مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

برگزاری آزمون دکتری 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیـس سازمـان سنجش آمـوزش کشور گفت: تغییـرات کنکـور دکتـری سـال 96 بر اساس قانـون سنجش و پذیرش اعمـال می‌شود.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تغییرات کنکور دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود، گفت: این قانون به تازگی از سوی شورای نگهبان به تائید رسیده و زمانی که ابلاغ شود برای سال 96 اعمال می‌شود، یعنی تغییرات بر اساس این قانون و از سال 96 اجرایی می‌شود.

وی افزود: مدل و روش اجرای این طرح بر اساس نظر شورای سنجش و پذیرش است که پس از ابلاغ، جلسه این شورا تشکیل شده و تصمیم‌گیری می‌شود ولی اصل مسئله این است که تغییرات از سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اجرایی می‌شود که این قانون نیز از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در شورای نگهبان به تائید رسیده است.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

223 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شکوه
مرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

میشه درباره اعتبار کارنامه دکتری ۹۵ اطلاع بدید که راسته تا دوسال اعتبار داره یا نه چجوریه؟

جعفر
فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ق٫ظ

سلام
ببخشید لطف میکنین آدرس اینترنتی پورتال بین دانشگاهی یا پایگاه ارتباطی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با سازمان سنجش آموزش کشور رو اعلام بفرمایین. بچه های شرکت کننده پارسال قبلاً تو این سایت گذاشته بودن ولی من نمیتونم پیداش کنم.
ممنون

http://group.sanjesh.org/universityportal/

اامیر.م-اطلاعیه اولیه دانشگاه خواجه نصیر-دکتری 95
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

دوستان در پست قبلی
اطلاعیه اولیه دانشگاه خواجه نصیر در مورد پذیرش دکتری امسال را براتون قرار دادم
موفق باشید

امیر.م
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکترای سال ۹۵ متقاضی پذیرش در این دانشگاه می رساند، برنامه مصاحبه علمی و شرایط و ضوابط ارائه درخواست پذیرش و نحوه ارسال سوابق آموزشی-پژوهشی، طی اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

تو رو خدا جواب بدید
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۱۳ ب٫ظ

دوستان عزیز و محترم تو رو خدا اگه کسی اطلاع داره جواب بده که آیا دانشگاه شیراز آزمون کتبی برگزار می کنه یا نه؟ خواهشا اگه کسی از دوستان شیرازی اینجا هستند از اساتید بپرسند و جواب بدن به خدا ثواب داره

فهیمه
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

زنگ بزنین از تحصیلات تکمیلی یا مدیر گروه بپرسین

یه زمین شناس
فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۱۲ ق٫ظ

دوست عزیز خبری هنوز نشده از شیراز
منم از استادم هفته پیش پرسیدم گفت به زودی
حالا این زودی کیه نمیدونم

محبوبه
فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

دانشگاه شیراز آزمون کتبی داره البته برای زراعت و اصلاح نباتات بقیه رو نمی دونم….

suzan
فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ
جعفر به همه به ویژه ادمین گرامی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام
ببخشید لطف میکنین آدرس اینترنتی پورتال بین دانشگاهی یا پایگاه ارتباطی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با سازمان سنجش آموزش کشور رو اعلام بفرمایین. بچه های شرکت کننده پارسال قبلاً تو این سایت گذاشته بودن ولی من نمیتونم پیداش کنم.
ممنون

.................
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۰ ب٫ظ

فقط دلشون خوشه می گن دانشگاه ها انتخاب می کنن وتراز می دن ولی باز اصلش دست سنجشه روزانه یا شبانه یا پردیسی بودن .همه ی اینها طبق رتبه ای که گرفتیم انتخاب می شه پس اصلش همین امتحان عمومی بود خودتون رو خسته نکنین هر کی رتبه اش خوب باشه طوی دانشگاه خودش انتخاب میشه اینو مطمعن باشید …………..
من که رتبه بدی دارم الان فقط برای آبان برنامه ریزی کردم .
با ارزوی موفقیت برای همه تون ………………

Badei
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام ناامید جان . بر فرض شما اگر مدرس تراز بالای ۵۰۰۰ را نشان کرده باشه ، پس سهم دانشگاه های دیگه چی میشه ؟ دانشگاه های دیگه آیا از تراز همدیگه مطلع هستند ؟ در اینصورت آیا دانشگاه های دیگه تراز پایین ۵۰۰۰ را اعلام می کنند ؟ مکر مدرس علم غیب دارد که می داند تراز بالای ۵۰۰۰ خواستار تحصیل در آنجا است ؟ عجب کلاف سر درگمی است این کنکور دکتری ۹۵

راد
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Badei

در رشته ما میدونم که اصلا اینطور نیست
چون مدرس خودش اآزمون کتبی داره و بر اساس آزمون خودش ۵ برابر دعوت میکنه
اگه قرار باشه همه دانشگاه ها بر اساس ۳ برابر ظرفیت ازمون سنجش دعوت کنند اون وقت لژ شریف تا پیام نور دست ۷۰ نفر اول هست! چون محدودیت ۵ جا نبود
پس چنین چیزی ممکن نیست

شهره
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان . من ۹۴ امتحان ندادم و میخوام امسال ثبت نام کنم..آیا ثبت نام مرداد۹۵ و آزمون آبان صحت داره یا نه و فقط اسفند برگزار میشه؟ دوم اینکه منابع روانشناسی چیه .دروس عمومی رو فقط بخونم؟ یا همه شونو؟ واقع همه رو بلاتکلیف گذاشتن .. شاید بهترین منبع همین نظرات دوستانه .ممنون

صنایع
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

سلام کسی که اسفند انتخاب رشته کنه میتونه ابان هم انتخاب رشته کنه یا نه؟

Dr.
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

با سلام
دوستان با تراز ۲۳۰۰ و رتبه ۷۰۰که مجموع ظرفیت گروه که شامل چند گرایشه، ۴۰۰ نفر میباشد آیا مصاحبه دعوت میشیم؟

حتی دانشگاه های درجه دو و یا پژوهشگاه؟

رضوان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۲۸ ق٫ظ

بچه ها با توجه به این شرایط به نظرتون برای کنکور ۹۵ هم نمره تراز مهم هست یا مثل سالهای قبل دوباره رتبه میدن؟

مژگان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضوان

عزیز من صادقانه بگم رتبه و تراز فرقی ندارن. شما روی همون رتبه حساب کن با ۳ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه.

کنکوری منتظر 95
فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

من هم شنیدم که مخصوصا جاهایی که آزمون کتبی برگزار نمیکنن مثل پارسال و به همون اندازه ۳ تا ۴ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می​کنن. این رو از دانشگاه فارابی تهران پرسیدم (از یکی از اساتیدش در دانشکده مدیریت)، می​تونم بپرسم شما این خبر رو از کجا شنیدید؟

ندا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۱۳ ق٫ظ

در مورد آزمون دکتری سراسری حرف میزنید؟؟؟ یعنی به جای اسفند قرار شده آبان برگزار بشه؟؟؟؟ من تازه شروع کردم به خوندن. اینطوری که وقت نمی کنم!!

م
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ

چرا از خودتون شایعه درمیارید بعضیا؟ خیلی ها برای آزمون آبان برنامه ریزی کردن و منم چند دفعه سوال کردم از خود سازمان سنجش که آیا در آبان برگزار میشه یا نه، که خیلی با صراحت گفتن اگه مشکل خاصی پیش نیاد بله برگزار میشه. پس بیخود یه عده رو با حرف هایی که خیلی هم با اطمینان خاطری که معلوم نیست از کجا اومده میزنید، دچار واهمه نکنین! در ضمن کاملا مشخصه که آزمونی که آبان ماه برگزار میشه باید پذیرشش حتما در بهمن ماه باشه، چون به شیوه ۷۰-۳۰ است و آزمون کتبی و مصاحبه رو داره و اگه بخوان قبولی های آبان رو بزارن برای مهر ۹۵ که قبولی های به شیوه ۵۰-۵۰ سنجش پذیرش هم اضافه میشن خیلی شیر تو شیر میشه! یا باید دانشگا ها دو نوع سنجش داشته باشن: یکی کتبی+ مصاحبه برای قبولی های آبان گذشته، یکی هم فقط مصاحبه برای قبولی های اسفند که این اصلا عاقلانه نیست و ناشدنی هم هست. پس دوستان هم طبق گفته خود سازمان سنجش آزمون آبان حتما برگزار میشه و قبولی های آبان هم در ترم بهمن پذیرش میشن به جای تکمیل ظرفیت، فقط ظرفیت ها نسبت به مهر محدودتر هست و قاعدتا بهترین بهترین ها پذیرش میشن. اصلا نگران نباشید و در ضمن اینقدر هم بهتره از منابع سوال نکنید که عمومی هست یا خصوصی! شما آخرش باید هر دو رو خونده باشید، یکی برای آزمون سنجش، یکی هم برای مصاحبه، پس هیچ تفاوتی نداره، آخرش باید خونده بشه. کسی که میخواد دکتری بخونه واقعا… ادامه نظر»

...
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  م

همانگونه که شما برا آبان برنامه ریختین ما هم رو اعتبار آزمون حساب باز کرده ایم. انشالله که سازمان سنجش و وزارت علوم بر طبق شیوه نامه ابلاغی خودشون عمل کنند و اجازه ندهند حق ضایع بشه.

.....
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  م

اخه دوست من تو رشته ما پارسال و سالهای قبل تر از اون اصلا تکمیل ظرفیت برنداشتن. تکمیل ظرفیت مگه چن تا جا هس که حالا بخواد برا اون کنکور برگزار بشه

مژگان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۱ ب٫ظ

توروخدا یکی به من بگه این تراز با این اوصاف چه فرقی کرد با رتبه!!!!
اینکه میشه همون دعوت به مصاحبه ۳ برابر ظرفیت ! معلومه هرکسی که رتبه ش خوب شده اقدام میکنه!تازه گرایش ها رو ادغام کردن کمتر از پارسال هم میشن. نهایت بشه همون ۳ برابر ظرفیت.
سنجش عزیز واقعا هدفت از مجاز کردن تراز های پایین چی بود؟

.................
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

سلام اخ حرف دل منو زدی………..

حسن امیدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  .................

شما بذارید حدنصاب ها به صورت رسمی اعلام بشه
قطعا مثل پارسال نیست و افراد بیشتری دعوت میشن

مریم socio
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

سلام مژگان عزیز . تقریبا همه مجاز شدند تا با انتخاب رشته ای که انجام دادند دسته بندی دانشگاهها و رتبه بندی دانشگاهها برای حد نصابها معلوم شه

مژگان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم socio

برای رشته من که فقط ۳ دانشگاه برتر شریف و تهران و صنعتی اصفهان دارن و روی هم رفته ۸ نفر میخوان! اخه هدف از مجاز کردن نفر ۱۰۰ تا ۲۰۰ چی هست!!
دوست عزیز معلومه که رتبه های خوب انتخاب میکنن و دست روی دست نمیزارن. دیگه حد نصاب چیه!!!

ناامید
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مژگان

دقیقا همون شرایط پارساله ولی بدتر.
من دانشجوی مدرس بودم و استادم گفت به ما لیستی دادند و تراز های نفرات یک تا آخرین فرد مجاز رو نوشته…و ما هم سه برابر ظرفیت از نفر اول تا مثلا شصت رو انتخاب کردیم که تراز اینها بالای ۵۲۰۰ هست…پس به سنحش اعلام کردیم تراز بالای ۵۲۰۰ اقدام کنند…این دقیقا به ضرر ما هم شد چون با رتبه ی من پارسال به مدرس دعوت شده بود و امسال نه…یعنی اصلا اون انتخاب رشته ای که ما پر کردیم برای دانشگاهها معیار نیست مطمئن م که میگم

مژگان
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

واقعا :((((
همه چی سرکاری بود و بچه ها رو سرگرم میکنن.

حسن امیدی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ناامید

ممنون ولی من تا به چشم نبینم باور نمیکنم
چون این امتحان سنجش عمومی بود و قرار نبود ۳ برابر از این امتحان دعوت بشه بلکه ۳ برابر از امتحان کتبی خود دانشگاه دعوت خواهد شد
این به صراحت در اطلاعیه مدرس اومده
به هر حال من نمی تونم باور کنم مگه اینکه ببینم

ادبیات عرب
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

من دانشجوی تربیت مدرس هستم برا اساس اطلاعات جدید برای رشته ما گفتن ۶برابر ظرفیت رو اعلام میکنن یعنی ۲۴نفر

تارا
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ

سلام. خداقوت، آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

طرفدار اعتبار
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

متشکر
انشالله همه کسانی که زحمت کشیده اند به نحو احسن نتیجه بگیریم.

طرفدار اعتبار
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

بگیرن :)

.....
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
با این اوصاف تراز دانشگاه های شهرستان چه طور خواهد بود؟

---
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۳۳ ب٫ظ

عزیزان کسی در طرح شهید احدی بنیاد ملی نخبگان شرکت کرده؟

محمد
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۴ ب٫ظ

من با طرح دوساله مخالفم و پیشنهاد میکنم بقیه هم برای سازمان سنجش نامه بنویسنند که طرح دوساله لغو بشه

...
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

میشه بفرمایین چه نفعی براتون داره؟
اگر شما هم بر این اساس برنامه میریختین راضی میشدین زحمات شما هدر بره؟؟

ANASTASIA
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

درود بر شما دوست گرامی احسنت

سام
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

محمد جان درست میگه، منم با دوسال اعتبار داشتن. آزمون مخالفم

سارا
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

حق با آقا محمد هست، ایشون درست میگن، دوساله بودن اعتبار آزمون کار اشتباهی است، من هم نامه میدم به سنجش

...
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

شما نامه بدین. ما هم نامه میدیم که مطابق شیوه نامه باید عمل کنه. خدا نکنه زحمات کسی هدر بره و دوست ندارم شما چنین به مشکل بخورین.
ولی اگر خودتون رو جای بقیه بذارین میتونین درک کنین.

ANASTASIA
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  ...

من نمی دونم این مخالف های طرح دو ساله چه سودی داره کسی می دونه بگه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیوه نامه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باید اعتبار دو ساله حفظ بشه. باید

عجب
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما نامه بدین. انشاالله روزی نرسه که زحمات شما هم هدر بره. ولی این وسط چی به شما میرسه؟؟؟
انشاالله که مطابق شیوه نامه عمل میشه به حول و قوه الهی

طرفدار اعتبار
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باید اعتبار آزمون مطابق شیوه نامه باشه.

ناامید
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

دوستان آیا اعتبار مدرک شبانه با روزانه قابل مقایسه است برای هیات علمی شدن؟
واقعا مرددم به مصاحبه های شبانه بروم یا نه…

ناامید
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان آخرین خبر موثق اینه که دانشگاه مدرس ترازهای بالای ۵۰۰۰ رو دعوت خواهد کرد در رشته های فنی مهندسی

حسن امیدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

اینطوری که خیلی کلی هست
چون رشته های فنی زمین تا آسمون با هم فرق دارند
ممکنه ۵۰۰۰ در رشته ای خیلی خوب باشه و در رشته ای متوسط

...
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

در رشته مهندسی مکانیک تراز نفر اول زیر ۶۰۰۰ بود. اینکه نشد

راد
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

مطمئن باشید اینطور نیست
اگر در رشته مکانیک تراز نفر اول ۶۰۰۰ بوده شما در انتظار اعلام تراز ۳۰۰۰ از سوی دانشگاه های الف باشید
این رو موثق میگم با توجه به اطلاعاتی که امروز از سایر رشته ها به دستم رسیده

ناامید
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  راد

کاش اینطور بود
ولی به من گفتن که طبق آماری که سنجش داده مثلا توی رشته ی مواد ۶۰ نفر بالاتر از ۵۰۰۰ بودن و اون رو ملاک قرار دادن.
همچنین گفتن در سایر رشته های مهندسی اعداد در همین بازه است و تفاوت فاحشی نداره

حسن امیدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

اونطوری میشه مثل پارسال
قرار بود ازمون فقط غربالگری کنه
ملاک دانشگاه ها هستن و تا اعلام دقیق بآید منتظر موند

.....
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

سلام دوست عزیز
با این اوصاف تراز دانشگاه های شهرستان چه طور خواهد بود؟

...
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  راد

خیلی ممنونم از شما

...عه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

در رشته مهندسی مکانیک تراز نفر اول زیر ۶۰۰۰ بود.

طرفدار طرح دو ساله
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

عزیزم من دانشجوی تربیت مدرس هستم هیچ ترازی اعلام نخواهد شدی در بعضی رشته ها تراز نفر اول چهار هزار شده پس یعنی اینها کسی اعلام نمیکنند.اینها بر اساس تعداد کسانی که اون رشته را در اون دانشگاه انتخاب کرد رتبه را اعلام میکنند.وگرنه تراز همون رتبه داوطلبه.تراز و رتبه هیچ فرقی عملا با هم ندارند.تراز یعنی ضریب فرد در یک درس منهای میانگین درصدی تعداد کل شرکت کنندگان بخش بر تعداد.تراز یک ضریبه.اینها براساس رتبه تعداد پنجاه صد یا دویست سیصد فرامیخونن.به فراخور رشته.وگرنه بعضی رشته ها همانند مکانیک نفر اول چهار هزار هم ترازش نشده. ویا رشته علوم جانوری نفر اول ترازش حتی دو هزار نیست

حسن
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

این گفته صحیح نیست من رییس دانشکده هستم طرازها به دانشکده‌ها اعلام شده. در رشته‌های مختلف تفاوت دارد مثلا در یک رشته تا نفر صدم تراز ۵۰۰۰ است ولی در رشته ای دیگر نفر ۲۰ ام تراز ۲۵۰۰ دارد بنابراین برای هر رشته سطح تراز متفاوت خواهد بود

طرفدار طرح دو ساله
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۴ ب٫ظ

من سال اول ارشدم .رتبه ام شش شده توی ازمون دکترا.باید اعتبار دو ساله حفظ بشه .من به این امید شرکت کردم رتبه ام هم خیلی خوب شده.البته انتخاب رشته هم کردم تا با شرایط و جوش اشنا بشم

حسن امیدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ

شما که عملا نمی تونید مهر ماه برید دکترا
ای کاش انتخاب رشته نمی کردید چون با انتخاب رشته تون کف تراز. رو ارتقاء میدید که برای مایی که میخوایم بریم شرایط سخت میشه

اعتبار آزمون
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ

بله. باید اعتبار آزمون تا زمانیکه منابع یکسانه حفظ بشه. اگر هم آبان قراره کنکوری برگزار بشه باید اجازه بدن توی پذیرش بهمن ماه ما هم شرکت کنیم. ما بر این اساس برنامه ریختیم. من هم رتبم خوبه ولی بنابه دلایلی دانشگاههم از بهمن ماه میتونه پذیرش داشته باشه.

از مدیریت محترم سایت عاجزانه تقاضامندیم ما رو حمایت کنه افرادی که طرفدار این طرح هستند و البته حقشون هم هست جمع بشن و اعتراض رو به گوش مسئولین برسانند.

رییسی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

اگر این جوری باشه که سال اول ارشد بتواند در ازمون دکترای شرکت کند وان را به عنوان ذخیره برای دو سال بعد در نظر بگیرد باید بزودی منتظر این روند هم در دوره و ازمون ارشد بود و کسانی که سال دوم کارشناسی هستند میتوانند درسال دوم برای ازمون ارشد ازمون بدهند و ان را برای دو سال ذخیره کنند…… یک نکته مهم ما ایرانی ها که میگویند زرنگ هستیم واقعا درست گفته اند ببین دانشجو تا کجا فکرش کار کرده واین مسله به ذهنش رسیده .. شاید اگر سنجش این قضییه را بفهمد ان را به عنوان تخلف در نظر بگیرد. چون در دفترچه ثبت نام خیلی دقیق اعلام کرده که کسانی که تا شهریورماه فارغالتحصیل میشوند حق شرکت در ازمون را دارند. در حالی که سال اول ارشد نمیتواند تا شهریور ماه فارغ شود تازه بعد ازشهریور که مهر ماه هست ایشان ترم سومشان شروع میشود…… این طرح دو سال برای کسانی بود که سال اخر ارشد و یا فارغالتحصیلان ارشد بوده…. ولو این طرح ۲ ساله هم برجا بماند ولی سال اول ارشد که رتبه ۱ هم شده در سال های بعد نمی تواند از این امتیاز قبولی استفاده کند. چون سنجش سال ورود شما را به ارشد و فارغ التحصیلی را چک میکند ومیفهمند شما تخلف کرده اید و در سال ارشد در ازمون دکترای شرکت کرده اید…. خیلی از دوستان تخلف میکنند ولی این تخلف بعد رو مبشود. امسال یکی از دانشجویان دکتری با کلی مقاله تقلبی در یک دانشگاه دکترا قبول شد ولی… ادامه نظر»

نیما
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رییسی

دوست عزیز من با نظرت کاملا موافقم

...
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  رییسی

بله سازمان سنجش میتونه این تبصره رو اضافه کنه که هر کسی تا شهریور ماه امسال فارغ التحصیل شه میتونه استفاده کنه از اعتبار آزمون ولی اعتبار آزمون باید مطابق شیوه نامه باشه. از اول این شیوه نامه ایراداتی داشت ولی هر جی هست ابلاغ شده و برنامه ریزیها هم بر اساس آن ریخته شده. این درست نیست بعد از انتخاب رشته بگن معتبر نیست.

شیمی تجزیه
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  رییسی

دوست گرامی حرفاتون خیلی منطقی و حساب شده است. من هم دقیقا همین نظرو دارم

استثنایی
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

شرکت شما در این آزمون غیر قانونی بوده:-) تا شهریور ۹۵ باید فارغ التحصیل بشید. اگه نشید دوسال اعتبار که هیچ! دوسال محرومیت در انتظارتون هست. نباید انتخاب رشته میکردین. اگه مصاحبه قبول بشید واقعا کارتون تمومه:-)
دو سال اعتبار به شرطی هست که شما شهریور ۹۵ فارغ التحصیل بشید.

م.ف
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ب٫ظ

به نظرم ابان برکزار نمیشه

اسفند برکزار میشه

اسفند باشه خوبیش اینه ازمون تخصصی استاندارد هست

نه مثل امسال که هیجی مشخص نبود

به نظرم از الان فکر نکنید

بکذارید تکلیف امتحان امسال مشخص شود

جه عجله ای دارید موندم !!!!!!!

s
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  م.ف

عزیزم عجله دارم چون وقت ندارم.شاغلم. حداکثر روزی یه ساعت وقت دارم.هیچ تجربه شرکت در آزمون دکترا را هم ندارم.جز اسفند ۹۴ که اونم رتبه م خوب نشد.چون نخونده شرکت کرده بودم.
ممنون از همه عزیزانی که جواب دادن به سوالم

mahtab
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

سلا
توابان ثبت نام کنکور دکتری انجام میشه؟منابعش چجوریه؟

ANASTASIA
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  mahtab

تاریخ ثبت نام اواخر مرداد ۹۵ هست امتحان ۷آبان ۹۵ هست و نوع امتحان عمومی مثل اسفند ۹۵ می باشد.

سوال
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

با این همه ظرفیت پذیرش برای مهر دانشگاهها به نظرتون باز میان برای بهمن پذیرش داشته باشن؟؟

ANASTASIA
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

چرا که نه؟

مطابق شیوه نامه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

باید اعتبار آزمون سرجاش باشه…

سمیه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

امروز ۲۹ فروردین ماهه
قرار بود امروز سنجش حدنصاب های پیشنهادی ش رو به دانشگاه ها اعلام کنه
کسی از دانشگاهش خبری نداره ؟ چیزی نپرسیده ؟

یه زمین شناس
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه

کی گفته امروز؟ عزیزم اواخر دهه اول اردیبهشت!!
۲۹ فروردین از کجا اومددددددددد!!

سمیه
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

نه منظورم اون نبود
امروز قرار بود سنجش به دانشگاه ها تراز پیشنهای اش رو بگه نه به ما ها
توی اطلاعیه اش بخونید … نوشته ۲۹ هم به دانشگاه ها میگن که حدنصاب چیه اونا بررسی میکنن تا دهه اول می گن
منظورم این بود که اگه از مسئولین دانشگاه هتون سوال بکنید از امروز می دونن که چه حدنصابی به دانشگاه هشون ابلاغ شده

حسن
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

به دانشگاهها اعلام شد دانشگاهها به گروهها برای اعلام حد نصاب ارسال کرده اند

ترو خدا جواب بدین
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ

سلام بچه ها.همتون موفق باشید.لطفا به دو سوالم جواب بدین.
۱.آیا آزمون آبان ماه برگزار می شود؟
۲.منابع آبان ماه عمومی و مثل اسفند۹۴ می باشد؟
خواهشا جواب بدین. نمی دونم از چی شروع کنم. شاغلم با وقت بسیار کم.از الان باید شروع کنم. روزی ۱ ساعت بخونم.ممنون

......
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

معلوم نیست هیچکدوم.شما فعلا اون کتب یا دروسی ک فک میکنید در هر حال منبع اصلیست شروع کنید.اگه آبانم امتحان نبود واسه اسفند کلی جلو میفتید.

یه زمین شناس
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام
۱- بله خودم شخصا پرسیدم گفتن برگزار میشه
۲- منابع که اعلام نشده شما میتونی فعلا زبان و استعداد شروع کنی تا منابع اصلی اعلام بشن و وقتتنون هم تلف نشه

میثم احمدی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ق٫ظ

دوستان به این نکته توجه کنید ازمون ابان سرجاش هست .در این خبر هم اصل خبرش اینه که تغییرات بر اساس طرح مجلس سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.چون از زمانی که شورای سنجش تشکیل بشه و با توجه به اینکه این شورا ابتدا باید اعضا و دبیر و… همه مشخص بشند حداقل پنج تا شش ماه دیگه طول میکشه و براساس طرح مجلس باید یک سال قبل از کنکور اطلاع رسانی بشه این طرح در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد مگر اینکه وزارت علوم بخواهد اون یک سال در نظر نگیره.البته ممکنه برخی از داوطلبها در انصورت دوباره مانند کنکور به دیوان عدالت شکایت کنند..طرح کاملا واضح به حداقل یکسال اشاره کرده که این گویای این مطلب هست که حتی برای اسفند وازمون ان هم اعمال نمیشه.شک نکنید رفت برای سال ۹۷.

م.ف
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ق٫ظ

اقا محمد

بنده مفاهیم بایه ای رو کامل میدونم شما نکران نشید!!!!
باید به طور کامل مرور کرد
تا روز مصاحبه به مشکل برنخورد من نظر خودم رو کفتم،

شما برید منابع دیکر بخونید!!از حرف هم ایراد نکیریم

رضوان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۱ ق٫ظ

بچه ها با توجه به این شرایط به نظرتون برای کنکور ۹۵ هم نمره تراز مهم هست یا مثل سالهای قبل دوباره رتبه میدن؟

علیرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

من خیلی رتبم خوب شده. واقعا حوصله ندارم سال بعد بخونم. خداکنه اعتبار دوساله حذف نشه که لااقل الان برم سراغ رزومه

...
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

باید اینطوری باشه. باید… این مخالف شیوه نامه است که بخوان زیر پا پذارن….

مژگان
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام بچه ها میشه بپرسم چطور ترازو حساب کرد من نمیدونم و اینکه با رتبه ۵۳۹ چقدر شانس دارم ممنون

م.ف
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

من مفاهیم بایه ای رشته خودم به صورت تعریفی جند خطی میخوام بخونم .باید از کسانی که سالهای قبل مصاحبه رفتند و تجربه شون استفاده کنید جون هر دانشکاه شیوه خاص خودشان رو دارند

توکل برخدا

محمد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  م.ف

یعنی شما مفاهیم پایه رشته خودتون رو نمی دونید!!?

روانشناسی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

الان همه درگیر ازمون ابان هستن کسی نیس که برا ازمون کتبی بخونه؟ اگه هس راهنمایی کنین چطور بخونیم چیا بخونیم مخصوصا برا دانشگاه هایی که ازمونشون تشریحی هس

suzan
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

همه دانشگاهها منابع دادن میتونین ببینین و مطالعه کنین دوست عزیز

روانشناسی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  suzan

اطلاعیه دانشگاه ها رو دیدم منظورم اینه که با وجود تعدد منابع و تشریحی بودن ازمون و زمان اندک چیکار باید کرد؟

سما
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

کدوم دانشگاه بودی خودت؟

omid
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

رشته منم روانشناسی واقعا موندم چی بخونم برا کدوم دانشگاه بخونم؟
دروس آزمون کتبی دانشگاهها با هم متفاوته درسهای مثل آمار و روش تحقیق که بین دانشگاهها مشترکه منابعشون مختلفه
یعنی بلاتکلیف تر از این نبودم

suzan
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

اینو باید تنظیم کرد. قانون همینه. کاریشم نمیشه کرد…جز تلاش شبانه روزی…موفق باشی

نسیم
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ب٫ظ

به اقایً علی طلبه
من ازرشته هنری در ارشد امسال در رشته فلسفه شرکت کردم و با سىالات عمومی فلسفه شوکه شدم در صورتیکه تخصصیً ترًخوانده بودم و شنیده بودم برای رشته فلسفه هنر ، فلسفه اسلامیً فقطًً ضریبً١ دارد و من هم اصلاً اونً سوالات رو جوابً ندادم غافل از اینکه جقدر ترازموًمیً کشه بایین!
شوکهً شدن بعدیًم این بود که باًوجود مجازًشدنم ظرفیت این رشتهً ۵ نفرً در دانشکاه علامه است!!
می خوام بدونم علت اینکه به این نتیجه رسیدینً که کنکور فلسفه دادن بیًفایده استً دقیقا جیً بوده؟!!!

علی (طلبه)
فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

ببخشید از اینکه دیر جواب دادم چون وقت ندارم هر روز به سایت سر بزنم اما منظورم این نبود که رشته فلسفه خوب نیست من ارشد فلسفه دارم الان هم در مجموعه الهیات رشته های مرتبط با فلسفه را انتخاب کردم منظورم این بود که توکل به خدا بهتراز حرص خوردن و تحلیل های شخصی است از این شلوغ بازاری که راه افتاده و هر کسی حرفی میزنه فاصله بگیرید شما هم اگه واقعا به این رشته علاقه دارید محکم برید جلو،من با توجه به اهدافم و موقعیت شغلیم تغییر رشته دادم موفق باشید

ف
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ

باسلام به تمامی عزیزان اگر در آبان ماه امتحان برگزارشودهمان بجای تکمیل ظرفیت است در تکمیل ظرفیت معمولا پذیرش دانشجو برای پردیسهاوغیر ه میباشدوتعداد انگشت شماری برای روزانه وشبانه میباشدسیزده هزاربرای مهر ۹۵پذیزش می شوداگر دانشگاهها از این سیزده هزار جا خالی داشته باشنددر آبان ماه حالا با امتحان یا بدون امتحان آن جا خالیها را پرمیکنندواین تکمیل ظرفیتهای آبان ماه در بهمن ماه به کلاس درس می رونداگر در آبان ماه امتحان بگیرنندمنابع همان دروس عمومی خواهد شد اما امتحان اسفند۹۵براساس قانون مجلس ومنابع دروس تخصصی ارشد وزبان وهوش خواهد شدمصوبه مجلس قانون است وشورای نگهبان آن را تایید کرده است و حتما حتما کنکور اسفند۹۵بااین قانونبرگزار میشودواین قانون در کنکور دکترا عدالت را اجرامیکند در این قانون به تلاشهای دانشجودر کنکور دکترا ۵۰نمره داده میشود۳۰نمره به معدل کارشناسی و ارشد ومدرک زبان به کیفیت پایان نامه و در کدام دانشگاه کارشناسی و ارشد خوانده است ومصاحبه . ۲۰نمره به فعالیتهای پژوهشی اختصاص می یابدمثل مقاله کتاب اختراع و غیره

ماندانا
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ف

نه اشتباه نکنید. رشته من ۴ کرایش داره که بعضی از دانشکاهها برای مهر بذیزش نداشتند. برخلاف سالهای قبل البته.
وصد در صد برای بهمن از طریق کنکور ابان بذیرش خواهند داشت. ربطی به شبانه و …نداره

م.ح
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب٫ظ

جغرافیا

اقا ارمان
حالا کرایش بماند جون همه میفهمند جه کسی هست

م.ح
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ب٫ظ

موفق باشید علی اقا

انشاا….خدا حافظ و نکهدار همه باشد

ازته قلبم برای همه دعا میکنم منم راضیم به رضای خد

قاطع
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۱ ب٫ظ

وای خدا من که گیج شدم. یعنی چی اخه؟! از حرفهای شماها هم سر در نمیارم. من همش با خودم میگم اگه امسالم نابود شد لااقل سال بعد ولی مشکل اینجاس که سال بعد خودش رو هواست و اصلا ادم نمی دونه چی قراره بشه. بچه ها من مقاله ندارم ولی شرایط بدون ازمون رو دارم به نظرتون مدارک رو بفرستم؟

پریسان
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  قاطع

پارسال چند نفر از دوستای خودم مدارکشون رو ارسال کردن ولی فقط مقاله نداشتن اصلا دعوت به مصاحبه نشدن. اونایی ام که یک مقاله داشتن چون به حد نصاب نرسیدن در نهایت قبول نشدن. به نظرم اطلاعیه بدون ازمون رو خوب بخونید اگر شرایطش رو دارید ارسال کنید. وگرنه فقط هزینه هست

مکانیک
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ

سلام
من یه سوال از دوستان دارم میشه دلایلتون رو برای ادامه تحصیل تو مقطع دکتری بگین؟ من دارم کم کم انگیزم رو از دست میدم.به خصوص که با مدرک ارشدم هنوز نتونستم یه کار خوب پیدا کنم.من واقعا دیگه نمیدونم دکتری خوندن راه درستی هست یا نه. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید. ممنون

دکتری.....
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۰ ب٫ظ

من پنج شنبه از سنجش درموردآزمون آبان پرس و جو کردم،که امروز صبح جواب دادن…..

عنوان درخواست :عمومی | دکتری – برگزاری ازمون ابان ۹۵متن درخواست :باسلام و خسته نباشید.
ایا ازمون دکتری ابان ماه سال ۹۵برگزارخواهدشد؟واگربرگزارمی شودمنابع ازمون مانندمنابع ازمون اسفند۹۴عمومی خواهدبودیا تخصصی؟همچنین مانندامسال دومرحله ای خواهدبود؟خواهشااز مسیولین محترم تقاضای ارایه بیانه ای عمومی درجهت روشنترشدن مراحل و منابع این ازمون داریم. با تشکر.تاریخ ارسال پاسخ :١٣٩۵/٠١/٢٨-٠٩:٣۵پاسخ : با سلام
طبق برنامه زمانبندی ان شاءاله انجام خواهد شد و اگر تغییری در زمان و یا مواد آزمون باشد اطلاع رسانی خواهد شد.
با سپاس

suzan
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری.....

ممنونم. اینا که میگن ولی اصلا حرفشون ک یکی نیست ادم بخاد حساب رو حرفاشون باز کنه. من مقاله زیاد دارم. کتاب نوشتم زیر چاپه. تو دانشگاه تدریس میکنم.حیفم میاد با این رزومه دکترا نخونم. اامیدوارم همینطوری ک به شما گفتم برگزار میشه برگزار بشه. امیییییییییییییییننننن

امیر
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  suzan

کجا تدریس میکندید؟رشتتون چیه؟

suzan
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دانشگاههای شهر استارا. جامعه شناسی

علی (طلبه)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری.....

آقایان و خانمها بنده هم یکی هستم مثل همه ی شماها،کمی به خدا توکل کنید سال ۹۱دفاع کردم بانمره عالی،چهار بار هم در آزمون امتحان دادم که هر ۴بار در آزمون کتبی قبول شدم ۳بار از این ۴بار به خاطر اشتباه در محاسبه نمره آزمون تخصصی-شفاهی(مصاحبه) قبول نشدم ولی مطمئنم امسال قبول میشم به نمره و تراز و حد نصاب و سلیقه استاد مصاحبه کننده هم کاری ندارم همه چی دست خداست الان فهمیدم چرااین همه سال در رشته فلسفه قبول نشدم امسال رشته ام راعوض کردم. تلاشتان را بکنید البته هرچه خدا بخواهد همان میشود

suzan
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ

دعا کنین ابان برگزار بشه چون رتبم الان خوب نشده نمیخام یک سال دیگه منتظر باشم. ابان خیلی خوبه اگه برگزار بشه

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  suzan

من خیلی به آبان امید دارم تمام برنامه ریزی من واسه آبان هست البته باید تو این دوره هم انتخاب رشته میکردید من خودم دقایق آخر انتخاب کردم.

suzan
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

انتخاب رشته کردم. روزانه میخام رتبم برای روزانه بالاست. بخاطر همون خیلی ناراحتم. با اینکه کلی زحمت کشیدم ولی سر جلسه جا خوردم سوالا رو دیدم. امتحانمو خراب کردم

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  suzan

من هم مثل شما نتونستم اونطوری که باید به سوالات جواب بدم و روی جلسه امتحان جاخوردم البته کلی خونده بودم نگران نباشید انتخاب دانشجو ها برای مصاحبه از تراز هست نه از رتبه افرادی که در رشته شما رتبه زیر ۱۰ آوردند رو پیدا کنید و نصف ترازشون، دیگه میشه حداقل تراز ممکن برای دانشگاه ها
موفق باشید دوست عزیز

suzan
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

ممنونم. شما هم موفق باشین. رتبه ۴ما ۷۰۱۵ هست. امیدوارم ک حداقل دعوت شم. دیگه همش احتمالات هست و امید به خدا

سیا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

چرا اطلاعات اشتباه می دید اخه؟
نصف تراز نفر اود می شه ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰
اگر اونجوری باشه مثلا در رشته عمران تراز ۳۵۰۰ رتبش شده ۳۰۰.در عمران هم ۵۳۰ نفر ظرفیت مذیرش داره.با این حرف شما نصف ظرفیتها خالی خواهد موتد پس؟؟؟؟
لطفا با اطلاعات غلط اذهان دوستان رو مغشوش نکنید.فقط ۶ ، ۷ روز دیگه صبر کنید تمام ظرفیتها و حداقل ترازها توسط سنجش اعلام خواهد شد.از گفتن حدس و گمانهای خودتون پرهیز کنید.
بسیار ممنون

ANASTASIA
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  suzan

شما که میگی نصف تراز عمران ۴۰۰۰ هست، من نوشتم حداقل نگفتم حداکثر اول متن رو دقیق بخونید بعد اظهار نظر کنید. در ضمن همه رشته ها که با ۱۰۰۰۰و ۲۰۰۰۰ دانشجوی دکتری نمیگرند مثل عمران!!!؟؟؟!!!

م.ح
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام
یکی از اساتید یکی از دانشکاههای تهران جند روز بیش،سر کلاس کفته بودند من دانشحویی که حتی قیافش رو نتونم تحمل کنم جهار سال

قبول نمیکنم .استاد مسنی هم هستند من میشناسم.
کفته بودند مثلا کسانی که مد نظر ما هستند رتبه ٢٠٠تا٣٠٠هستند ما همان

ترازها رو اعلام میکنیم تا انها وارد مصاحبه شوند

دوستان ببینید بی عدالتی رو

خدا خؤدش به فریاد ما برسد

محمد ژئو
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۳ ب٫ظ

دو نفر از دوستان در این صفحه که اتفاقا هر دو حسین نام دارند در مورد تعیین حد نصاب نمره برای آزمون ۹۶ ( طرح ۵۰ – ۵۰ ) دو نظر کاملن متفاوت داشتند . یکی نظرش این بود که که کلا حد نصاب مورد نظر دانشگاه برداشته شده و اگر دانشگاه برای داوطلب در مرحله مصاحبه و سوابق صفر نمره بده باز هم نمره آزمون داوطلب برای قبولی میتونه کارساز باشه و یک حسین آقای دیگری درست عکس این قضیه را گفته بود …. اینکه اگه استاد مصاحبه کننده نخواد میتونه بعد همون جلسه مصاحبه داوطلبو رد کنه …. حالا کدومش درسته ؟ دوستان مطلع اگه نظر خاصی دارند لطفا اعلام کنن! … همگی موفق باشید

آرمان
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد ژئو

چه رشته ای گفتن ۲۰۰ تا ۳۰۰؟

پاسخ
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد ژئو

دوست عزیز کافیه یک بار با دقت طرح سنجش مجلس را بخوانید.دقیقا گفته است سهم آزمون ۵۰ سهم سوابق پژوهشی معدل و … ۲۰ و مصاحبه ۳۰ می باشد.به هیچ عنوان تبصره حد نصابی ندارد قبلا که می دیدید هر دانشگاهی برای خودش حد نصاب داشت چون وزارت علوم دست دانشگاه ها را باز گذاشته بود.کسی نمی تواند کوچکترین تخطی از مصوبه مجلس داشته باشد یا آن را تفسیر به رای کند.چون مجلس به سرعت وزیر را به مجلس فرا می خواند و از وی سوال می کند.مصوبه مجلس با بخشنامه و یا شیوه نامه وزارت علوم یا سازمان سنجش کاملا متفاوت است.

sima
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۸ ب٫ظ

سلام من که کلا نفهمیدم طرح سنجش و پذیرش میشه مثل کنکور امسال که دادیم یا مثل سالهای قبلش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  sima

کلا کنکور اسفند ۹۴ تو تاریخ باید ثبت بشه بابت بی نظمی و عجایبی که داشت. دوست عزیز طرح مصوب میشه مثل سال ۹۳ منابع تخصصی تر از امسال و با تاثیر ۵۰درصدی رتبه در پذیرش نهایی فرد

arezoo
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  sima

من فک کنم بهتره هم عمومی بخوونیم هم تخصصی رشته خودمونو.
اینجوری هیچی از دست نمیدیم.
خخخخخخخ!!!!

میثم احمدی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  sima

کلا اون طرح هم هیچ چیزی توش نیست.اگه مصاحبه ده درصد باشه وکتبی ۹۰ درصد اخرش حرف اساتیده.

سیما
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  میثم احمدی

موافقم

صدیق
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ

سلام بچه ها واقعا با این همه سردر گمی به خدا قوت به خودم و خودتون میگم….
این حرفا هیچ کدوم فایده نداره هر کی واقعا براش مهم هست که میخان چه بلایی سرمون بیارن به خبر ساعت ۲۰ و ۳۰ و سایت باشگاه خبرنگاران جوان ایمیل بزنه و از اونا بخواد برن پیش این مسئولا و سوالارو ازشون بپرسن شاید اینجوری به یه جوابی برسیم
خواهشا هر کسی ایمیل زد سوالارو کاملا از اونا بپرسه: آزمون آبان، اعتبار دو ساله، منابع آبان، منظور شورای نگهبان از آزمون ۹۶، همه رو بپرسین
من که به باشگاه خبرنگاران جوان ایمیل زدم شما هم همت کنید شاید یه فرجی بشه!!!!

مهندس مکانیک
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  صدیق

من که ۶ماه پیش این سوال رو هم برای ۲۰:۳۰ و هم برای صرفا جهت اطلاع و هم برای باشگاه خبرنگاران فرستادم، اصلا کانتم رو ثبت نکردن و بهم ایمیل زدن قابل بررسی نیست!!!
اما حالا شما هم یه امتحانی بکنید.

یه زمین شناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  صدیق

سلام
به کدوم گروه ایمیل زدید؟ بگید به همون گروه بزنیم

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  صدیق

کاملا با نظر شما موافقم، من همه به دوستان در همین سایت گفتم اما متاسفانه کاری نکردند راستی ایمیل خبرنگاران جوان رو اگر دارید بنویسید راستی اگه خبری گرفتید ما رو هم بی خبر نگذارید.

صدیق
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

باشگاه خبرنگاران جوان
Newsroom@yjc.ir
هر چی تعداد بیشتر باشه بهتر رسیدگی میکنن

مجتبی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

ان چیزی که مشخصه عده زیادی دانشجو که حتی سال اول هم هستن و خیلی از سال دومیها در کنکور دکترا شرکت کردند ورتبه های بالا را اوردند همه تک رقمی تا دویست هفتاد درصدشون هم انتخاب رشته کردند و علامت مبهم عجیبی در کنکور امسال گذاشتند که هنوز سروتهش مشخص نیست وخیلی از داوطلبها نمیدونند واقعا در رشته شون چند نفر داوطلب واقعی بود .به نظر من این طرح دو ساله اعتبار باید جمع بشه

....س
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۴ ب٫ظ

کسی میدونه درسایی رو که باید واسه آزمون مصاحبه بخونیم رو کدوم قسمت سایت دانشگا ها میزنه؟ من از پی اچ دی تست نگاه میکنم اما بیشتر مربوط به مصاحبه بدون آزمونه،

با سلام
دوست عزیز، همه اطلاعیه دانشگاه ها در صورت انتشار از سوی دانشگاه ها، در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
با تشکر از حضور شما

حمید
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ

کاش یک خبرنگار با وجدان بره پیش این مسئولان سنجش این همه سوالات بچه ها رو ازش بپرسه که خیال همه راحت بشه حداقل. الان شاید یکی از سوالات مهم بچه ها اینه که آزمون آبان امسال که میاد برگزار میشه یا نه ؟ دوم آیا منابع آزمون آبان امسال مثل همین امتحان اسفند ۹۴ هست ؟ سوم افرادی که با آزمون آبان ماه قبول بشن ورودی چه سالی میشن؟ چهارم آیا اصلا دانشگاه ها همین ظرفیتی که الان اعلام کردند همین اندازه ظرفیت راهم بعد از آزمون آبان اعلام میکنند؟ پنجم اگر این مسئولین محترم واقعا برای جوونای این کشور دلسوزی میکنن پس چرا هیچ کدومشون تا حالا به این همه ابهام بچه ها درست و حسابی جوابی نداده و فقط طفره میرن و چند پهلو حرف میزنن؟ ششم آقای خدایی عزیز خداییش خودت گیج نشدی با این همه تغییرات قانون و تبصره اون وقت از این جوونا انتظار دارین گیج نشن و تازه با اعتماد به نفس برن مصاحبه من که بعید میدونم.

فهیمه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

ابان ازمون برگزار نمیشه

قاطع
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فهیمه

از کجا میدونی؟

arezoo
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فهیمه

تو همین سایت نوشتن که برگزار میشه، بچه هایی هم که قبول بشن ورودی بهمن ۹۵ هستن

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۵ ب٫ظ

کسی میدونه نتایج انتخاب رشته(اواخر نیمه اول اردیبهشت) و زمان مصاحبه و البته قبل از اون زمان آزمون کتبی کی هستش؟

سالار
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان،بدون شک اگه قرار باشه وزن ازمون سازمان سنجش برای کنکور سال بعد زیاد بشه منابع هم تغییراتی خواهد داشت اینو قبلا هم مسئولین سنجش گفته بودن

محمد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سالار

خیر بعیده

Photonics
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سالار

منم این رو خوندم تو یکی از اطلاعیه ها، گفتن اگه قرار باشه سهم آزمون سنجش و آزمون تخصصی(آزمون کتبی+مصاحبه) ۵۰-۵۰ باشه، آزمون کنکور هم باید تخصصی تر باشه. اشاره کردن که منابع عوض میشه

...
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

دانشگاهها روحشون هم از آزمون آبان و ظرفیت برای بهمن خبردار نیست!!

...
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۹ ب٫ظ

اگر ازمونی قراره برگزار بشه آبان ماه طبق همین شیوه اسفند ماه، بایستی کارنامه اسفند معتبر باشه….

......
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

خدا حفظشون کنه که طرح ستحشو تصویب کردن.اگه به روال امسال بود دکتری ی خواب میشد واسه عده زیادی.درسته سالای قبلم حرف اول مصاحبه بود ولی باز هم استرس کمتر بود همه چی منظم بود و امید داشتیم.ولی الان همه نا امیدن.من ک با اینکه ترازم خوب شد اصلا دست و دلم به خوندن مصاحبه نمیره.حس میکنم شانسی ندارم.

علیرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ

با سلام
ابان ماه برگزار می گردد.
در حال حاضر ملاک اعتبار در این ازمن بر اساس شیوه نامه اجرایی ایین نامه ازمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۵می باشد که توسط مجلس محترم شورای اسلای در دست بررسی است و در صورت هر گونه تغییر توسط قوه مقننه مراتب از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد. برای مشاهده شیوه نامه اجرایی ایین نامه ازمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۵ به بخش ارشیو ازمون دکتری تخصصی در منوی سمت راست سایت سازمان مراجعه فرمایید.
با سپاس

حسین طرفدار طرح سنجش
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ

شما احتمالا تجربت پایین این موارد که ۳۰ نمره پژوهشی ۲۰ آموزشی و ۳۰ مصاحبه یا کم و زیاد داخل دستورالعمل های دکتر ای سالهای قبل هم بوده میتونید تو همین سایت مطالعه کنید اما نمره آخر را استاد میده من سراغ دارم دانشجویی که حتی یه کار کوچک پژوهشی هم نداشت اما استاد نمره کامل مصاحبه را بهش داد که قبول بشه سازمان سنجش که واسه نمرات که اساتید میدن که مدرک نمیخاد همه چیز دست استاده

نسرین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ

حسین آقا، آزمون چی؟ همون اسفند هست و همه ی دروس پایه

دُکتــــــــــــــــــــــــــــــــــریم ما؟؟؟؟
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ

بچه ها کی نتایج انتخاب رشته میاد ؟؟؟

خدایا شکرت............
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستای عزیز منم طوی ازمون امسال رتبه ام افتضاح شد سال ۹۴ خیلی زحمت کشیدم هم دفاع کردم هم مقاله نوشتم هم خوندم هم استرس داشتم ولی بعد امتحان همچی رو سپردم به خدا شما هم بسپارینش به خدا هرچی حکمتش باشه همون می شه………..

ماندانا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان خوبم یه سوال. اکر امتحان ابان برکزار بشه منابع همون منابعی هست که اسفند ٩۴ امتحان دادیم؟

سالار
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

سلام بر شما، دوست عزیز بدون شک اگه قرار باشه وزن ازمون سازمان سنجش برای کنکور سال بعد زیاد بشه منابع هم تغییراتی خواهد داشت اینو قبلا هم مسئولین سنجش گفته بودن،پیروز وسربلند باشید

مریم
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام . دوستانی که میگن دیگه دروس پایه دوره ی کارشناسی نیست و مباحث گرایش تخصصی خودمون هست,رو از کجا متوجه شدید?
لطفا پاسخ بدین خیلی حیاتی هست.

محمدرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

وقتی آزمون وزن داشته باشه در نمره کل دروس تخصصی اضافه خواهد شد مثل آزمون پارسال

مریم
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

ممنون. همون ۵۰ درصد هم مثل کنکور امسال هست یا اینکه فقط تخصصی؟

محمدرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

والله رشته با رشته فرق داره و این به کمیسیون بستگی داره اما منابع آزمون به احتمال قوی شبیه به پارسال میشه

محمدرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

البته منظورم سال ۹۳

Photonics
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای نگهبان طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی کشور را تایید کرده و از همین رو ما منتظر هستیم که قانون ابلاغ شود و شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی تشکیل شود. وی افزود: در این قانون تعدد آزمون در سال پذیرفته شده اما با توجه به اینکه درصد آزمون های کتبی و شفاهی باهم متفاوت است پس از تشکیل شورا برای این موضوع که آیا آزمون سال ۹۵ که گرفته شده است، برای پذیرش بهمن ماه ۹۵ هم معتبر است یا نه، تصمیم گرفته می شود. خدایی خاطرنشان کرد: ما برای پذیرش دکتری سال ۹۵ در آزمونی که در اسفند ۹۴ برگزار شد در حد دوره کارشناسی آزمون را با سئوالات عمومی تر و کمتر تخصصی برگزار کردیم اما اگر قرار باشد درصد آزمون تغییر کند، منابع امتحانی تغییر می کند و بیشتر تخصصی می شود. وی تاکید کرد: در هر صورت آزمونی که برای سال ۹۵ برگزار شده برای ورودی مهرماه ۹۵ اعتبار دارد. رئیس سازمان سنجش یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از وظایف شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، تعیین عناوین و تعیین ضرایب دروس هر رشته، تعیین مدت اعتبار است و در حال حاضر عدم تطابق دروس آزمون تخصصی و عمومی وجود دارد این موضوع نیازمند تصمیم گیری است. وی خاطرنشان کرد: البته داوطلبان توجه داشته باشند که هر تصمیمی که گرفته شود برای سال ۹۶ ابلاغ می شود و بر اساس قانون، شورا موظف شده… ادامه نظر»

آخرین
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Photonics

یعنی برای مهرماه ۵۰ درصد نسبت به سالای قبل پذیرش خاهند داشت و نصف دیگه میمونه برای بهمن ماهکه احتمالا نتیجش با ازمون پاییز معلوم میشه عجب اوضاع جالبی، بعضیا با استناد به تصمیم سازمان سنجش و به حق دلشونو خوش کرده بودن که ازمون امسال برای دو سال معتبره ولی از قرار معلوم با این تفاسیر حتی برای سال بعد هم بصورت کامل معتبر نیست

آخرین
فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  آخرین

خدایی تاکید کرد: در واقع آزمونی که در سال ۹۴ گرفته شد برای پذیرش در مهرماه ۹۵ است و اگر بخواهیم برای بهمن ماه ۹۵ هم پذیرش داشته باشیم باید شورا تصمیم بگیرد.

حسین /طرفدار طرح سنجش وپذیرش/توجه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ب٫ظ

اصلا طبق طرح جدید حد نصابی در کار نیست وصراحتا وزن هر قسمت تعیین شده . یعنی دانشگاه ها دیگه خد نصاب نمی دن. بلکه از نمره هر قسمت ،نمره به شما تعلق می گیره. یعنی ۵۰ درصد تستی +۳۰ درصد مصاحبه+۲۰ درصد سوابق می شه ۱۰۰ و دیگه این طور نیست که ۵۰ نمره دانشگاهی به اینصورت باشه که از ۱۰۰ حساب شه ومثلا به شما صفر بدن.

سلام
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ

ازمون ابان لعو شد پس

دُکتــــــــــــــــــــــــــــــــــریم ما؟؟؟؟
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

مشخصا لغو شده

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

کاملا مشخص شد، آقای دکتر خدایی دارند تاکید می کنند که قانون سنجش و پذیرش از سال ۹۶ یا اسفند ۹۵ اجرایی خواهد شد یعنی مطابق شیوه نامه آزمون ۹۵ به همون روال خودشه باقی هست مگر اینکه مجلس نظری داشته باشه پس آزمون آبان ماه انشا الله در ۷ آبان ۹۵ برگزار خواهد شد. در ضمن محض اطلاع افرادی که تاکید دارند بهمن پذیرش نداریم اعلام کنم که چون مدل آزمون ۹۵ سخت بوده بنابراین جاهای خالی زیادی برای افرادی که انتخاب رشته نکردند باقی مانده همچنین ورودی به مصاحبه یعنی آزمون کتبی و بدست آوردن تراز لازم برای آزمون کتبی هم خیل عظیمی از داوطلبان را فیلتر خواهد کرد.

حجت
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

موافقم باهات

طیبه1
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ

الان یکی بگه آزمون آبان هست یا نیست؟ اگه هست منابعش چیه؟

ANASTASIA
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  طیبه1

مطابق شیوه نامه دکتری ۹۵ که اتفاقا در سایت سازمان سنجش هست هست مگر اینکه مجلس محترم نظری داشته باشدالبته بعید میدونم مجلس با امتحان ۷آبان ۹۵ مخالفت کند. خود سازمان سنجش هم راضی به امتحان آبان هست تا هم بدقولی نکرده باشه هم یکبار دیگر به داوطلبان اسفند ۹۴ فرصت داده بشه اینجوری هم قانون جدید اجرا میشه هم پرونده قانون قبلی بسته میشه یعنی هر برای هر دو طرف سود داره چه طرفداران تخصصی چه طرفداران عمومی

analyst
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  طیبه1

به نظر من هم هست تا اینکه برای تکمیل ظرفیت دوباره بچه ها امتحان بدن

حسین /طرفدار طرح سنجش وپذیرش
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۳ ب٫ظ

کاملا شفافه .نمی دونم بعضی دوستان دنبال چین. صراحتا گفته شده ازمون دکتری ۹۶ براساس طرح سنجش وپذیرشه. یعنی ازمون اسفند ۹۵ که برگزار شه بر اساس این طرحه و دکتری ۹۶ محسوب می شه. چون دکتری ۹۵ امسال بود که برگزار شد.

سیا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب٫ظ

عده ای هنوز دانشجو هستن و ترم بعد هم دانشجو خواهند بود.اونا وسوسه شدن و به اعتبار کنکور ۲ ساله هنوز واحدهاشون رو پاس نکرده و پروپوزال ننوشته اومدن ازمون دکتری دادن و هم در ازمون و هم در انتخاب رشته جای عده زیادی رو پر کردن و دست بر قضا چون در کوران درس خوندن بودن و فاصله ایجاد نشده بین درس خوندنشون و امتحان دکتری رتبه های خوب هم اوردن.حالا اونا با حذف کنکور دو ساله این طرحشون رو از دست رفته می بینن و دارن برای اون تلاش می کنن

ص به حسن
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ

در خبر گفته شده برای سال ۹۶ نه آزمون ۹۶ بین این دو فرق هست. من که با خبرگزاری مهر در تماس بودم راجع این موضوع خبرنگار گفت امسال هیچ تغییری نیست و اجرا برای سال ۹۶ هست

......
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ص به حسن

وا؟این چ حرفیه.امسال اسفند اجرایی میشه.کنکوری ک اسفند پارسال دادیم بود دکتری ۹۵کنکور امسال دکتری ۹۶هست

ندا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ......

ولی نوشته از سال ۹۶ و نگفته دکتری ۹۶
این یعنی این که آزمونی که در سال ۹۶ برای ورودی های ۹۷ گرفته میشه شامل این تغییرات میشه

حسین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ

قبول شدن در دکتری فقط و فقط دست استاد مربوطه هست حالا فرقی نمیکنه وزن آزمون تستی با مصاحبه ۵۰-۵۰ باشه یا ۳۰-۷۰ یا ۰-۱۰۰

چرا؟

چ
پاسخ ساده است دوستان
هر دانشگاهی برای مصاحبه حدنصابی داره مثلا دانشگاه تهران حدنصابش ۷۰ هست حالا اگه دانشجویی با رتبه ۱ و تراز عالی شرکت کنه و استاد مصاحبه این دانشجو مد نظرش نباشه و بهش ۷۹ بده یعنی رد! به همین راحتی اصلا نمره مصاحبش تو این کدرشته با نمره آزمون جمع نمیشه که بخواد با دیگران رقابت کنه

محمدرضا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

بله کاملا موافق هستم دوستان. اساتید چه ۰-۱۰۰ چه ۵۰-۵۰ نظرات خودشون رو اعمال می کنند. البته خدمت دوستان عرض کنم که اکثر استادا دنبال آدم قوی (از نظر علمی و رزومه) هستن. تا جایی که من با اساتید در ارتباط هستم و تجربه خودم میگه اگر دانشجوی خودشون هم می گیرند حق دارند چون مثلا یه دانشجویی که ۳سال داره با استادش کار میکنه و ۳سال چیزایی که استادش خواسته را یاد گرفته و در زمینه مورد نظر استادش کارکرده پس اولویت با اون هستش مگر یه داوطلب دیگر فوق العاده نظر استاد رو جلب کنه.
به نظرمن آزمون هرچیزی میخواد باشه، باشه فقط ثبات داشته باشه!!!

ABD
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ب٫ظ

پرسش صریح و مبهم ومهم: آیا آزمون آبان امسال برگزار میشه یا نه و چگونه است؟ آدمهایی که رتبه شون خوب می شه و قبول می شن کی تحصیلشان را شروع می کنند یعنی باز هم این ظرفیتها جدید می شوند

ABD
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

پرسش بسیار مبهم و بسیار مهم و بسیار رایج
آیا در آزمون هفتم آبان ۹۵ و نیز آزمون اسفند ۹۵ مواد امتحانی تغییر خواهند کرد و قبول شدگان این آزمونها از چه زمانی شروع به تحصیل می کنند و آیا انتخاب رشته سال بعد با توجه به تصویب قانون سنجش و پذیرش هم به همین منوال امسال است و یا تغییر می کند لطفاً دقیقاً توضیح فرمایید.

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ABD

دوست عزیز جواب این سوال رو باید سازمان سنجش بده که متاسفانه به نظر میاد خودشم بلاتکلیفه بهمین دلیل تمام صحبتاشون کلی و مبهمه

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ABD

دوست عزیز جواب این سوال رو باید سازمان سنجش بده که متاسفانه به نظر میاد خودشم بلاتکلیفه

آشنا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

یعنی دوباره کنکور داره برمیگرده به روال قبلش؟
مثل کنکور دکتری ۹۴ که در اسفند ۹۳ برگزار شد؟

اگر اینطور باشه از این جهت دچار مشکله که همه باید یک دروس تخصصی رو امتحان بدن! مثلا در رشته علوم اجتماعی همه باید تخصصی رو جامعه شناسی بخونن! در حالی که کلی رشته داریم که درسهای کمیشون با جامعه شناسی مشترک هست! رفاه! مددکاری! مردم شناسی! توسعه!
حداقل باید مثل کنکور ارشد تخصصی هاش هم تفکیک بشه!

aref
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

با سلام
دوستان این بهترین و عادلانه ترین طرحی هست ک اعلام شده و بهتر از اینم دیگه کاری نمیشه کرد پس بیایید بجای جدال با همدیگه از مسئولین بخوابم زودتر طرح را عملی و منابع را اعلام کنن ک به نفع همه ماست.
هر کی موافق هست، لایک کنه

حسین /طرفدار طرح سنجش وپذیرش
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

ازمون اسفند ۹۵ بر اساس طرح مجلسه که شما قبول شید از مهر سال ۹۶ می رید سرکلاس. بهش می گن دکتری سال ۹۶. درسته ازمونش اسفند ۹۵ هست ولی دکتری سال ۹۶ محسوب میشه.من فکر کنم ازمون ابان ماهم طبق همین طرح باشه.

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

ولی ی جای دیگه از صحبتاشون گفتن که”صل مسئله این است که تغییرات از سال ۹۶ بر اساس قانون سنجش و پذیرش اجرایی می‌شود که این قانون نیز از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در شورای نگهبان به تائید رسیده است.” ینی سال ۹۶ برای دکتری ۹۷!!!!؟؟؟؟؟

Ch
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

بنظرم همینطورباشه..
آزمون ۹۶برای ورودی ۹۷…

مهدی عمران
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

کنکور ۹۶ یعنی همین کنکور اسفند امسال یعنی اسفند ۹۵ خیلی سادست !!!

حسین /طرفدار طرح سنجش وپذیرش
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

در این طرح دیگه حد نصابی نیست. یعنی وزن هر قسمت از ۱۰۰ نیست. مجموعه ۳ مرحله تستی و مصاحبه علمی شفاهی یا کتبی و سوابق روی هم ۱۰۰ است. به این ترتیب که وزن ازمون تستی ۵۰ درصد،مصاحبه علمی شفاهی یا کتبی از دروس تخصصی ۳۰ درصد،سوالق اموزشی وپژوهش ۲۰ درصد است. دیگر حد نصاب برداشته شده که بخوان وزن هر بخشو از ۱۰۰ درصد بگیرن وصفر بدن /بهترین وعادلانه ترین طرحه.

حسابداری 95
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

شما خوشبینانه به قضیه نگاه میکنی دوست عزیز… من الان سه سال پشت کنکور دکتریم… در عمل چندان تفاوت نخواهد داشت… درسته توی شیوه نامه حد و حدود مشخص شده ولی مثلا اومده هر مقاله علمی پژوهشی داخلی تا سقف ۷ امتیاز… همین تا سقف که اورده یعنی بازم فرقی نداره.. چون شما فرض کن یه شخصی یه مقاله داره و دانشجوی یه دانشگاهی هست که اساتیم میشناسنش.. اونوقت اون شخص بخاطر یدون مقاله سقف امتیاز یعنی ۷ رو میگیره ولی یه شخصی که توی اون دانشگاه نیوده با ۷ تا مقاله به ازای هر مقاله ۱ امتیاز میگیره وجمع هفت مقاله میشه ۷ امتیاز… تازه من خوشبینانه گفتم..میتونن به اون شخصی که ۷ تا مقاله داره به ازای هر مقاله نیم امتیاز بدن که جمع امتیازش بشه ۳.۵ … درسته کار پژوهشی ۲۰ درصده ولی خودش معادل ۲۰۰۰ تا تراز هست… و خیلی میتونه جابجایی انجام بده.. نکته مهمتر جای دیگست.. که دانشگاه ها مثل سال قبل برای همون ۵۰ درصد دوم حد نصاب بذارن که در این صورت خیلی از کسانی که رتبه برتر اوردن باز امکانش هست به دلیل بالا قرار دادن حد نصاب دانشگاه ها نتونن تو دانشگاه های برتر پذیرفته بشن

حسین /طرفدار طرح سنجش وپذیرش
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

ارشد روزانه تو تهران می خونم وطرفدار طرح سنجش وپذیرش مجلسم. از قبلم با طرح وزارت علوم مخالف بودم. الانم معلوم شده طرح وزارت علوم برای ازمون اسفند ۹۴ که برگزار شد اشتباه بود. باید کلی هزینه بدی/ منابع مختلف که بیش از ۱۰۰ جلد می شه/ زمان ناکافی برای مطالعه یعنی اصلا زمانی نیست/ انتخاب ۵۰ رشته محل که بی معنیه .چون احتمال پذیرش در گرایش غیر تخصصی تقریبا محاله/ همزمانی ازمون برخی دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های مطرح/ از همه مهم تر اساتید هر دانشگاه ملاکو جزوات خودشون می دونن در حالی که ممکنه شما هزار تا کتابم بخونی ولی فایده نداشته باشه واین جزوات را به دست نیاری/ رفتن عده زیادی برای خرید مقالات و باز شدن راه سو استفاده/ شروع چابلوسی دانشجوهای هر دانشگاه نسبت به اساتید/ نتیجه گیری: ضایع شدن حق خیلی از داوطلبان و تلف شدن عمرشان/

سالار
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

لطفا زودتر حدنصاب ها رو تعیین کنید و اطلاع بدید تا بدونیم چیکار باید بکنیم
۱۰ روز دیگه خیلی دیره

احمد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

این طرح کاملا اشتباه. طرح کردن سوال های چهار گزینه ای از منابع تخصصی دوره ارشد نه روش استانداردی نه امکان پذیر برای طولانی مدت. ازمون دکتری استاندارد فقط باید به صورت تشریحی برگزار بشود تا دانش واقعی فرد قابل ارزیابی باشد.

ب
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

دوست عزیز زیاد حرص نزن.درحال حاضر اکثر دانشگاه ها آزمون تشریحی میگیره محدودیتیم نداره میتونی ۵۰ جا بری امتحان تشریحی بدی ونمره خوب بگیری به امید خدا.

......
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

بعله استانداردشو امسال میفهمید.هر دانشگاه منابع و جزوات خودشو.قبولیم که خدا داند و بس

امیر
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دوست عزیز پارسال که هفتاد درصد دست دانشگاه ها بود کلی اعتراض داشتیم و رتبه های تک رقمی قبول نشدند و همه دانشگاه ها شاگردهای خودشون را گرفتند
برای شهرستانی ها تهران قبول شدن واقعا سخت بود
امسال که دیگه عملا دست دانشگاه هاست و بی انصافی به اوج خودش خواهد رسید
باز سال دیگه میشه امیدوار تر بود
اینو کسی میگه که با رتبه تک رقمی و رزومه عالی اکثر مصاحبه های دانشگاه های تهران را رفته و شرایط را دیده
پارسال تو همین سایت چقدر گریه کردیم
چقدر اعتراض کردیم
بچه های قدیمی یادشون هست
باز سال دیگه جای امیدواری هست که اعمال نظر استاد ها کم بشه

معجزه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

اگر جزو ۳۳ درصد از ۱۰۰ درصد باشیم. آیا احتمال دعوت به روزانه هس؟؟

خانم ارشد معماری
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

کلا چی شد؟ من متوجه نمی شم یا شمام مثل من هستید؟! :|

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

کلا ۹۵ و ۹۶ کنکور دکتری روی هواست خودشونم نمیدونن باید چیکار کنن هر لحظه ی تصمیم جدید میگیرن….

امین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

طرح سنجش و پذیرش رو یکی از دوستان ترجمه کنه یعنی چی؟
آیا همان وضعیت ۵۰ آزمون ۵۰ مصاحبه است؟ و سوالات کنکور تخصصی؟؟؟

یک نفر
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  امین

بله

محمد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام بچه ها
آیا کنکور آبان فقط مربوز به دوره شبانه است؟ یا روزانه هم داره؟

شهین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آبانی درکار نیست دیگه!

جامعه شناسی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

خدایا شکرت

زهرا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

تا وقتی سلیقه ای عمل کردن دانشگاه ها واساتید محترم هست خیلی نمیشه به این حرف ها دل خوش بود. سنجش واموزش وپذیرش همون منتها هر سال عوض میکنن….

حجت
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

این حرفا رو من ۲۳ فروردین در صفحه دیگری از همین سایت به دوستان گفتم. مناسب دیدم دوباره در اینجا هم مطرحش کنم …… کارمون شده تفسیر سخن بزرگان سازمان سنجش . . دوستان عزیز ۱) ابلاغ قانون …. تصویب در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ به وزارت علوم و در نهایت سازمان سنجش ۲) پس از ابلاغ قانون .. تشکیل جلسه شورای سنجش و پذیرش ۳) تصمیم در خصوص نحوه پذیرش ۴) در فرض که در اولین جلسه تصمیم گرفته شد. میگن طبق قانون باید هر تصمیمی یکسال قبل اعلام شود. بر فرض مثال اگه مراحل ۱ تا ۳ همین فردا انجام بشه و اعلام هم بشود در واقع باید سال آینده عملیاتی بشه ( اشاره به سال ۹۶ در سخنان جناب دکتر) ۵) که اگه سال آینده هم اعلام بشه برای سه سال اعتبار داره حالا به نظر شما اون مراحل ۱ تا ۳ ( ابلاغ، تشکیل و تصمیم ) چقدر زمان میبره؟ خوشبینانه اش تا پایان شهریور امسال حالا با همه این حرفا وقتی قراره هر تصمیمی در شورا یکسال قبل اعلام بشه، یه نفر بگه چه ارتباطی با برگزار نشدن ازمون آبان ماه داره ؟ اصلا گفتن اعتبار نداره، این عدم اعتبار برای سال دیگه باید باشه و نه ازمون آبان یا اسفند ماه امسال دوستان لطفا و خواهش میکنم قانون سنجش و پذیرش دکتری رو از سایت مرکز پژوهش های مجلس دانلود کنید و یک بار بخونید. شورا تصمیمات زیادی بهش محول شده که باید طی جلسات متعدد بحث و بررسی کنه، یکی از اونها… ادامه نظر»

ب
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

لطفا سخنان دکتر خدایی رو طبق میل خودتون تفسیر نکنید آقای دکتر میگن برای دکتری ۹۶ طرح مجلس اجرایی میشه به آزمون دکتری که در اسفند ۹۵ برگزاز میشه میگن دکتری ۹۶ این که خیلی واضحه نیاز به تفسیر نداره

امیر
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ب

ینی واقعا کار سختیه تشخیص اینکه منظور از دکتری ۹۶ آزمونیه که قراره تو اسفند ۹۵ گرفته بشه؟
تفسیر نکنید هرچیزیو به میل خودتون لطفا

حجت
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ب

به آزمون آبان ۹۵ چی میگن؟

سارا
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دوستان کل تصمیم و قانونشون که الان گفتند برای سال ۹۶ هست برای قبل از سال ۹۶ یعنی امسال همین شیوه نامه که اعلام شده بوده یعنی ابان ماه برگزار میشه …البته جز تلف شدن عمر و خواندن کتابهای تکراری چه فایده ای هست

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ق٫ظ

دکتری ۹۶ ینی چی؟ ینی کنکور اسفند امسال برای قبولی دکتری ۹۶ یا کنکور سال ۹۶ برای قبولی سال ۹۷؟چرا انقدر گنگ و درهم اعلام میکنن؟؟؟

......
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

آره خیلی مبهمه منم سوالم همینه.چرا اینا اینجوری حرف میزنن.

جامعه شناسی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ......

یعنی اسفند ۹۵ برای ورودی مهر ۹۶

بهزاد اقتصاد
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی تجزیه

یعنی ازمون اسفند واسه ۹۶

حسن
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ق٫ظ

واضحه دبگه
اعتبار دوساله و آبان و… کنسل شد
برای کنکور دکتری ۹۶ که در سال ۹۵ میشه سهم ۵۰-۵۰ منابع هم تخصصی

یه زمین شناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

با تخصصی بودن منابع موافقم و بهترم هست
چون مثلا امسال تو گروه ما سوالات به سود چند گرایش حتی تو این آزمون بود و چند گرایش بقیه ضرر کردن چه معلوم که اگه تخصصی سوال میدادن اوضاع بهتر میشد خودم به شخصه با آزمون عمومی اونم درس حداقل ۶ سال پیش موافق نیستم

حجت
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

حسن آقا میشه بفرمائید وضوح این سخنان کجاش بوده که شما به این نتیجه رسیدید؟
رئیس سازمان سنجش داره میگه “تغییرات کنکور دکتری ” برای سال ۹۶ براساس قانون جدید اعملا میشه
کجای این صحبت منظورش اینه که آبان کنکور برگزار نمیشه؟
برگزاری کنکور آبان ۹۵ براساس روال اسفند ۹۴ امکان پذیره و اعتبار هم میتونه لحاظ بشه

اما اسفند ۹۵ میتونه کنکور برگزار بشه و بعنوان کنکور دکتری ۹۶ در نظر گرفته بشه و براساس قانون جدید

همه اینها بستگی به اولین جلسه شورا داره

شیمی تجزیه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

دقیقا منم همین نظرو دارم همه چیز در هاله ای از ابهامه….

حسابداری 95
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

در طرح سنجش و پذیرش هم به برگزاری دو بار آزمون در سال اشاره شده ولی اینو در نظر داشته باشید که برگزاری دو آزمون تخصصی دکتری در سال برای سازمان سنجش سخت خواهد بود و در جلسه شورا با توجه به افزایش ضریب آزمون و همچنین تخصصی شدن آزمون دکتری به نظر میرسه که رای به برگزاری یکبار ازمون در سال بدن که اگه چنین رایی بدن اونوقت دیگه به ازمون ابان هم نباید امید داشت… از طرفی اگر قرار باشه به کل قانون فعلی پایبند باشن اونوقت باید اعتبار دوساله نمره ازمون امسال هم برقرار باشه که این قطعا امکان پذیر نیست چون معادل سازی افرادی که در یک ازمون تخصصی استاندارد شرکت کردن با افرادی که در یک ازمون عمومی غیر استاندارد شرگت کردن با هیچ روش و فرمولی امکان پذیر نیست. و در نهایت اینکه من الان خودم سه سال هست پشت کنکور دکتری هستم و تو این مدت اینقدر از این بازیا از سنجش دیدیم که دیگه هر اتفاقی امکان پذیره

بهار
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۵ ق٫ظ

شنیدم امتحان آبان ماه لغو شده درسته؟
چرا این کارارو میکنن ……….

یه زمین شناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نه نشده خودم شخصا از سنجش پرسیدم سر جاشه

m.com
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

میشه بگی ب چ شماره ای زنگ زدی؟

مهندس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ق٫ظ

یعنی چی؟ باز میخواد عوض شه یا نه؟ درست بگن تا همه تکلیفشان رو بدونن

یه زمین شناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام صبح شنبه همه بخیر
داشتم با خودم میگفتم
چه شنبه ای پراز آرامش داریم
نکنه آرامش قبل از طوفانه
که یهو دیدیم بلعععه جناب خدایی بمب انداختن وسط!!

رضوان
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ق٫ظ

ای کاش زودتر منابع جدیدو اعلام کنن.

یه زمین شناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضوان

سلام دوستی
یکی یه پیشنهادی بهم کرد دیدم بسیار منطقیه

گفت تا اعلام منابع شما زبان و استعداد تحصیلی بخون
بعد اعلام منابع زمان لازم داشته باشی برا هر چیزی

حالا من همین پیشنهاد بهتون میکنم فعلا زبان و استعداد بخونید تا زمان از دست ندید

مردودی ۹۴
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ق٫ظ

یعنی چی؟؟؟
چرا اینقدر مبهم حرف میزنه این آقا

بهار
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مردودی ۹۴

مردودی ۹۴ تو قبولی ۹۵ هستی اسمتو عوض کن