک، اما شاید اصلا این مدرک تو بانک به کارم نیاد چون کلا پارتی و باند بازیه . واسه همین مرددم که برم دنبال ادامه تحصیل یانه..!؟

ساحل
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

پس برای هزینه تحصیل، بحمداله مشکلی ندارین. به عقیده من، حالا که قبول شدین، ادامه بدین.
حیفه که ازش بگذرین. اگه تحصیل رو دوست دارین، قطعا دکترا ارزشش رو داره که حتی اگه برای کار هم نادیده گرفته بشه، حداقل برای دل خودتون بخونید.
براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم من هم یک روزی بتونم با کمک خدا، ادامه تحصیل بدم.

حسابداری
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

شما اونقدر دلنشین و شیوا راهنمایی می کنین که انگار از درون آدم می گید. چشم سعی می کنم توصیه تون رو عملی کنم.
ایشالا شما هم به تموم دل خواسته هاتون برسید. آرزو میکنم به هر چی صلاحتون هست و خواستتونه برسین، آمین

حسابداری
مرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

اگه کمکی چیزی لازم شد تو این مسیر، مثه کتابی ، فکری ،… رو گن حساب کنید.

ساحل
مرداد ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

از لطف شما تشکر می کنم. و ممنون از دعای خیرتون.
حقیقتش من مشکل مقاله دارم. در این زمینه زیاد موفق نبودم.
میتونم ایمیلتون رو داشته باشم تا در ایمیل توضیح بدم؟؟

علی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۲ ب٫ظ

سلام دانشگاه آزاد واحد امارات دکترا حسابداری قبول شدم
این واحد فعال هست یا تعطیل شده؟
ثبت نام باید کجا انجام بدیم؟
وضعیت هزینه شهریه هاش چطوره؟
از دوستان کسی اطلاعاتی داره

رضا حسابداری
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تبریک دوست عزیز

در این مورد اطلاعی ندارم وگرنه راهنمایی می کردم.
موفق باشین

M510
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۱۶ ق٫ظ

من دکترا ۱۴۰۰ رو خوشبختانه دانشگاه مازندران قبول شدم
خوب نقطه قوت من مدرک Ielts و GRE بود که مدت زمان زیادی براشون وقت گذاشته بودم که اینجا به دردم خوردن
مصاحبم هم غیر از سلام و احوالپرسی و سوال یکی از اساتید، انگلیسی بود که در کل خیلی از برخورد اساتید و تسلطشون خوشم اومد چون اولین بار بود داشتم مصاحبه انلاینو تجربه میکردم و اساتید ماسک هم زده بودن باید به جملاتشون خیلی دقت میکردم و این داشت یکم عصبیم میکرد اما پس از اتمام مصاحبه با خودم گفتم جوابا که اومد اگر اینجا قبول نشدم از فرداش جدی واسه ۱۴۰۱ میخونم.
من از نظرات دوستان استفاده کردم و امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم
در هرصورت امیدوارم همه موفق باشن

رضا حسابداری
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  M510

تبریک دوست گرامی.

روزانه قبول شدین؟؟

میشه در مورد مدارکی گه گفتین، راهنمایی کنین؟

لیلا
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
ببخشید کسی از شهریه پردیس الزهرا خبر داره مبلغش برای هر ترم چقدر هستش؟
من دعوت به مصاحبه شدم برا الزهرا به نظرتون با رتبه ۳۹۸ قبول میشم؟ و به صرفه هست برم؟
ممنون میشم پاسخ بدید

ابوالفضل
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰ ۰:۰۹ ق٫ظ

با سلام و احترام خدمت دوستان بزرگوار

منابع کامل برای درس ریاضیات آزمون کارشناسی ارشد یا دکتری حسابداری، رو اگر اطلاع دارید معرفی نمایید ممنون میشم ….

رضا حسابداری
اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

سلام دوست عزیز
این منابع خوبن ولی به نظرم حتی مطالعه یکی از این منابع هم می تونه مفید باشه:

ریاضی تالیف هادی رنجبران
ریاضی امید محمودیان
و یا ریاضی ارشد و یا دکتری، مدرسان شریف

موفق باشین

a
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ق٫ظ

سپاسگزارم

رضا حسابداری
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۳۵ ب٫ظ

*** روز معلم بر همه عزیزانی که تدریس می کنن مبارک ***

ابوالفضل زارع مهرجردی
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۷:۲۹ ب٫ظ

سلام.می خواستم ببینم من با تراز۲۶۶۳ و رتبه ۴۰۷ امکال دعوت به مصاحبه شبانه و یا پردیس خود گردان دانشگاه ها را دارم.در صورت پذیرش نهایی در دوره شبانه و یا پردیس ایا امکال شرکت در در ازمون دکتری سال بعد را دارم.

رضا حسابداری
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۷ ب٫ظ

سلام دوست عزیز. شبانه گمان نکنم ولی پردیش شاید دعوت بشین.
در صورت پذیرش نهایی در شبانه یا پردیس، امکان شرکت مجدد در آزمون سال بعد رو دارین. (محرومیت فقط برای پذیرش نهایی روزانه است).
موفق باشید

samar
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام سوال داشتم ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارین پاسخ بدین
با تراز ۲۶۷۸ به نظرتون شبانه شهرستان و یا پردیس ها رو میارم؟رتبم ۴۰۲ شد
و اینکه آیا پردیس رو انتخاب کنم هزینش ترمی چند میشه؟
و سوال مهمترم
آیا پردیس مثل دانشگاه آزاد ممکنه ترم ها رو افزایش بده تا پول بیشتری پرداخت کنیم؟
البته منظورم پردیس های دانشگاههای تهران هستش
اگر شبانه و یا پردیس قبول بشم ونرم برای سال بعد محروم میشم؟
بسیار ممنون میشم نظراتتون رو بگید چون تو انتخاب رشته برام مهمه

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  samar

سلام. امیدوارم از پاسخ من ناراحت نشین دوست عزیز. طبق تجربیات قبل عرض میکنم و ممنون میشم از سایر دوستان که اگر اطلاع دارن، شما رو بهتر راهنمایی کنن.
به دلیل اینکه ترازتون پایین هست شبانه شهرستان فکر نمی کنم دعوت به مصاحبه بشین. شاید برای پردیس ها دعوت بشین و اگر رزومه پرباری داشته باشین و مصاحبتون عالی باشه، امکان قبولی هست. به هر حال شما در انتخاب دانشگاه، شبانه و پردیس رو انتخاب کنید بهتره. بعدا سنجش خودش مشخص می کنه که به کدوم دانشگاه دعوت شدین ( طبق انتخاب خودتون).
در مورد ترم های پردیس اطلاعی ندارم.
اگر شبانه و پردیس قبول بشین و نرین محروم نمی شین. محرومیت فقط برای روزانه است که در صورت پذیرش نهایی و عدم ثبت نام، سال بعد محروم می شین.
توصیه ای به شما دوست عزیز دارم. به نظر من اگر شرایط بهتری دارین، با جدیت برای آزمون آینده بخونین و در این مدت رزومتون رو بهتر کنین. دکتری ارزشش رو داره که یک سال دیگه تلاش کنید و با تراز بهتری، بهترین دانشگاه قبول بشین.
موفق باشین

samar
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ب٫ظ

ممنونم از پاسخگویی آقا رضا
در مورد درصدها و رتبه خودتون چیزی نگفتید؟ انشالله که رتبه خوبی اورده باشید

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  samar

خواهش می کنم.
درصدهای تخصصی من به خصوص زبان پایینه. امسال آزمایشی شرکت کردم.
شما زبان در چه سطحی هستین؟ درصد زبانتون چطور بوده؟ برای زبان چه منابعی خوندین؟

samar
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۳۷ ب٫ظ

من زبان رو سفید زدم چون وقت نیاوردم
بهترین منبع کتاب ۵۰۴ و مخصوصا ۱۱۰۰ هستش که بتونی سوالات لغات رو جواب بدی
لغات اکثرا از ۱۱۰۰ واژه میاد

رضا حسابداری
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  samar

ممنونم از راهنمایی شما.

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

دوستان اگر در مورد منابع زبان اطلاع دارین ممنون میشم راهنمایی کنین.

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

سلام. دوستان عزیز میشه درصدها و رتبه رو بگین؟

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

بیشتر میخوام تاثیر درصد زبان رو در رتبه بدونم. ممنون می شم درصدها و رتبه رو اعلام کنین

امیر
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ

من زبان ۱۲.۲ تخصصی ۲۱ استعداد ۷ رتبه ۳۵۰ رشته حسابداری

رضا حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

برای زبان از چه کتابی استفاده کردین؟ ۱۲ درصد زبان خوبه. آفرین.

فاطمه
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام.
ببخشید بنده هم مثل شما رشتم حسابداری هستش و رتبه ۲۹۳آوردم. بنظرتون امکان قبولی تو شبانه های دانشگاه های تهران وجود داره؟؟؟

رضا حسابداری
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام. برای شبانه تهران فکر نکنم ولی شاید پردیس پذیرفته بشین البته باید رزومه تون هم خوب باشه.
موفق باشین

دکتری
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۲:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

متاسفانه شانس اندکی برای شبانه دارید اما احتمال دعوت و رقابت برای پردیس ها را خواهید داشت

حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۱۴ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر
رشته حسابداری. نمره ۲۷۷۱. رتبه ۳۶۰ از ۴۹۶ مجاز. کل شرکت کننده ۵۱۷۹ نفر.
اولویت انتخابم کدوم دوره و دانشگاه بنظرتون؟ در صورت امکان راهنماییم کنین.

رضا حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

سلام. وقت شما هم بخیر
ترازتون برای دانشگاههای دولتی روزانه کافی نیست. ولی شاید برای دانشگاه آزاد یا پردیس و غیرانتفاعی بتونید با رزومه خوب پذیرش بشوید.
مو

رضا حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۵۳ ب٫ظ

موفق باشین

حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

ممنون از جوابتون.‌ غیر روزانه فکر میکنید اولویت سایر دوره های و دانشگاه ها چشکلیه؟ یعنی با توجه به بودجه ریالی و مسافت و اعتبار و تایم کلاسا و …. کدوم انتخاب مناسب تره. من شاغلم و ساکن استان آذرشرقی ام

رضا حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

سلام. در این زمینه اطلاعی ندارم دوست عزیز. توصیه می کنم از اساتیدتون مشاوره بگیرین ( طبق ظرفیت امسال دانشگاه ها که دیروز دفترچه انتخاب دانشگاه در سایت سنجش قرار گرفته)

حسابداری
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۰۷ ب٫ظ

مجددا تشکر می کنم

دکتری
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

به غیر از روزانه و شبانه برای پردیس و غیرانتفاعی و… اولویتتان به نظر بنده نزدیکی به محل سکونتتان باشد.

samar
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام من رتبم ۴۰۲ شد خیلی بد

رضا حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  samar

سلام.
رتبه خوبی نگرفتم

حسابرس
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام
دوستان دو سوال داشتم

۱- با رتبه حدود ۷۰۰ (تراز ۲۱۶۰) دانشگاه ازاد اصفهان رو میشه قبول شد؟

۲- اگر کسی آزاد قبول بشه ولی نره ساا بعد محروم میشه ؟

رضا حسابداری
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسابرس

سلام. دقیقا آزاد اصفهان نمیدونم قبولید یا نه.
اگه آزاد یا هر دانشگاه دیگه ای به جز روزانه، پذیرفته بشین و نرین، محروم نمیشین.
فقط روزانه اگه پذیرش نهایی بشین و نرین، سال بعد محروم از آزمون میشین.
موفق باشین

samar
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام نتایج کی میاد دیگه؟

.....
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  samar

داره میاد صبر کن

رضا حسابداری
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  samar

اعلام کردن اواسط هفته آینده

مرتضی
فروردین ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

باسلام وقت بخیر
سهمیه ۵درصدی ایثاگری چقدر تاثیر داره؟مثلا کسی رتبش بدون سهمیه ۱۰۰ بشه، باسهیمه چند میشه؟؟؟

علی
فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام
میانگین درصد عمومی و تخصصی دوره دکتری حسابداری باید چند باشه تا بتونیم دعوت به مصاحبه دوره روزانه دانشگاه تهران یا علامه بشیم

پوریا
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۵۴ ب٫ظ

سلام. من تخصصی حدود ۳۵ زدم زبان ۶۰ و استعداد ۱۵. به نظرتون رتبه چند میشم.

رضا حسابداری
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام دوست عزیز.
به نظر من درصدهاتون عالیه و یقینا رتبه درخشانی کسب میکنید.
آفرین بر شما

مممم
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

تشکر دوست عزیز. اما به نظرتون حدودا رتبم چند میشه و کدوم دانشگاه دعوت به مصاحبه میشم؟ میتونم روزانه قبول شم؟؟؟

رضا حسابداری
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مممم

خواهش میکنم.
در حقیقت رتبتون به عملکرد سایر داوطلبین بستگی داره. اطمینان دارم که برای روزانه دعوت به مصاحبه خواهید شد ولی دقیق کدوم دانشگاه رو مطمئن نیستم.
قبولی نهایی شما در دانشگاه، روزانه، به رزومه و نحوه مصاحبه شما بستگی داره.
ولی با توجه به سختی سوالات دروس تخصصی نسبت به سال قبل، نظر مثبتی در مورد رتبه شما دارم.
آرزوی موفقیت دارم.

دانش جو
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام
دوستان دکتری حسابداری دانشگاه آزاد رو برای کسی که شاغله با در نظر گرفتن جمیع جهت توصیه می کنید؟

رضا حسابداری
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  دانش جو

سلام دوست عزیز
اگر درآمد خوبی دارین و از لحاظ پرداخت مخارج و شهریه دانشگاه در مضیقه نیستین، به نظر من انتخاب دانشگاه آزاد برای دکتری (به ویژه دانشگاهی با کیفیت و رتبه عالی از نظر علمی ) ، ارزش داره به خصوص اگر علاقه مند به کسب دانش باشین ارزشش بیشتر می شود. البته این نظر شخصی منه. شاید سایر دوستان تحلیل دیگری داشته باشن.
موفق باشین

دانش جو
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

خیلی ممنون. بنظر شما اگر آدم وقت بزاره و دانشگاه دولتی قبول بشه چی؟ میشه هم دولتی خوند و هم شاغل بود؟ از نظر حضور در کلاس و فرصت انجام فعالیت های دانشجویی و…؟

رضا حسابداری
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانش جو

اگر وقت کافی برای مطالعه مفید داشته باشین، قطعا دولتی بهتر از آزاد است. بعضی از دوستان من هم شاغل هستند و هم در دانشگاه دولتی روزانه قبول شدند و در حال تحصیلن.
همه چیز به برنامه ریزی صحیح شما بستگی داره که بتونید با مدیریت زمان در طول روز، به همه فعالیتهاتون در زمینه کار و دانشگاه به خوبی برسین.
غیر ممکنی وجود نداره دوست عزیز. با توکل بر خدا و اراده و نظم در کارها میتونین به اهدافتون برسین.آرزوی موفقیت دارم. هفته آینده نتایج اعلام میشه. امیدوارم رتبه عالی کسب کنیم هم شما، هم من و هم سایر دوستان.

دانش جو
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۹:۴۰ ب٫ظ

خیلی ممنونم از شما که وقت گذاشتید
ان‌شاالله بهترین ها برای همگی رخ بده.

رضا حسابداری
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانش جو

خواهش میکنم.
ان شاءالله.

رضا حسابداری
فروردین ۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان. عیدتان مبارک

حسابداری
فروردین ۳, ۱۴۰۰ ۷:۱۳ ب٫ظ

سلام عید شمام مبارک، ایشالا سال خوبی داشته باشید.

رضا حسابداری
فروردین ۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

ممنونم همچنین برای شما دوست عزیز

ml
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام
در مورد شبانه باید رتبه چند باشه؟
و ظرفیت های دانشگاه برای شبانه کسی اطلاعی داره که هر دانشگاه چند نفر رو می گیره؟

فرهاد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ml

۱۰۰ تا ۲۰۰ تا دعوت به مصاحبه بشی و شانس قبولیت بالاتر باشه هر دانشگاهم میانگین ۲ تا ۳ نفر میگیره جمعا ۴۰ نفر حدودا شبانه میخوان مگه درصد هاتون چند شده ؟

ml
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ممنونم بابت پاسخگویی
با توجه به امتحان امسال که به نظر من سخت بود من ۲۸ درصد تخصصی و ۲۰ در صد استعداد و زبان سفید زدم نمیدونم رتبم چند میشه امکانش هست شبانه قبول شم؟ چون رزومم خوب هستش
ظرفیت شبانه دانشگاه رو از کجا بفهمم؟ توی اینترنت سرج کردم تو جدول ظرفیت آیا نوبت دوم زده بودن همون شبانست یا روزانه؟ اگه نوبت دوم شبانست تعداد خیلی کمه

رضا حسابداری
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

به دوستانی که در این پیج هستند:
عزیزان به انجام مقاله و کار آماری چقدر تسلط دارین؟
چند مقاله نشریه ای دارین؟
در صورت امکان راهنمایی کنین.
ممنونم.

ابوالفضل زارع مهرجردی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام.معدل کارشناسی و ارشد چقدر در نمره کل و رتبه ازمون دکتری تاثیر دارد.
معدل من به صورت زیر است:
معدل کاردانی:۱۷.۷۷
معدل کارشناسی:۱۶.۶۸
معدل کارشناسی ارشد:۱۵.۸۷
می توانید بگویید نحوه محاسبه درصد دروس تخصصی به چه صورت است تا من خودم درصد دروس تخصصی را محاسبه کنم.

رضا حسابداری
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

بله نحوه محاسبه دروس به این صورت است:
(تعداد پاسخ صحیح ضربدر ۳، منهای تعداد پاسخ غلط) ، تقسیم بر تعداد کل سوالات ضربدر سه.

ابوالفضل زارع مهرجردی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

جوابایی که من سر جلسه ازمون دکتری برا ی دروس تخصصی زدم. رشته امتحانی من حسابداری است.ممنون میشم اگه چک کنین و گزینه های غلطم روبگید.ضمنا می توانید بگویید با این سوالاتی که من جواب داده ام درصد و رتبه من چند می شود.ایا من در دوره های روزانه ایا شبانه مجاز می شوم.چقدر احتمال دارد برای دوره های روزانه و شبانه به مصاحبه دعوت شوم.
سوال ۶: گزینه ۲
سوال۱۶:گزینه ۱
سوال ۱۷:گزینه ۳
سوال ۳۱:گزینه ۱
سوال ۳۲:گزینه ۴
سوال ۳۴:گزینه ۴
سوال ۳۹:گزینه ۱
سوال ۴۰:گزینه ۳
سوال ۴۱:گزینه ۳
سوال ۴۲:گزینه ۲
سوال ۴۳:گزینه ۴
سوال ۴۴:گزینه ۱
سوال ۴۵:گزینه ۳
سوال ۴۶:گزینه ۴
سوال ۴۷:گزینه ۳
سوال ۴۹:گزینه ۴
سوال ۵۰:گزینه ۴
سوال ۵۱:گزینه ۱
سوال ۵۳:گزینه ۱
سوال ۵۴:گزینه ۳
سوال ۵۷:گزینه ۲
سوال ۵۸:گزینه ۳
سوال ۶۰:گزینه ۲
سوال ۶۲:گزینه ۴
سوال ۶۴:گزینه ۲
سوال ۶۵:گزینه ۲
سوال ۶۷:گزینه ۳
سوال ۶۹:گزینه ۴
سوال ۶۸:گزینه ۴
سوال ۷۰:گزینه ۱
سوال ۷۱:گزینه ۱
سوال ۷۵:گزینه ۳
سوال ۵۶:گزینه ۴
سوال ۲۸:گزینه ۲
سوال ۲۶:گزینه ۱
سوال ۲۴:گزینه ۴

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

۱۸ درصد تا ۲۰ درصد اگر همشون تخصصی در نظر بگیریم

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

استعداد و زبان هم باید بگین چند درصد زدین تا دقیق بتونم رتبه شما رو تخمین بزنم . نظر شما در مورد سختی آزمون امسال رشته حسابداری چطور بود . تشکر

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

درصدتون حدودا بین ۱۸ تا ۲۰ درصد میشه اگر همه سوعالاتو تخصصی در نظر بگیریم باید استعداد و زبانم بگین درصدتونو تا بتونم رتبتونو تخمین بزنم نسبت به پارسال ولی با اطمینان میگم با همین درصدم دعوت به مصاحبه میشید ولی آزاد نه دولتی نظرتون در مورد سوعالات امسال چطور بود از نظر دشواریش . تشکر

samar
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

به نظرتون با تخصصی ۲۲ و استعداد ۱۰ امسال چه رتبه ای میارم
البته کسانی که تجربه دارن لطفا بگن چون من اولین بارم هست که شرکت کردم

فرهاد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  samar

حدودا بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۵۰ میشی بازم بستگی به زدن بچه ها و سختی آزمون داره با سال قبل مقایسش کردم و گفتم .

samar
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ممنونم از پاسختون فقط اینکه به نظرتون امسال سوالات چجور بود؟ از نظر من که سخت بود مخصوصا تئوری
ای کاش دوستان درصدهاشون رو بگن

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  samar

بله تئوری سخت حسابرسیم کمی سخت بود مدیریت در حد متوسط بود سختیش بود استعداد هم در حد متوسط بود . من نمی دونم چرا دوستان رشته درصداشون و نظراتشونو اعلام نمیکنن تا باهم به اشتراک بزاریم .

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  samar

درسته چرا دوستان نظراتشون و درصدهاشونو نمیزارن تا باهم برسی کنیم آزمون امسالو و به اشتراک بزاریم نظراتمونو . سختیش که حسابرسی و تئوری سخت بودن مدیریتم در حد متوسط بود از نظر بنده استعداد هم خیلی تحلیلی بود نظر شما چیه

رضا حسابداری
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

بله متاسفانه امسال تئوری سختتر بود. استعداد هم به نظر زیاد تفاوتی با آزمون قبل نداشت. البته کمی دشوارتر بود ولی نه زیاد. حسابرسی و مدیریت هم با نظر شما موافقم.

samar
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سلام بچه ها کلید اومد
درصدها رو بگید لطفا من ۲۲ درصد تخصصی زدم خیلی بد با اومدن کلید همه چیز تغییر کرد
فکر کنم کسی حسابداری شرکت نکرده باشه که اینقدر خلوته گروه

حسابداری
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  samar

سلام منم تخصصی اون حدودم و تو مجموع عمومی حدود چهار ، پنج بنظزتون میشه از آزاد اینا پذیرفته شد؟

samar
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

باید ببینیم رقابت چجور بوده
و اینکه بچه ها چه درصدهایی رو زدن
که اینجا هیچکی نظر نمیده

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

بله دعوت میشید حتما ولی بستگی به مصاحبتون داره تا آزاد قبول بشید.

100 تومن
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  samar

سوالات تخصصی واقعاً سخت بود. ریاضی اصلاً تصور همچین سوالاتی نداشتم. در کل تخصصی سخت بود. زبان هم سخت بود. استعداد هم آسونتر از سنوات پیش نبود.

samar
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

من چک کردم من هم نزدیک به شما مدیریت زدم ولی تئوری رو شما بهتر زدی
انشالله تا کلیدها بیاد ببینیم چی میشه

حسابداری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  samar

ممنون از لطفتون، ایشالا که برا همه مون خوب و عالی بشه. بنظرتون من با اون ترکیب پاسخنامه میتونم پذیریش شم جایی؟( حالا فارغ از بحث مصاحبه …)

samar
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسابداری

به نظر من خوب زدید و انشالله قبول می شید

حسابداری
اسفند ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  samar

ایشالا به اتفاق. برا موفقیتتون دعا می کنم.
ایشالا اگه شد برا امسال که شکر. نشد واسه سال بعد محکمتر میخونم. من بعد ۹ سال، فقط دوماهی بود که میخوندم. اگه تعویق میخورد قطعا زبان ریاضی رو هم میرسوندم…

حسابداری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  samar

محاسبات من ریخت بهم، حسابرسی رو خراب کردم

حسابداری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

برا دفترچه دوم اینا رو زدم، لطف میکنید اشتباه هام رو پیدا کنین! لطفا.
۱۰۱ ۱
۱۰۲ ۲
۱۰۳ ۱
۱۰۴ ۳
۱۱۱ ۴
۱۱۲ ۲
۱۱۳ ۴
۱۱۵ ۱
۱۱۶ ۲
۱۱۷ یادم نیست
۱۱۸ یادم نیست
۱۱۹ ۳
۱۲۶ ۲
۱۲۸ ۲
ممنون

حسابداری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

۱۶. ۱
۱۷. ۱
۱۸. ۲
۱۹. ۳
۲۰. ۲
۲۱. ۲
۲۵. ۱
۲۶. ۲
۲۷. ۳
۲۹ ۴
۳۰ ۲
۳۲ ۴
۳۳ ۱
۳۴ ۳
۳۵ ۴
۳۶ ۴
۳۷ ۱
۳۹ ۱
۴۰ ۳
۴۱ ۲

۴۲ ۲
۴۳ ۴
۴۴ ۱
۴۵ ۲
۴۶ ۳
۴۸ ۲
۵۰ ۲
۵۳ ۱
۵۴ ۳
۵۶ ۴
۵۷ ۲
۵۸ ۳
۶۳ ۴
۶۴ ۲
۶۵ ۴
۶۶ ۴
۶۷ ۳
۶۸ ۴
۷۰ ۳
جوابایی که من سر جلسه برا تخصصیا زدم. ممنون میشم اگه چک کنین و گزینه های غلطم روبگید.

فرهاد
اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

۳۰ درصد میشه تخصصی خوبه موفق باشی مجاز شدی

حسابداری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

فرهاد جان با کلیدا که چک کردم سی درصد نیومد، نهایت۲۰ متاسفانه. شما هم از رو کلیدتطبیق دادید یا با محسابات سرانگشتی تخمین زدی عزیز؟ دعا میکنم سی بشه، اگه اونطوری شه یه جایزه خوب پیش من داری…

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

با کلید برسیش کردم شما چطور برسیش کردید که به ۲۰ رسیدید برادر یا خواهر

فرهاد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

برادر درسته ببخشید ۱۹ درصد میشه شرمنده اشتباه شد عمومیت چطور بوده بازم دعوت به مصاحبه میشید آزاد انشاالله

حسابداری
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ممنون آقا فرهاد ک وقت گذاشتید، من زبان اصلا نزدم. استعداد هم غلط هام طوری شد که اومد و پاسخ های صحیحم رو برد و متاسفانه همش شد حدود هفت درصد. البته من هیچکدم رو شانسی نزدم باور کنین.

حسابداری
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

راستش آقا فرهاد من جایی استخدامم و احتمال اینکه مدرک بالاتر روم رو ترتیب اثر بدن خیلی کمه و من بعد مدتها و بعد کلی اتفاقات بنا به خواسته درونی و علاقه ام شروع کردم به ادامه تحصیل. بنظرت آزاد خوندنم سوای خواسته درونیم میتونه توجیهی داشته باشه؟ از نظر اقتصاد و غیره؟؟

samar
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

بچه ها دفترچه اومد لطفا سوالات رو اگر پاسخ هاش رو می دونید بذارید

جواب سوالات
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

خسته نباشید، بچه از سوال یا احیانا جوابا جیزی خاطرتون هست؟
و ایتکه فکر میکنید با ترکیب تخصصی ۴۰ و عمومی۲۰ درصد میشه از جایی مجاز شد؟

Samar
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  جواب سوالات

سوالات تیوری سخت بود پیچومده بودن
چند تا باید درست و غلط بزنی تا درصدت ۴۰ در بیاد؟

رضا حسابداری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواب سوالات

بله مجاز که حتما مجاز می شین ولی کدام دانشگاه و شهر معلوم نیست.

معین
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

تخصصی ها خداراشکر سخت نبودن فقط عمومی زبان نرسیدم زیاد بزنم استعدادهم اونایی که تونستم زدم اونایی که نتونستم نزدم .از تخصصی ها فقط امارچندتاشو نزدم چون نمی دونستم وقتمم هدرندادم

رضا حسابداری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  معین

من زبان نزدم یعنی وقت کم آوردم. استعداد هم بد نبود

samar
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ

]چرا کسی نیست؟ بچه های حسابداری کجان در مورد آزمون بحث کنیم

Samar
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

سلام کنکور چجوری بود سوالات سخت بود مخصوصا تیوری

رضا
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  Samar

سلام من چند مرتبه آزمون دادم ولی اینبار نسبت به دفعات قبل تئوری واقعا سخت بود. ریاضی و امار هم جالب نبود

samar
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سوالات کی پاسخشون میاد؟
به نظرم نسبت به پارسال سخت بود
اینکه میگن تخصصی ضریب ۴ هستش برای تمام دروسه مثلا ریاضی و آمار هم جزیش حساب میشه

رضا حسابداری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  samar

احتمالا تا شب و نهایتا تا ۱ ، ۲ روز دیگه کلید رو بزنن.
بله ضریب ۴ شامل ریاضی و آمار هم هست.

ml
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

با سلام
کنکور ۱۴۰۰ در اسفند حتما برگزار میشه؟ لطفا کسی جواب بده اگر اطلاع داره؟
و اینکه آیا کسی هست در مقاله علمی پژوهشی کمک کنه

شمیم
مهر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان کسی مصاحبه فردوسی شرکت کرده؟ چه سوالاتی پرسیدن؟

داوطلب
مهر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

دوستان از تجربیات مصاحبشون بگن

شادی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ق٫ظ

دوستان کسی دانشگاه مازندران مدارکو بارگذاری کرده؟؟؟ من ارسال کردم ولی خطای عدم ارسال مدارک میده و اجازه تایید پرونده نمیده ، کسی این مشکلو داره؟

^^
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام. من بارگزاری کردم و پرونده ثبت شد. شاید مشکل از نت باشه

بی نام
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ^^

من روز اول مدارک آپلود کردم فک کنم سامانه مشکل داشت الان درست شد ممنون

^^
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

موفق باشی عزیزم

شادی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ^^

همینطور شما …

اکرم
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

سلام.دانشگاه شهید باهنر کرمان اطلاعیه مصاحبه را زد. ۵ تا ۷ مهرماه به صورت مجازی
دانشگاه اهواز و ارومیه حضوری است

سارا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

ممنون

سارا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره دانشگاه الزهرا و شهید با هنر کرمان چه تاریخی مصاحبه هستش؟
من هر چی تو سایتشون نگاه کردم اطلاعیه ای در این مورد ندیدم.
ممنون میشم اگه مطلع شدید اینجا اعلام کنید.

سارا
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام دوستان. ارومیه و اهواز مصاحبه رو ب صورت حضوری زده

فافا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ

دوستان راضی هستید از نتایجتون ؟؟ چرا حسابداریا فعال نیستن خب ، ی چیزی بگید

داوطلب
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فافا

نه به پیام های پارسال که چقدر داوطلبا فعال بودن نه به امسال که اینجا هیچ خبری نیس!

آرزو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

سلام بچه ها خوبین، پس جواب دعوت به مصاحبه رو کی میذارن؟ هم سراسری هم آزاد

هدایت
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سلام. آزاد اعلام شد

آرزو
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  هدایت

ممنونم، سراسری نمیدونین کی میاد

هدایت
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

نه متاسفانه.

شادی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو

ترازای آزاد نسبت به پارسال بالاتر بود امیدوارم دولتی اینجوری نشده باشه

آرزو
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

آره واقعا، استرس گرفتیم

فافا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

دولتی که سرسام آور بود

سما
شهریور ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان با نمره ۱۴۶۷ و رتبه ۱۱۴۵ دانشگاه ازاد کجا امکان قبولی هست ؟؟حسابداری

آرزو
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

دوستان سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم از بین انتخاب هامون چندتا دانشگاه ممکنه برای مصاحبه دعوت شیم؟ یا اینکه فقط یکی از اولویت هامون دعوتمون میکنن؟

امین
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

هیچ محدودیتی نداره. هر دانشگاهی که حد نصابش رو داشته باشید، دعوت میشید. مثلا رتبه ۱ به همه ی دانشگاه ها دعوت میشه و اگه تمایل داشته باشه، می تونه همه دانشگاه ها رو بره واسه مصاحبه.

صبا
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

سلام عزیزم. فکر کنم بستگی به تراز دانشگاه انتخابی داشته باشه. اینطور که از سایر بچه ها شنیدم به این صورته که هر دانشگاهی یک تراز حداقلی داره، اگر تراز داوطلب، بالاتر از این تراز دانشگاه باشه به مصاحبه دعوت میشه. البته این برداشت من از پیامهای دوستانه. اگر اشتباه برداشت کردم، از دوستان، لطف کنن واضح تر برامون توضیح بدن.

میلاد
شهریور ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

این سوال خیلیاست به نظرم یکی با اطمینان جواب بده با ذکر منبع

جدید
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

سلام
به نظرتون با تراز ۳۳۲۵ و رتبه ۲۰۲ شانسی برای پذیرفته شدن تو دوره های روزانه یا نوبت دوم دارم؟
ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره بهم بگم کجا رومیتونم انتخاب کنم

متشکرم

صبا
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  جدید

به نظرم بهتره از اساتید دوره ارشد در این مورد مشورت بگیرید تا با توجه به ترازتون، انتخابهای منطقی تری را براتون داشته باشن.

آرزوی موفقیت دارم.

صبا
شهریور ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

لطفا کمکم کنید

سلام دوستان

زمان ثبت نام اولیه، من چون کارشناسی ناپیوسته خوندم، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی رو با هم جمع و بر ۲ تقسیم کردم. و عدد بدست آمده رو برای معدل کارشناسی ثبت کردم. به نظرتون اشتباهه؟

با اینکار درصد معدلم کمتر از، درصد معدل ” فقط کارشناسی، صرفنظر از کاردانی” شده.

یعنی مثلا معدل کاردانی ۱۸.۶۰
معدل کارشناسی ناپیوسته ۱۸.۷۰
میانگین ثبت شده: ۱۸.۶۵

آیا باید فقط معدل کارشناسی ناپیوسته رو در سامانه ثبت نام می نوشتم؟ الان باید ویرایشش کنم؟

جدید
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

با سلام
تا اونجا که من اطلاع دارم تو دفترچه نوشته بود باید همینکار رو کنید (جمع هر دو سپس تقسیم بر ۲)
اما من خودم به معدل کاردانی دسترسی نداشتم (چون تو مدرکم قید نشده بود) مجبور شدم معدل کارشناسی ناپیوستمو ثبت کنم

صبا
شهریور ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  جدید

ممنونم دوست عزیزم. من یادم نبود که تو دفترچه این روش رو گفته. برای همین مونده بودم که باید ویرایش بکنم یا نه.
خیلی ممنونم که پاسخم را دادید. واقعا سردرگم شده بودم.

محسن
شهریور ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

اختصاصی ۴۷.۳
استعداد ۳۷.۸
زبان ۲.۲
تراز ۵۵۰۸
رتبه ۲۷

شادی
شهریور ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

تبریک میگم احسنت ، لطف کنید منابع ای را که مطالعه کرده اید معرفی کنید

بی نام
شهریور ۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

تخصصی :۲۷
زبان :۲۳
استعداد :۳۰
رتبه ۱۶۵
تزاز ۳۵۸۰
کجا قبول میشم؟