آغاز ثبت نام کنکور دکتری ۹۷ علوم پزشکی آزاد از ۲۴ بهمن

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه‌های علوم پزشکی این وزارتخانه و دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۴ بهمن ماه خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود و تا ۴ اسفند ادامه دارد. این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری آزمون در دو روز شرایطی فراهم شده است که داوطلبان می‌توانند حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می‌شود ثبت‌نام و شرکت کنند.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: رشته‌های امتحانی هر دو روز در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد و متقاضیان دکتری پژوهشی باید توجه داشته باشند که داشتن نمره زبان معتبر (نمره مشروط قابل قبول نیست) و حداقل دو مقاله تحقیقی منتشر شده در مجلات علمی-پژوهشی نمایه شده در نمایه‌نامه‌های PubMed یا Science of Web به عنوان نویسنده اول یا مسئول الزامی است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار
دی ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

حیف پول که خرج درس و دانشگاه توی این دوره زمانه کنی که جز خدا کسی و پارتی نداری