موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تمدید انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ سراسری تا ۸ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ آزمون دکتری ۱۴۰۳ (دفترچه شماره ۲) در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل زیر مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحی، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برای استفاده از خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته دکتری پی اچ دی تست کلیک کنید.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

برای مشاهده اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه انتخاب رشته  دکتری  ۱۴۰۳ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اصلاحیه دوم دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

گفتنی است، مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس sanjesh.org منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳ ۳:۰۹ ب٫ظ

تعداد دانشگاه هایی که به مصاحبه دعوت میشیم محدوده؟ یا هر جا رو بیاریم دعو ت میشیم با توجه به تجمیع کد رشته ها

محمد
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳ ۱:۳۷ ب٫ظ

ببخشید اولویت و ترتیب دانشگاه ها الان اثر داره یعنی به ترتیب اولویت بررسی میشه یا نه هرکدومو بیاریم بعد باید واسه شرکت در مصاحبه ترتیب انتخاب کرد؟

شیربایه
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

هر دانشگاهی که دعوت ب.م. شدید، تشریف می‌برید و بعد طبق آن اولویت انتخاب رشته، هر کدام که نمره مصاحبه را آوردید، پذیرفته خواهید شد.

اسماعیل
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ

کاسبی دانشگاهها و سازمان سنجش

بعد از مشخص شدن نتیجه انتخاب رشته باید یک پولی رو که معلوم نیست بابت چیه به حساب سازمان سنجش واریز کنی.

هر دانشگاه هم مبلغ ۴۰۰ به بالا باید پرداخت کرد.