مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مجموعه مهندسی عمران (۱) کد۲۳۰۷

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مجموعه مهندسی عمران (۱) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش سازه است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مجموعه مهندسی عمران (۱)۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مجموعه مهندسی عمران (۱)

2307

ثبت‌نام
باخبرم کن!

190 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قاسم خوشمرام
دی ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

امسال فکر می کنید دانشگاه ازاد دانشجویان دکتری را چه طور انتجاب می کند

علی
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵ ۸:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان از رزومه هاشون بگن دانشگاه امیرکبیر کف نمره نگذاشته. من خودم اینه رزومه تقریبیم:
-تراز کنکور ۴۰۰۰
-ارشد سازه روزانه سمنان
– معدل ۱۶.۷۰
-نمره پایان نامه ۱۹.۷۵ پایان نامه آزمایشگاهی عددی
– دارای یک مقاله آی اس آی چاپ شده در نشریه ساینتیا ایرانیکا دانشگاه شریف نمایه شده در ساینس دایرکت با ایمپکت ۱.۰۳
-یک مقاله اکسپت شده آی اس آی در نشریه استیل اند کامپوزیت استراکچرز کره جنوبی تکنو پرس با ایمپکت ۵ ساله ۱
-یه مقاله آی اس سی چاپ شده در مجله نحقیقات بتن گیلان
-یه مقاله آی اس سی چاپ شده در مجله مدلسازی در مهندسی دانشگاه سمنان
-دوتا مقاله کنفرانس بین المللی
-۳ترم سابقه تدریس دروس دوره کارشناسی
-مدرس نرم افزار آباکوس با بیش از ۵۰۰ ساعت تدریس
بقیه دوستان هم رزومه هاشونو بگن ببینیم وضعیتمون تو این مرحله چجوریاست.

saba
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

به نظر من که شما رزومه پژوهشی بسیار خوبی دارید. تراز کنکورتون هم که خوبه امیدوار باشین..البته این که امیرکبیر کف تراز نذاشته به نظر من اصلا خوب نیست .چون دستشون بازه که هرکی رو که میخوان دعوت به مصاحبه بکنن و ما هم اصلا نخواهیم فهمید که چکار کردن و بر چه اساسی دعوت کردن و در این میان قطعا کفه ترازو به شدت به سمت دانشجوهای خودشون سنگینی خواهد کرد.

saba
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ببخشید یه سوالی ازتون داشتم.برای این مجلاتی که مقاله فرستادین حدودا چقدر طول کشید تا جواب پذیرش مقاله اومد؟

علی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۵ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  saba

سلام مقاله دومم ۱سال و ۴ ماهطول کشید سوم عید وضعیت اکسپتش اومد. اولی هم ۱۱ ماه طول کشید.

سحر95
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

بعضی از دانشگاهها اعلام کردن که تعهدی برای خوابگاه ندارن واقعا خوابگاه ندارن؟

سازه
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ

تراز ۲۸۰۰ توی سازه با رتبه ۹۰۰ جایی واسه مصاحبه دعوت میشه؟

saba
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سازه

احتمالا رتبتون تو خود سازه حدودا بالای ۳۰۰ بشه که فک کنم شبانه و پردیس حتما دعوت میشین..روزانه احتمالش کمه

عمران- سازه
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

لطفاً یکی بگه ۲۳۰۰ نفر سازه از کجاست؟
منبع؟

saba
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران- سازه

منبع خاصی نداره..حدسی و تخمینیه. پارسال سازه ۲۱۰۰ نفر شرکت کننده داشت که امسال هم احتمالا تو همون محدوده باید باشه ولی باتوجه به اینکه تعداد داوطلبان کنکور امسال کمتر شده به نظر من تعداد سازه ای ها هم کمتر از پارسال و در حدود ۱۶۰۰-۱۷۰۰ نفر خواهد بود..

عمران سازه
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۰:۲۶ ق٫ظ

سلام
زبان ۱۸
استعداد ۲۸
تخصصی ۳۴
رتبه ۱۵۰
تراز ۴۰۳۸
به نظرتون دانشگاه های تهران میتونم بیارم؟
یک isi با دکتر کاوه، شش کنفرانسی داخلی به زبان انگلیسی

محسن
فروردین ۲۱, ۱۳۹۵ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

سلام دوست عزیز
عذر میخوام ، من از اسم دکتر کاوه حدس زدم دانشگاه علم و صنعت هستین
رتبه خودم هم ۲۳۶ شده
۳تا سوال داشتم از خدمتتون :
۱.می خواستم بدونم کلاس ها به همراه بچه های روزانه برگزار میشه یا اینکه جداست؟ و اینکه مکان برگزاری کلاس ها همون دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت هست یا توی ساختمون پردیس برگزار میشه؟
۲. اگر کلاس ها با بچه های روزانه هست، یعنی طبیعتا اساتید هم یکی هستند…حالا در این صورت ما می تونیم به عنوان استاد راهنما، تمام اساتید رو انتخاب کنیم یا نه، فقط اساتید خاصی برای بچه های پردیس امکانش هست؟
۳. اطلاع ندارین برخورد استادا با دانشجوهای پردیس چجوریه(در مقایسسه با روزانه ها)؟ ینی تفاوت میذارن یا کمتر اهمیت میدن یا اینکه نه، مثل بقیه هست برخوردد؟
ممنونم ازتون

حجت
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
من که انتخاب رشته کردم و تمام
فکر و ذهن خودمو دیگه بیشتر از این مشغول نمیکنم. تمام فکرمو میزارم به کارای بعدیم
با توجه به اعتبار دو سال آزمون، البته برنامه ریزی برای آبان ماه هم انجام دادم. رزومه مو دارم قوی تر میکنم.
امیدوارم همه دوستان موفق باشن

ناصر
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

با سلام دوستان خیلی نگران نباشین من با توجه به پرس و جویی که کردم به دلیل ایجاد یک منبع درامد برای دانشگاهها و فرصت دادن به دانشجوهایی که بیشتر در زمینه پژوهشی کار کردن کف تراز رو برای قبولی در بدترین حالت برای دانشگاهها۲۰۰۰ میزارن تا دانشجویان بیشتری شرکت کنن تا با کمبود دانشجو در گرایشهایی مثل محیط زیست و… روبه رو نشوند…به خاطر همین خودمم خیلی امیدوار شدم با رتبه ۸۰۰ قبول بشم…
با ارزوی موفقیت برای دوستان….

سیا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

من هم تراز ۱۵۰۰ رو شنیدم.یعنی همون ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز

سیا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ

یه چیز بگم یه کم از استرس بیایم بیرون و بخندیم
الان تو گرایشهای زلزله و اب و حمل و نقل و محیط زیست…کسایی رو داریم که نفر اول گرایش خودشونن ولی نمی دونن :-)
جالبه نه؟؟الان یکی نفر اول گرایش سازه هیدرولیکه ولی خودش نمی دونه.اینم از عجایب کنکور دکتری امسال :-)

saba
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

واقعا اینم شاهکار امساله..سنجش خودشم الان نمیدونه با این وضعیت چکار بکنه..درصورتیکه کافی بود فقط موقع ثبت نام هرکدوم از ما گرایشمونو مشخص میکردیم و الان به راحتی میتونستن رتبه رو به تفکیک گرایش اعلام کنن و اینقدر داوطلبا و دانشگاهها رو سردرگم نکنن..

م
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

سلام دوستان.
به نظر شما رتبه ی ۲۸، در گرایش سازه چه رتبه ای میتونه داشته باشه؟با تشکر

فنی تهران
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  م

امکان نصف شدن رتبه وجود دارد

saba
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

به نظرمن حداقل یک سوم میشه…بابا ۱۰تا گرایش داریم..درسته جمعیت سازه ای ها زیاده ولی دیگه نه به اندازه نصف کل شرکت کننده های عمران..پارسال ۲۱۰۰ تا بودیم امسال احتمالا حدود ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ نفر باشیم که تقریبا یک سوم کل داوطلبا میشه

شاهد
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

روشی که دوستان رتبه رو حساب می کنن به هیچ وجه صحیح نیست چون معلوم نیست گرایش های دیگه چطور زدن ولی بالاترین رتبه ها مال سازه و خاک و زلزله میشه

سیا
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  شاهد

خوب مشخصه وقتی سوالات از درسهای رشته های سازه و خاک و زلزله بود مشخصه که این دوستان رتبه های بهتر رو بیارن.به نظرتون اگه دوستان سازه ای هم مجبور می شدن به سوالات هیدرولیک پیشرفته و هیدرولوژی پاسخ بدن چه حالی می شدن؟؟؟حتما مثل الان ما اونام اختصاصیشون در حد ح ، ۸ ، ۱۰ درصد می شد.حداقل حال الان ما رو می فهمیدن کمی

دینا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیا

همجین میکن از درسای کرایش سازه انکار از دینامیک و الاستیسیته و بتن بیشرفته و… سوال طرح شده. بابا سازه ای هام مقاومت و تحلیل و خاک و ریاضی نخوندن تو دوره ارشد.

حجت
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  شاهد

دوست عزیز، قبلا هم گفتیم این روش درست نیست و یک حدودی رو از وضعیت شما تو گرایش خودتون بهتون میده. هرجا هم معادل سازی شده، گفتیم حدودا و نه دقیقا

عمران آب
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

دوستان من رتبه م ۱۱۴۶ شده و ترازم ۲۰۶۰نمیدونم وضعیت تراز بچه های گرایش آب چطوری هست تا بتونم وضعیت خودمو تخمین بزنم
بنظرتون دانشگاههای شهرستان دعوت میشم روزانه؟

........
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  عمران آب

منم آب هستم ترازم ۱۷۰۸ شده.وضع خوبی ندارم ولی انتخاب رشته میکنم شاید تعداد دعوت شدگان زیاد باشه.

عمران- سازه
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

با سلام خدمت حجت
با رتبه ۳۴۰ و تراز ۳۳۶۰ توی سازه روزانه کجا ها را می تونم بیارم؟
رتبم با محاسباتی که انجام میدین حدوداً چند است؟
دانشگاه زنجان را میارم؟

حجت
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  عمران- سازه

سلام دوست عزیز
واقعا دقیق نمیشه گفت روزانه کجا رو میتونید بیارید.

رتبه ات بین ۲۳۰۰ داوطلب سازه میشه حدود ۱۶۱

فکر کنم بتونی سازه زنجان رو بیاری، ظرفیت ۶ نفر سازه زنجان هم عدد کمی نیست

محمدرضا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

سلام دوست عزیز
با توجه به انتخاب ۵۰ رشته محل برای هر نفر، تو همه گرایش ها، برای دانشگاه های تهران فقط کسایی که رتبه ها یک تا ۵۰ دارند به نظر من دعوت میشند. چون اینها همه گرایش ها رو انتخاب میکنن و باعث میشوند تراز کف افزایش پیدا کنه
منم رتبم ۷۶ شده و گرایشم مدیریت ساخته به نظر من، خودم هم شانسی ندارم

saba
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اقای محمد رضا،،من فک نکنم اینطورباشه که شما میگین ..تو گرایشای مختلف تعداد دعوت به مصاحبه های تهران قطعا باهم فرق میکنه..مثلا الان دانشگاههای تهران روزانه حدود ۴۰ نفر سازه میگیرن..میشه واسه ۴۰ نفر ظرفیت فقط ۵۰ نفر دعوت بشه؟ اینطوری که همه کسانی که دعوت میشن مستقیماقبول خواهند شد و اصلا دیگه مصاحبه معنی نداره..مگه حداقل نباید ۳برابر دعوت به مصاحبه بشه؟این حالتی که شما میگین اگر اتفاق بیفته که خیلی بده.اینا همش از ایرادات روش حد نصابه اگه با همون رتبه دعوت به مصاحبه میکردن خیلی همه چی منطقی تر و عاقلانه تر بود.

علی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

سلام آقا حجت ۲۳۰۰ رو از کجا اوردی برادر؟؟؟ پارسال که کل شرکت کننده های کنکور دویست هزار نفر بود کل شرکت کننده های سازه ۲۱۳۵ نفر بود حالا امسال که کل شرکت کننده های کنکور زیر ۱۵۰هزار نفر هست شرکت کننده های سازه بنظرت کمتر از ۲۱۳۵ نفر میشن یا بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟ امسال بنظر من شرکت کننده های سازه بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر هستن.۲۳۰۰ نفری که شما میگی ینی نصف بچه های عمران سازه خوندن که این هم اشتباه هم فاجعه برای سازه ایها

yaser
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

به نظر من برای هر ظرفیت ۵ الی ۱۰ برابر را برای مصاحبه دعوت می کنند. فرض کنیم رشته محل ۱ نفر را می خواهد به نظر شما منطقی هست که ۳ نفر را برای آزمون و مصاحبه دعوت کنند تازه ممکنه این ۳ نفر هیچکدام ارشدشان باگرایش دکتری یکی نباشد. خیلی پیچیده هست
در ثانی چند رشته محل دعوت به مصاحبه می شود از ۵۰ کد رشته یکی سه تا پنج تا ده تا

علی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۱ ق٫ظ

کسی میدونه تعداد رشته هایی که دعوت به مصاحبه میشیم چندتاست؟یا این که دانشگاه ها حد نصاب و اعلام می کنن و ما اگر تو انتخاب رشته انتخابشون کرده باشیم میریم مصاحبه.یعنی اینجوری احتمال داره بیشتر از ۵ تا دعوت به مصاحبه بشیم؟

saba
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اره ظاهرا که اینطوره و هرجا رو که حدنصابشو بیاری میتونی بری مصاحبه و محدودیتی وجود نداره

شاهد
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ق٫ظ

گرایشتون چی هست؟

فنی تهران
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ق٫ظ

زبان سفید
استعداد ۳۴.۴۴
اختصاصی ۶۸.۳۳
رتبه ۲

yaser
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

چی کار با خودت کردی؟
سازه ای؟
آفرین به شما بابت رتبه تبریک می گویم
امیدوارم رزومه هم عالی باشد
موفق و سربلند باشید

م
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

سلام. تبریک بابت درصدها و رتبه ی عالیتون. لطفا گرایش و ترازتون رو هم اعلام کنید. با تشکر.

saba
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

رتبه ۲ ترازتو بگو لطفا..سازه هستین؟ تراز؟ اینجا همه منتظریم ببینیم تراز نفرات اول چند بود :)

فنی تهران
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

ممنون از همه
تراز ۶۹۴۰
گرایش سازه

محمدرضا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

میدونید رتبه یک ترازش چند شده؟
و اینکه بین رتبه های یک تا ده چند نفر مدیریت ساخت بودند؟

فنی تهران
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

متاسفانه خیر

فنی تهران
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اطلاعی از رتبه ۱ ندارم

محمدرضا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

ممنون از پاسختون
بنظرتون من با رتبه ۷۶ و تراز ۴۶۹۳ و گرایش مدیریت ساخت به امیرکبیر که ۶ نفر میخواد دعوت میشم؟
نظر خودم اینه که:
با توجه به انتخاب ۵۰ رشته محل برای هر نفر، تو همه گرایش ها، برای دانشگاه های تهران فقط کسایی که رتبه ها یک تا ۵۰ دارند به نظر من دعوت میشند. چون اینها همه گرایش ها رو انتخاب میکنن و باعث میشوند تراز کف افزایش پیدا کنه
لذا خودم هم شانسی ندارم

فنی تهران
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

به نظر من دعوت به مصاحبه دانشگاه ها به انتخاب داوطلبان بستگی داره
مثلا دانشگاه امیرکبیر ۷ برابر ظرفیتش تو گرایش مدیریت دعوت میکنه
حالا این ۷ برابر مثلا ۳۰ نفر میشن
دانشگاه امیرکبیرم ۳۰ نفر اولی که انتخاب کردنشو دعوت میکنه
این ۳۰ نفر اول که انتخاب کردن می تونن رتبه های ۱ تا ۳۰ باشن یا هر رتبه های دیگه ای.
اگرم تو این افراد یه سری افراد گرایش غیرمرتبط باشه، تو مصاحبه حذف میشه

محمدرضا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فنی تهران

شما گرایشتون چی هست؟
ترازتون چند شده؟
لطفا میگید

........
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۰:۱۳ ق٫ظ

کسی از دانشگاه زنجان یا ارومیه یا صنعتی سهند تبریز هست.؟ منابع آزمون کتبی سازه های هیدرولیکی رو از اساتیدش جویا بشه و بزاره تو سایت؟ ممنون میشم.

حسام
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۹:۴۶ ب٫ظ

سلام
بچه ها ،آیا واقعا اعتبار این آزمون دو ساله ست؟
….
چون میخوام رزومه م رو قوی کنم و برای آبان انتخاب رشته کنم و برم برای مصاحبه

ناصر
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۸:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا کمک کنید من نمیدونم چکار کنم خیلی گیج شدم… :-(
به نظرتون با رتبه ی ۸۳۰ گرایش سازه و یک مقاله ای اس ای و یک علمی پژوهشی و یک کنفرانس داخلی و یک علمی پژوهشی در حال داوری امید داشته باشم فردوسی-سمنان شاهرود و یا بابل مصاحبه دعوت بشم…لطفا کمک کنید…یه مشکل هم دارم مدرک کارشناسیم غیر مرتبطه ایا تاثیر داره؟

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ

امیدوارم هرفرد استانهای مجاور خودش را انتخاب کند هم برای خودش خوب هست هم برای دیگران البته برای افرادی توصیه می کنم که رتبه آن چنان خوبی ندارن
سفر کردن به استان های دور و رفت و برگشت ها حالا اگر بیکارم باشی واویلا بعد تموم شدن دکتری آرزو می کردی که در استانی نزدیک محل سکونت قبول می شدی هم سختی کشیدی و هم بیکاری

شاهد
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام من گرایشم سازه هست رتبم ۲۰۶ شده ولی فکر نمی کنم دانشگاههای تهران مجاز شم

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

جالبه همین الان یک کارنامه دیدم مال سال ۱۳۹۲ سازه
آخرین رتبه مجاز برای روزانه ۳۱۵ نفر بود

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ

دوستان کسی می داند که آخرین رتبه مجاز روزانه سازه برای سال ۹۴ چند بود؟
برای سال ۹۳ که ۲۰۲ بود

عمران خسته
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۰۷ ب٫ظ

من ترازم ۱۷۰۸ و رتبه ام ۱۵۱۵ شده تو عمران. گرایشم آب است. به نظرتون رتبه ام در مقایسه با آبها چند میشه؟ هر سال ۳۵۰-۴۰۰ نفر شرکت کننده داشتیم. به نظرتون اگه سازه هیدرولیکی روزانه بزنم شانس دارم برا پذیرش؟ پابان نامه ام رو سازه هیدرولیکی هست.هر چند فک نمیکنم اصلا روزانه دعوت بشم.

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران خسته

باید دید که رتبه های زیر شما بیشتر از کدام گرایش ها هستن
شانس کمی دارید ولی انشاءالله که قبول می شوید برای مصاحبه
ولی باید هفت خان رستم را طی کرد

بینام
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  عمران خسته

منم حدودا مث شمام رتبه ام ۱۳۰۰ شده کسی جوابمو نمیده
راستی من میتونم هم سازه هیدرولیکی بزنم هم آب؟

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ

من فکر نمی کنم که از ۵۰ تا رشته محل فقط یک محل را سیستم انتخاب کند از نظر بنده باید حداقل ۳ تا رشته محل را برگزیند

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۴:۴۲ ب٫ظ

بچه های عمران چون هر گرایشی به جز گرایش خودمون انتخاب کنیم خیلی سخته مصاحبه قبول شیم من پیشنهاد می کنم که بیشتر انتخاب ها رو گرایش خودمون و تعداد کمی گرایش های دیگر بزنیم

توجه
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  yaser

دوستانی که هدفشون هیات علمی شدنه دقت کنن که برای هیات علمی شدن حتما باید گرایش دوره ارشد و دکتری یکسان باشه. پس در انتخاب رشته دقت کنید.

yaser
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۴:۴۰ ب٫ظ

بچه ها سلام الان انتخاب رشته چه جوریه بر اساس اولیت انتخاب ماست
یعنی اگر به فرض اولی رو قبول شدی بقیه انتخاباتتو سیستم توجه نمی کنه

saba
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ

دوستان عزیز بالاخره معلوم نشد تراز نفر اول چند بوده؟ نفر ۴ که ترازش ۶۶۰۰ شده. نفر اول چنده دقیقا؟ من میخوام بدونم بالاخره این سقف تراز چند بوده؟ و چرا تو رشته های مختلف اینقدر باهم فرق داره؟ مثلا تو یه رشته نفر اول ترازش ۷۷۰۰ شده تو یه رشته دیگه ۷۲۰۰ شده.. تو عمران که به نظر میاد زیر ۷۰۰۰ باشه..چرا اینجوریه؟ مگه نفر اول هر رشته نباید سقف تراز رو داشته باشه؟

امیر
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  saba

اینطور که من شنیدم سقف تراز ۸۰۰۰ هست.ولی دلیل نداره که نفر اول به سقف تراز برسه.

خطاب به حجت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ق٫ظ

اقا حجت رتبه ۹۰۰ژئوتکنیک امسال. چه رتبه ای از پارسال میشه؟

حجت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  خطاب به حجت

میشه حدود ۱۶۹

علی
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ

کسی که گرایش سازه بوده میتونه زلزله انتخاب کنه؟تو مصاحبه چقدر تاثیر داره؟

حجت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اره دوست عزیز، میتونید ولی معمولا تو مصاحبه شما رو رد میکنن، فقط بخاطر یکسان نبودن مدرک فوق با رشته انتخابی، مگه اینکه رزومه خیلی قوی داشته باشید

علی
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

من ۴ تا علمی پژوهشی و ۴ کنفرانسی دارم

دپرس
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

دوستان لطفا کمکم کنید حالم خیلی بده، به نظر شما با رتبه ی ۵۰۰ در گرایش خاک و پی امیدی هست؟

کسی میدونه پارسال خاک وپی چند تا روزانه گرفتن؟
سازه چند تا روزانه گرفتن ؟

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دپرس

۱۳۶ روزانه و ۳۲۵ شبانه برای ژئوتکنیک
دوست عزیز خیلی ناراحت نباش، رتبه ۵۰۰ شما بین ۴۸۳۵ داوطلب بوده ، که اگه بخوای اونا با تعداد داوطلب گرایش خاک و پی ( حدود ۹۰۰ نفر ) معادل کنی ، رتبه ات میشه ۹۴
امیدوار باش دوست عزیز

دپرس
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

مرسی از دلگرمیتون . امیدوارم شما هم بهترین نتیجه رو بگیرید

دپرس
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

آقا حجت ، به نظرتون با داشتن دو تا مقاله کنفرانسی و یک علمی پزوهشی(ژورنال تربیت مدرس) و داشتن مدرک زبان msrtبا نمره ۵۵ و و داشتن چند ترم سابقه تدریس آیا امیدی هست ؟

حجت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دپرس

امید به کدوم دانشگاه؟
خب برای دانشگاههای درجه یک ، کنار رقبایی که مقاله isi دارن نمیتونه رزومه خوبی باشه
ولی تو دانشگاههای شهرستان ها رزومه بدی نیس، با همه اینها هیچی مثل رابطه با اساتید و شناخت قبلی اونها از شما نمیشه

محمد
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

سلام با رتبه ۹۰۰میشه جایی قبول شد
گرایش خاک و پی

علی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

با سلام دوستان این رتبه اعلام شده بین تمام شرکت کنندگان مهندسی عمران هست. تعداد شرکت کنندگان مهندسی عمران حدود ۴۹۰۰ نفر بوده در کل کشور. تعداد شرکت کنندگان کنکور ۹۵ نسبت به ۹۴ حدودا ۲۳ درصد ریزش داشته. بنابراین دوستان به یه حساب کتاب ساده میتونن به رتبه تقریبی خودشون در بین هم گرایشیاشون پی ببرند به عنوان مثال من رتبم ۱۷۲ شده پارسال تعداد شرکت کنندگان سازه ۲۱۳۵ نفر بوده اگر ۲۳ درصد از این مقدار کم کنیم تعداد تقریبی شرکت کنندگان سازه میشه ۱۶۴۴ نفر حالا با توجه به اینکه ۱۷۲ حدودا ۳.۵ درصد از ۴۹۰۰ میشه پس رتبه بنده در میان سازه ایها حدودا ۵۶ میشود. دوستان همین جوری میتونن تو گرایش خودشون رتبه تقریبیشون رو بدست بیارن. این روش به واقعیت نزدیکتره اگر کسی نظری داره اصلاح بکنه حرف بندرو

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام علی جان، دقیقا منم نظرم همین بود، که البته شما با کاهش تعداد شرکت کنندگان این موضوع رو کامل تر کردید. این موضوع دقیق نیست ولی تا حدودی نزدیک به واقعیت میتونه باشه

محسن
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

سلام آقا حجت
من رتبم شده ۲۳۶ ، ترازم هم ۳۶۶۸
گرایشم هم سازه
با اون روشی که شما گففتین محاسبه کردم ، رتبم تو سازه تقریبا میشه ۸۰
به نظرتون آیا دانشگاه های تهران شانسی برای دعوت به مصاجبه دارم یا نه؟ اگه دارم کدومارو دارم به نظرتون؟

حجت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام دوست عزیز
شما شرایطتون خوبه ولی الان واقعا نمیشه بگیم شانسی برای دانشگاههای تهران دارید یا نه.
باید کف تراز توسط خود دانشگاهها اعلام بشه

saba
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

اقا شما دقیقا ۲۳۶ شدین؟ اخه منم دقیقا ۲۳۶ شدم با همین تراز… مگه میشه ۲نفر با یه رتبه؟

محسن
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

ممنون آقا حجت
جالبه منم دقیقا ۲۳۶ شدم!! :) به نظرم تراز مهمه و ملاک رتبه بندی همین تراز بوده…حالا جون دو نفر ترازشون دقیقا یکسان شده(که اینم خودش جالبه!!) پس رتبه ها هم یکسان شده!

amir
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
به نظرتون با رتبه ۸۰۰ امیدی به دعوت شدن به مصاحبه هست؟
ممنون میشم جواب بدین

عمران آب
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

تراز ۶۶۳۱
رتبه:۴
گرایش خودم آب هست
تخصصی:۶۴.۱۷
استعداد:۳۷.۷۸
زبان :۰

بینام
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  عمران آب

منم آب هستم ترازم ۱۸۰۰ شده و رتبه ام ۱۳۰۰ امیدی هست به نظر شما ؟ واسه شهرستان ها روزانه ؟
نخونده بودم اما اگه روزانه جایی قبول شم میرم.
رزومه ام هم خوبه.

saba
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  عمران آب

یادمه قبل ازینکه رتبه ها بیاد یه عده زیادی از دوستان عمرانی تو همین سایت اومده بودن و ادعا کرده بودن که درصدای تخصصیشون بالای ۸۰ هست!!!! جالبه که الان هیچ اثری ازشون نیست و ظاهرا نفرات اول مثل شما تخصصی همون حدودای ۶۰ درصد زدن.

بینام
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  saba

چرا جواب منو نمیده کسی؟
به نظرتون به حد نصاب روزانه آب یا سازه هیدرولیکی تو تهران یا بابل میرسم؟/؟؟
خودم میدونم البته نمیشه

مجید عمران
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ب٫ظ

بچه ها محیط زیست کسی هست؟

am
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ

تراز رتبه اول ۶۷۰۰ هست.

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  am

میشه بگید از کجا میدونید که نفر اول ترازش ۶۷۰۰ شده؟

عمران آب
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

تراز نفر اول ۷۰۰۰ می باشد
البته فکر کنم

saba
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ

بچه ها بالاترین تراز عمران چند بوده تا حالا؟ بالای ۶۰۰۰ داشتیم؟

عمران
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ

دوستان بنده
زبان ۷
استعداد ۷
تخصصی ۱۴
رتبه ۱۸۰۰
تراز ۱۵۰۰
به نظرتون جایی رو میتونم امید داشته باشم
گرایشمم خاک وپی

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ

سلام بچه ها
من این سوال رو تو صفحه دیگه ای هم مطرح کردم ، گفتم اینجا جمع خودمونی تره، دوباره مطرحش کنم
من با نمره ۳۵۱۲ رتبه ام شده ۲۹۰ بین ۴۸۳۵
من گرایشم ژئوتکنیک، پارسال ۹۰۰ نفر شرکت کننده داشت این گرایش
به نظرتون میشه با یه تناسب، به این رسید که تو گرایش خودت رتبه ات چند شده؟
چون من حساب کردم با یه تناسب ساده، رتبه ام شد ۴۶ ، قبول دارم خیلی حساب و کتاب درستی نداره، نظر شما چیه؟

saba
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حجت

منم سازه هستم.۲۳۰ شده رتبم..با همین حساب کتابی که کردی به نظرت رتبه من چند میشه تو سازه ای ها؟ سازه پارسال ۲۲۰۰ نفر بود فک کنم…

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  saba

دوست عزیز ، شما میشید ۱۱۵ ، البته من ۵۹ میشم نه ۴۶ ٬ اشتباه حساب کرده بودم

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۰ ب٫ظ

گرایش ژئوتکنیک
زبان صفر
استعداد ۳۰
تخصصی ۳۱/۶۷
رتبه ۲۹۰
تراز ۳۵۱۲

امیر
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۲۴ ب٫ظ

زبان سفید
استعداد ۴۱
تخصصی ۴۶
تراز ۵۰۳۵
رتبه ۴۸

saba
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

افرین خیلی خوب شدی..کدوم دانشگاه بودین؟ به نظرت دانشگاههای تهران چه ترازی میدن واسه مصاحبه؟

عمران-هیدرولیک
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۱۱ ب٫ظ

عمران-هیدرولیک
تراز ۳۵۱۵
رتبه ۲۸۸
زبان ۵/۵۸
استعداد ۲۸/۸۹
تخصصی ۳۱/۸۱

عمرانی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

بچه ها ببخشید یه سوال؟ الان رتبه و ترازی که اومده توی کل گرایشاس؟ با برای هر گرایشی رتبه و تراز جداگانه اومده؟

civil
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  عمرانی

نه درکل عمرانیاس

حجت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمرانی

برای کل گرایش اومده، تفکیک نشده دوست عزیز

دینا
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمرانی

بچه ها نظرتون راحع به این سوال چیه؟ تو کل گرایش ها یا به تفکیک؟
به نظر من رتبه کل

saba
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  عمرانی

اره تو کل گرایشاس..ما همه مجموعه مهندسی عمرانو امتحان دادیم .اصلا گرایشمونو مشخص نکردیم موقع ثبت نام که حالا رتبه ها بخواد به تفکیک گرایش اعلام بشه..

عمرانی
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  saba

ممنون از پاسخ هاتون، الان با توجه به اینکه هرکسی تو گرایش خودش برای مصاحبه اقدام میکنه از کجا باید فهمید شرایط هرکس تو گرایش خودش چطوره؟

saba
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمرانی

دیگه باید حدودی رتبتو تو گرایش خودت تخمین بزنی با همین روشهایی که دوستان توضیح دادن..به هر حال رتبت تو گرایش خودت خیلی کمتر ازین چیزی میشه که الان هست

civil
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۰۸ ب٫ظ

سلام
زبان ۱۶/۶۷
استعداد ۲۰
تخصصی ۲۱/۶۷
رتبه ۶۶۴
تراز ۲۶۹۷

عمران-محیط زیست
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

تراز: ۱۶۰۰
زبان:۵
استعداد:۱۵
تخصصی:۱۲
رتبه:۱۴۰۰

عمران-سازه
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ

عمران-سازه
تراز۴۷۱۳
رتبه ۷۲
تخصصی ۴۱٫۶۷
استعداد ۳۲
زبان ۱۴

saba
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران-سازه

منم سازه ام. رتبه ۲۳۶ تراز ۳۷۰۰
تخصصی ۳۲ زبان ۳۲ استعداد ۸

به نظرتون با این تراز کجا میشه رفت مصاحبه؟

حمید
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

با سلام با رتبه ۳۰۰ شانس دعوت به مصاحبه پردیس علم و صنعت سازه هست
تشکر

مشاور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام
به نظر نمی رسد شانس زیادی داشته باشید، اما حتما انتخاب رشته کنید، ممکن است رقبا این کدرشته را انتخاب نکنند و شما دعوت به مصاحبه شوید.

mehdi
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۱۷ ب٫ظ

ضمنا دوستان برای مصاحبه چیکار کردین؟؟
من۶تا مقاله کنفرانسی داخلی چاپ شده دارم.۶ تا ای اس ای هم دادم که جواب هیچکدومشون نیومده
بدون جواب تاثیری داره در مصاحبه؟؟
لطفا دوستانی که اطلاع دقیق دارن جواب بدن

امیر
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

من چهارتا مقاله همایش دارم و یکی isi . زبان هم میخوام تازه برا اردیبهشت آزمون بدم

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

سلام
تنها مقالاتی که پذیرش شده اند، در مصاحبه امتیاز می گیرند. اما مقالاتی که در دست داوری هستند را همراه خود ببرید، چون در دید اساتید اثر مثبت خواهد داشت.

mehdi
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ب٫ظ

سلام.با رتبه ۷۱۰ در سازه میشه به دعوت به مصاحبه در پردیس امیدوار بود؟؟

امیر
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  mehdi

شاید پردیس شهرستان

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
متأسفانه خیلی بعیداست که دعوت به مصاحبه شوید.

دنا
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

با رتبه ۱۳۰ سازه به کجاها میتونم امید داشته باشم؟ شبانه یا پردیس تهران دعوت به مصاحبه میشم؟ با ۲ تا مقاله کنفرانسی و یک ژورنال که البته تازه فرستادم براشون، امیدی به قبولی هست؟

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۵:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  دنا

سلام
برای شبانه شهرستان ها و پردیس تهران می توان امید داشت.
در مورد رزومه آموزشی خود چیزی نگفته اید، اما رزومه پژوهشی مطلوبی ندارید.
توصیه می کنیم به شدت بر آمادگی برای مصاحبه دکتری متمرکز شوید و مطالب مختلفی در این زمینه بخوانید.
http://phdmarket.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
و
https://phdtest.ir/1391/03/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C

امیر
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

آقای مشاور یه سوال با رتبه ۱۹۰ و چهارتا همایش و یکی isi و زبان آوریم و سابقه تدریس در دانشگاه دولتی و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد از دولتی تهران کجاها دعوت میشم و احتمال قبولی کجاها زیاده

امیر
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

ببخشید منظورم زبان تولیمو و هست

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام امیر
با توجه به رزومه خوبی که داری می توانی طبق علاقه انتخاب رشته کنی. اما برای شبانه های شهرستان های پایین تر و پردیس ها شانس دعوت به مصاحبه داری.
اگر با هزینه پردیس ها مشکلی نداری، توصیه می کنیم پردیس دانشگاه های برتر را انتخاب کنی، چون با توجه به سابقه تحصیلی ات شانس قبولی داری.

احمد-عمران سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

شماها از قبول شده های پارسال اطلاعاتی دارید؟؟؟

-hamed
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۳۰ ب٫ظ

از خورده در صد ها معلومه دقیقا ۳ سوال حذف شده.

عمران-سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  -hamed

یعنی درصدا با احتساب ۴۲ سوال محاسبه شده؟؟؟

-hamed
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  عمران-سازه

بله .فقط ۳ سوال در تخصصی ها حذف شده اند.

امیر
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  -hamed

چند شدی آقا حامد

-hamed
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

شرمنده هوادارا شدم.۲۳۰

امیر
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  -hamed

واقعا عجیبه من با ۴۳ زبان ۳۲ تخصصی و ۴ درصد استعداد شدم تقریبا ۱۲۰

عمران-سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۴:۴۳ ب٫ظ

من با دوستم فقط ۲ درصد تخصصی باهم اختلاف داشتیم که همین باعث ایجاد اختلاف ۱۰۰ نفر در رتبه نهاییمون شده!!!!واقعا ترافیک توسازه خیلی وحشتناک بوده و درصدا خیلی به هم نزدیکه

عمران سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان .درصد های من در سه درس زبان استعداد و تخصصی نسبت به جوابهای سازمان سنجش که اومده بود و محاسبه کردم الان ۱۰ درصد کمتر شده .هر ۳ تا . دلیلش چی میتونه باشه .مجاز شدم البته نوبت دوم

عمران-سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

من که با کلید حساب نکردم ولی اون کلیدای اولیه میگفتن که ایراد داشته و سوالات غلط هم از توش حذف نشده بود..ممکنه کلیدا رو تغییر داده باشن بعدش

پویا
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

شرکت کننده سازه چقدر بوده؟

احمد-عمران سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

۲۱۳۵ نفر حاضر در جلسه

پویا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۰:۱۹ ق٫ظ

بعد چند نفر روزانه
و چند نفر سایر دوره ها مجاز شدند؟

احمد-عمران سازه
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

۲۳۵ آخرین نفر مجاز روزانه
۷۱۰ آخرین نفر مجاز سایر دوره ها

احمد-عمران سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام به همه دوستان، ممنون میشم اگه کمکم کنید.
با مشخصات زیر برای عمران-سازه کجاها رو میتونم در نظر بگیرم؟
اختصاصی: ۴۱.۲۷
زبان: ۳۷.۷۸
استعدادتحصیلی: ۶.۶۷
رتبه در سهمیه: ۸۲
معدل موثر: ۱۵.۷۹
امیدوارم همه دوستانی که زحمت کشیدن به مزد تلاششون برسن، امید همه به خدا باشه.

محمدرضا
فروردین ۱۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ق٫ظ

سلام
لطفا میشه ترازتون رو بگید
من ۷۶ شدم ترازم ۴۶۹۳

کامران
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ق٫ظ

بچه ها چه خبر من که دارم روانی میشم یه سال تموم وقت گذاشتم شدم ۲۰۰!!!!!!!!!!! این اوج بی انصافیه سوالات خیلی غیراستاندارد بودن سنجش نمیخواد اینو بدونه؟؟؟؟؟؟؟؟نخونده ها رفتن بالا

عمران-سازه
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

شما درصداتون چطور بود؟من که پارسال که نخونده بودم با امسال که خونده بودم هیچ تفاوتی نکرده بودم عملن زحمتم به در رفت….معلوم نیس با اون کلیدای پر از غلط و اون همه سوالات اشتباه اصلن چطوری محاسبه کردن درصدا رو

عمران - سازه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران-سازه

تخصصی ۲۷
زبان ۲۸
استعداد ۲۴

pariya
فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ ۶:۲۱ ب٫ظ

سلام
به نظرتون با۳۰ درصد تخصصی و ۳۵درصد استعداد چه رتبه ای میارم

امیر
فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  pariya

معلوم نیست پریا خانم.شاید بشه گفت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰

کامران
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  pariya

پارسال من با تخصصی ۲۹
زبان ۱۵
استعداد ۱۸
معدل ۱۷/۰۴
شدم ۲۴۰
شماهم تقریبا ۲۰۰ تا ۲۵۰

امیر
فروردین ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

امسال خیلی سخت تر شده به نسبت پارسال.رتبه آقا کامران واسه درصد های آزمون پارسال هست

امیر
فروردین ۱۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ق٫ظ

بچه ها من نرسیدم اعتراض بزنم واسه سوالات اشتباه.کسی از شماها اعتراض زده؟

-sazeh-hamed
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۳:۱۹ ب٫ظ

زبان ۴۰ خیلی خوبه.بارک الله

امیر
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  -sazeh-hamed

فکر نکنم کسی باشه تخصصی رو بالای ۵۰ بزنه
چون من اومدم سوالات رو تو خونه حل کردم .دینامیک سازه که همش با ماشین حساب حل میشه، الاستیسیته هم حلش طولانی می شد.طراح سوال یادش رفته بود که ماشین حساب ممنوعه سر جلسه امتحان.

-sazeh-hamed
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دو سوال اخر دینامیک رو من تو ۵دقبقه اخر شروع یه حل کردم ولی متاسفانه یه علت تنگی وقت یه اشتباه کوچک محاسباتی باعث شد اشثباه بزنم.اگر از دو ماتریس جرم و سختی فاکتور میگرفتیم و اون فاکتور ها رو kوm می نامیدیم .مسأله بدون ماشین قابل حل بود.برای این دو تا هیج کی به اندازه من نسوخت .دلیل کمبود وقت هم ۶ سوالی بود که هر کدومش رو ۳ یا ۴ بار حل کردم ولی طراح یادش رفته بود جواباش رو تو گزینه ها بذاره!!!!!

امیر
فروردین ۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  -sazeh-hamed

امیدوارم بچه‌های که زحمت کشیدن نتیجه زحمات شون رو بگیرن .البته امسال اصلا امتحان استاندارد نبود.

امیر
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

اره سازه هستم.زبان رو فک کنم ۴۰ و استعداد رو ۵ یا ۱۰درصد زدم

-sazeh-hamed
فروردین ۳, ۱۳۹۴ ۸:۴۷ ب٫ظ

برای این که بجه های عمران بتونن از ازمون ارزیابی داشته باشند . سازه ای هستم.۲۷ نا تست جواب دادم.۱۰ تاش رو قطعاغلط جواب دادم. از ۱۷ تای بقیه ۲ تاش رو شک دارم که چی زدم.۲ تا هم درست زدم که شاید حذف بشن. ۱۳تاهم درست قطعی دارم.ضمنا اخرین کنکور ازمایشی روبالای ۷۰%تخصصی زدم ورتبه ۱ کشور بودم!!!!!!! شما ها چی؟

امیر
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  -sazeh-hamed

معلوم نیست آقا حامد.نمیشه چیزی گفت .مثلا خودم ۲۱-زدم ۳ تا اونا اشتباه هستن.البته سه تا سوال ازمون اشتباهن که من هم اونا رو از قصد نزدم.

حامد
فروردین ۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

آقا امیر اگر ۱۸ تا درست وفقط ۳ غلط داری عالیه.مطمئنا تک رقمی میشی.البته این آزمون حدود ۸ غلط داشت.

امیر
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۲:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

نه فکر نکنم دوست من.اقا حامد شما زبان و استعداد رو چند زدین

-sazeh-hamed
فروردین ۷, ۱۳۹۴ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

تحت فشار تخصصی هر دوروخراب کردم.هر دو۱۵%.شما چی؟راستی سازه هستید دیگه؟

کامران
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

نه بابا فکرنکنم تک رقمی شد تو سازه رقابت خیلی سنگین و فشرده هست یه سوال شاید ۵۰ نفر جابجا کنه

کامران
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  -sazeh-hamed

من ۱۷ تا زدم ۳تاش غلطن میمونه ۱۳ تا صحیح حالا ببینیم چند تا سوالش حذف میشن
زبان ۲۸/۸۸
استعداد ۲۵
من که هدفم تبریز بود ناامید شدم

وحید ژیوتکنیک
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان عزیز، سوال یک عینا از سوالات آزمون کارشناسی ارشد هوافضای سال ۸۶ برداشته شده است و پاسخ آن گزینه ۲ که برابر با ۹۱/۱۲۵ می باشد.

حامد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ ۱:۳۶ ب٫ظ

سوال ۱ اگر شیب میله بالایی جای ۳ و۴ عوض بشه.شما درست میگی.ولی تایپیست سوال به اشتباه شیب هر دو میله رو مثه هم کشیده.سوال رو خراب کرده.طراح هم متوجه خطای تایپیست نشده.

حامد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۱۱ ب٫ظ

سوال ۴۰ گزینه ۳ می شه.

ferri
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

۴۰ بسته به زاویه یا ۲ هستش یا ۴.
سوال ۴۳ هم احتمال میدم گزینه ۳ باشه. مطمئن نیستم به حلم واسه همین گفتم احتمالا ۳

ferri
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۱۳ ب٫ظ

جواب دینامیک سازه و الاستیسیته
۲۱-۱
۲۲-۱
۲۳-۲
۲۴-۴
۲۵-۲
۲۶-۲
۲۷-۴
۲۸-۴
۲۹-۳
۳۰-۳
۳۱-۲
۳۲-۲
۳۳-۱
۳۴-۴
۳۵-۲
۳۶-غ
۳۷-۲
۳۸-۳
۳۹-۱
۴۰-۲ اگر زاویه ۳۰ باشد در بالای مثلث
۴۱-۱
۴۲-۲
۴۳–
۴۴-۴
۴۵-۳

ferri
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۲:۱۰ ب٫ظ

جواب جامدات
۱-غ
۲-۳
۳-۱
۴-غ جواب ضریب ۲۰/۳ داره و احتمالا کلید ۲ باشه
۵- ۱ یا ۳ که احتمال قوی ا درست باشه
۶-۲
۷-۴
۸-۲
۹-۳
۱۰-۱
۱۱-۳
۱۲-غ
۱۳-۴
۱۴-۲
۱۵-۴
۱۶-۲ یا ۳
۱۷-۳
۱۸-احتمالا ۲ شک دارم
۱۹-۱
۲۰-۲

کامران
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ferri

سوال ۹ رو چطوری حل کردین میشه جوابشو آپلود کنین؟من که هرچی حل میکنم جواش تو گزینه ها نیس

hamed
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ق٫ظ

امبر جان تخصصی ها رو بذار.رودر باستی نکن.
تعداد درست و غلط های خود تم بگو.

امیر سازه
اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ ۰:۰۶ ق٫ظ

خلاصه پاسخ استاد نیکپور به سوالات زبان عمومی
۱۳۱-۳
۱۳۲-۲
۱۳۳-۴
۱۳۴-۱
۱۳۵-۳
۱۳۶-۱
۱۳۷-۴
۱۳۸-۱ بهترین گزینه هست امادرکل پاسخ صحیح
ندارد
۱۳۹-۳
۱۴۰-۱
۱۴۱-۲
۱۴۲-۴
۱۴۳-۱
۱۴۴-۴
۱۴۵-۳
۱۴۶-۳
۱۴۷-۱
۱۴۸-۲
۱۴۹-۱
۱۵۰-۳
۱۵۱-۲
۱۵۲-۴
۱۵۳-۱
۱۵۴-۳
۱۵۵-۳
۱۵۶-۲
۱۵۷-۲
۱۵۸-۴
۱۵۹-۱
۱۶۰-۱

امیر سازه
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

من تخصصی رو حل کردم . اگر بچه های سازه میخوان میتونیم تبادل نظر کنیم

امیر سازه
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

من پارسال رتبه ۳۰ شدم تو سازه.اما انتخاب رشتم خیلی بد بود همش تهران روزانه زدم که در آخر هم متاسفانه با اختلاف یک نفر از قبولی علم و صنعت جا موندم.البته خواجه نصیر رو وقت مصاحبه غایب بودم. اخه برنامه مصاحبه خیلی بد بود.

shayan
اسفند ۲۰, ۱۳۹۳ ۳:۵۷ ب٫ظ

سلام.بچه های مدیریت ساخت کجان پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوالایی که جواب صحیحشون رو مطمئن هستین بگین

کامران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۶:۵۱ ب٫ظ

بچه ها کی از درصدا خبرداره
با تخصصی ۳۸
زبان ۴۰
استعداد ۳۳
میشه امیدوار شد؟؟؟؟؟؟
تبریز رو میخوام میارم؟

عمران زلزله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۵:۰۶ ب٫ظ

جواب ۱۲ رو میدونید؟

دکترای مهندسی سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

به نظر شما کنکور سخت نبود؟

کامران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ

سخت نبود جواباش تو گزینه ها نبود و دوما باید برا این سوالا ماشین جساب باشه

عمران سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۴۴ ب٫ظ

۱-جواب در گزینه نیست
۲-۳
۵-۲
۹-جواب در گزینه نیست
۱۳-۴
۱۴-۲
۱۶-۳
۱۷-۳
۲۰-۲
۲۱-۱
۲۴-۴
۲۵-۳
۲۶-۲
۲۷-۴
۳۴-۴
۳۶-۲
۳۷-۲
۳۹-جواب در گزینه نیست
۴۰-۲
۴۱-۱
۴۲-۲
۴۵-۳

عمران سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

۳-۲

کامران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

سوال ۳ چرا ۲ در خمش دو محوره My هم باید صفر بشه دیگه پس میشه ۱

عمران سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

چون در گزینه ۱ گفته my یا ممان اینرسی .در صورتیکه واژه یا درست نیست چون فقط My=0 نمی تونه درست باشه حتما بایستی ممان اینرسی صفر باشه ازطرفی در خود صورت سوال M=Mz قرار داده , یعنی در راستای y لنگر وجود نداره پس خود بخود این شرط برقرار است.

سازه 1
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

آقای مهندس. شما به گزینه ۲ دقت کنید نوشته ممان اینرسی مخالف صفر باشد نه مساوی با صفر. پس نتیجه میگیریم گزینه ۱ درسته.

عمران سازه
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سازه 1

آخ اشتباه خوندم .حق با شماست

عمران سازه
اسفند ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سازه 1

مهندس .بنظرم ۳ تا سوال ایراد داره به نظر شما چطور .در صورت مثبت بودن امکان حذفش هست؟

کامران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۰۷ ب٫ظ

۱- فکرکنم باید حذف بشه ( ۰.۶۵EA/L)
۳- ۱
۴- (۸/۳tl)میارم شماها چطور؟؟؟؟؟؟
۹-نظرتون چیه من نزدم ولی جوابشو نمیتونم تو گزینه ها پیدا کنم(۳۷۲.۴-,۳۴۲.۸۶-,۲۸.۵۷)
۱۳-۴
۱۴-۲
۱۷-۳
۲۰-۲
۲۱-۱
۲۲-۱
۲۴-۲
۲۵-۳
۲۷-۴
۲۸-۴
۲۹-۳
۳۴-۴
۳۸-۳
۴۱-۱
۴۲-۲
۴۵-۳

سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

سلام آقا کامران
سوالاتی رو که با شما مشترک زدم، دقیقا همون گزینه ای رو که شما زدیید، زدم.
در مورد سوال ۹ هم موافقم، با وجود اینکه خیلی سادس ولی جوابش نیست !!!!!!!!!!!!!۱
سوال یک هم میشه ۱۲۵/۲۵۶ که جوااب تو سوال نیست !

عمران زلزله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

۴ میشه ۱ مطمؤنم

عمران زلزله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۳۲ ب٫ظ

۱۲۵/۲۵۶

عمران زلزله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ب٫ظ

۲۵۶/۱۲۵ نه ۱۲۵/۲۵۶

کامران
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سوال ۱ غلطه میشه ۱۲۵/۲۵۶ که درگزینه ها نیس باید حذف بشه

عمران سازه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

درسته .۱۲۵/۲۵۶=۰.۴۸۸

زلزله
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

۱-۳
۲-۳
۳-۲
۴-۱
۵-۳
۶-۲ یا ۴
۷-۲
۱۰-۱
۱۱-۴
۱۲-۳
۱۳-۴
۱۷-۳
۲۲-۱
۲۷-۴

سازه
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۴:۵۶ ب٫ظ

با سلام
لطفا شماره سوال و گزینه ای که زدید رو بذارید تا بررسی کنیم.
ممنون

وحید
اسفند ۱۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ

لطفاً کلید پاسخنامه سوالات آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال۹۴رشته عمران-گرایش سازه کد۴۰۴۷۱ ایمیل نمایید