شروع مصاحبه های دکتری 97 پژوهشگاه مهندسی ژنتیک از نیمه تیر ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برنامه زمانی مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97 پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون دکتری این پژوهشگاه لازم است با در دست داشتن مدارک ذیل طبق جدول زیر جهت مصاحبه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

1- تکمیل فرم شماره ۱

2- اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

3- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۷

4- اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع و تصویر آنها

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 97/06/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 96/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.

5- هزینه مصاحبه به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال (مبلغ مذکور در روز مصاحبه از داوطلبان اخذ خواهد گردید)

6- طرح واره بر اساس قالب طرح واره پیشنهادی پژوهشگاه (مخصوص داوطلبان دکتری پژوهش محور)

  • داوطلبان دکتری پژوهش محور موظفند طرح واره های پیشنهادی خود را بر اساس عناوین کلی طرح های پژوهشی پژوهشگاه مندرج در سایت پژوهشگاه ) تهیه و در روز مصاحبه ارائه نمایند.

7–CV (رزومه علمی پژوهشی)

8- مدرک زبان معتبر

9- اصل حکم کارگزینی برای داوطبان حائز شریط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند که نیازی به ارسال مدارک فوق الذکر نبوده و صرفا ” اصل و کپی تمام مدارک فوق الذکر را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. به همراه داشتن اصل و کپی کلیه مدارک برای متقاضیان واجد شرایط، به هنگام مصاحبه الزامی است.)

در صورت تداخل برنامه زمانی مصاحبه با سایر دانشگاه ها کلیه داوطلبان جا مانده در تاریخ 97/04/20 از ساعت ۱۲-۹ جهت مصاحبه مراجعه نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها