موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | دریافت شناسه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان دانشگاه آزاد لازم است پس از اعلام نتایج اولیه، با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، با اعلام جواب کنکور دکتری (نتایج اولیه) توسط سازمان سنجش، علاوه بر اعلام رتبه و نمره تراز، مشخص می‌شود که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته هستند یا خیر.

مجاز بودن در کارنامه اولیه دکتری شامل مجاز شدن در دوره روزانه و نیز مجاز شدن در سایر دوره‌ها (ازجمله دانشگاه آزاد) است.

همه کسانی که بر اساس این کارنامه مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد هستند، باید در زمان انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نحوه انتخاب رشته مجازی دکتری دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا از هم صورت می‌گیرد. مجازشدگان برای انتخاب رشته لازم است در ابتدا به دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۲ (منتشرشده از سوی مرکز سنجش، پذیرشو فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد) که مجزا از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ (منتشرشده از سوی سازمان سنجش) است مراجعه کرده و کد رشته‌محل‌های رشته امتحانی خود را بررسی کنند.

فریند انتخاب رشته به صورت اینترنتی (مجازی) است. بنابراین، لازم است داوطلبان برای تکمیل فرم انتخاب رشته و ثبت کد رشته های دانشگاه‌ آزاد به سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه انتخاب رشته در این سایت ضروری است داوطلبان کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را وارد کنند.

با توجه به این که ثبت رشته‌محل‌ها در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هزینه دارد، داوطلبان باید پس از ورود به سامانه،نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت آنلاین اقدام کنند.

پس از پرداخت هزینه، فرم انتخاب رشته به داوطلب نمایش داده می‌شود و امکان ثبت رشته‌محل‌های مدنظر داوطلب فراهم می‌شود. امکان ثبت حداکثر ۸۰ کد رشته محل برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد.

پس از ثبت کد رشته‌محل‌های مدنظر داوطلب، برای نهایی شدن انتخاب رشته لازم است گزینه «ثبت نهایی» انتخاب شود.

در انتهای می‌توانید نسبت به مشاهده و پرینت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری درمورد انتخاب رشته دارید می‌توانید سری به صفحه راهنمای انتخاب رشته دکتری بزنید یا در صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را از کجا پیدا کنم؟

این کد یک عدد هفت رقمی است که برای هر داوطلب منحصربفرد بوده و زیر کارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود درج شده است.

برای گرفتن کد انتخاب رشته ۱۴۰۳ کافی است به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و به سامانه اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۳ وارد شوید.

در قسمت پایینی کارنامه، کد هفت رقمی دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد درج شده است.

کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادقابل توجه است که این کد دسترسی تنها برای داوطلبانی درج می‌شود که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند. در صورتی که داوطلبی برای دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته نباشد، کد انتخاب رشته برایش نمایش داده نخواهد شد.

برای دریافت شناسه انتخاب رشته دکترا دانشگاه ازاد به چه اطلاعاتی نیازمندیم؟

با توجه به این که این کد در زیر کارنامه نتایج اولیه درج شده است، برای دریافت این کد نیاز به مشخصات فردی، شماره پرونده یا شماره داوطلبی است.

کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم. چه کنم؟

با توجه به این که کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد زیر کارنامه نتایج دکترا درج شده است، کافی است برای پیدا کردن آن به کارنامه خود مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فراموشی کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها