موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه تکمیل ظرفیت دکتری 97 پردیس کیش دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پردیس کیش دانشگاه تهران برای تکمیل ظرفیت تعدادی از رشته های مقطع دکتری در پردیس بین المللی کیش دانشجو می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشره از سوی دانشگاه تهران بدین شرح می باشد:

بدینوسیله به استحضار کلیه علاقه‌مندان حائز شرایط ادامه تحصیل در مقطع «دکتری» می‌رساند، دانشگاه تهران برای تکمیل ظرفیت تعدادی از رشته‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی کیش از طریق شیوه‌نامه دانشجو می‌پذیرد. لیست رشته‌های پذیرنده دانشجو، نحوه ثبت‌نام و دستورالعمل پذیرش، از طریق سایت دانشگاه تهران متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

180 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهار
مهر ۱۶, ۱۳۹۷ ۶:۰۲ ب٫ظ

من جمعه ١٣ مهر ٩٧ رفتم مصاحبه پردیس کیش ولى نگفتن کى نتیجه رو میگن کسى خبر داره ایا؟
ترم یکماهش رفت

ارزو
آبان ۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام.خوبید؟نتیجه پردیس کیش دکترا اومده؟؟؟؟؟؟

علیرضا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان منظور از شناسه کاربری و گذر واژه جهت ورود به سیستم جامع دانشگاه تهران جهت تکمیل ظرفیت
چه آیتم هایی هست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

علیرضا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان منظور از شناسه کاربری و گذر واژه جهت ورود به سیستم چه آیتم هایی هست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

اکرم
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام
دوستانی که دکتری دانشگاه پردیس کیش تحصیل میکنند آیا کلاسهای شما درتهران تشکیل میشود در صورتیکه درکیش هست هزینه بلیط واقامت چگونه هست آیا شرایط تدریس برای مقاطع پایینتر رابه شمامیدهند؟

هزینه بلیط شما باتوجه به دانشجوبودن کمترنیست؟

ممون اگرپاسخ بدهید

لیدی
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

دکتر سارا توضیح دادند
دکترا. کلاس ها هر هفته پنجشنبه جمعه. خوابگاه ترمی ۶ میلیون.
یکی از دوستانم دانشجوی کیش هست تخفیف بلیط هواپیما نداره. در ایام پیک قیمتها گرانتر هم میشه . اجازه تدریس برای فارغ التحصیل دکترا نمیدن چه برسه به دانشجوی دکترا .
کلا هزینه های غذا ، حمل ونقل و اسکان خیلی بالاست به همین دلیل استقبال از پردیس کیش نسبت به سایر پردیسها کمتره

سارا
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیدی

درود

لیدی
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اکرم

اکرم جون شما پردیس قبول شدی؟ چه رشته ای ؟

سارا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام و درود . من خودم دانشجوی دکتری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهرانم. و رو گواهی اشتغال به تحصیلیمونم نوشتن دانشجوی دکتری تخصصی روزانه شهریه پرداز پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران.و مطابق مقررات دانشجوی دانشگاه تهران محسوب میشود.به جای مقایسه تفاوت ها و اعلام نظر بهتره یه گوگلینگ کنین.خیلی ها حسرت این دانشگاهو میکشند و نمیتونن قبول بشن.
به درود…

زینب
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام من خیلی دوست دارم قبول بشم پردیس کیش رشته روانشناسی این روزا هم پر از استرس هسم تا اطلاعیه پذیرش بیاد خواهش درمورد قبول شدن در مصاحبه اطلاعاتی بهمون بدین .ممنونم

سارا
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

مقاله مهمه. انگلیسی بلد باشین. معدل باید بالا باشه انگار ۱۴ به بالا بود برا ارشد.

لیدی
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

زینب جان من شرایط شما رو دارم . پردیس کیش از طریق سنجش قبول نشدم . قبول شدن در مصاحبه هم فقط با سلیقه اساتید هست . اما آماری که من گرفتم از دوستان و آشنایان خوشبختانه متقاضی برای پردیس کیش کم شده .

لیدی
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا جان چه رشته ای هستی ؟ از طریق آزمون قبول شدی یا از طریق شیوه نامه ؟ لطفا بیشتر توضیح بده در مورد روزهای تشکیل کلاس ، خوابگاه و ….

سارا
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  لیدی

دکترا. کلاس ها هر هفته پنجشنبه جمعه. خوابگاه ترمی ۶ مبیون.

زینب
شهریور ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

دوستان شهریه پردیس بیشتر از ازاد هس در رشته های انسانی؟

لیدی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

شاید خیلی تفاوت نداشته باشه . اما هزینه رفت و آمد و اسکان و تغذیه در کیش خیلی بیشتر از دانشگاه آزاده . ضمن اینکه تمام وقت هم هست و مدرکش اعتبار آزاد رو نداره

محمدی
شهریور ۷, ۱۳۹۷ ۲:۱۴ ب٫ظ

آیا رشته دکترا مدیریت فناوری اطلاعات هم داره

محمدی
شهریور ۷, ۱۳۹۷ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام رشته های پردیس کیش کی اعلام میشه

لیدی
شهریور ۷, ۱۳۹۷ ۹:۲۷ ق٫ظ

آرزو دارم پردیس کیش قبول بشم . نمیدونم چرا برای پردیس هم پارتی بازی میکنند . گاهی وسوسه میشم با همین هزینه برم کشورهای همسایه یه مدرک بگیرم

زینب
شهریور ۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام لطفا بگید کی دانشگاه کیشاطلاعیه فراخوان میزنن ارس ثبت نامش تمام شد

لیدی
شهریور ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

چه رشته ای؟ منم منتظرم

جواد به ناصر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۹:۲۰ ب٫ظ

نه شما اشتباه متوجه شدی دوست من پردیس البرز و شبانه فارابی که هر دو هم دانشگاه تهران هستند قبول شد ولی بخاطر خیلی از دلایل پردیس البرز رفت مثل شهر و استاد و درس خواندن در کنار دانشجویان روزانه و ……..
بله در شرایط یکسان مثل برند دانشگاه شهر و استاد و ….
جا افتاده است که اول شبانه را انتخاب می کنند بعد پردیسها
اما واقعیت امر تفاوت این دو در شرایط یکسان که عرض کردم از یک تار مو هم باریکتر است
حتی در بعضی دانشگاه ها شهریه پردیسهای از شبانه کمتر است. و قطعا در این دانشگاه ها وزنه پردیسها سنگینتر می شود.

ناصر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  جواد به ناصر

نگاه کن دوست عزیز تمام حرف من این هست که آیا واقعا گناه نیست که دیگران رو در انتخاب دانشگاه از عمد به اشتباه بیاندازیم؟! شما میگید کلاس ها و اساتید بچه های پردیس با روزانه ها یکی هست درحالیکه به هیچ عنوان کلاس ها مشترک نمیباشد و از طرفی اکثر اساتید برجسته بنا به دلایلی مثل پایین نیامدن اعتبار خودشون در پردیس ها تدریس ندارند و حتی پایان نامه هم با این دانشجویان برنمیدارند حتی برخی از این اساتید با دانشجویان شبانه هم پایان نامه برنمیدارند چه برسه به پردیسی ها! از طرفی مدارک هم با روزانه ها و شبانه ها متفاوته. صادقانه از نظر اعتبار روزانه و شبانه با اختلاف معتبرترین مدارک دانشگاه در ایران هستند و بعد از اون پردیس های دانشگاه های مادر مثل شریف و تهران وعلامه هستند و بعد از اون آزاد تهران و مراکز استان ها و بعد پردیس های دانشگاه های دولتی دیگه و بعد بقیه دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در تهران و بعد آزاد ها و پیام نور و غیرانتفاعی شهرستان های دیگه هست

جواد
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

دیدی میگم دانشجو آزادی
و در اینجا بارها گفتی که دانشجو دانشگاه تهران هستید
حتی دفترچه دکتری دولتی را هم نگاه نکرده ای که با اطلاعات صحبت کنی
و گرنه قطعا می دانستی که ظرفیتهای پردیس البرز تنها دو یا سه نفر است و با روزانه ها در یکی کلاس هستند.

ناصر
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

برادر عزیز دفعه پیش هم گفتم شما فکر کن من دانشگاه آزادی هستم برام فرقی نداره مهم اینه که پردیس دانشگاه تهران با شبانه زمین تا آسمون فرق داره مثل دانشگاه های آمریکا و دانشگاه دبی که زیر نظر آمریکا اداره میشه معلومه این کجا و آن کجا! در ضمن به هیچ وجه تکرار میکنم به هیچ وجه کلاس هاس بچه های پردیس با روزانه ها یکی نمیباشد حتی واسه یک دقیقه. درضمن ظرفیت پایین نشانه کیفیت نیست وگرنه یک رتبه آخری نباید پردیس دانشگاه تهران قبول بشه.

زهرا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

شما چرا اطلاعات غلط میدی؟؟مگه مجبوری ؟ واسه خوب نشون دادن دانشگاه پردیس حاضری بااینده بقیه بازی کنی!! من خودم ازاد درس میخونم. اما پردیس هم قبول شدم نرفتم چون ازاد علوم تحقیقات به مراااااتب بهتر از برخی پردیس هاست چه از لحاظ مرتبه علمی و …. مشاوران موسسات دکتری ماهان هم به من ازاد علوم تحقیقات رو پیشنهاد کردند تا پردیس! پس زیاد فکر نکن پردیس خبریه الکی هم اطلاعات غلط نده به مردم.

آرش
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

کاملا با نظر شما موافقم. در یکی از دانشگاه های تراز اول یکی از اساتید صراحتا به من گفت دانشجویان شبانه به نسبت روزانه ها ضعیف تر هستند. حالا من نمیدونم این آقایان چجوری میگویند پردیس همان روزانه شهریه پرداز است و یا کیفیت پردیس مثل روزانه است واقعا عجیبه.
من پارسال رفتم پیش چند تن از اساتید برای مشاوره، همگی متفق القول گفتند روزانه، شبانه، آزاد بعد پردیس. استاد خودم که پست اجرائی هم دارند گفتند پردیس رو خود دانشگاه، اساتید و دانشجویان روزانه قبول ندارند. بعدها برای جذب مشکل دار میشی. اما آزاد به هر حال روالش جداست برای جذب. حالا اینکه بعضی دوستان ۱ ۲ ساله میان مدام میگویند پردیس همون روزانه است حرفیه که واقعا خنده داره. ممکنه یک آدم دانشگاه نرفته قبول کنه اما یه تحصیل کرده اصلا زیر بار این حرف نمیره.

جواد
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

آن اساتید هم مثل شما فارغ التحصیل آزاد بوده اند از اینکه آزاد قبول شدی ناراحت نباش بالاخره آزاد هم بد نیست ولی خواهشا آن را با پردیس هم مقایسه نکنید و فقط ظرفیتها را مشاهده کنید کاملا برای شما روشن خواهد شد.

آرش
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

شما به هر کی نظر مخالف بده رو آزادی خطاب میکنید؟ برای این طرز فکر متاسفم. بله واقعا نباید چیزی رو با پردیس مقایسه کرد. با طرز فکر شما پردیس فقط با هاروارد و استنفورد قابل مقایسه است.

آرش
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

یادم نمیاد گفته باشم دانشجوی کدام دانشگاه هستم اما محض اطلاع من فارغ التحصیل روزانه بودم و ماه گذشته هم از دانشگاه روزانه سطح ۱ خبر قبولی ام رو گرفتم. دقیقا به خاطر همین قضیه است که تحت هیچ عنوان زیر بار حرف های بی اساس شما نمیرم و نخواهم رفت. شما هم بهتره به تحقیقتان بپردازید.

جواد
مرداد ۳۱, ۱۳۹۷ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

شما کافی است تراز قبولی و ظرفیتهای پردیس دورافتاده ترین پردیسهای دولتی را نگاه کنید و با آزاد همانند شهر مقایسه کنید قطعا متوجه خواهید شد
پردیس زابل را که شما نگاه می کنید ظرفیتها یک و دو نفر و سه نفر است
و اساتید همان اساتید روزانه دانشگاه زابل هستند حساب و کتاب داره
جالبه دانشجویان آزاد خود را نه با دانشگاه دولتی شهرستان های کوچک بلکه با بهترین دانشگاه ایران با صد سال قدمت مقایسه می کنند!!!!

علی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

خخخخخ‌…چه ربطی به ظرفیت داره؟؟؟ دانشگاه غیر انتفایی قم امسال ۳ تا گرفت شبانه علامه روی هم تو رشته ما ۵ تا ..پس عیر انتفایی بهتر از شبانه علامه است دیگه؟؟؟؟ والا ماهم پردیس کیش خوندیم ولی این طوری نمیگیم

اسدپور
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

عقده داری داداش؟ معلومه دکتری ازاد از بعضی پردیس ها و غیر انتفایی ها بهتره یکم اپدیت شو. رتبه دانشگاه علوم تحقیقات الان توی انسانی از شهید بهشتی در ترند جهانی بالاتره . یه سر ب سایت وزارت علوم بزن!!

آرش
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۹:۳۵ ق٫ظ

آقای جواد- جغرافیا و برنامه ریزی شهری- پردیس کیش دانشگاه تهران تمامی حرف های شما واهی و بدون مدرک است: ۱- شما میفرمائید در مدرک عنوان پردیس ذکر نمیشود اما خلاف این است. اینم متن خبر: “مدیر کل برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، همچنین در خصوص نوع مدرک صادر شده برای این دسته از دانش آموختگان دوره های مجازی و پردیسهای خودگردان دانشگاهها، گفت: نوع و عنوان دوره ای که دانشجویان پردیسهای خودگردان و دوره های مجازی در دانشگاهی گذرانده باشند، دقیقاً در مدرک پایان دوره ذکر می شود.” ۲- توصیف شما در باره پردیس کیش دانشگاه تهران هم کاملا غیرواقعی است. متن خبر مربوطه: “سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی با بیان اینکه پردیس‌های فعلی دانشگاه‌ها اقماری هستند نه بین‌المللی، گفت: پردیس بین‌المللی به پردیسی گفته می‌شود که حداقل ۳۰ درصد دانشجویان آن خارجی باشند که پردیس‌های فعلی هیچ کدام این شرط را ندارند. دکتر رضا عامری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه به جای واژه “بین‌الملل” به پردیس‌های دانشگاهی عنوان «اقماری» داده شده است، گفت: در ابتدا به دو پردیس دانشگاه شریف و تهران در کیش عنوان بین‌المللی داده شد، اما با توجه عدم موفقیت در زمینه جذب دانشجوی خارجی، این پردیس‌ها نیز اقماری هستند. مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم با بیان اینکه پردیس‌های اقماری بیشتر در دانشگاه‌های بزرگ دولتی ایجاد شده‌ است، تصریح کرد: استقبال خوبی به ویژه از سوی داوطلبان تحصیلات تکمیلی از این پردیس‌ها شده است اما این پردیس‌ها باید در بحث کیفیت و اعضای هیات علمی توجه بیشتری… ادامه نظر»

در خبر است که...
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

مساله سر استقبال و عدم استقبال از پردیس خودگردان ها یا به تعبیر درست شما اقماری ها است.
این موضوع اساسا اقتصادی است. خود وزیر علوم آقای دکتر غلامی اعلام کردن چنانچه اینها “مشتری و صرفه مالی” داشته باشند حفظ خواهند شد، و گرنه منحل میشوند. انحلال این دوره ها هم به عهده و تشخیص خود دانشگاه ها است.
وزارت علوم “طرح تعدیل دوره های پردیس خودگردان” را تصویب و به دانشگاه ها ابلاغ کرد. چون این دوره ها با بار مالی بالا و بازدهی بسیار پایین هستند، استقبال مردم به دلائل اقتصادی افت چشمگیری داشته.
دانشگاه ها مختارند که رشته های کم استقبال یا کلا این دوره را منحل کنند، از جمله پردیس خودگردان دانشگاه علامه چنانچه امسال اقبال خوبی داشته باشد ادامه خواهد داد، اما اگر بدلیل شرایط اقتصادی حاضر افراد ثبت نام نکنند، تمامی الزامات انحلال این دوره آماده است و ریاست دانشگاه هم موافقت خودشان را اعلام کرده اند.
پردیس کیش دانشگاه تهران هم درصورت استقبال مردم باقی خواهد ماند، وگرنه به ناچار منحل خواهد شد.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

سلام.منظور وزیر حذف دوره پردیس خودگردان نیست.منظور این است که در شرایطی که امکان اداره به صورت خودگردان بدون کمک دولتی فراهم نشود،فقط پردیسهای خودگردان منحل می شود نه پردیس بین المللی..پردیس بین المللی فقط در دانشگاه تهران و شریف است.ضمنا در صورت حذف پردیس خودگردان سایر دانشگاهها،در نوبت دوم همان دانشگاه ادغام می شود.مشکلی ایجاد نمی کند.چون پردیس زیر نظر دانشگاه است.مثلا دانشگاه تهران نوبت دوم را در کارشناسی حذف کرده و هیچ مشکلی هم ایجاد نشده وفارغ التحصیلان دانشگاه تهران محسوب می شوند.!!!!!!!!!!!!!

آرش
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۳:۲۱ ب٫ظ

خود مسئولین دارند میگویند که پردیس بین الملل دیگه نیست چون نتونستند دانشجوی خارجی جذب کنند بعد شما داستان خودت رو داری میگی؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران را تو گوگل سرچ کن

آرش
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۳:۲۳ ب٫ظ

شما به یک لفظ بین المللی افتخار میردید که همن هم ازتون گرفتند. شما فقط فقط “پردیس اقماری” هستید. تمام

احمدوند
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

سلام متاسفم برای شما .بصورت کلی مطالب رو خوندم .دو چیزو فهمیدم یکی اینکه شما با دانشکده پردیس مشکل داری دو بیکاری که این چیزا مهمه وکل کل کردن با مردمو دوست داری .داداش چه فرقی میکنه .معمولا کسانی که دکتری میخونن مشغول به کارند که از هر جا مدرک بگیرن مدرکشون بابت دکتری لحاظ میشه وکیفشو میبرن .کسی هم نمیگه از کجا مدرک گرفتی .ولی چیزی که مشخصه مدرک دکتری از هر جای تهران مثلا دانشکده پردیس بین المللی کیش پیش کور هم ببری بگی میفهمه که از دانشگاه آزاد مدرکش بهتره .بنده دانشجوی پردیس نیستم ولی تا جایی که اطلاع دارم بهترین اساتید برای پردیس کیش چون دانشگاه بین المللی ودانشجویان خارجی دارند تدریس میکنند ومدرک هم دانشگاه تهران میخورد.فقط میخواستم اطلاعاتی به شما بدم وبگم به جای این موضوعات وجبهه گیری دنبال کار بگرد که مدرک دانشگاهت رو قبول کنند.

جواد
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

هر چند مقامات سنجش بارها گفته اند عنوان ذکر نمی شود ولی اتفاقا به نظر من عنوان هم ذکر شود بد نیست بالاخره از واقعیت نمی شود فرار کرد.
ولی این واقعیت را بایستی گفت که قبولی حتی در دورافتاده ترین پردیسها یا دانشکده های
دانشگاه های مثل پردیس کیش تهران و شریف قطعا باعث افتخار است و اگر کسی رتبه و رزمه بالای ندارد و نمی تواند روزانه دانشگاه مثل تهران برود بهترین گزینه بعدی است
فقط یک شرط دارد و آن استطاعت مالی است.

حقوق عمومی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

معلومه که ازاد تهران خیلللللی بهتره از پردیس دورافتاده و غیر انتفایی دور افتاده. شما احتمالا مصاحبه کاری نرفتید. من هرجا مصاحبه کاری رفتم مدرک ازاد تهران رو بیشتر از غیرانتفایی و پردیس قبول داشتن.حالا پردیس اابرز بهتر بود.

جواد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۲:۲۹ ب٫ظ

مقایسه روزانه شبانه و پردیسها و آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی
ظرفیت روزانه ۷ هزار
ظرفیت شبانه ۳ هزار
ظرفیت پردیسها ۳ هزار
ظرفیت غیرانتفاعی هد ۳۰۰ نفر
ظرفیت پیام نور ۵۰۰ نفر
اما ظرفیت امسال آزاد را من نمی دانم چون آزاد ظرفیتها را اعلام نمی کنه
اما ظرفیت سالهای ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ بنا بر گفته مسئولین دانشگاه آزاد سال ۴۵ هزار بوده است
لازم به ذکر است که کل متقاضی برای دکتری آزاد امسال تنها ۶۰ هزار بود که خیلی ها از این ۶۰ هزار حتی اگر هم قبول شوند نخواهند رفت
خودتان قضاوت کنید.

روانشناسی سلامت
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

چه ربطی به ظرفیت داره؟؟؟؟

علی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۳ ب٫ظ

کامنتهای پایین رو خواندم گویا بحث بین دانشجویان آزاد و پردیس ها است. آنهم از نوع دانشگاه تهران!!!!!
بگذارید از بحث پردیس بیایم بیرون
غیرانتفاعیها و پیام نور را مثال بزنم کل ظرفیت پذیرش در غیر انتفاعی ها در مقطع دکتری ۳۰۰ نفر و پیام نور ۴۰۰ نفر در سال است
این در حالی است که ظرفیت آزاد بنا بر گفته مسؤولان دانشگاه آزاد در سالهای ۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ سالی ۴۵ هزار دانشجو دکتری پذیرش شده است کل متقاضی دکتری آزاد که امسال برای انتخاب رشته شرکت کردند کلا ۶۰ هزار نفر بودند

ناصر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بحث بین پردیس و آزاد نیست. بحث اینه که پردیس قابل مقایسه با دوره های روزانه و شبانه نیست. تفاوت این دو دوره دانشگاهی با دانشگاه ها و دوره های دیگه زمین تا آسمون هست. و مقایسه عادلانه این هست که هر نوع با انواع خودش که قابل مقایسه هست مقایسه بشه. مثلا روزانه ها و شبانه ها با هم (هر چند در کل روزانه ها در جایگاه بالاتری هستند). و بقیه دانشگاه ها که سطح کیفیت تقریبا برابری دارند با هم (مثل پردیس ها با آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی).

جواد
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

شما آزادی هستی که دوست داری بین شبانه و پردیس تفاوتی ببینی و یا شبانه ای بخودت قبولاندی که شبانه بالاتر است از پردیس
برای خودت ببین ولی واقعیت چیزی دیگری است شاید اختلاف زیادی بین رتبه قبولی روزانه هر دانشگاه و پردیس همان دانشگاه باشد ولی اختلاف زیادی بین شبانه و پردیس یک دانشگاه نیست.

ناصر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

دوست عزیز هیچ کس نمیفهمه بنده شبانه خودم چون مدارکمون با روزانه ها دقیقا مثل هم هست و یک “و” هم کم و زیاد نیست مگه اینکه از وزارت استعلام بگیرن(خودت هم قشنگ این موضوع رو میدونی). اما تو مدرک شما مثل گاو پیشونی سفید اسم پردیس میاد و نمیتونی انکارش کنی. موفق باشید

جواد
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

شما فکر کردی اگر اداره ای بخواهد کسی را استخدام کند استعلام نمیکند
درضمن من نمیگم نوبت دوم یا شبانه یا پردیس اختلافی دارند شماید که می گوئید
اطمینان صد درصد دارم آزادی و این حرفها را برای تسکین میگی.

ناصر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

دوست عزیز شما اصلا فکر کن من آزاد خوندم. اما پردیس با شبانه ها یا جدیدا بهش میگن نوبت دوم زمین تا آسمون فرق داره. هم دانشکده هم موقعیت مکانی دانشکده هم سطح کیفیت دانشجوهاش هم اساتید هم نوع مدرک هم اعتبار مدرک چه واقعی چه تو جامعه. دوست عزیز زمانی که بنده شبانه تهران قبول شده بودم تمام روزانه های دانشگاه های دیگه هم قبول میشدم اما بخاطر اعتبار مدرک به این دانشگاه رفتم. اما کسانی که پردیس میرن اکثرا نه تنها روزانه بلکه هیچ کدام از شبانه ها هم مجاز نمیشن حتی دورافتاده ترین دانشگاه های دولتی و از سر ناچاری پردیس ها رو انتخاب می کنند. بابا خودتون رو گول نزنید و به همون رقابت با دانشگاه آزاد فکر کنید بهتره

مریم خانوم
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

کاملا درسته.
والا من که امسال بین پردیس کیش و علوم و تحقیقات،از همه جوانب تصمیم گرفتم برم علوم و تحقیقات

....
شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

اکثر دانشگاهها امسال شبانه نداشتن تو مقطع دکترا فقط روزانه و پردیس بود حالا ظرفیت رشته ای که ۵ نفر تو روزانست فردی که رتبش ۱۰ شده و پردیس قبول میشه یعنی اختلافه؟؟

حورا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ....

مدرکاشون باهم فرق دارن. من با رتبه ۵۰ بعلت کمبود ظرفیت دانشگاه ازاد قبول شدم پس فرقی بین ازاد و پردیس ها نیست. اما فرق زیادی بین پردیس ها و روازانه و شبانه هست. این البته نظر اساتید بود که بمن گفتن

نفت و گاز
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

شما هم قطعا پردیسی هستی انقدر جانبداری بدون سند میکنید و استدلال شخصیتون و ظرفیت واستون سنده!!!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۸:۲۱ ق٫ظ

میترا خانم شما اطلاعاتی ندارید.اگهما دانشجوی دانشگاه تهران هستیم در دانشگاه تهران دوره پردیس خودگردان اصلا ذکر نمی گردد و فقط در دفترچه کنکور سراسری ذکر می شود.ضمناً پردیس یک شعبه یا دانشکده به حساب می آید دانشجوی پردیس دانشگاه جدا از دانشگاه مادر نیست وهمان دانشگاه مادر است.در طبقه بندی دانشگاهها اسمی از پردیس برده نمی شود .فقط نوع دانشگاه ملاکه.مثلا :دانشگاه تهران-دانشگاه ایلام-دانشگاه پیام نور-غیر انتفاعی و آزاد.دوره مهم نیست!!!!!!!پردیس خودگردان و روزانه و شبانه و روزانه شهریه پرداز ومجازی و نیمه حضوری و الکترونیکی دوره های دانشگاههای دولتی بزرگ هستند.

میترا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۶:۴۲ ب٫ظ

آقای جواد، جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران و اخیرا Ph.D که با نامهای کاربری مختلف در صفحات نظر میدهید لطفا بس کنید. اصلا شما درست میگید. پس بچسبید به همون پردیستان.
دوست دارید خودتان را گول بزنید باشه حرفی نیست اما وقت دیگران را نگیرید. شما با همین نام کاربری Ph.D دقیقا عین همین متن قبلی در صفحه دیگر مربوط به دانشگاه تهران کامنت گذاشته اید. خیلی جالبه؛کسی جواب شما را نمیدهد اونوقت شما با نام های مختلف به گفتگو با خودتان می پردازید و خودتان را تائید میکنید. اصلا مگه شما یک مدرک دکتری از خارج ندارید؟ خب همان را بچسبید و به آن افتخار کنید.. در ضمن شما چند کامنت پائین تر گفتید این بحث بی فایده است پس لطفا ادامه ندهید. بقیه عقل دارند متوجه موضوع میشوند.

Ph.D.
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

سلام خانم میترا.بنده جغرافیا نیستم.اتفاقی اومدم چند روزه تو این صفحات و عجیب بود برام این بحثا.اگر گفتم که دکترا دارم برای افتخار کردن به اون نبوده.زمانی میتونیم به تحصیلاتمون افتخار کنیم که واقعا بار علمی داشته باشیم.فقط برای این گفتم که چیزی که من خارج از این مرزو بوم دیدم این بود که تلاش اهمیت بیشتری داره تو مقطع دکترا.خودم دانشگاه تهرانی بودم.ولی دیدم بچه های دانشگاه ازاد که تو دانشگاه های خوبی تو کشورهای دیگه چقدر موفق عمل میکردن.اینجا هم همینه.دکترا به تلاش خود دانشجو و سابقه علمی استاد بستگی داره.برای همتون آرزوی موفقیت دارم.پاینده باشید

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ph.D.

آقای پی اچ دی سلام.من برای فرصت مطالعاتی در حال اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر خارجی همطراز یا بالاتر از دانشگاه تهران هستم.دانشگاه تهران اعلام کرده که دانشجویان این دانشگاه که واجد شرایط اعزام به خارج هستند همگی بورس تحصیلی دریافت خواهند کرد چه روزانه-یا روزانه شهریه پرداز در پردیس کیش و البرز-چه نوبت دوم،فقط زبان تافل یا تولیمو بایستی نمره بالای ۵۱۰ داشته باشند یا ام اس ارتی ۶۰ از ۱۰۰ و آیلتس هم ۵/۵ ومعدل بالای ۱۸-و همچنین کار پژوهشی به روز و مورد قبول دانشگاه خارجی و تاید علمی گروه آموزشی در پردیس یا دانشکده.حالا شما می فرمایید هر دانشگاهی که در ایران تحصیل کرده باشی توسط دانشگاه خارجی پذیرش می شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!اصلا اینطور نیست و نوع دانشگاه و سطح دانشگاه بسیار مهم است.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۲۱ ق٫ظ

توی مدرک دانشگاه تهران اسمی از دوره برده نمی شود چه روزانه یا روزانه شهریه پرداز و نوبت دوم..عنوان پردیس به معنی دوره نیست به معنی دانشکده محل تحصیل است مثل سایر دانشکده ها مثلا پردیس ابوریحان و فارابی هم دوره روزانه داره و هم شبانه-نوشتن عنوان پردیس به معنی پردیس خودگردان نیست.

Ph.D
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۱:۴۱ ب٫ظ

سلام. چرا شما اینقدر اصرار دارید که دفاع کنید. دوره دکترا یعنی اول خود دانشجو وبعد هم استاد راهنما. و در نهایت مقاله هایی که چاپ میکنید.اینها مشخص می کنه چقدر باسوادید. حالا شریف باشید یا پردیسش. تهران باشید یا پردیسش. مگه دوره لیسانس یا فوق لیسانس هست؟ فکر میکنید اگر بخواهید بعد دکترا برید یه کشور خوب دوره پستاک بگزورنید میپرسن پردیس بودید یا خود تهران؟ اونا فقط یه روزمه میخوان. میرن مقاله هاتونو سرچ میکنن میبینن.نکته دیگه اینکه دوستانی که خیلی به برند و مارک و عنوان اهمیت میدن بهتره برن خروجی های هم پردیسو ببینن هم مرکز رو هم ازاد رو. دکترا یعنی تلاش مستمر دانشجو با یه استاد خیلی خوب. هم کلاسی ها مهم نیستن خیلی واقعا. من ارشدم رو تهران خوندم. دکترای اولم رو خارج از کشور و دکترای دوم رو دارم پردیس کیش میگیرم. کیفیتش اصلا فرقی با خود تهران نداره. یکیه. به نظرم اگر کسی میخواد انتخاب کنه بهتره بره در مورد رشته خودش بپرسه کدوم دانشگاه ها حرف اولو میزنن. دوستان عزیزاینقدر دنبال برند و زیر نباشید.موفق باشید.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ph.D

مطمانی دانشجودانشگاه تهرانی.فکر نکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!در خارج کشور دانشگاههای مطرح جهان در اولویت هستند!!!!!!!!!!!دانشگاه تهران و شریف از ایران.

Ph.D.
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۸:۵۶ ب٫ظ

سلام.بله دانشجوی دانشگاه تهران بودم و با رتبه اولی ارشد رفتم خارج از کشور بورس شدم و برگشتم.شما تشریف ببرید دانشگاه های اروپا و کاناداو امریکا.درباره هاروارد و استنفورد صحبت نمیکنم.ببینید که اونجا فقط تلاش دانشجوی دکترا مهمه.ببینید که دانشجوهای پرتلاش از دانشگاه آزاد هم اونجاها موفق هستند.و اونچه مهمه رزومه هست.الان هم که دانشجوی تهران کیش هستم میبینم پردیس کیش هیچ فرقی با روزانه نداره.بحثم اینه که درمورد دوره دکترا فقط دنبال استاد خوب باشید و تلاش کنید.اینقدر در مورد اینکه من دانشگاه تهرانی هستم شما آزادی هستید یا پردیسی بحث نکنید.این بحثا برای دوره لیسانس قابل قبوله اونم البته نه با قطعیت ۱۰۰ درصد.

به پردیسی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۴:۲۴ ب٫ظ

گفتی “اصل مباحثه از ابتدا اشکال دارد و نیاز به ادامه نیست!!!!!!!!!!!!” پس ادامه نده. وقت ما رو هم نگیر. حرفت رو به روش خودت گفتی کسی هم قبول نکرد. تمام.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  به پردیسی

شما میخواید دانشگاه تهران را زیر سوال ببرید!!!!!!!!!!!!!

مهرداد فارغ التحصیل پردیس ارس دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۵۱ ب٫ظ

باسلام و احترام خدمت شما. علی الخصوص اقاجواد، آقاناصر، اقا مهدی، آقا ارش و دوست عزیز دانشجوی جغرافیا پردیش کیش. بنده فارغ التحصیل مقطع ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران هستم و سال ۹۲ از این پردیس فارغ التحصیل شدم. بحث مابین دوستان رو دیدم و تصمیم گرفتم نطر خودم را ابراز کنم. اولا آنچه که جناب دانشجوی جغرافیا در خصوص دوره روزانه شهریه پرداز فرمودند صحیح است. در واقع دانشگاه تهران دانشجوهای پردیس بین المللش رو به عنوان دوره روزانه شهریه پرداز میشناسد و در کارت دانشجویی و سامانه گلستان ما هم عنوان دوره را همین زده بودند. در مدرک موقت هم بالای مدرک نام دانشگاه تهران هست و در متن مدرک در قسمت دانشکده نوشته اند پردیس بین المللی ارس. اما دوره را اصلا ننوشته اند. و من هنوز دانشنامه را دریافت نکردم و نمیدونم به چه فرمتی است. در خصوص اعتبار مدرک ، خود دانشگاه تهران مدارک تمام دانشکده ها و پردیسها را یکسان میشمارد ولی خارج از دانشگاه ، اینگونه نمیباشد و در خصوص پردیس ما واقعا سطح علمی پردیس ارس بهیچ وجه قابل قیاس با دانشکده های دانشگاه تهران نبود. چه از لحاط کیفیت آموزش ، اساتید، برگزاری کلاسها، پایان نامه ها و …. . شاید الان اوضاع تغییر کرده باشد اطلاعی ندارم. به نظر شخصی من کیفیت آموزش در دانشگاههای دولتی مرکز استانها بسیار فراتر از پردیسهای دانشگاهها حتی دانشگاه تهران است. البته از توانایی زبان این دانشجویان نباید غافل شد. متشکرم

آرش
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۴۹ ب٫ظ

ممنونم که نظر دادید. والله ما یک ساله به این دوستمان داریم میگیم توی مدرک مینویسه پردیس … .اما انکار میکنند و میفرمایند ارم دانشگاه تهران داره پس من قبول شده روزانه هستم و … ما قبول داریم ارم دانشگاه هست و این بدیهیه مثل همه مدارکی که بابت برگزاری دوره های دیگر صادر میکند. بحث چیز دیگری است. ایشان با استدلال های عجیب و پافشاری زیاد نظیر اینکه حقوق کارمندان پردیس توسط دانشگاه تهران واریز میشه پس ما دانشجوی روزانه دانشگاه تهرانیم سعی میکنه قضیه را جور دیگری جلوه بده. جالب اینجاست که ایشان به جد تصمیم گرفته اند بر این تصور غلط اصرار بفرمایند.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

قدرت تجزیه و تحلیل بسیار ضعیف دارید.اون آقا از پردیس ارس گفت که جای دانشکده می نویسند پردیس ارس و به معنی دانشکده است نه دوره!!!!!!!!!!برادر جان نه حرف منه نه حرف تو و امثال تو.میخوای قبول کن یا نکن.دانشگاه تهران چه در تهران چه در ارس یا کیش همان دانشگاه تهران است.دانشجویان خارجی که وارد ایران می شوند در دانشگاه تهران تحصیل کنند ترجیح می دهند در پردیس کیش دانشگاه تهران تحصیل کنند چون هم جنبه تفریحی داره و هم برای تحصیل آرام بخش است.یک دانشجوی خارجی در پردیس کیش دانشگاه تهران نمی گوید من د انشجوی پردیس کیش هستم.می گوید که دانشجوی دانشگاه تهرانم.شما می گویید دانشجوی دانشکده مثلا حقوق دانشگاه آزاد تهران شمال هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلومه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال هستید.پس در مورد پردیس کیش دانشگاه تهران هم همینطوره.هر خانه ای را به نام پدر خانواده می شناسند نه برادر وخواهر.پدر خانواده همه پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران،دانشگاه تهران است نه سایر دانشکده ها و پردیسها.

صنایع
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۲۸ ق٫ظ

ما هرکجا رفتیم دانشگاه ازاد تهران رو بیشتر از پردیس کیش و ارس توصیه کردن. من بدون ازمون شرکت کردم همه گفتن ازاد تهران بهتر از پردیس کیش و ارس هست.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۱۸ ق٫ظ

پردیس ارس تنها پردیس دانشگاه تهران است که به دلیل عدم کیفیت مدتی توسط دانشگاه تهران تعطیل بود.من هم قبول دارم کیفیت آموزش پردیس ارس قبلا تا سال ۹۵ ضعیف بود و به همین دلیل در کنکور سراسری اسمی از پردیس ارس برده نشد و مدتی تعطیل بود و حتی قرار شد دانشگاه تهران آن را از حوزه خود خارج کند.اما اکنون وضعیت تغییر کرده و کیفیتش خوب شده و با استانداردهای دانشگاه تهران نزدیک است..ولی پردیس البرز و پردیس کیش از لحاظ کیفیت در حد سایر پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران و در مواردی بالاتر است.اما بکار بردن دانشگاته دولتی مرکز استان معیار سطح بندی دانشگاههها نیست.همه میدانند دانشگاه تهران سطح یک و مهمترین است.پس نباید بین اعتبار کیفی پردیسهای دانشگاه تهران تفاوت قائل شویم.

ناصر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۰:۴۱ ق٫ظ

بنده میخوام دیگه نظر ندم نمیذارید! اتفاقا پردیس ارس بهترین پردیس دانشگاه تهران بوده و هست. دوست عزیز کسی که دکتری میخونه یا خونده باید به درجه بالایی از درک و پذیرش واقعیات برسه چرا باید چشماش رو ببنده. شما به جای این همه تلاش در تغییر واقعیتی که نمیشه تغییر داد سعی در بالا بردن رزومه علمی داشته باشی مطمئن باش نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت. بنده کسانی رو میشناسم که از ضعیفترین دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند اما با تلاش خودشون الان به یک شخصیت علمی در کشورهای اروپایی تبدیل شده اند و برعکس کسانی هستند که از بهترین دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند اما نتونستن به جایگاه های بالایی برسند. به نظرم این بحث تموم بشه بهتره و از طرفی از دوستانی که مردد در انتخاب این دانشگاه ها هستند میخوام با آگاهی و بررسی مستنداتی که در واقعیت وجود داره تصمیم بگیرند و به حرف بنده و امثال بنده زیاد توجه نداشته باشند.

فیزیولوژی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۲۶ ق٫ظ

بله دقیقا…توی مدرک پردیس ذکر میکنن که مال پردیسه اما دوستان پردیسی بااینکه این روزها استقبال از دانشگاه ازاد بیستر شده میخوان با چسبوندن خودشون به دانشگاه مبدآ مث دانسگاه تهران اعتبار بیشتری لز ازاد کسب کنند اما واقعا اکثرا ازاد تهران رو بیشتر لز پردیس شهرستان توصیه میکنن

آرش
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۲۷ ب٫ظ

آقای جواد-دانشجوی جغرافیا و برنامه ریزی شهری- پردیس کیش دانشگاه تهران

اصلا لحن کلام شما صحیح نیست. عده ای که با شما مخالفند را “نادان” و” مغرض ” بنامید. به هر حال شما انتخاب خودتان راکرده اید. ۱ سال گذشته و وارد ترم ۳ میشوید. اما به نظر می رسد در این یک سال در دانشگاهتان خیلی سختی کشیده اید و تفاوت های بین روزانه / شبانه با پردیس را دیده اید اما مجالی برای توجیه پیدا نکرده اید؛ حال با حضور تمام وقت در این سایت سعی در توجیه انتخابتان دارید. باشد؛ اگر این روشی که در پیش گرفته اید آرامتان میکند ما دیگر حرفی نمیزنیم تا شما با آرامش و امید بیشتری به تحصیل در “پردیس” بپردازید.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

سطح بینش و سواد منعکس کننده اطلاعات و آگاهی جمعی است.

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۲ ب٫ظ

با اطمینان صد در صد میگم بچهای دولتی بر ضد پردیسها صحبت نمی کنند چون خودشان در جریان قبول و سختی آن هستند بخصوص پردیسهای مستقر در شهر تهران و دیگر شهرهای بزرگ مثل اصفهان و شیراز
دانشجویان دکتری آزاد هم بایستی بدانند که انتقادهای خود را نسبت به افزایش بی رویه پذیرش دانشجو دکتری دانشگاه آزاد در سال ۹۳ و بعد از آن کنند، خود دکتر شاهانی مسول امتحانات دانشگاه آزاد گفتند که این دانشگاه در سالهای ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ سالی ۴۵ هزار دانشجو دکتری گرفته این یعنی بدون کنکور شدن دکتری آزاد. چقدر نماینده ها و وزارت علوم از سال ۹۳ تا کنون به دانشگاه آزاد هشدار دادند.
و گرنه این دو هزار پذیرش سالانه کل پردیسهای خودگردان در کل کشور به طور کلی در برابر ظرفیت بسیار بالا آزاد کلا به چشم نمی آید. و عددی نیست

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

بله.فرمایش شما بجاست

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

همین که مطلق و “با اطمینان صد در صد” صحبت میکنی یعنی اصول اولیه و بدیهی علوم انسانی رو نمیدونی، مثال نقض حرفات خود من هستم.
به هر حال، بحث با شماها بی فایده ست.

تینا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

دوست عزیز فکر نمی کنید اینطور با اطمینان اونم صددرصد!حرف زدن اصولا از آدم دانشگاه دیده بعیده؟

ناصر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

دوست عزیز بنده بر ضد پردیس ها صحبت نمیکنم و قبول دارم پردیس دانشگاه های مادر مثل پردیس دانشگاه تهران و علامه و شریف در سطحی بالاتر از دانشگاه های دیگه هست (بجز پردیس کیش)اما مشکل اینجاست که شما با تعصب غیرمنطقی اون رو با شبانه و روزانه مقایسه میکنید که این مقایسه واقعا خندده دار هست. به عنوان مثال در مقطع ارشد بنده با رتبه ۱۶ روزانه دانشگاه تهران قبول نشدم و شبانه قبول شدم آخرین رتبه قبولی شبانه در رشته بنده ۲۸ بود درحالیکه تا رتبه ۱۸۰ در همون رشته پردیس دانشگاه تهران قبول شدند (البته کیش که بماند تا آخرین رتبه هم قبولی داشت!). حالا به نظر شما آخرین رتبه روزانه یعنی ۱۲ و آخرین رتبه شبانه یعنی ۲۸ با ۱۸۰ پردیس قابل مقایسه هست که شما اون رو حتی از شبانه بالاتر میدونی!!!

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

قبول دارم پدیس کیش به علت هزینه های جانبی مثل بلیط هواپیما و … طبیعی است
اما بهر حال دانشگاه تهران است
اگر بخاطر دانشگاه تهران نبود شک نکن ۱۸۰ می شود ۱۰۰۰
این قدرت دانشگاه های مثل تهران و شریف است که می توانند شعبه ای را در کیش بزنند

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

شما بهتره توسط دانشگاه تهران ارشاد بشید که تفاوتی بین روزانه پردیسهاتی مرکزی دانشگاه تهران و روزانه پردیسهای بین المللی و اقماری دانشگاه تهران نیست.همه دانشجوی روزانه هستند.یکی رایگان و یکی شهریه پرداز….

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۲۰ ب٫ظ

Ph.D
سلام. من درو مورد پردیس کیش فقط درباره رشته خودم میتونم بگم که رتبه تک رقمی و دورقمی ها (هم رتبه های پایین-زیر ۴۰) و البته رزومه قوی قبول شدند. هر دوهفته یکبار کلاس داشتیم. اساتید برای همون گروه روزانه بودن.کلا هیچ فرقی با روزانه ها نداریم فقط جامون فرق داره. اینکه فکر کنید الکی نمره بدن یا هرچیزی مشابه اصلا همچین چیزی نیست. خیلی سخت گیرن.و اینو بگم که من خودم روزانه دانشگاه تهران ارشدم رو خوندم واقعا فرقی با روزانه نداره. در هردو حالت به تلاش خودتون بستگی داره.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۱۷ ب٫ظ

سیاست وزارت علوم حذف دوره شبانه در اکثر دانشگاههاست و جایگزینی دوره ای تحت عنوان خودگردان در دانشگاههاست.و در آینده کمکهای دولتی بسار محدود می شود و اکثر دانشگاههای دولتی به صورت خودگردان اداره میشوند.فلسفه روزانه شهریه پرداز با خودگردان متفاوته.چون مختص دانشجویان بین المللی در پردیسهای بین المللی است.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۱۴ ب٫ظ

در جواب سحر خانم عرض شود که افتخارات پردیسهای دانشگاه به نام دانشگاه ثبت میشه نه پردیس-چون پردیس زیر مجموعه دانشگاه است.افتخارات علمی و بین المللی-ابتکارات و خلاقیتها در پردیس کیش دانشگاه تهران از دانشگاههای سطح یک دولتی هم بالاتره

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

یک موضوعی را میخوام عرض کنم.خدا شاهده یکی از دانشجویان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران به دلیل عدم کسب حد نصاب نمره زبان(۶۰ از ۱۰۰ برای آزمون جامع و دفاع) که در سایر دانشگاهها این حدنصاب خیلی کمتر است(۵۰ از ۱۰۰ برای دفاع و ۴۵ از ۱۰۰ برای جامع)،تا الان نتونسته در آزمون جامع شرکت کنه و تا یک مرحله دیگر هم بیشتر مهلت نداره..ولی در دانشگاههای دولتی دیگر به صورت مشروط یعنی کسب ۴۵ از ۱۰۰ میتوانند در آزمون جامع شرکت کنند.در دانشگاه آزاد که کلا خیلی ر احت تر می گیرند ولی با این حال اکثرا میمونند پشت آزمون جامع.در دانشگاه آزاد هم برای دفاع ۵۰ از ۱۰۰ و برای آزمون جامع ۴۰ از ۱۰۰ است.خودتان قضاوت کنید. حد نصاب نمره زبان انگلیسی در دانشگاه تهران برای همه دانشکده ها و پردیسها یکی است،حالا چطور مدرک فلان پردیس اعتبار ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب میکنم از این حرفها!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا خنده داره!!!!!!!!!!!!

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

میفهمم که دوست داشتی دانشجوی روزانه یا شبانه ی دانشگاه تهران باشی ولی نتونستی.
به هر حال، با صد تا علامت تعجب در پایان هر جمله نمیتونی واقعیت رو تغییر بدی. شما پردیسی هستی نه روزانه و شبانه. والسلام.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من دوست داشتم دکترامو از دانشگاه تهران بگیرم و موفق هم شدم.چون ارشدم هم تهران بودم.حالا روزانه و شهریه پرداز و شبانه و به قول شما پردیسی مهم نیست.مهم این است که دانشگاه تهران تحصیل می کنم.اولین ومهمترین دانشگاه جامع ایران هم دانشگاه تهران است.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

من هیچ تکبری ندارم که در دانشگاه تهران تحصیل می کنم.واقعیتها را بازگو می کنم ولی متاسفانه عده ای از روی غرض و یا نادانی بحث می کنند که اصل مباحثه از ابتدا اشکال دارد و نیاز به ادامه نیست!!!!!!!!!!!!

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

من مشکلی با نظرات شما ندارم، فقط کلمه ی پردیس رو کنار اسمت بنویس، همین.
خودت هم از این کلمه فرار میکنی بعد میای اینجا ازش دفاع میکنی.

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بی سوادی درمان نداره
پردیس انگلیسی دانشکده است.

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

من دانشجوی دکتری روزانه ی دانشگاه تهران، ورودی ۹۶ هستم (دقت کن، روزانه، نه شبانه و پردیس). لیسانس و ارشد هم دانشگاه تهران بودم.

تینا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

آقا جواد پردیس به فارسی یعنی بهشت به انگلیسی هم یعنی منطقه ای دردانشگاه که قوانین مجزا داره نه دانشکده،برخی از مترجم ها هم میگن منظور محوطه دانشگاهه.انگلیسی دانشکده هم‌ کالجه.درواقع کلمه پردیس هیچ ربطی به کلمه دانشکده نداره

به پردیسی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۳:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

قبلا نمیدونستی خوراسگان کجاست،حتی نمیدونی پردیس واژه پارسی است

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام برادران و خواهران عزیز-علت عدم شناخت کافی از دوره های روزانه شهریه پرداز – بین الملل و خودگردان در پردیسهای دانشگاههای دولتی ،نو ظهور بودن و جدید بودن این دوره هاست که از لحاظ سازمانی و تشکیلاتی متفاوت هستند(مثلا دوره روزانه و بین الملل پردیس کیش د انشگاه تهران قابل مقایسه با دوره پردیس خودگردان دانشگاه دیگری نیست!!!!!!!) .بهتر است به جای گفتگوهای بی حاصل و خودبرتربینی و پرهیز از هر گونه اغراق،از مشاوران مجرب در وزارت علوم و دانشگاههای مادر مثل شریف و تهران و ….بهره بگیرید.اگر بنده دانشجوی دانشگاه تهران هستم،حتی کارت دانشجویی دوره های روزانه شهریه پرداز در پردیسهای بین المللی دانشگاه تهران با بچه های روزانه یکسان است.در کلیه گواهیها و مدارک و سوابق آموزشی دانشجو اسمی از پردیس خودگردان نیست با توجه به اینکه افراد نخبه ای ممکنه در این جمع باشند که نیاز به راهنمایی دقیق می باشد،(با پردیس کیش تلفنی صحبت شود ۰۷۶۴۴۴۳۵۲۰۰ حوزه معاونت آموزشی تماس بگیرید تا صحت و سقم اطلاعات داده شده برایتان اثبات گردد)-مطمان باشید اعتبار دوره روزانه شهریه پرداز و دوره های بین المللی دانشگاه تهران در حد روزانه عادی این دانشگاه یا در مواردی ممکنه بالاتر باشه-سطح زبان این دانشجویان بالاست در صورتیکه در سایر دانشکده های عادی دانشگاه تهران سطح زبان ممکنه بالا نباشد!!!!!)…تحقیق کنید تا به نتیجه برسید.

مهدی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

شما چون نتونستی روزانه یا شبانه قبول بشی رفتی پردیس.
به جای این استدلال های خنده دار، سعی کن هرجا که هستی دانشجوی خوبی باشی.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اتفاقا من دانشجوی روزانه دانشگاه تهران هستم.و حدنصاب شبانه دانشگاه تهران و پردیسهای کیش و البرز دانشگاه تهران هم یکی است. در مصاحبه زیاد تفاوتی ندارند.کسیکه پردیس دانشگاه تهران قبول میشه میتونه روزانه دانشگاهی مثل دانشگاه همدان و ارومیه و زنجان و اهواز-رشت و ساری و …… قبول بشه به راحتی.

مهیار
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه واسه قبولی روان شناسی سلامت دانشگاه پردیس کیش با یه مصاحبه خوب تا چه رتبه ای امید به قبولی هست؟آیا با رتبه ۷۱۲ و معدل بالای ۱۹ و دو تا مقاله داخلی امیدی به قبولی هست؟

جواد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۵:۲۵ ب٫ظ

تفاوتی بین پردیسها بخصوص پردیسهای دانشگاه های بزرگ با شبانه نیست
هزینه یکی
استاد یکی
کلاس با روزانه یکی
امکانات آموزشی یکی
تازه اسم پردیس که روزانه شهریه پرداز است از نوبت دوم و شبانه قشنگتر و بهتره
در رابطه با تراز هم تقریبا شبیه هم هستند
فقط اگر بخواهیم بطور مثال دانشگاه تهران را مقایسه کنیم
مشخص است اول روزانه دوم شبانه و بعد پردیس البرز و سوم شبانه پردیس فارابی دانشگاه تهران مستقر در شهر قم و چهارم پردیس کیش و ارس.
اگر هم بخواهیم دانشگاه تهران را با دیگر دانشگاه ها مقایسه کنیم که دیگه جای بحث نیست ورود به هر شکلی به این دانشگاه برای هر کسی رویا و افتخار است

ناصر
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

دوست عزیز ما چیزی به عنوان روزانه شهریه پرداز نداریم و این زاده ذهن دوستان پردیسی هست که نمیخوان شرایطشون رو قبول کنند. هر چند شاید بنده هم جای این دوستان بودم همین جبهه گیری ها رو هم داشتم. به هر حال باید قبول کرد مدارک پردیس اصلا قابل مقایسه با دوره های روزانه و شبانه نیست و فقط میشه با دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و … مقایسه کرد. هر چند به شخصه اعتبار مدارک دانشگاه های آزاد مراکز استان ها منجمله تهران رو از پردیس ها بالاتر میدونم البته این نظر شخصی هست. موفق باشید

جواد
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

تو مدرک برادر من نوشته روزانه شهریه پرداز آنوقت شما میگی وجود نداره
به درسهایت برس دوست عزیز دانشگاه آزاد هم بد نیست.

جواد
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

آقا ناصر معلوم شد دانشجو آزاد هستید و اگر نه اگر دانشجو روزانه و یا شبانه بودید
می دانستی و تایید میکردی قبولی در پردیسها بخصوص پردیس شهرهای بزرگ مثل شبانه خیلی سخته
پسر عموی خود من پردیس البرز را به شبانه فارابی ترجیح داد
و با اینکه براحتی در روزانه شهرهای دورافتاده و حتی شبانه فارابی دانشگاه تهران واقع در قم قبول می شود پردیس البرز را ترجیح داد

ناصر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

دوست عزیز اگر اینقدر اطلاعات دقیق از پردیس ها دارم بخاطر این هست که بنده شبانه دانشگاه تهران خوندم دلیلی هم نداره به شما ثابت کنم. دوما ناراحتی بنده هم همین هست که همون زمان هم دوستان پردیسی خودشون رو با ما مقایسه میکردند در حالیکه اصلا دانشکده های ما هم مشترک نبود چه برسه به کلاس های درسی! و در آخر اینکه در هیچ یک از مدارک پردیس روزانه شهریه پرداز قید نشده است و قبلا هم گفتم این آرزوی دوستان پردیسی هست و مینویسند پردیس خودگردان دانشگاه تهران. اگر هم دوستان لازم دیدند حضوری به قسمت فارغ التحصیلان دانشگاه تهران واقع در سازمان مرکزی دانشگاه تهران در نزدیکی میدان انقلاب مراجعه کنند و همان جا مدارکی که به فارغ التحصیلان اعطاء می شود را از نزدیک ببینند.

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

اگر واقعا شبانه دانشگاه تهران بودی بایستی می دانستی که بطور مثال قبولی در پردیسها البرز خیلی برای بچه ها جذابیت بیشتری از شبانه فارابی دانشگاه تهران مستقر در قم دارد درست است که هر دو دانشگاه تهران هستند ولی یکی در تهران و دیگری در قم است درضمن گفتم اگر بحث مقایسه باشه شبانه هر دانشگاه به هیچ وجهی با روزانه همان دانشگاه قابل قیاس نیست که شما شبانه و روزانه رو جمع می زنی چونکه پردیس و شبانه هر دو بایستی ۷۰ تا ۱۰۰ ملیون پرداخت کنند.

میترا
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

شما شبانه رو با روزانه یکی نمیدونید اما پردیس رو که تکلیفش هم با خودش معلوم نیست رو با روزانه یکی میدونید؟؟؟؟؟
اینقدر تعصب روی پردیس نداشته باشید!!!

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

گفتم روزانه هر دانشگاه از شبانه و پردیس همان دانشگاه یک سر و گردن بالاتر است ولی مقایسه پردیس هر دانشگاه با شبانه آن دانشگاه معنایی ندارد
مثلا قطعا قبولی در روزانه دانشگاه تهران سخت تر از شبانه و پردیس دانشگاه تهران است مگر کسی بدش میاد رایگان تحصیل کنه!!!
اما همچنان شبانه و پردیسهای دانشگاه تهران و اصولا دانشگاه های بزرگ شاید مثل شریف امیرکبیر علم و صنعت علامه شهید بهشتی تربیت مدرس خوارزمی برای خیلی ها که وضعیت مالی خوبی دارند از روزانه شهرستان هم بهتر باشد.
چون برند این دانشگاها چیز دیگری است
درثانی بین خود پردیسها یا دانشکده های یک دانشگاه هم تفاوت است
بطور مثال پردیس البرز بدلیل وجود در تهران، بهتر از پردیس فاراب(قم ) و پردیس کیش و ارس است.

سحر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

فلسفه پردیس چیز دیگری بود. جذب دانشجویان خارجی. اما حالا هر کی پول داشته باشه پذیرش میشه.
در ضمن پردیس حتی از دانشگاه آزاد هم اعتبار کمتری دارد. در مجامع علمی کدام مقاله، اختراع و مدال مسابقه به نام “پردیس” ثبت شده؟؟؟؟ در حالیکه دانشگاه آزاد با همون وضعش به هر حال دارای جایگاه هست.
شما هم به جای اینکه وقت خود را در این سایت که مربوط به داوطلبان دکتری است با وصف خوبی های پردیس بگذرانید بهتر است به پژوهش های علمی بپردازید تا برای دوره تان اعتبار کسب کنید. مگر اینکه پردیس سختگیری روی وضعیت علمی دانشجویانش نداشته باشد.

جواد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

خود دکتر شاهانی مسول امتحانات آزاد گفتند در سالهای ۹۳ و ۹۴ و ۹۵ آزاد سالی ۴۵ هزار دانشجو دکتری گرفته
این یعنی بدون کنکور شدن دکتری آزاد
و دفترچه امسال هم که نگاه میکنی وضعیت به همین شکله

صبا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۳۶ ب٫ظ

سلام بچه‌ها لطفا با هم دعوا نکنبد, خواهشا یه جواب درست بدید اگرچه فکر کنم هیچکی نمیتونه بگه, من واقعا گیجم نمیدونم پردیس برم یا نه, معتبره یا نه, استخدامی داره یا نه نداره و…واقعا هنگ کرده مغزم,یکی میگه هس یکی میگه نیس,
اینوببینید:سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعتبار مدارک دانش آموختگان پردیسهای خودگردان و مجازی دانشگاهها، اظهار داشت: به این دلیل که دوره های مجازی و پردیسهای خودگردان مصوب شورای گسترش آموزش عالی به شمار می آید، از نظر آموزش عالی این گونه مدارک کاملاً مورد تایید و قابل قبول است.
وی ادامه داد: اعتبار این گونه مدارک کاملاً مشابه مدارک دوره هایی مثل پیام نور، غیردولتی غیرانتفاعی، نوبت دوم و روزانه است که توسط شورای گسترش آموزش عالی مجوز پذیرش می گیرند.

مال سایت پی اچی دیه
لینکش هم اینه
https://phdtest.ir/1392/02/اعتبار-و-نحوه-صدور-مدارک-پردیس-های-خودگ/
خواهشا یه جواب درست بدید بهم,بحث چهارسال درس و هزینس, من واقعا نیاز دارم به اطلاعات درست
سپاس از همگی

ناصر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

دوست عزیز اگه از خانواده پولدار هستی و برای آینده سرمایه خوبی داری هیچ فرقی نمیکنه چه دانشگاهی درس بخونی فقط نزدیک به محل زندگیت باشه فقط دقت کن اون رشته محل مجوز داشته باشه. اما اگه دنبال اعتبار مدرک هستی اعتبار مدارک روزانه و شبانه از همه معتبرتر هست و هیچ فرقی با هم نداره فقط شبانه هزینه دار هست. و اگه واقعا اعتبار مدرک خیلی واست مهمه دنبال هیچ دانشگاهی مثل پردیس ها و غیرانتقاعی و آزاد و پیام نور و … دیگه ای نباش فقط روزانه و اگه پول داشتی شبانه.

صبا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ممنون

جواد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

بستگی داره پردیس کدام دانشگاه
بطور ر مثال پردیس البرز دانشگاه تهران از روزانه شهرستانها هم بهتره البته به شرط استطاعت مالی از شبانه فارابی دانشگاه تهران هم طبیعتا خیلی بهتر است
اما در رابطه با پردیسهای کیش و یشمی به علت بعد مسافت و هزینه پول هواپیما و ….
شاید برای خیلی ها به صرفه نباشد هر چند که این دو دانشکده یا پردیس هم دانشگاه تهران هستند.
به هر حال داریم در رابطه با بهترین دانشگاه کشور صحبت می کنیم.

صبا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

ممنون اتفاقا پردیس کرج هم منظورم بود منم

جواد
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

پردیس البرز واقع در تهران است , کرج نیست و دانشجویان آن با بچه های روزانه در یک کلاس هستند و قبولی در آن هم طبیعتأ خیلی سخت است.

نازییی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۰۵ ب٫ظ

******دوستان جواب بدید لطفا ******
فووووورررریییی///// فووووووررررررییییییی

سلام دوستان من فرم صلاحیت عمومی پر نکردم برا دانشگاه ازاد مگه همچین فرمی بود؟ نگرانم
من فکر میکردم فقط دولتی ها باید اینکارو کنن
ضمن اینکه برا دولتی هم پر نکردم چون اصلا نرفتم مصاحبه
الان تکلیف چیه
چیکارکنم؟ دانشگاه ازاد باید پر میکردم؟

صبا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازییی

سلام تا اونجا که من شنیدم فقط واسه دولتیه

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۳ ق٫ظ

مدرک صادره دانشگاه تهران برای همه دانشکده ها و پردیسها یکسان است-عنوان پردیس خودگردان اصلا در مدرک ذکر نمی شود.آرم دانشگاه تهران و امضای رئیس دانشگاه تهران برای همهمدارک دانشگاه تهران یک وجه مشترک دارد.عنوانپردیس در زیر مجموعه دانشگاه تهران فقط تحت عنوان دانشکده ذکر می گردد .یعنی فرض کن کسیکه رشته علوم سیاسی مدرک میگیره رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی امضا می کنه و بعد رئیس دانشگاتهران.یا کسیکه در رشته هنر در پردیس هنرهای زیبا فارغ تحصیل شده ابتدا رئیس پردیس هنرهای زیبا امضا می زنه و بعد رئیس دانشگاهتهران.در پردیس کیش هم .ابتدا تحت این عنوان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران رئیس پردیس امضا میزنه و بعد رئیس دانشگاه تهران.این کجاش متفاوته!!!!!!!!!!!!!!!!

امیر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

کی همچین چیزی گفته؟!همسر من فارغ التحصیل پردیس دانشگاه تهرانه،دقیقا هم درمدرکشون قید شده پردیس،اگه قرار بود نشه که چه فرقی با سایر دوره ها داشت؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

در دانشگاه پردیس عنوان دانشکده است.هیچ فرقی با روزانه و شبانه دانشگاه تهران ندارد

امیر
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۳:۳۶ ب٫ظ

دوست گرامی شما نیت کردی خودت را گول بزنی قبول،ولی کجای دنیا دیدی عنوان دانشکده را توی مدرک بنویسن!پردیس عنوان دوره است وقید میشه تا مشخص بشه شما با دانشجوی روزانه یا شبانه فرق داشتی،همین!

میترا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

آقای محترم تا چند سال پیش در مدرک عنوان پردیس قید نمیشد اما با اعتراضات صورت گرفته توسط اساتید و دانشجویان روزانه، دانشگاه ها ملزم به ذکر عنوان پردیس شدند.
این حرف من رو میتونید حتی با سرچ ساده بررسی کنید. اگه هم باور نمیکنید انشاالله ۴ سال دیگه در مدرکتان با چشم خودتان مشاهده میفرمائید.

ناصر
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۳:۴۷ ب٫ظ

دوست عزیز نه تنها عنوان پردیس خودگردان در مدرک درج میشه دوم اینکه کلا شکل و شمایل مدارک پردیس با مدارک اصلی خیلی فرق داره. شما اگه اطلاع ندارید یک روز به قسمت فارغ التحصیلان مراجعه کنید و هر دو مدرک رو از نزدیک مشاهده کنید.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۴۸ ق٫ظ

این را بدانید که سخت گیری دانشگاه تهران باعث میشه دانشجویان این دانشگاه با سایر دانشگاهها فرق داشته باشند.حالا در هر دانشکده و پردیس دانشگاه تهران که تحصیل شود.

اسماعیلی
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

والا ما تو فامیلمون فارغ التحصیل دانشگاه تهران و امیرکبیر و شریف زیاد داریم. از نسل قدیم تا نسل جدید. همه شون هم انسانهای بسیار افتاده و به دور از ادعایی هستند. هیچوقت هم بحثی در مورد برتری دانشگاهشان نداشتند. برام جای سواله شما با مدرک پردیستان چرا اینقدر تکبر و خود بزرگ بینی دارید؟ چرا فکر میکنید دانشجویان این دانشگاه با همه فرق دارند؟ حالا کاش دانشجوی روزانه یا شبانه بود اما آخه شما پردیسی هستید. خیلی برام جالبه واقعا!

در خبر است که...!
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۶:۳۵ ب٫ظ

مطابق خبرهای واصله از وزیر علوم، آقای دکتر غلامی: “دوره های پردیس های خودگردان دوره هایی هستند که با شهریه اداره می شوند. این دوره ها از قبل برقرار شده اند و تا زمانی که مشتری داشته و برای دانشگاه صرفه مالی داشته باشند، دانشگاه ها آن دوره ها را حفظ می کنند” (منبع: خبرگزاری مهر، ٩۶/١٠)
قرار است برای جلب مشتری جهت حداکثر صرفه مالی! مصوبات وزارت علوم از جمله “طرح تعدیل دوره های پردیس خودگردان” پس از صدها نفر ساعت بررسی و مشاوره، توسط پردیس کیش دانشگاه تهران نادیده گرفته شود و در اقدامی غیر همسو با سایر دانشگاه ها، تکمیل ظرفیت برگزار شود.
حفظ این دوره سود سرشاری را نصیب منطقه آزاد کیش میکند.

ناصر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۸:۲۲ ب٫ظ

در ابتدا قرار بود ظرفیت دوره های شبانه افزایش داشته باشد اما بعدها به دلیل پایین نیامدن اعتبار دانشگاه های مادر تصمیم بر این شد که دانشگاه هایی زیر نظر دانشگاه مادر ایجاد شود که هم صرفه مالی داشته باشند و هم با دادن مدارک متفاوت از مدارک اصلی دانشگاه مادر اعتبار مدارک اصلی حفظ میشود.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

ابتدا عرض شود که فلسفه ایجاد پردیس،جذب دانشجوی خارجی بود.الان هم بجز پردیس کیش دانشگاه تهران و دانشگاه شریف همه پردیسهای دانشگاههای دولتی خودگردانند و مدرکشون با همه پردیسهای بین المللی وغیر خودگردان یکسان است.پردیسهای بین المللی فقط در مناطق آزاد هستند.اعتبارشون هم در سطح سایر دانشکده ها وپردیسهای همان دانشگاه است.متاسفانه شما نظرتون غیر کارشناسی است.

کیش جزیره ناشناخته!
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۱:۲۲ ق٫ظ

پردیس کیش دانشگاه تهران خودگردان نیست؟ این یعنی انکار خورشید وسط ظهر تابستان! شایدم شما دانشجوی خارجی باشی که اینطور ناشناخته نظر میدی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۴۲ ق٫ظ

عجیبه یکتحصیل کرده این طور قضاوت می کنه!!!!!!!!!!!تازه بر عکس سازمانمنطقه آزاد کیش به دانشگاه تهران کمک میکنه!!!!!مگه چند دانشجو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلا به مرز ۱۹۰۰ نفر نمیرسه در تمام مقاطع…ضمناً کل مبالغ شهریه به خزانه دولت واریز میشه چون دانشگتاه دولتی است.و حتی از محل کمکهای وزارت علوم که به دانشگاه تهران تخصیص داده شده به پردیس کیش هم پرداخت میشه-حقوق همه کارکنان پردیس به صورت مستقیم توسط معاونت مالی دانشگاه تهران پرداخت میشه۱اول مطالعه کنید بعد سخنرانی کنید!!!!!!

تینا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

ایشون اظهار نظر شخصی نکردن،این خبر را خود وزارت علوم اعلام کرده،در همین سایت هم متن خبر هست میتونید مطالعه بفرمایید.سازمان مناطق آزاد کیش هم هیچ کمک مالی به دانشگاه تهران نمیکنه!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۳۴ ق٫ظ

مطابق خبرهای واصله از مدیرعامل منطقه آزاد کیش قرار است فقط نخبگان در دانشگاههای تهران و شریف در کیش جذب شوند.

تینا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

دوست عزیز نخبه یعنی کسی که شرایط استعداد درخشان را داشته بدون آزمون میره دانشگاههای سطح یک و روزانه درس میخونه،درس خوندن در هر دوره وبا هر شرایطی ارزشمند اما اینکه با اصرار و دلایل شخصی سعی کنیم دوره های پردیس و…را با روزانه یکی کنیم بی انصافی درحق اوناییه که واقعا نخبه هستن وجالبه که هیچ ادعایی هم ندارن

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

اصلا پردیس کیش دوره اش دوره روزانه شهریه پرداز و تمام وقت است

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

همه دانشجویان دانشگاه تهران نخبه هستند چه در پردیس مرکزی در میدان انقلاب-چه در پردیس شمالی شهر تهران-په در پردیسهای فارابی قم و ابوریحان و البرز و تا پردیس کیش و ارس و دانشکده عمران زیر مجموعه پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران در گیلان

ناصر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۶:۱۲ ب٫ظ

تمامی دانشجویان ایرانی نخبه هستند

دکترای 97
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

پذیرش شدن در پردیس و بدون گذر از فیلتر ازمون قطعا راحت تر صورت می گیره و از اونجاییکه هر کسی قدرت مالی سفر های مکرر به کیش و پرداخت هزینه های جانبی رو نداره خیلی هاز از گردونه رقابت خارج می شن و این پذیرش رو برای افراد واجد شرایط خیلی راحت می کنه

راضیه
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکترای 97

سلام وقت بخیر.این پذیرش مگه از طریق کنکوری دکتری نبوده؟

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکترای 97

این حرف شما ممکنه درست باشه ولی در صورتی پذیرش می شوند که حدنصاب نمره علمی لازم کسب شود در غیر این صورت نیاز نیست کسی با امتیاز ضعیف پذیرفته شود.این حرف همه اساتید و مدیراتن دانشگاه تهران است.

ناصر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱:۵۱ ب٫ظ

دوست عزیز اصلا پردیس ها از بهترین دانشگاه ها و بالاتر از دوره های روزانه هستند و فقط میشه با دانشگاه های مطرح جهان مثل هاروارد و ام آی تی و آکسفورد مقایسه کرد. البته اگه بعدش نگین از اونها هم بالاتره!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ملاک ما دانشگاه تهرانه-اصلا پردیس یعنی چی؟!!!!!!!!!!!!!

تینا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۶:۲۸ ب٫ظ

دوست عزیز پردیس را شما زمانی حس خواهید کرد که زمان فارغ التحصیلی کلمه دوره پردیس خودگردان روی مدرکتون قید بشه،بعد که تشریف می برید جایی برای کار و مدرکتون را می برید به شما بگن پردیس بودی؟!خبرتون میکنیم!

مهدی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۲:۱۲ ب٫ظ

آفرین به شما که یکی از نخبگان هستید.
فقط حالا که انقدر به پردیس ها علاقه دارید لطفا اسمتون رو به این شکل بنویسید: جغرافیا و برنامه ریزی شهری- پردیس کیش دانشگاه تهران.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

همه زیر مجموعه های دانشگاه تهران تحت عنوان پردیس هستند .چه بگیم دانشکده جغرافیا تابع پردیس مرکزی دانشگاه تهران-چه بگیم دانشکده فنی پردیس کیش دانشگاه تهران.این فقط یک تقسیم واحد آموزشی است که زیر نظر دانشگاه تهران اداره می شود.شما چرا فکر می کنید پردیس یک دانشگاه مثل دانشگاه مستقل است.یک دوره محسوب می گردد زیر مجموعه دانشگاه.حالا دانشگاه تهران یا شهید بهشتی و ….

ناصر
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۶:۱۰ ب٫ظ

بله فقط در زمان فارغ التحصیلی در مدرک شما قید میشه پردیس خودگران کیش دانشگاه تهران و در مدارک اصلی قید میشه دانشگاه تهران! درضمن الان یک موسسه هست که یک ماهه به شما مدرک ام بی ای دانشگاه تهران رو میده و در مدرک مینویسه موسسه ام بی ای دانشگاه تهران و روزانه هم هست پس اونم میشه روزانه شهریه پرداز و اعتبار اونم با مدارک روزانه دانشگاه تهران یکی هست!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ق٫ظ

و اما در ارتباط با کیش :کیش یک شهر توریستی و متفاوت و آرام…دو پردیس کیش دانشگاه تهران و پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف تهران در کیش هستند که نخبگان علمی کشور در آنها تحصیل می کنند و همگی از سطح زبان قابل قبول بهره مند هستند و.در پردیس بین المللی کیش دانشگاه شریف تهران کلیه کلاسها به صورت انگلیسی برگزار می شود و در پردیس دانشگاه تهران هم اکثر مواقع سمینار مشترک با دانشگاههای سطح یک و همطراز یا بالاتر از دانشگاه تهران و مطرح بین المللی یعنی برگزاری کلاس مشترک وجود دارد.پس جرا واقعیتها را انکار می کنید!!!!مطابق آیین نامهو بخشنامه وزارت علوم فقط پردیسهای بین المللی د انشگاه ها مثل پردیس کیش دانشگاه تهران و شریف-پردیس ارس دانشگاه تهران مجاز به جذب دانشجوی خارجی تا ۵۰ درصد ظرفیت و جذب دانشجوی ایرانی به دو شیوه هستند۱-آزمون سراسری۲-آزمون اختصاصی و بررسی سوابق ومصاحبه تخصصی—این موضوع ربطی به ابلاغیه تکمیل ظرفیت ومحدودیت تکمیل ظرفیتندارد.!!!!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۲۷ ق٫ظ

سلام به همه عزیزان-تعجب میکنم تا اسم دوره پردیس دانشگاههای سراسری میاد با دانشگاه آزاد مقایسه می کنند.و سعی دارند دوره پردیس را کم رنگ جلوه دهند.در صورتیکه اعتبار مدرک به سطح دانشگاه است نه دوره تحصیلی!!!!!برادران وخواهران عصر امروز عصری واقع گرایی است نه تخیل پردازی و صرفاً آرمانگرایی!!!!!!!!!!!!!بحث در این خصوص از پایه اشکال دارد چونکه بعضی دوستان هنوز نمی دانند پردیس یک سهمیه یا یک دوره خودگردان در دانشگاههای سراسری است نه یک دانشگاه جداگانه …البته در دانشگاه تهران عنوان پردیس فقط یک تشکیلات اداری و سازمانی است نه یک دوره!چونکه دوره همه پردیسهای دانشگاه تهران در مقطع دکتری یا روزانه است یا شبانه یا روزانه شهریه پرددر پردیس بین المللی کیش-ارس و البرز..ضمنا مدرک همه دوره ها را دانشگاه تهران صادر می کند و اعتبارسنجی یکسان دارند همانطوریکه مقررات آموزشی-تشکیلات اداری-هیات علمی-شیوه نامه ها و مرامنامه ها و آیین نامه ها و تفاهمنامه ها یکی است و تابع رأی هیات امنای دانشگاه تهران.همه پردیسها و دانشکده های دانشگاه تهران چه در ارس یا کیش والبرز و قم و پاکدشت و فومن و تهران همگی تحت یک عنوان هستند (دانشگاه تهران)فاصله هیچ تاثیری بر عدم اعتبار ندارد.!!!!!!زیرا به دلیل اهمیت دانشگاه تهران در سطح ملی و بین المللی همان اساتید برای تدریس به نقاط دورتر می روند و دانشجویان دکتری پردیسهای دورتر هم کلیه مقررات مستقر در پردیسها و دانشکده های مستقر در تهران را رعایت می نمایند و ملزم و موظف به مراعات آیین نامه آموزشی وپژوهشی دانشگاه تهران هستند.مثلا حد نصاب زبان انگلیسی ام اس… ادامه نظر»

راضیه
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام ببخشید منظور از کارنامه ی قبولی برای ثبت نام کیش تهران چیه؟؟

علی
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

ببخشید شما از رشته ها اطلاع دارید ؟

یاسمن
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

اطلاعیه داشتیم قدیما که امسال تکمیل ظرفیت نیست چون شغل برا دکترا نمیشه تولید کرد اما فقط انگار مال روزانه ها بود که بیشتر سختی بکشند.

دکترای 97
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاسمن

نه دوست عزیز پردیس کیش هر ساله به دو شکل پذیرش دانشجو دارن یکی از طریق ازمون و یکی از طریق مصاحبه تخصصی و رزومه که طبیعتا شیوه دوم برای افرادی مناسبه که رزومه قوی دارن و این موضوع هیچ ارتباطی به تکمیل ظرفیت نداره، در واقع عنوان رو نباید به این شکل می نوشتن

شیرین
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۴:۱۷ ب٫ظ

دوستان یعنی کسایی که دعوت به مصاحبه نشدن هم میتونن شرکت کنن تکمیل ظرفیت رو؟؟

دکترای 97
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

بله

نیما
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۱:۵۷ ب٫ظ

نیما
من پارسال شرکت کردم چند صد نفر شرکت می کنن و فقط ٧ نفر یا ۵ نفر پذیرش می شه من رزومه خیلی خوبی داشتم قبول نشدم هم پردیس کیش هم ارس شرکت کردم توی مصاحبه حدودا ۷ ساعت طول کشید تا نوبت مصاحبه من شد خیلی شلوغ بود فقط کلی هزینه گرفتن و وقت خودمو تلف کردم تازه به اسم پولی هم بود

علی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

دانشگاه تهران باید سخت باشه
دانشگاه تهران بهترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور است.

ناصر
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

باز بحث پردیس ها شروع شد. اولا این دانشگاه تهران نیست. پردیس کیش دانشگاه تهران هست. مثل این میمونه که شما اعتبار دانشگاه آزاد علوم و تحقیات تهران رو با مثلا آزاد واحدهای دیگهه یکی بدونی و بگی هر دو آزاد هست! درضمن پذیرش دوره دکتری به هر حال حتی واحدهای پولی هم سخته و باید فیلترهای مختلفی رو گذروند

علی
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

نه شما هستید که تا بحث دانشگاه تهران می شود سریع اسم آزاد را می آورید و می خواهید یک طوری از این طریق برای مدرک آزاد که با افزایش بی رویه پذیرشها در ۵ سال گذشته مدرکش ….
ببینید دو تا مساله رو هنوز بعضیها درک نکردن اول پردیس و شبانه با روزانه هیچ تفاوتی ندارند غیر از اینکه شبانه و پردیس باید بین هفتاد تا صد ملیون بدهند
و هزینه پردیس و شبانه در خیلی دانشگاه ها یکی در بعضی ده درصد یا شبانه گرانتر است و یا در بعضی پردیسها
خواهشا اسم دانشگاه تهران می آید

تینا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز روزانه و شبانه هیچ دانشگاهی با پردیس یکسان نیست!!هرچند شبانه هم پولیه،ولی برای درک تفاوت کافیه یه نگاهی به تراز دعوت به مصاحبه روزانه،وشبانه بندازین بعد با تراز پردیس ها مقایسه کنید!!!

صبا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

در مورد تراز مخالفم تراز پردیس تو بعضی رشته محلا خیلی زیاد بود مث بابلسر
پس جمع نبند لطفا

صبا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

در حد روزانه چند شهر و شبانه تهران حتی

تینا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

یعنی تو یک رشته تراز پردیس بابلسر از تراز روزانه تهران درهمون رشته بالاتر بوده؟؟؟!!!

صبا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  تینا

روزانه شهرستان
شبانه تهران

تینا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

دوست عزیز اینجوری که مقایسه نمیکنن،مقایسه درشرایط مساوی درسته!هروقت شما یک رشته ای پیدا کردین که تراز روزانه اش دریک دانشگاه با با پردیسش درهمون دانشگاه یکی بود اونوقت میشه ادعا کرد روزانه وپردیس یکی هستن.وگرنه اینو که همه میدونیم که تراز دانشگاههای بزرگتر وقدیمی تر بالاتر برای همه دوره هاشون اعم از روزانه و…

صبا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

چه حرفیه!!!!

ازدانشگاه تهران بالاتر که نداریم,شبانش ترازش پایبن تر بود از پردیس بابلسر و غیرانتفاعی مفید
ضمن اینکه من نگفتم روزانه و پردیس یکیه,البته که روزانه معتبرتره و بهتر

ناصر
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولا بنده مخالف صد در صدی دانشگاه آزاد و هم پردیس هستم و روزانه و شبانه رو اصلا در مقام مقایسه با این دانشگاه ها نمیبینم. شاید مدارک روزانه و شبانه قابل مقایسه باشه و تنها تفاوت پرداخت شهریه هست اما مطمئن باشید پردیس ها و آزادها و غیرانتفاعی و پیام نور همه هم خانواده هستند و هیچ برتری نسبت به هم ندارند.

علی
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

ناصر جان نظر من و شما مهم نیست
باید طراز ها و رتبه قبولی و برند دانشگاه را نگاه کرد
آفتاب را نمی شود انکار کرد
ببینید قبولی دانشگاه تهران وحشتناک سخته حتی در پردیس دورافتاده مثل کیش
اما اینکه میگم شبانه و پردیسها تفاوتی ندارند بخاطر عدم تفاوت این دو است حتی در بعضی دانشگاه ها شهریه شبانه از پردیس همان دانشگاه بیشتر است
استاد هر دو هم اساتید روزانه و کلاسها در بیشتر مواقع با روزانه یکی است
البته قبول دارم رفتن به پردیس کیش به علت دوافتاده بودن و هزینه رفت و آمد برای خیلی ها ممکن نیست اما به هر نال مدرک دانشگاه تهرانه و خیلی ها این هزینه را به جان و دل می پذیرند چون می دانند عاقبت مدرک دانشگاه تهران را به آنها می دهند
شما ناراحت دانشگاه هایی مثل تهران و شریف نباش چون این دانشگاه های از بس قدرت و اعتبار دارند که به فکر اعتبار خود هستند حتی در دورافتاده ترین دانشکده ها یا پردیسها مثل کیش هم باید برای قبولی از هفت خوان گذشت

علی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

سلام آقایان و خانم ها
اعصاب خودتونو خورد نکنید دوره دکتری خیلی سخنه چه آزاد چه دولتی . برای اثباتش باید در مصاحبه هر دو شرکت کنید تا به درک موضوع کمک بشه . فقط دانشگاههای دولتی تشریفات زیاد دارن وگرنه اساتید های بنام در هر رشته ای امسال هم در دولتی مصاحبه میگرفتن هم در دانشگاههای سطح اول آزادتهران مصاحبه میگرفتن .سطح سوالات پرسیده شده در مصاحبه بسیار شبیه هم و شیوه سنجش بسیار شبیه هم بود.در ضمن وقتی به اون صورت شغلی بعد از فارغ التحصیلی وجود نداشته باشه و تضمینی نیست شماچه مدرکتونو در یکی از دورافتاده ترین دانشگاههای دانشگاه آزاد بگیرید یا در دانشگاه آکسفورد یا تهران و صنعتی شریف . فقط برا تجربه خوبه و ازش پولی در نمیاد پس اعصابتونو خورد نکنید . در ضمن تراز ملاک خوبی برای پذیرش نیست خیلی ها تستزن خوبی هستن و رزومه و آگاهی علمی به روز خوبی ندارن از رشتشون . بخاطر همین مصاحبه هم قراردادن در دوره دکتری . برای دعوت به مصاحبه همه دانشگاهها محدودیت دارن و همه رو دعوت نمیشه کرد بخاطر محدودبت زمانی و مکانی . خیلی از رتبه های تک رقمی و دورقمی در مصاحبه رد شدنسالهای گذشته بخاطر اینکه فقط تستزن خوبی بودن رزومه خوبی نداشتن

صبا
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احسنت

Ph.D
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

فکر کینم اکثر دوستان اطلاع ندارن در مقطع دکترا بعد از خود دانشجو تنها عامل مهم استاد راهنما هست که چقدر تو زمینه کاری شما تبحر ، مقاله با کیفیت و سواد داشته باشه. این رو از خروجی بچه های دکترا ببینید نه عنوان مدرکشون که برای چه دانشگاهی هست.

ناصر
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۱:۵۹ ق٫ظ

نگران نباشید دانشگاه های پولی مثل پردیس و آزاد و غیرانتفاعی حتما تکمیل ظرفیت میذارن چون این دانشگاه ها ریزش ثبت نام زیاد دارن

نداشتیم که! تکمیل ظرفیت داشتیم؟!
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۰:۵۱ ق٫ظ

لفظ “کلیه” یعنی همه داوطلبان. تکمیل ظرفیت یعنی خالی مونده. نحوه ثبت نام و دستورالعمل یعنی دریافت هزینه مجدد!

هومن
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۷:۰۸ ق٫ظ

با سلام
جذب پردیس های بین المللی ارتباطی با تکمیل ظرفیت ندارد مربوط به تکمیل ظرفیت داخلی قبل از اعلام نتیجه نهایی با توجه به روند مصاحبه کنونی است تا چنانچه متقاضی توانایی پرداخت هزینه را دارد و داوطلب مورد تایید خودشان است جذب شود. آنهم به علت عدم علاقه مندی داوطلبین رتبه خوب و رزومه قوی حتی جهت مصاحبه هم رقابتی نیست به علت عدم مراجعه با توجه به هزینه خیلی بالا و دوری از عمده شهرهای کشور این روند فقط در پردیسهای واقع در کیش و قشم رخ می دهد همه ساله هست!

بیتا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

نتایج نهایی که هنوز اعلام نشده

Linda
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۶:۳۰ ب٫ظ

دوستان یه سوال:منظور از پذیرش از طریق شیوه نامه چیه؟؟؟

دکترای 97
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Linda

سلام یعنی از طریق مصاحبه

محمدرضا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۶:۱۲ ب٫ظ

نمیتونن تکمیل ظرفیت رو حذف کنن چون خیلی ها قبول میشن و نمیرن مخصوصا دانشگاه آزاد

Omid
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۵:۲۵ ب٫ظ

آیا این تکمیل ظرفیت برای اونایی که مصاحبه دعوت شدن هست یا شامل همه میشه؟

تینا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Omid

کسانی که دعوت شدن و مصاحبه هم شرکت کردن

ali
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱:۳۷ ب٫ظ

برای پذیرش بدون کنکور دست خود دانشگاه هاست نه سازمان سنجش. پردیس ها پولی بدون کنکور دارن

علی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ali

اصولا همه دانشگاه ها تعدادی را بدون کنکور و با شرایط مثل معدل و نخبگان جذب می کنند
ای کاش مثل سابق دانشگاه ها بصورت مجزا دانشمو دکتری می گرفتند
مهم چگونگی آزمون نیست
مهم این است که ظرفیتهای کاهش پیدا کند

ستاره
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

مگه اعلام نکردن امسال تکمیل ظرفیت نداریم؟

علی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

دقیقا جوره

زهرا شاهمرادی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

بعید میدونم تکمیل ظرفیت نداشته باشند.چون ضرر میکنن.جدی میگم