مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
کاکایی
مدرسان شریف
آنالیز آکادمی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
آنالیز آکادمی
عالم زاده

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۶ آزاد پس از تأیید وزارت علوم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: نتایج اولیه دوره‌ دکتری تخصصی دانشگاه آزاد پس از تأیید وزارت علوم اعلام می‌شود.

فرهاد حسین‌زاده لطفی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با زمان اعلام نتیجه دوره دکتری دانشگاه آزاد، گفت: نتایج دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ دانشگاه آزاد به وزارت علوم ارسال شده و در حال پردازش است.

وی افزود: نتایج پس از تائید وزارت علوم اعلام می‌شود.

حسین‌زاده‌لطفی اظهار داشت: همچنین مصاحبه علمی پذیرفته شدگان پس از ۱۶ تیرماه انجام می‌شود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

240 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۳:۰۲ ق٫ظ

سلام زبانشناسی شیراز دور دوم پذیرفته شدم ججوری برای مصاحبه مطلع میشم.

هادی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

به سایت دانشگاه مذبوطه (شیراز) مراجعه کنید. عجله کنید.

طاها
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

سلام. کسی میدونه پارسال دانشگاه ازاد دکتری روانشناسی عمومی چند نفر گرفته؟

سحر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  طاها

بچه ها قبولی تو دانشگاه آزاد خیلی راحته.من دانشجوی دکتری روان شناسی هستم

it96
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۹:۲۷ ق٫ظ

مصاحبه استانی غیر عادلانه است. زیرا به روش متمرکز سابق مجموع نمره کتبی و مصاحبه(سوابق پژوهشی و دانش علمی) ملاک قبولی و انتخاب واحد دانشگاهی قرار می گرفت و افرادی که سوابق پژوهشی خوبی داشتند احتمال قبولی بیشتری و در دانشگاه بهتری داشتند ولی در سیستم فعلی (استانی) ملاک دعوت به مصاحبه به دانشگاه های برتر نمره کتبی است در حالی که ممکن است داوطلبی سوابق پژوهشی و دانش خوبی دارد ولی چون خوب تست نزده حتی دعوت به مصاحبه هم نشه

ساناز
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۱:۰۱ ق٫ظ

سلام بچه ها من اصلا مقاله ندارم احتمال قبولیم هست؟

هسته ای
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

خیلی از داوطلبان دانشجوی سال اخر هستند و دفاع نکردند و خیلی های دیگر هم مثل شما مقاله ندارند شما توی مدت باقی مانده روی دروس تخصصی و پایان نامتون مسلط باشید و اگر کنفرانسی در ارتباط با رشته تون توی این زمان هست حتما یک مقاله ارسال کنید. ناامید نباشید چون هیچ حرف قطعی نمیشه زد.موفق باشید التماس دعا.

ا.گ
تیر ۷, ۱۳۹۶ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام به ساناز .بله تو علمی خودت رو نشون بده و زبان

مدیریت دولتی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۵:۵۹ ب٫ظ

من از ۹۰۷۴ نفر شدم ۶۷۰۰ امیدی هست؟؟؟

احمد
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۷:۴۲ ب٫ظ

سلام علیکم نتایج انتخاب رشته دکترا ۹۶ کی اعلام میشه؟

دکتر آینده
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۰:۳۴ ق٫ظ

با عرض پوزش خیر

انشاالله بخون برای سال دیگه

مانی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۳:۳۵ ق٫ظ

نه

فاطمه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

بله امکانش هست تقریباهمه دعوت به مصاحبه میشن

از داوطلب دکتری96 به....باران
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۴:۴۸ ق٫ظ

سلام دوست عزیز
سوالات از پایان نامه بصورت کلی بود…مثلا چطور این ماده رو آماده کردی…یا این مطلبی که نوشتی درباره چیه…یا چطور فهمیدی که مثلا نتیجه ات خوب بوده یا نه…که باز بستگی بده رشتتون داره….رشته من شیمی هستش که بحث آزمایشگاه رو داریم تو پایان نامه. انشاا… تونسته باشم جواب سوالاتون رو بدم. موفق باشید. التماس دعا

هزینه رشته دکتری علوم انسانی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۵:۵۶ ب٫ظ

دانشگاه ازاد سال ۹۵ جمع ثابت و متغییر ترمی حدودا ۷ میلیون است.

از داوطلب دکتری96 به....به داوطلب دکتری 96
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۱۹ ب٫ظ

با سلام به همگی
خدمت دوست عزیزی که راهنمایی کردن که تمام مصاحبه هارو برم عرض کنم که بله به امید خدا میخوام برم. من ۳ جا دعوت شدم…یزد…اصفهان و لرستان که لرستان رو به دلیل دوری مسافت امکان نیست برم. ولی اصفهان رو حتما. گرچه هزینه های پردیس خیلی زیاده.

محمد
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام . ببخشید ثبت اختراع در مصاحبه نمره دارد ؟
ممنون

امیر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. بله حتما

محمد
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
کارت باشگاه پژوهشگران جوان چی؟
این واسه خود دانشگاه آزاده

مهدی امینی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

؟

الما
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

سلام
من رتبه ام۱۳۰۰شده،برای دکتری ازاد حقوق خصوصی بنظرتون دعوت میشم؟؟کسی از هزینه رشته های انسانی خبر داره؟؟
هیچ رزومه ای هم ندارم

سمانه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۸:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان پارسال با بدجنسی اساتید مصاحبه گر در یه شهر دوردست از تهران قبول شدم ..مدیرگروه برای اینکه من ثبت نام کنم (چون مردد بودم خیلی دون پاشید ) و گفت دانشگاه ما پولداره اذیت ننمی کنیم در صورتی که همون ادم ترم اول انداختم …می خواستم انصراف بدم که گفتن یک و نیم برابر شهریه ثابت را باید بدی
یعنی ۹ میلیون – اصلات رحمی در شهریه ندارند و خواهش می کنم با هوشیاری تمام به دانشگاه ازاد برید – الان حتی موقع امتحانا بدون کارت – یعنی پرداخت و تسویه شهریه – سر جلسه امتحان راهت نمی دن – توصیه من به شما اینه که اگر درامد زیر سه و نیم میلیون تومن در ماه دارید اصلا این اشتباه را مرتکب نشید – چون توش می مونید – شهریه ما که ورودی ۹۵ بودیم ترمی ۱۰ میلیون تومن بود

محمد
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام ببخشید خبر دارید شهریه ورودی ۹۶ چند است ؟
به نظر شما ارزش داره برای دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه ازاد را انتخاب کرد ؟

خیلی ممنون

سمانه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شهریه ثابتتون ۷٫۵ ملیون با متغر حدود ۱۱ میلیون ترمی و ترم هایی که پایان نامه دارید ترمی ۱۵ میلیون

پشت کنکوری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

ایشون درست میگن ترم اول و دوم ۹ الی ۱۰ میلیون میشه و ترم های بعد از آزمون جامع تا حدود ۱۲ میلیونم درمیاد

جغرافیا و برنامه ریزی شهری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پولش داشته باشی-بله-فرق نمی کنه-مدرک مدرکه

به سمیرا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۹:۵۳ ب٫ظ

باسلام. از کجا اینقد مطمئنی که برای دعوت به مصاحبه اس ام اس دادن چرا به خودت ندادن

سمیرا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۴ ب٫ظ

فعلا مصاحبه های سراسری رو بریم تا نوبت به آزاد برسه

سمیرا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۸:۰۱ ب٫ظ

چرا دانشگاه آزاد دانشجوهای خودش رو دعوت کرده به مصاحبه با تماس تلفنی یا پیامک ولی هنوز تو سایت نزده برا عموم.

ایرانی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام یعنی چی پیامک زده دانشجوهای خودش رو دعوت کرده؟

دکتر سهیلا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ایرانی

اینطور نیست.هیچ کسی با پیامک دعوت نشده.
من خیلیا رئ میشناسم که آزاد هستن و رتبه های خوب هم دارن ولی اصلا براشون پیامکی نیومده.

رسول
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سندیت نداره. بنده مدرک کارشناسی ارشدم رو از دانشگاه آزاد گرفتم. کسی به بنده زنگ نزده و پیامک نداده. تا به حال هم دانشگاه آزاد همچین برنامه ای نداشت و همیشه نتایج رو بر روی سایت azmoon قرار داده.

هسته ای
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام من علوم وتحقیقات هستم و در حال حاضر دانشجوی ارشد اما اس ام اس و پیامی دریافت نکردم نگران نباشید.

A.sh
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۳:۲۴ ب٫ظ

با سلام امروز مرکز آزمون دانشگاه آزاد زنگ زدم گفتند که نتایج اوایل تیراعلام میشه

سینا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام منم رفتم مصاحبه از پایان نامه سوال کردن و سوابق …. رفتارشون خیلی خوب بود …همشم لبخند داشتن… حالا این لبخندشون رو به فال نیک بگیریم دوستان ؟

باران
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام…میشه بگید بیشتر از چه فصلی از پایان نامه سوال پرسیدن؟
ممنون

داوطلب دکتری96
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

با سلام به همه دوستان. قابل توجه دوستانی که از مصاحبه پرسیدن…منم فارغ التحصیل آزادم. دعوت به مصاحبه شدم برای پردیس چند دانشگاه که ۹ خرداد اولی رو رفتم و خداروشکر خیلی اساتید برخوردشون عالی بود.سوال از پایان نامم پرسیدن و چند سوال درسی. گفتم تجربم رو در اختیار دوستان بذارم. انشاا… همگی موفق باشید.التماس دعا

علی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۰۸ ب٫ظ

سلام
جوجه را آخر پاییز می شمارند؟ تجربه می گوید اساتیدی که خوش رفتار باشند ؟ ممعولا نتیجه اش بد شده است

به داطلب دکتری ۹۶
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۶:۰۰ ب٫ظ

دوست گرامی خدا را هزاران بار شکر که از مصاحبتون راضی هستید و مثبت بوده انشاالله برای همه عزیزان همینطور باشه حتما مصاحبه دیکری هم دارید همگی برین و به فقط یک مصاحبه خوب فقط اکتفا نکنید چه بسا یه مصاحبه بظاهر خوب نشه ولی داوطلب قبول هم بشه سال قبل داشتیم ،مصاحبه خوب قطعا امیدوار کننده هست ولی باید شانس مصاحبه های دیگر را هم در نظر گرفت و جهت اطمینان بهتره حتما تمام مصاحبه های مورد نظرتون را برید تا ضریب قبولیتون انشاالله افزایش بیابد،موفق بلشید همگی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۴:۰۸ ب٫ظ

برای پردیس باید فارغ التحصیل دانشگاه سراسری-یا دانشگاه آزاد واحدهای تهران مرکز-علوم تحقیقات و پیام نور تهران بود.سایر دانشگاهها امتیاز ضعیف می گیرند.

زبان انگلیسی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام
نتایج کی اعلام میشه؟ کسی مبدونه؟لطفاکسی اگه خبر داره جواب بده

معمار
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام. با رتبه ۱۹۰۰ معماری امید داشته باشم؟

Setare
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

من هم معماری شرکت کردم رتبه ۵٠٠ ولی امیدی ندارم

فاضل
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

سلام من واسه آزاد مجاز شده بودم اما نتونستم به موقع ثبت نام کنم آیا امکانش هست واسه مصاحبه الان درخواست بدم؟

دکتر سهیلا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

سلام.خیر الان دیگه نمیشه.
انشالله تکمیل ظرفیت اگه داشته باشه

ali
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

خیر دوست عزیز.فقط کسانی که در انتخاب رشته به مصاحبه دعوت شوند و حتما هم در مصاحبه حظور پیدا کنند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.شما اصلا انتخاب رشنه هم نکردید.امسال که هیچ،انشاا.. سال آینده

دکتر آینده
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ali

بله حق باشماست.
پارسال فقط کسانی که به مصاحبه دعوت شده بودند مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت بودند.
هر چند که با این ظرفیتها زیاد نباید به تکمیل ظرفیت امید داشت

خورشید
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

به نیمه ی پنجم خرداد رسیدیم.هنوز خبری از نتایج دانشگاه آزاد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا انقد دست رو دست میکنن؟؟؟؟؟

دکتری
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  خورشید

دوست عزیز قرار بوده ۲ شنبه اعلام کنن. معمولا دانشگاه آزاد زیاد خوش قول نیست و احتمال داره تا آخر هفته هم طولانی بشه. فکرشو نکنید و از لحظات خودتون لذت ببرید

رویا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  خورشید

شاید این جمعه بیاید، شاید ….

Rahil
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۷:۵۹ ق٫ظ

من که قبوولم چون هر وقت برام مهم نیست یه جایی قبول بشم حتما قبول میشم مخصوصا که باید شهریه هم بدیم ! مجانی ها رو که قبول نمیشم
مصاحبه هم یکی از دوستان سوال کرده بود من ٧ خرداد مصاحبه پردیس سراسری پذیرفته شده بودم رفتم تا دیدن فارغ التحصیل دانشگاه ازادم و کارشناسی هم رشته م غیر مرتبطه خیلیی بد برخورد کردن فقط یه سوال پرسید که ILO مخفف چیه ؟ (مدیریت بازارگانی- منابع انسانی) و بعد یه قسمتی از کتاب دادن ترجمه کردم چون زبانم خیلی خوب بود استادی که سوال زبان میکرد راضی بنظر میرسید اما استاد اصلی کاریه خوب نبود حالت تحقیر داشت اگر دیدید یه استاد این مدلیه اصلا عصبانی نشید و تحمل کنید و لبخند بزنید بش انگار مخصوصا میخواست اذیت کنه من اگه پردیس قبول بشم هم نمیرم

دانشجو دکتری علوم و تحقیقات
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۰:۳۶ ق٫ظ

من دانشجوی دکتری علوم و تحقیقات هستم واقعا آقا حمید درست میگن ای کاش هیچ وقت قبول نمی شدم .فقط باید شهریه بدی با این وضعیت کار در کشور ،اصلا منطقی نیست واسه تحصیل این همه هزینه کنید من رفتم ولی در اوایل تحصیل دچار نگرانی شدم به خاطر هزینه های سنگین.

رضایی،استراتژیست
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام به دوستان- بنده بدون آزمون استراتژی صنعتی شرکت کردم- رزومه ام هم قوی هست. کسی میدونه شرایط مصاحبه برای بدون آزمون چطوریه؟؟؟

به مالی ها. آهای آهای مالی ها کجایید
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۳ ب٫ظ

لطفاً کسانی که مالی هستن درمورد تعداد مجاز ها واخرین نفر شرکت کننده وترازشون اطلاعاتی بذارن

آتوسا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۵۰ ق٫ظ

برای مصاحبه چی میپرسن؟ میشه یکی توضیح بده

رسول
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آتوسا

سایت پی اچ دی تست یک کتاب مصاحبه چاپ کرده، میتونید اون رو خریداری کنید. هر چی که در مورد مصاحبه دکتری بهش احتیاج داشته باشید توش هست.

بی نام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ق٫ظ

رتبه۲۱۶۰شده.
امیدی هست؟؟؟

علی (مدیریت دولتی)
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

بله ان شاالله

بی نام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان
تراز۲۲۰۰معدل۱۹پایان نامه۲۰دارای اکسپت آی اس آی .دومقاله داخلی .یک مقاله تو همابش بین المللی احتمال قبولی تو دانشگاه آزاد رشته مدیریت دولتی هست یا نه.لطفا اطلاع بدید

علی(مدیریت دولتی) پاسخ به آناهیتا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

سلام ان شاالله دعوت به مصاحبه میشید بقیش به مصاحبه بستگی داره . رتبتون چند شده با تراز ۲۲۰۰؟

علی(مدیریت دولتی)
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

ببخشید اسمتون رو اشتباه نوشتم بی نام

دکتری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۵۶ ب٫ظ

قبلا هم عرض کرده بودم که این شرایط بر کنکور امسال حاکمه. تمام استانها به ۸ دسته تقسیم شدند و هر دسته آزمون مصاحبشون در یک روزه تا شانس مساوی برای همه داوطلبین ایجاد بشه. به احتمال زیاد و طبق آخرین اطلاعات تهران کرج قزوین مازندران و گیلان در یک دسته و آزمونشون در یک روزه و مجاز شدگان یکی رو به انتخاب خودشون شرکت میکنند. البته آزمون در مرکز استانه اما اساتید مربوط به واحدهای غیرمرکز استان در مصاحبه نقش دارند. البته نقششون محدود به داوطبین همون واحده. همونطور هم ک قبلا عرض کردم به ازای هر مصاحبه ۱۲۰ هزار تومان باید واریز بشه . در ضمن با دسته بندی استانها به ۸ دسته در مجموع ۸ روز مصاحبه هست و هرداوطلب در حداکثر ممکن در ۸ مصاحبه شرکت خواهد کرد و مبلغ ۹۶۰ هزار تومان در صورت شرکت در هر ۸ مصاحبه پرداخت خواهد کرد.
اگر اطلاعات جدیدی بدستم برسه حتما مطلعتون خواهم کرد.

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

بله ممنون. اما یه چیزی رو اشتباه گفتید. شما گفتید که دانشگاه های هم تراز مصاحبه رو همزمان اجرا میکنن که کسی نتونه همزمان برای دانشگاه های هم تراز شانس داشته باشه. گفتید که کسی میخواد علوم و تحقیقات بزنه دیگه نمیتونه برای واحد تهران شمال شانسش رو امتحان کنه. اما چیزی که امروز دکتر علوی فاضل اعلام کرد این بود که مصاحبه ها به ۸ دسته تقسیم شده از لحاظ استانی. یعنی استان های همجوار تداخل مصاحبه ندارن. با توجه به اینکه گفت هر استان یک مصاحبه داره، یعنی اگر کسی طالب واحد علوم و تحقیقات، واحد تهران شمال، تهران مرکزی، تهران جنوب، ورامین و … هست، با دادن یک مصاحبه در واحد علوم و تحقیقات میتونه شانس خودش رو برای تمام واحدهای استان تهران آزمایش کنه.

دکتری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

درسته رسول جان. اما منظور من هم همین بود ک در هر استان یک واحد به نمایندگی از سایر واحدها انجام مصاحبه میکنه. ک بنظر من کاملا اجحاف حق بسیاری از دوستانه

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

در ضمن بعید میدونم که مصاحبه ها در ۸ روز باشه. اتفاقا اینطور به نظر میرسه که این تصمیم باعث شده که استان های همجوار تداخل نداشته باشن. این قسمت از توضیحات دکتر فاضل رو ببینید:
استان‌ها در ۸ گروه به صورت متمرکز تقسیم‌بندی شده‌اند و طوری برنامه‌ریزی شده است که داوطلبان با زمان مناسب و بدون هیچ مشکلی بتوانند بین استان‌ها جابه‌جا شوند. این کار به انتخاب بومی داوطلبان کمک می‌کند و هزینه سفر و بعد مسافت و زمان نیز در نظر گرفته شده است. امیدواریم از این طریق هم رضایت‌مندی داوطلبان افزایش پیدا کند و هم استان‌ها بتوانند مصاحبه‌های شایسته‌ای را انجام دهند و به اعتماد ریاست دانشگاه پاسخ دهند.

سینا به رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۰۹ ب٫ظ

رسول جان نزن این حرفارو سنگ هم از آسمان بیاید دانشجو ممتاز باید چهار ترمه تمام کند ؟؟؟؟؟ بله دیگه متوجه نیستی که خیلی ها ممکنه برای پیدا کردن استاد راهنما و کد خالی قله قاف را نیز بپیمایند در حالی که معدل الفند…. به پاس لطف لایزال خداوند این مشکل با پیگیری های بنده و سایر دوستان حل شد .. …. تشکر

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا به رسول

ما که انجام دادیم و شد. در ضمن رشته کامپیوتر هستم و خیلی از دوستان میگن رشته های مهندسی رو نمیشه در طی ۴ ترم تموم کرد چون پایان نامه رشته های مهندسی سنگین و زمان بر هست. بله منم قبول دارم که پایان نامه های رشته های مهندسی زمان بر هست اما با یک برنامه ریزی صحیح میشه چهار ترمه تمومش کرد. همین طور که خیلی ها هستن و بودن که چهار ترمه تموم کردن با نمره عالی.

rj22
خرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

رفیق من سه ترم عمران تموم کردم چه حرفیه

به رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۰۳ ب٫ظ

سلام ترازت چنده منتهی الیه اعتماد به نفس رتبه ات چنده

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  به رسول

من استعداد درخشان شرکت کردم. از اوایل ورودم به مقطع کارشناسی ارشد کلا تصمیمم همین بود. استعداد درخشان سهمیه اش از حالت عادی کمتره، اما آزمون نداره. شهرستان رو که صد در صد میارم چون معدل و نمره پایان نامه و مقالات isi اوکی هست. هدفم اینه علوم و تحقیقات بیارم که امیدوارم بشه. اگر نشد سایر واحدهای تهران.

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  به رسول

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هستم. امیدوارم که آشنا بازی نکنن امسال و به هر کسی که واقعا حقش هست صندلی رو بدن.

فلسفه هنر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

شمابااینهمه رزومه و مقاله و نخبگی و… چرا دولتی پذیرفته نشدین؟

Nazi
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  به رسول

سلام.وقتتون به خیر..
میشه خواهش کنم منظور از این خبر رو توضیح بدید؟ایا مربوط به کد رشته های حذف شده هستش؟
یا
کسانی که انتخاب رشته کرده بودند؟

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Nazi

منظورشون اینه که همه رشته محل ها و ظرفیت ها با نظارت وزارت علوم داره انجام میشه. دادن وزارت خانه هم چک کنه که بعدا حرف و حدیثی پیش نیاد.

وحید
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

سلام.مصاحبه دانشگاه آزاد بیشتر رشته ها سالهای قبل هم متمرکز نبود و توسط خود دانشگاه برگزار میشد.من خودم رشته مدیریت دولتی هستم سال ۹۳ فقط گرایش منابع انسانی متمرکز بود که قزوین برگزار شد که از خود دانشگاه متقاضی هم مصاحبه گر حضور داشت ولی بقیه گرایشها توسط خود دانشگاه متقاضی برگزار شد.

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

یک سال فکر کنم اینجوری شد. ۹۳ یا ۹۴ بود فکر کنم. اما ۹۵ رو تا اونجا که اطلاع دارم جمیعا متمرکز بودن.

ستایش
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

امروز ۵ شنبه شد و نتایج اعلام نشد کی اعلام میشه بس که انتظار کشیدیم خسته شدیم وضعیت مصاحبه هم که مشخص نیست

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ستایش

این هفته منتظر نباش. قولی هم برای این هفته نداده بودن. گفته بودن دهه سوم خرداد. میشه ۲۰ تا ۳۰ خرداد.

Saeed
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ستایش

انشالا نتایج شنبه ، یکشنبه خواهد اومد و مصاحبه ها هم به صورت استانی در محل انتخاب اول شما برگذار میشه

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Saeed

ربطی به انتخاب اول نداره. خبرش قطعی شد. دقیقا مثل دولتی شد.

معماری_اسکیس
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دوستان لطفا توی همین پیام نظر بدین،می دونم برای خیلی ها سوال هستش
اقا رسول عزیز شما هم نظر بدین ممنون می شوم..
خیلی هاتون دیدم بطور قطعی فرمودین برداشتتون از متن بالا این است که ظرفیت ها کم شده
که حتی خیلی مطمئن از تعداد۵ و ۷ برای ظرفیت ها نام بردین
سوال من این است من جایی ندیدم که اعلام بشود ظرفیت ها کم شده
می دونم خیلی هاهستند که رتبشون رو بر اساس ظرفیت ها در نظر گرفتند که خودشونو واسه مصاحبه اماده کردندوو(یعنی خودشون رو امیدوار کردند)
پس اگر اطلاعاتی راجع به این اطمینان از کم شدن ظرفیت ها دارین لطفا اعلام کنید ،ممنون می شم

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۱۷ ب٫ظ

زیر اون یکی پست پاسخ دادم.

سحر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۱۰ ق٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت شما.
من فقط یک مقاله در کنفرانس بین المللی دارم.استادم نظرش بر اینه که اصلا برای isi هزینه نکنم چون این مجلاتی که نهایت یک ماهه پذیرش میکنن از اعتبار لازم برخوردار نیستن.حالا ممنون میشم اگر دوستان در این خصوص نظرشونو بگن.برای مصاحبه دکترا اگر مقاله isi نداشته باشم خیلی ضرر میکنم؟ در ضمن الویتم دانشگاه ازاد بندرعباس است.

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام. آی اس آی پولی هم باز بیشتر از یک ماه طول میکشه. مگر اینکه سراغ مجلات نمایه اسکوپوس بری، اونم ار این پولی های چند رشته ای. اعتبار چندان بالایی ندارن اما اگر صرفا برای مصاحبه می خواید، بهتر از هیچیه. شما صرفا با یک مقاله همایشی داخل ایران نمیتونی از بخش پژوهشی امتیاز مناسبی بگیری. ماشالا اکثر این همایش های داخلی هم اصلا داوری ندارن. فقط پول داده بشه کافیه. غیر حضوری هم برگزار میکنن، گواهی پست میشه. حقیقتا اینا چندان ارزشی ندارن دیگه.

Saeed
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
مقاله کنفرانسی خوبه برای رزومه ولی ارزشی در مصاحبه نداره و مصاحبه کننده صرفا فعال بودن شما رو از مقاله کنفرانسی تشخصی میده ولی نمره ای بهش تعلق نمیگیره ، مقالات یا باید علمی پژوهشی وزارتین یا isi باشند، ولی بله اینا که یک ماهه میدن معمولا اصلا جز بلاک لیست دانشگاه ها هستن
خیر ضرر زیادی نمیکنید رزومتون با پایان نامه و تسلط کافی ببرید همراهتون

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Saeed

درسته ارزش مقالات همایشی داخل کمه. اما اینجورم نیست که بدون امتیاز باشه. بنده فرم امتیازدهی مقالات رو دیدم. براش مقالات همایشی تا ۴ امتیاز میدادن. اگر همایش داخلی بود، هر همایش ۱ امتیاز و اگر برون مرزی بود هر همایش ۲ امتیاز. به طور کلی همایش ها هم امتیازاتی رو به نوبه خود دادن و امتیاز اونها صفر نیست.

Saeed
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

امسال هم مصاحبه ها استانی هست و شما تهران نمیاید هموم بندعباس مصاحبه کیشید واگه دانشگاه فوقلیسانستون همون بندعباس هست و اساتید اشنا هستن خیلی خیلی راحت ترم هستین

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Saeed

هنوز این مساله مشخص نشده آقا سعید. اگر طبق سازمان سنجش عمل کنن، ایشون باید تهران هم بره مصاحبه بده اگر قصدش این باشه که دانشجوی تهران بشه.

منصور
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۰ ق٫ظ

من بعید میدونم امسال رو به این صورت که میگن انجام بدن چون اولا هم باید زیرساختهای لازم رو داشته باشن و هم اینکه از قبل اینرو در دفترچه اعلام کرده باشن.
در دفترچه صراحتا اعلام شده که فقط مبلغ ۱۲۰۰۰۰ تومن برای مصاحبه واریز بشه و از تعدد اون و چندگانه بودن مصاحبه ها صحبت نشده.

ممکنه که مصاحبه ها بر اساس انتخابهای اول در چند مرکز در استانها باشه اما نهایتا یک مصاحبه بیشتر نخواهد بود.
قانون عطف به ماسبق نمیشه.

البته به احتمال زیاد از سال دیگه این اتفاق خواهد افتاد

مدیریت آموزشی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۰ ق٫ظ

سلام
ظرفیت ها مشخص نشد.
مصاحبه استانی یعنی فقط الویت اولتو شرکت کنی کافیه یاهر چند جا دعوت میشی؟

خوش خیال
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان،یه سوال جدید دارم
در عمل دانشگاه آزاد در سالیان گذشته،در هر محل چند نفر پذیرش می کرده؟فکر نکنم تعداد ۵ الی ۷ نفر اجرا گردد!!شنیدم بیشتر از این هاست

کورش
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  خوش خیال

نه فکر نکن تعداد پارسال رو همین ۵ نفر بود سال های قبلتر بله بیشتر می گرفتند اما از پارسال و سخت گیری های وزرات علوم تعداد همین ۵ نفر خواهد بود

ایمان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  کورش

پارسال ظرفیتها ۱۵ تا ۱۷ نفربود.
اما امسال با صراحت اعلام شد ۵ ا۷ نفر.

فکر کنم در دفترچه دوم که صلحی اشت هم این موضوع بود.

نیک پى
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

پارسال دفترچه بار اول که آمد بله به اشتباه ظرفیت کارشناسى ارشد را نوشته بود ١۵نفر فنى و تجربى ١٨ نفر انسانى. مى توانید به دفترچه کارشناسى ارشد دانشگاه ازاد مراجعه نمایید.بعد یک هفته بلافاصله پاک شد.
چون اشتباه تایپى بود / پارسال هر چى که بود ظرفیت ها از تعداد انگشتان دو دست بیشتر نبود. برخى جاها اندازه انگشتان یک دست هم بود.

معماری_اسکیس
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  کورش

اقا کوروش بر چه اساسی اخه شما هی می گین ۵ نفر؟سال گذشته برادر من دکتری قبول شد،و ۱۵ نفر ورودی داشتند،واقا نمی دونم چرا سعی بر اینه که اشتباه اطلاع رسانی کنیم
……

Saeed
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۱۸ ب٫ظ

در داخل دفترچه عدد ۷ برای ظرفیت ها قید شده لاکن بعد به صورت تکمیل ظرفیت مهر ماه و تکمیل ظرفیت بهمن ماه همون ۱۵-۲۰ نفر رو ازاد در سال خواهد گرفت نگران نباشید.

.......
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۴۶ ب٫ظ

شما اطلاع اشتباه میدی. رشته من ورودی مهر ۹نفر، ورودی بهمن ۶نفر گرفته.بعضی از دروس مشترک برگزار میشه، فکر میکنید در یک ورودی این تعداد گرفته شده

میکروبیولوژی 95
خرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  کورش

من ورودی ۹۵ هستم.
تعداد ما در واحد علوم دارویی ۸ نفر بود.
ولی ورودی ۹۴، ۱۶ نفر بودن

کامپیوتر - هوش - ٩۶
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۱۵ ق٫ظ

مهلت انتخاب رشته ازاد تموم شد؟
ای وای
من الان دیدم
از کی تا کی بوده مهلتش؟ دوباره تمدید نمیشه؟

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۴۴ ق٫ظ

خیلی وقته. تمدیدی در کار نیست.

سمیرا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۱۳ ق٫ظ

بله اقا رسول نوشته بودم.منظور بنده چیز دیگه ای هست.منظورم اینه فقط یه سال اومدن این قانون رو کردن ۴ ترم که من برای اعتراض رفتم علوم تحقیقات یکی از افراد رتبه بالای مرکز سنجش و پذیرش به من گفت ما خودمون قبول داریم این قانون اشتباهه و سال بعد جبران می کنیم که واقعا هم جبران کردن.منظور من اینه چرا هنش قوانین رو عوض میکنن.حالا سال بعد میبینی دوباره مصاحبه متمرکز میشه و این وسط دوباره یه سری ضربه میخورن

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

بله موافقم که قوانین این مدلی خیلی ضربه میزنه به آینده جوانان. اما منظور بنده این بود که وقتی شما اون بخش حداکثر ۴ ترم رو که توی دفترچه دیدین، دیگه نباید ثبت نام میکردین. اما شما ثبت نام کردین و دعوت به مصاحبه هم شدین و رفتین در مصاحبه هم شرکت کردین. بعد که گفتن شما ۵ ترمه هستید، رفتید اعتراض هم دادین و وقت خودتون رو هم تلف کردید. حالا یا شما واقعا ندیدن اون بخش رو در دفترچه و بی دقتی کردید در خواندن دفترچه و یا اینکه دیدین اون بخش رو و از عمد شرکت کردید و گفتین شاید سازمان متوجه نشه و پذیرش بشید. بیشتر این جواب رو برای آقا یا خانم م.ه نوشتم.

سمیرا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

اقا رسول من هر چی میگم شما چپ برداشت میکنی.اول اینکه دانشگاه مدارک رو بررسی میکنن بعد دعوت میکنن.روزی که رفتم علوم تحقیقات جمعیت زیادی اومده بودن همینو میگفتن که شما که میخواستین رد کنین چرا دعوت کردین.دوم اینکه من با اعتراض وقتمو هدر ندادم.اعتراض منو کلی ادم باعث شد تا هم مسئولین قبول کنن این قانون اشتباهه هم این که امسال تغییر دادن.خواهش میکنم اقا رسول تا تو ماجرایی حضور ندارین نظر یک طرفه ندین

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

خانم محترم دعوت در دفترچه به صراحت نوشته شده بود که حداکثر ۴ ترم. شما بدون توجه به قوانین رفتی ثبت نام کردی. دانشگاه از کجا بدونه که شما ۴ ترمه بودی یا ۵ ترمه؟ مگر جایی در فرم ثبت نام قید شده بود که تعداد ترم های تحصیلی خود را ذکر نمایید؟ خیر همچین چیزی قید نشده بود. پس دانشگاه فرض را بر این گرفت که هر کسی که داره بدون آزمون رو ثبت نام میکنه، قوانین دفترچه رو خونده. بر همین اساس دعوت به مصاحبه هم کرده. زمانی که شما رو دعوت کردن نمیدونستن که شما ۵ ترمه هستی. خب زمانی که مصاحبه شرکت کردی و ریز نمرات دادی، بررسی کردن دیدن ۵ ترمه ای و بعد شما رو پذیرش نکردن. خب این الان تقصیر دانشگاهه یا داوطلب؟

سمیرا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

من نمیدونم شما چرا انقدر ناراحت میکنی خودتو اقا رسول.اگه تقصیر من بود دانشگاه به صراحت نمیگفت قانون ما درست نبوده و اصلاح میکنیم.اصلا تقصیر منم بوده باشه شما خودتو ناراحت نکن.بحث من از دیروز چیز دیگه ای بود که به اینجا رسید.شما جای محکوم کردن من که اصلا نمیدونی چی به چیه خودتونو برای مصاحبه اماده کنین.چشم من از این به بعد دفترچه رو خوب میخونم تا شما عصبانی نشید.موفق باشید.

رسول
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

متوجه منظور شما هستم. صحبت شما در مورد بخشنامه پارساله. بنده هم حرفتون رو قبول دارم. اما بحث من روی اون ترم ۵ بود. چون اتفاقا در جریانش بودم دارم عرض میکنم. دانشگاه مقصر نبود چون دقیقا قید کرده بود. اما شاید بشه یه خرده گیری هم به دانشگاه داشت. اینکه بهتر بود در فرم ثبت نام یک گزینه میذاشت و مینوشت: سنوات تحصیلی بنده بیشتر از ۴ ترم نبوده است. داوطلب هم تا اون گزینه رو تیک نمیزد، ثبت نامش تکمیل نمیشد. دانشگاه فقط به ذکر همون یک جمله دفترچه بسنده کرده بود و خیلی ها هم بدون توجه به اون متحمل هزینه شدن. اما نهایتا مجدد عرض میکنم که داوطلب مکلف هست که بند به بند شرایط و قوانین و تبصره های نوشته شده در دفترچه رو بخونه. البته اینم داخل پرانتز اضافه کنم که خودم به شخصه دوست داشتم همون قانون ۴ ترمه پارسال پابرجا باشه. چون خودم ۴ ترمه دفاع کردم با پایان نامه ۲۰ و معدل الف. میدونم که پیدا کردن استاد راهنما و دفاع به موقع سخته، اما شدنیه. دانشجوی ارشد باید بتونه در حالت عادی در ترم چهارم دفاع کنه. اگر به ترم ۵ و ۶ کشیده میشه، حتی اگر نمره پایان نامش و معدلش هم عالی باشه، حتی اگر جور نشدن استاد راهنما تقصیر دانشگاه باشه، در نهایت به نظر بنده نمیشه به این فرد گفت ممتاز و استعداد درخشان. ممتاز و استعداد درخشان اگر سنگ هم از آسمون بیاد باید بتونه چهار ترمه تموم کنه ارشد رو. البته اینم یه مقدار… ادامه نظر»

منصور
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

صحبتهای اون دوستمون رو خوندم و میشه در شرایط ایشون بهشون حق داد.

اما این همه ماجرا نیست و هر کسی شرایطی داره.
حالا من هم نظر خودم و شرایط خودم رو میگم.

من رتبه ۱۸ کنکور سراسری و ۲۳۰ ارشد و اونهم در بهترین دانشگاهها بودم و الان هم مدیر یه جایی هستم و بسیار هم راضی هستم.

و چون خیلی گرفتار بودم نتونستم دنبال دکترا برم اما همیشه این خلا رو در زندگیم حس کردم و لذا همیشه یه گوشه ذهنم اونو احساس کردم.
برام هم نه پول و نه کاریابی اون مهم بوده.
فقط و فقط پرستیژ و کلاس احتماعی و بنوعی فعال بودن و راکد نبودن مهمه.
این حس که چند سال دنبال پژوهش و تحقیق باشم حس خوبیه برام.

من به این دلیل میخوام دکترا بخونم و گولش رو هم به هر سختی باشه میدم.
بقول دوستمون ماشین رو همیشه میشه خرید اما دکترا خیر.

پس شرایط هر کس با دیگری متفاوته و نمیشه برای همه نسخه جامع نوشت.

فقط واقعا اگر میخواید پولی برید یه جوری باشه که مشکلی براتون پیش نیاد.

ضمنا این ۴ یا ۵ سال هم کار هم میکنیم .اینجوری نیست که از زندگی دست بکشیم

نریمان
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

جناب منصور مدیر کجا هستی و چقدر حقوق میگیری

منصور
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نریمان

سلام.
هر چند زیاد مهم نیست اما من مدیر یه واحد تولیدی چند محصول مصرفی در وزارت راه و شهرسازی هستم.

حقوقم مٍل بقیه مدیرا.
زیاد نیست اما بدک هم نیست

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان
من فکر میکنم که ربطی به اولویت نداره بلکه فارغ از اولویت وانتخاب ها
هر کس تراز مربوط به هر تعداد دانشگاههای انتخابی رو بیاره دعوت به مصاحبه ی اون دانشگاه ها میشه و میتواند هر تعداد که دعوت به مصاحبه میشود بنا بر میل خود برای مصاحبه حاضر شود ولی در هر استان صرفا یک دانشگاه مصاحبه را انجام خواهد داد و تکمیل ظرفیت هر استان هم مربوط به مصاحبه شوندگان همان استان خواهد بود مثلا کسی که در استان البرز مصاحبه می دهد نمی تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاههای تهران شرکت کنه
دانشگاه ازاد با این شیوه خواسته هم برای خود درامدزایی کند و هم اینکه هر کس که واقعا تمایل به ثبت نام نهایی دارد در مصاحبه شرکت کنه تا صندلی ها خالی نمونه( این قسمت به نفع همه ماست)

سمیرا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۲۰ ب٫ظ

اینجوری که خیلی بده.منم اولین انتخاب رو زدن علوم و تحقیقات ولی مصاحبش خیلی سختر از شهرستانه.اخه چرا مسئولین یه شب میخوابن صبح پا میشن تصمیم میگیرن.همین خبرو یه ماه پیش میگفتن.به خدا تو هیچ کشوری انقدر هر لحظه تصمیم جدید برای کلی ادم که سرنوشتشون به این ازمون بستست نمیگیرن.حالا میبینی سال دیگه هیچ کدوم از این قانونا نیست.مثل بدون ازمون پارسال که قانون ۶ ترم رو کردن ۴ ترم.من و کلی ادم سر این قانون رد شدیم و دوباره امسال قانون شد ۶ ترم!

eliii
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

صبر کنید نتایج اعلام بشه…فعلا هیچی قطعی نیست. تا روز اعلام نتایج هر روز یه خبر جدید بیرون خواهد اومد.

م.ه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سمیرا خانم میشه خواهشا سوال منو پاسخ بدید ؟ شما پارسال بدون آزمون کلا دعوت به مصاحبه نشدید یا دعوت شدید و در مصاحبه رد شدید ؟ خیلی متشکر

سمیرا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  م.ه

دعوت شدم.مصاحبه هم عالی بود.صرفا چون ۵ ترم بودم رد شدم

م.ه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

چه اساتید بی انصافی داشتید.یعنی بعد از تایید اساتید دوباره سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نظارت میکنه ؟؟؟؟ اگر اینطور باشه چرا دیگه دعوت به مصاحبه میکنن ؟

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  م.ه

پارسال به صراحت نوشته بودن که هر کی ۵ ترمه یا ۶ ترمه یا بیشتر هست، حق نداره در بدون آزمون شرکت کنه. به صراحت نوشته بودن حداکثر تا ۴ ترمه مجازه.

م.ه
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  م.ه

پس چرا همون پارسال ۵ و ۶ ترمه ها رو دعوت به مصاحبه کرده بودند ؟؟؟ یعنی دعوت میکنن که پول بگیرن بعدش میگن شرایطشو نداشتی ؟؟؟؟؟ چقد بی انصاف. مگه مصاحبه دست اساتید نیست ؟؟؟ یعنی اونا نمیتونستن یه کاری کنن دانشجوی ۵ ترمه که از همه لحاظ اوکی بوده قبول بشه ؟؟؟

دکتری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۵۶ ب٫ظ

سلام، دوستان کسی اطلاع داره این جوابی که اعلام میشه ربطی به دکتری بدون آزمون هم داره؟ یا جواب اون جداگونه اعلام میشه؟

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

با هم اعلام میشه. اگر هم بدون آزمون و هم با آزمون ثبت نام کردید، دوتا لیست مجاز و غیر مجاز اعلام میکنن. سابق بر این مصاحبه هاشون هم جدا بود. امسال رو نمیدونم قراره برنامه چطور باشه.

دکتر بعد از این
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۳۸ ب٫ظ

سلام من فکر می کنم ۵میلیون درامد خوبی است واگر مدبریت خوبی داشته باسید به همه این چیرها میرسبد اما اگر توجیه مالب خوبی دارید حتما دکترا بخوانید چون با ابن مدیریت خانم شما و شما از این که فکر می کنید موفق تر خواهید بود

شقایق
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۱۳ ب٫ظ

وقتی تاییدیه وزارت علوم را میخواد چون اول دفترچه هم نوشته نیمه متمرکز.پس مصاحبه ها متمرکز نیست.الان که سراسری و آزاد امتحان یکی شده که نمیاند تفاوت قائل بشند..

داوطلب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۰۹ ب٫ظ

سلام بر آقا رسول. در جایی در همین صفحه فرمودید تعداد محدودیت مصاحبه برداشته شده. این مربوط به آزاده؟ممنون

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آزاد که هنوز اطلاعیه اش اعلام نشده. دولتی رو گفتم.

نیلوفر
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان ممنونم از تبادل نظراتتون من خیلی استفاده می کنم. ممنون از پی اچ دی تست عزیز

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۳۸ ب٫ظ

آرامیس درست میگه. یک ساعت پیش خبری اعلام شده مبنی بر اینکه مصاحبه ها استانی برگزار میشه. الان چک کردم حق با ایشونه

....
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۱۹ ب٫ظ

با سلام
تا حالا فکر کردین به اینکه چرا نباید دانشگاه آزاد مصاحبه ها را به صورت غیر متمرکز برگزار بکنه ؟؟ چرا اینقدر برخی دوستان خودخواه هستن واقعا چرا فقط دانشگاه دولتی باید مصاحبه ها را بصورت غیر متمرکز انجام بده نگران چی هستید اگه قراره پارتی بازی بشه یا دانشجوی بومی جذب بشه این کار را میکنن مثلا من خوزستانیم و سراسری قبول نشدم و دوس دارم آزاد بخونم چرا واسه یک مصاحبه باید فقط برم تهران ؟؟ اگه قراره پارتی بازی بشه همه جا میتونن این کار را بکنن بنظرم هر دانشگاهی جداگانه مصاحبه برگزار بکنه بهتره باتشکر

دانشجو
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۴ ب٫ظ

باسلام لازم به توضیح است که مصاحبه دانشگاه ازاد بصورت متمرکز در واحد علوم وتحقیقات انجام میشه

Setareh
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

الهی شکر

آرامیس
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان مصاحبه دکترای دانشگاه آآزاد به صورت استلنی برگزار میشه .دکتر نوریان امروز توی جلسه گفتند و نیز فرموده اند که جزییات آن پس از تعطیلی دانشگاه آزاد اعلام میشه توی سایت دانشگاه آزاد نوشته الان نگاه کردم این دیگه موثق برید نگاه کنید.

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۳ ب٫ظ

نمیشه که زینب خانم. یک نفر انتخاب اولش رو زده علوم و تحقیقات، شخص دیگری در همان گرایش، انتخاب اولش رو زده دانشگاه شهرستان که خودش اونجا ارشد گرفته. بعد آیا این دوتا مصاحبه با هم برابره؟ مصاحبه سخت گیرانه در علوم و تحقیقات با مصاحبه آسان در شهرستان که قبلا طرف ارشدش رو اونجا بوده. مصاحبه ها باید یکسان باشه. اگرم قرار بود این داستان باشه، باید از قبل اطلاع میدادن که داوطلب درست انتخاب رشته محل کنه. همه با این پیش زمینه انتخاب رشته محل کردن که مثل ادوار گذشته مصاحبه به صورت متمرکز در تهرانه. حالا که می خواد نتایج بیاد باید همه چی رو یهو بهم بزنن؟ لطفا ول کنید این منابع معتبر و موثق رو. هر روز یکی میاد یه چیزی میگه، بعد هم میگیم منبعش کجاس؟ میگه یک منبع موثق از دانشگاه آزاد. بنده تا زمانی که ابلاغیه رسمی رو در سایت دانشگاه آزاد نبینم، به هیچ کدوم از این صحبت ها اهمیت نمیدم.

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام
بله آقا رسول حق با شماست .منم با تصور این که مصاحبه ها به صورت یک جا در تهران می باشد و بعد با توجه به امتیاز کسب شده واحد قبولی مشحص می شود، انتخاب اولم رو علوم تحقیقات زدم. اگر می دونمستم که غیر متمرکزه مگه دیوانه بودم این واحد که خیلی شختگیر هست رو انتخاب کنم. کاش مصاحبه ها مثل پارسال باشه.

معماری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۳۲ ب٫ظ

اخه چرا رشته معماری ازاد باید ازمون اسکیس بگیرن ولی سراسری نه اخه ما چه گناهی کردیم من به خاطر ازمون اسکیس کلا منصوف شدم

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

اسکیس چی هست؟ برای روانشناسی هم می گیرن؟

معماری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خیر فقط رشته معماری اسکیس داره متاسفانه آخه چرا از اول اعلام نکردن من تازه متوجه شدم چند روزه عزا گرفتم و کاملا نا امید شدم

دکتری معماری مازندران
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

سلام واقعا مصاحبه ازاد اسکیس میگیرن؟ خب چه جوریه شرایطش موضوع پیشنهادی تایم ک میدن ی کم توضیح بدین دوستان من اولین ساله مجاز شدم اطلاعاتی ندارم

معماری_اسکیس
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

هنوز مشخص نیست متاسفانه

معماری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۵ ب٫ظ

شما اطلاع دارید معماری کلا چند نفر میگیرن؟

معماری_اسکیس
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

ای کاش ما بچه های معماری که شرایطمون با هم فرق داره یکم بیشتر همتهمگ بشویم و تبادل اطلاعات بکنیم
در مورد ظرفیت هم بخاطر سوالی که پرسیدین من نظر شخصیم را بیان میکنم،تا اونجا که می دونم ۲۵ تا دانشگاه معماری آزاد امسال هست،اگر مثل سال گذشته ۱۵ نفر بگیرند نزدیک به ۴۰۰ نفر بر می دارند،احتمال اینکه تو تکمیل ظرفیت نصف این تعداد را بر دارند هم بالا است

نرگس
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

سلام

امسال مثل پارسال نیست.
امسال ظرفیت در رشته های انسانی ۷ و در سایر رشته ها ۵ نفره.

قبولی خیلی سخت تره

معماری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۱ ق٫ظ

دقیقا معماری ها اصلا نمیان تبادل نظر بدن من هر روز دارم نظرات رو میخونم بلکه یه معماری هم چیزی گفته باشه که کمک بشه من خیلی استرس دارم هیچی نمیدونیم که چطور هست مصاحبه ما اسکیس رو چطور و کی برگزار میکنن ، خب ما باید بدونیم که الکی مصاحبه نریم

معماری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱:۴۳ ق٫ظ

با ٣٠٠٠ اصلا من شانسی واسه دعوت به مصاحبه دارم ؟

معماری_اسکیس
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

شما که فرمودین با ۳۰۰۰ اولا امیدتون رو به هیچ وجه از دست ندین
با اینکه اگر واقعا صحت داشته باشه ۵ نفر پذیرش.که وضیعت برای هممو ن سختر میشه
من ۹۷۷ اوردم.واقعا نمی دونم چه اطفاقی خواهد افتاد

معماری_اسکیس
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

نرگس خانم؟سلام
ببخشید من دقیقا متوجه نشدم که از کجا مطمئن هستید که ظرفیت شده ۵ نفر؟
شاید من اشتباه می کنم ولی هرچقر متن بالا رو می خونم ازش برداشت نمیکنم که ظرفیت کم شده

معماری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۶ ب٫ظ

رتبتون ٩٧٧ شده یا تراز؟ پس من الکی امیدوارم با رتبه ٣٠٠٠ من هیچ شانسی ندارمً

سیما
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۲۸ ب٫ظ

از استرس مردیم. اعلام کنید دیگه.هر هفته اطلاعیه میدن که به زودی اعلام میشه. اینم شد وضع؟؟؟؟

مدیریت آموزشی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۶ ب٫ظ

باسلام وقبولی طاعات.
من از بین ۳۰۸۱ نفر مجاز ۶۳۷ شدم به نظرتون دانشگاه ازاد خرم آباد پذیرش میشم.مقاله ندارم.
معدلم۱۷:۶۳ نمره پایان نامم ۱۹:۳۰

معماری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۸:۳۶ ب٫ظ

بله صد در صد قبول میشید

گیسو
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۰۴ ب٫ظ

دوستان تورو خدا استرس ندین ان شالله هرکسی واقعا میخواد بخونه قبول شه منم دعا کنین

به علی مهندس مالی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۴:۱۲ ب٫ظ

درصداتو با آخرین نفر مجاز چنده

زینب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

سلام خبر موثق مصاحبه انتخاب اولتون هر جا زدین همونجاست

مینا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام نتایج کی اعلام میشن آخرش چند برابر دعوت میشن

ثمین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

به زینب:
کجا نوشته این خبرو؟

زینب
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

از جای مطمعن شنیدم

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام بر بانو زینب عزیز
ببخشید این که فرمودن مصاحبه در همون واحد انتخاب اول خواهد بود، آیا مثل سال گذشته مثلا اگر بعد ازمصاحبه امتیاز کسی به واحد انتخابی اش نرسید آیا قبولی اش به انتخاب های دوم و سوم او منتقل می شود؟

----
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
اقا منو بگین ک من ١تیر اعزام هستم اگه مصاحبه ها متمرکز بشه من تَو اموزشی چ جووی برمً مصاحبه
اینارو هم لحاظ کنین
اینم شأنس بد من

علی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۰:۰۶ ق٫ظ

خب آقا رسول اگه اینجوری بود که مصاحبه کننده ها باید ۶ماه بیش از ۱۰۰هزار نفر را مصاحبه کنن کجا سازمان سنجش گفته اصل پیامشوبذار دروغومیزارن دهن مرده

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خبرش توی همین سایت هم گذاشته شد، چند هفته پیش. شما در جریان نیستید حتما. امسال محدودیت نداره مصاحبه ها و هر کسی هر جایی که دعوت بشه میتونه بره مصاحبه بده. حتی اگر بیش از ۱۰ جا هم بخواد بره مصاحبه مشکلی نیست.

دانشجوی دکتری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام برای مصاحبه اصلا محدودیتی نداره هر جا که مجاز شوید می توانید بروید مصاحبه حتی اگر تمام انتخابهایتان مجاز شوید . مهم این است که خودتان را برای مصاحبه کاملا آماده کنید و با سطح علمی عالی در جلسه مصاحبه شرکت کنید .

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

در ضمن شما این عدد ۳ تا ۵ رو بر چه اساسی میگی؟ شما برای این عدد ۳ تا ۵ منبع معتبر داری؟ چون بنده دارم هر روز اخبار این سایت و جاهای دیگه رو میخونم. اما چیزی در خصوص ۳ تا ۵ ندیدم. به نظر میرسه این تصور خود شماس. وگرنه هیچ محدودیتی اعلام نشده.

سحر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

سلام.
من یه مقاله واسه یه کنفرانس بین المللی فرستادم و وقتی با استادم در میون گذاشتم به من گفتن قبل از ارسال بهتر بود با من تماس میگرفتی و میپرسیدی. بنظر شما حالا که استادم ناراحت شده بهترین کار اینست که به مصاحبه اون دانشگاه نرم؟کسی اگر نظری داره لطفن راهنماییم کنه.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اگر اسم ایشون رو بدون اجازه نوشتی حق داره. اما اگر ایشون استاد راهنمای شماس، مشکلی نداره. از این دست موارد اغلب پیش میاد.

اکبر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

مگه استادت تو مصاحبه هست؟
اگر باشه هم بیخیال ناراحتیش شو مهم نیست.
شاید ناراحت برای این شده که میخواسته نویسنده اول باشه

Omid
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام نه چه اشکالی مگه اینکه بخوان اذیت کنن بهش فک نکن

دانشجوی دکتری
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

قبل از مصاحبه برید و شرایط را برای استادتان توضیح دهید .احتمالا ایشان می خواستند مقاله در مجله چاپ شود نه در کنفرانس.

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من با استاد راهنمام در خصوص در اوردن مقاله از پایان نامه صحبت کردم گفتن اگر از پایان نامه خارج شود نیاز به هماهنگی کردن نداره ولی اگر از خارج از پایان نامه است باید حتما با استادی که نامش در مقاله قید میشه از قبل هماهنگ بشه

علی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

اصلا اینجور نیست که فکر می کنید. بین سه تا پنج انتخاب یک نفر میتونه واسه مصاحبه داشته باشد

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خیر اینگونه نیست. اتفاقا امسال سازمان سنجش اجازه داد که داوطلبین بدون محدودیت به مصاحبه برن. محدودیت رو برداشت. بعد شما میفرمایی محدودیت ۳ تا ۵ محل مصاحبه داره؟ نه اینطوری نیست.

eliii
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

این فضای نا امیدی چیه همگی راه انداختید توی سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدم از دنیا سیر میشه میاد اینجا کامنتها رو میخونه.

محمد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  eliii

بله درسته فضاکاملا ناامیدکنندس.چراکسی که شرایط مالیه خوبی داره خودشوناراحت کنه
ناامیدی برای اونایی بایدباشه که درعین شایستگی شرایط کاری ومالی خوبی ندارن
روی صحبتم خودم وهمشهریهامه که درشهری زندگی میکنیم بابالاترین نرخ بیکاری

eliii
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

از کجا فهمیدید شرایط مالیم خوبه؟
فقط میگم یا نخونیم دکترا رو…یا با اشتیاق بریم سمتش.
من خودم هنوز تصمیم قطعی ندارم برای دکترا بخاطر هزینه اش.
شغل ثابتی هم ندارم!

حکمت متعالیه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

باسلام و عرض تبریک حضور تمامی دوستان
در جواب حمیدآقا
توضیحات شما بسیار جالب بود، اما نکته ای مهم در اینجا وارونه جلوه داده می شود. البته منظورم به کلام شما نیست، به طور کلی. احتمالا در ثبت نام ها تا کنون باید زیاد دیده باشید که برعکس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، چیزی که خیلی سوال می شود سوابق پژوهشی و یا برنامه پژوهشی برای آینده و اصولا پژوهش و به معنای اصلی “علم” یا تولید علم است. منتها ظاهرا هدف از تحصیل در مقطع دکتری و تعالی علمی ظاهرا به طور کل عوض شده است. یعنی اکثرا هدف از گرفتن مدرک دکتری را ارتقای شغلی و درآمد بیشتر و … ذکر می کنند. اگر کسی هدفش کسب علم و ارتقای سطح علمی خود و جامعه اش باشد آن موقع طور دیگری به دانشگاهها و هزینه ها و شرایط نگاه می کند. مثلی بسیار معروف در باب درخت این است که هیچ گاه هدفش این نیست که چند نفر زیر سایه اش می نشینند و چند نفر را می تواند به دور خود جذب کند، بلکه تنها به ساختن خود و ثمره وجودیش می پردازد و آنگاه در کنار آن حتی بدون اینکه بخواهد سایه اش گسترده می شود و میوه های فراوانی که داده باعث ازدیاد امثال خود و بهبود زندگی اطرافیانش هم می شود. با عذرخواهی از پرچانگی.

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

دوست عزیز
اگر شما به علم نیاز دارید و نه مدرک دکتری صدمیلیونی نیاز به تحصیل به این شکل نیست خود واحد علوم و تحقیقات صددرصد اساتید اجازه می دهند رایگان در کلاس حضور داشته باشید و استقبال می کنند و دستتون هم می بوسند که اینقدر علاقه مند هستید و میتوانید برای گسترش علم و پژوهش بدون مدرک گرایی و کنکور فعال باشید ، با اساتید ارتباط داشته باشید و نوآوری داشته باشید و نیاز به این همه هزینه کردن و استرس نیست.
درست نمی گم؟

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

خیلی عالی نوشتید. احسنت.
بنده خودم به شخصه در طول مقطع کارشناسی ارشد خیلی چیز یاد گرفتم. دو برنامه رو که اصلا باهاشون شناختی نداشتم یاد گرفتم در زمینه داده کاوی و شبکه عصبی مصنوعی. علاوه بر این دو برنامه به برنامه متلب Matlab مسلط شدم که تا قبل از اون فقط اسم متلب رو شنیده بودم. تا قبل از ارشد فقط اسم isi رو شنیده بودم اما الان علاوه بر مقالات isi که دارم، به حدی مهارت پیدا کردم در این زمینه که در شبکه مجازی به یک عده آموزش میدم. مقطع ارشد خیلی سطح علمی و پژوهشی من رو بالا برد. قطعا دکتری هم همچنین خواهد بود. البته اینم بگم که خودم با اشتیاق دنبالش بودم که از مقطع ارشد درست استفاده کنم.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۸ ب٫ظ

آقا یا خانم ۷۰

چطور چیزی از دست داده نمیشه؟ یعنی شما میگی همه فارغ التحصیلان دوره های روزانه و شبانه و پردیس الان مشغول به کار هستن؟ یعنی فارغ التحصیل دانشگاه دولتی که الان بیکار باشه نداریم؟ چرا این طرز فکر رو اصلاح نمی کنید؟ اتفاقا میزان جذب دانشگاه آزاد از فارغ التحصیلان خودش خیلی بیشتر از میزان جذب فارغ التحصیلان پردیس ها در دانشگاه های دولتی بوده. حتی بهترین دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه تهران و صنعتی شریف و … باز هم در بین دانشگاه های معتبر دنیا رتبه جالبی ندارن. این دسته بندی ها فقط مخصوص برخی افراد در ایران هست. وگرنه دوست بنده با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تونست پذیرش بگیره برای دانشگاه آیووا آمریکا. کار ویزاش رو همین هفته انجام داد و مرداد ماه عازم هست به سمت آمریکا. اصلا برای اونا فرقی نداره دانشگاه آزاد شهرستان یا دانشگاه روزانه شریف. من دارم برات از یک تجربه عملی میگم. مشابه این دوست بنده هم صدها مورد دیگه هست.

20
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

آنها اگر هم مشغول کار نباشند، لااقل آن ۸۰ تا ۱۱۰ میلیونی که می توانستند با آن کسب و کار مناسبی داشته باشند را از دست نمی دهند.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  20

مگر شهریه پردازهای غیر دانشگاه آزاد از جمله شبانه و پردیس و پیام نور و … پول پرداخت نمیکنن؟ خب اگر اینطور حساب کنید، پول آنها هم هدر رفته. واقع بین باشید لطفا.

اکبر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  20

مگه بیکارهای پردیس و شبانه مجانی خوندند و چیزی از دست ندادند؟

20
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

فرقی نمی کند این شرایط برای تمام دانشگاه هایی که شهریه پردازند صادق است.

سمیرا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۲۸ ب٫ظ

یعنی یک نفر رتبش خوب باشه و یه رشته ای تو ۲۰ واحد دانشگاهی باشه به هر ۲۰ واحد دعوت میشه و باید ۲۰ تا ۱۲۰ هزار تومن به جز هزینه رفتن به ۲۰ شهر رو پرداخت کنه؟این مساله به نظرتون با عقل جور درمیاد؟

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

متاسفانه همین روند سال هاست که داره برای دانشگاه های دولتی انجام میشه. مخصوصا امسال که محدودیت تعداد مصاحبه وجود نداشت. اما منطقی نیست که دانشگاه آزاد هم بخواد همین رویه رو دنبال کنه. البته خوبه براش از لحاظ مالی و پول بیشتری گیرش میاد، اما داوطلبین متضرر میشن به شدت. همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از یک خانواده هستن و زیر نظر یک سرپرست اداره میشن و همگی یکپارچه هستن. اما دانشگاه های دولتی کاملا مستقل از هم هستن و بودجه و خزانه جداگانه ای دارن. منطقی نیست که دانشگاه آزاد بخواد برای هر مصاحبه پول بگیره. این روند همچنین باعث میشه که تبعیض ها زیاد بشه و دانشجویانی که ارشد رو در همون دانشگاه خوندن، شانس پذیرش بالاتری داشته باشن.

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  رسول

دقیقا من با شما موافقم آقا رسول،مصاحبه به صورت غیر متمرکز اونم به صورت نا محدود یه ظلمه در حق داوطلب اونم با اون هزینه گزاف برای هر واحد،امیدوارم این کساله فقط در حد یه حرف سطحی باشه چون در مصاحبه هم دانشجوهای هر دانشگاه ارجعیت دارن به دانشجوهای سایر واحدها،یعنی بازی مجدد با سرنوشت یه عده

آموزش زبان
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

ببخشید شما دکترا میخونین یا منتظر اعلام نتیجه این؟

پشت کنکوری
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

اتفاقا خوب شد .. حداقل طرف الکی نمیره مصاحبه

سمیرا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پشت کنکوری

اتفاقا من کلی ادم میشناسم که اگه ۴۰ جا هم دعوت شن میرم پس دلتونو به این چیزا خوش نکنین دوست عزیز این راهکار منطقی نیست.در ضمن هر واحدی دانشجوی بومی ارشد خودشو میگیره و این خیلی خیلی بده

سارا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پشت کنکوری

دقیقا باهاتون موافقم

دریا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۵۷ ب٫ظ

توروخدا یکی جواب بده آیا مصاحبه ها به استان ها متحول شده

دکتری
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

بله قطعا

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دوست عزیز هنوز هیچ چیزی اعلام نشده و نمیشه با قطعیت گفت. باید منتظر اطلاعیه سازمان مرکزی باشیم.

به نیما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۲۳ ب٫ظ

شنبه و یکشنبه

شیرین
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۶ ب٫ظ

دوستان گلم
بنظر شما با این تفاسیر
نتایج آزاد وی اعلام میشه

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

هفته آینده

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۳۸ ب٫ظ

سوال بنده از دانشگاه آزاد: با عرض سلام. شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، امسال به صورت متمرکز برگزار نمی شود. یعنی بر خلاف سال های پیش که فقط مصاحبه ها در تهران برگزار می شد، امسال سایر واحدهای دانشگاهی شهرستان ها نیز مصاحبه برگزار می کنند. می خواستم در این مورد توضیحاتی را بفرمایید. با تشکر.

پاسخ دانشگاه آزاد: در خصوص شرایط و ضوابط مصاحبه ها بعد از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

بخش پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد، پاسخ شفافی به بنده نداد. موکول کرد به اطلاعیه ای که بعد از اعلام نتایج منتشر میشه. هیچ نظری هم در مورد متمرکز یا غیرمتمرکز بودن مصاحبه ها نداشت.

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۲۲ ب٫ظ

سخنی با اهالی کنکور دکتری آزاد دارم ابتدا رزومه خودم رو میگم ابتدای دهه ی ۸۰ وارد دانشگاه ازاد معتبر در شهرستان در رشته خودم و نزدیک محل سکونت خودم شدم ان موقع ها فقط مهم قبولی در کنکور بود یعنی طوری بود که نمی شد راحت دانشگاه ازاد قبول شد و با تراز ۶۰۰۰ و رتبه حدود ۴۰ نفر اخرین نفر قبول شده در رشته مهندسی می شدی بعد سریعا ارشد رو از دانشگاه علوم و تحقیقات گرفتم و برام مهم بود که دانشگاه ارشدم یه دانشگاه جون دار باشه سپس سه سال مدرس دانشگاه یکی از بهترین واحدهای دانشگاه ازاد شدم و به دلیل اینکه این واحد پول خوبی بهم بابت تدریس نمی داد مجبور شدم در ۳ واحد به طور همزمان به مدت ۴ سال تدریس کنم و در یکی از بهترین وزارت خونه ها استخدام شدم با حقوق حدود ۵ میلیون تومان الان تقریبا زندگی کامل و خوبی دارم تونستم خونه ام رو در مرکز شهر به صورت اپارتمانی بخرم و ماشین سطح خوبی هم خریدم توی جامعه و خانواده و کار هم جایگاه خوبی دارم و مشکل از اینجا شروع میشه که خواستم دکتری شرکت کنم که برای اینده ام خوب باشه ابتدا چندین بار منابع عوض شد سپس دانشگاه ازاد با یک حرکت عجیب همه واحداش وارد پذیرش شدن تونستم یکی از واحدهای تهرانش قبول بشم اما چون دوست داشتم علوم و تحقیقات باشه و اونموقع به خاطر داشتن قسط و بحث تولد فرزندم و جهشی خوندن فرزند دیگم و ارتقا گرفتن در کارم… ادامه نظر»

به حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

شما فرمودید ماشین خوبى دارید . منظور شما از ماشین خوب هم احتمالاً ماشینى است که ٧٠ میلیون حداقل قیمت دارد . به نظر اینجانب ارزش دارد که ماشین را بفروشید و در دانشگاه علوم تحقیقات دکترى بخوانید.ضمن اینکه این ٨٠ میلیون شهریه دکترى دانشگاه آزاد را باید در طى ۴ سال پرداخت کنید و یک عمر از مزایاى آن بهره مند شوید . شما که تدریس مى کنید قطعاً مزایاى مدرک دکترى ( حتى دانشجوى دکترى بودن) را حس خواهید کرد

20
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  به حمید

مزایایی وجود ندارد که فرد بتواند از آن استفاده کند.

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  به حمید

سلام
من در دانشگاه دیگر مشغول نیستم و به همین دلیل گفتم که مزایای خاصی شامل حالم نمیشه ، همچنین فروختن ماشین و خریدن ماشین مدل یایین تر یعنی حرکت به عقب.
کلا منظورم اینه از نظر مالی ۴ سال دیگه باز همینجا هستم و در ۱۵ سال بعد شاید خودش رو نشان بده این مدرک

نیما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

دوست عزیز با عرض معذرت ولی فکر کنم اینا بیشتر خیالبافی بود تا مطالب واقعی. شما اوایل دهه ۸۰ رفتی دانشگاهه ۴ سال لیسانس بعد دو سال سربازی بعد ۲ سال ارشد بعد ۴ سال تدریس دانشگاه بعد تا امتحان استخدام بدی و دعوت به مصاحبه و دعوت به کار حداقل یک سال بعد همون اول کار بهتون ۵ تومن بدن (چه کاریه که اول کار کامندی بهتون ۵ تومن بدن )بعد ازدواحج و بدنیا اومدن بچه یک سال تقریبا میشه سال ۹۴
بعد چه طور با خرج زن و بچه تونستید با این قیمت ها آپارتمان و ماشین خوب بخرید؟؟؟؟؟ عزیز دل یکمی مراعت بقیه رو هم بکن حتی اگی همه حرفات درست باشه اینجا ۹۹ درصد بچه ها شرایطشون مناسب نیست از بابت درآمد و ازدواج. از همه اینا که بگذریم اگه تا الان نتونستی تصمیم برای ادامه تحصیل بگیری که دیگه من حرفی ندارم. لااقل بقیه رو دلسرد نکن. موفق باشی دوست عزیز

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام
بله سربازی معاف شدم
کار من چند ماه اول حدود ۲ میلیون و بعد از ان حدود ۵ میلیون و الان بیشتر درامد دارم شرکت نفت و گاز پارس سکوی بهره برداری گازی ، ابتدای ترم چهار دفاع کردم و ترم بعدش هم دانشگاه تدریس کردم ترم اول دانشگاه ازدواج کردم ونزدیک به دوسال بعد بچه اولم بدنیا امد اره بچه های دانشگاه هم همین رو میگفتن که چطور این همه کار با هم انجام دادی و از پس مخارج بر امدی ، شرایط سختی بود که به پول رسیدم و الان هم به خاطر همین در خرج کردنش مرددم.
اگر راهکاری هست بفرمایید

یکتا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

اقای حمید با صحبتت هات موافقم حیفه پول با شرایط فعلی شما، از طرفی شما توان خوبی دارید پس نا امید نشید بخونید برای روزانه دولتی ، که هم دکتری رو بدست اورید وًهم مجبور به فروختن ماشین یا زدن از خرج زندگی نشید

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

منم با این دوستمون موافقم. ارزش مدرک دکتری بالاتر از ماشین شماست. چون شما باز هم میتونی دوباره ماشین رو بخری. دکتری چیزی هست که تا آخر عمر با آدمه. حتی پس از مرگ فرزندان ما میتونن با افتخار بگن پدرمون دکتر بود. کلا دکتر شدن یک ارزش و افتخار و احساس غروری به آدم میده که می ارزه آدم براش هزینه کنه. البته شرایط شما فرق داره. شما زن و بچه داری و به طبع با بالا رفتن سن انگیزت هم کم شده. الان دیگه باید به فکر تحصیلات فرزندانت باشی. اما برای کسانی که مجرد هستن و هنوز سن زیادی ندارن، انگیزه خوبیه.

20
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

باید با واقعیات زندگی کرد نه با تخیلات دریافت مدرک به هر قیمتی

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

سلام ، سوال من اینه ایا ۴ سال بعد و بیشتر کسی اهمیتی به مدرک دکتری من می ده؟
ایا فرزندانمون همچین چیزی میگن ؟ اخه الان سبزی فروش ، بستنی فروش و اکثر افرادی که کسب و کار خودشون رو دارند یک زمانی با زحمت مدرک لیسانس گرفتند و الان گفتن داشتن مدرک براشون خجالت اوره چون وقت و پولشون رو در جای مناسب خرج نکردن.

20
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

مطالب گفته درست است وهر ساله عده زیادی از پذیرفته شدگان که عده ای از آنها در بخش های مختلف این سایت نیز اظهار نظر کرده اند، بدلیل شهریه کمرشکن این مقطع از ادامه تحصیل انصراف می دهند.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  20

باید از اول فکرش رو بکنن که بعدا مجبور نشن انصراف بدن. یه عده میگن خدا کریمه. شروع میکنن اما وسطش گیر میکنن. کسی که در این عرصه وارد میشه، باید بدونه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون براش آب میخوره. اگر داره بسم الله. اگر نداره هم بیخیال بشه.

70
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

چه بساآنها نیز مانند عده ای که هم اکنون به رویا پردازی مشغول هستند، نمی دانستند که روزی شرایط اینگونه خواهد شد و تصور می کردند که از پس هزینه های سنگین برخواهند آمد.

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

با احترام به نظر همه دوستان

اگر کسی صرفاً برای پیدا کردن شغل (احتمالاً هیئت علمی) برای دکتری تلاش می کند، خیلی واضح بدانید که تقریباً جذب هیئت علمی شدن در دانشگاه های سراسری از دانشگاه آزاد صفر و در خود دانشگاه آزاد هم بسیار اندک است، زیرا بیشتر واحدهای آزاد در سراسر کشور زیانده هستند.
و اساساً کسی که تا حدود ۳۰ سالگی شغلی پیدا نکرده و یا شغل مناسبی نیافته است، نیاز ضروری به مشاوره دارد و بی خودی زمان و سرمایه اش را دور نریزد، چون با صرف وقت جهت اخذ مدرک دکتری در واقع مشکل را به چند سال آینده موکول کرده و در راه حل نمودن آن قدمی برنداشته است.

دکتری خیلی خوب است، فایده های زیادی دارد، خیلی هم کلاس دارد ولی نیاز به محاسبه هزینه فایده ی دقیق دارد. خدا شاهد است نمی خواهم کسی را نا امید کنم ولی بیشتر متقاضیان ورود به دکتری به سراب خیره شده اند. فقط کافی است با اساتید جوان (زیر ۴۰ سال) دانشگاه های خوب آزاد (علوم تحقیقات) صحبت کنید (خودم شخصاً این کار را کرده ام) و از وضع اشتغالشان و زندگیشان در یک فضای صمیمانه و نه استاد و شاگردی مطلع گردید، خواهید دید که در درون این پوسته زیبا باطنی متفاوت وجود دارد.

نیما
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

دوست عزیز چظور شما با ۵ میلیون همه چی خریدی واز زندگیت راضی هستی ولی اساتید دانشگاه با حقوق ۵ الی ۶ میلیون و مزایای مادی و معنوی دیگهای که دارن (اضافه حقوق به خاطر پایان نامه و مسیولیت های ی که دارند )راضی نیستن؟؟؟ باز یکمی به نطرم خیالبافی کردی

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

نیما جان، داداش من یک حمید دیگر هستم.
ولی شما کاری به حقوق ۵ میلیونی و ماشین خوب نداشته باشید.

جان کلام، سراب شغل خیلی خوب بعد از اخذ مدرک دکتری است.

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

اساتید بسیاری را دیده ام که دنبال کانال زدن به محل کار دانشجوهای خود هستند و این یعنی مشکل مالی در سطح هیئت علمی، بعلاوه که ماجرای هیئت علمی در دانشگاه سراسری برای دانشجویان آزاد چیزی شبیه جوک و در دانشگاه آزاد کاری بس دشوار و در بسیاری از رشته ها ظرفیت تکمیل و یا مازاد است.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

حالا چرا روی سخن شما صرفا به داوطلبان دانشگاه آزاد بود؟ کافی است سری به پست های قبلی همین سایت بزنید و شهریه های دوره شبانه و پردیس ها را نگاه کنید. بله شهریه ها زیاد است اما نه فقط برای دانشگاه آزاد. از قدیم اینطور جا افتاده که دانشگاه آزاد چون دولتی نیست باید پول زیادی داد. اما در چند سال اخیر شهریه ارشد و دکتری دانشگاه آزاد تقریبا برابر و حتی در پاره از موارد نسبت به پردیس ها کمتر بوده است. به عنوان مثال در مقطع کارشناسی ارشد، هزینه پردیس ها به مراتب بیشتر از دانشگاه آزاد است. الان دقیقا مشکل شما چیه؟ اینکه دکتری خوندن عمر تلف کردنه برای ما یا شهریه ها زیاده؟ اگر به عقیده شما دکتری وقت تلف کردنه و در آینده هم شغل مناسبی نیست، پس چرا اسم از شهریه می برید؟ یعنی اگر شهریه ها کم بشه، مشکل شغل جوانان حل میشه؟ دوست عزیز مشکل اشتغال برای همه هست. پس خیلی ها ترجیح میدن دکتر بیکار باشن به جای دیپلمه بیکار. کسی که پولش رو نداره، خودش عقلش میرسه که سراغ دکتری پولی نره. کسی که هم وقتش رو داره و هم پولش رو داره، دوست داره این شکلی سرگرم باشه.

70
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

با قبول شدن در دکتری دولتی لااقل چیزی از دست داده نمی شودامااگر بنا باشد ۸۰ تا ۱۱۰ میلیون (بدون احتساب افزایش ۱۵ درصدی سالانه) هزینه شود و در آخر بدون پیدا کردن یک شغل مناسب تنها یک مدرک بدون کاربرد گرفته شود، بهتر است به جای برخوردهای هیجان زده و تخیلی کمی بیشتر تامل نمود.

پروین
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

چی بگم؟؟؟ مگه کشی جلوی ازدواج و فرزندان شدن و خونه و ماشین شما را گرفته ؟؟؟؟ زندگی همینه دیگه یکی دوس داره زن و بچه از پولش خرج کنن یکی دوس داره مجرد بمونه و تموم پولش را الکی هم شد خرج کنه . لذا این صحبت شما کاملا اشتباه است و نسخه صدق شده درباره شما لزوما برای دیگران درست نیست.

راضیه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

بنظر بنده، شما که شرایط نرمال رو به ایده آل زندگی رو دارید، شغل خانواده خونه و ماشین. دیگه مدرک دکترا چقدر بخواد شمارو از این بالاتر ببره! اگر دنبال علم هستید که با مقاله و کتاب به هدفتون میرسید. این ۱۰۰ میلیون رو دوتا بیمه عمر برای دو فرزندتون بخرید که آینده بچه هاتون کمتر چاله چوله داشته باشه.

حسابداری.مهسا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۵۶ ب٫ظ

لطفا خودتون رو زیاد اذیت نکنید.من الان تماس گرفتم ۴۷۴۳ فرمودند نتایج دانشگاه آزاد اوایل تیر ماه اعلام خواهد شد.فعلا به روزه داری خود برسید.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۴:۴۵ ب٫ظ

مهسا خانم قطعا هفته آینده اعلام میشه.

سارا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۲۳ ب٫ظ

هی خدا دست به طلا بزنیم خاک میشه شانسسس ما چرا امثال باید ظرفیت ها کم شه چزا سال های قبل همه راحت رفتن حالا واسه ما!!!!!

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا نوبت به ما رسید همه چی عوض شد،بدون برنامه همه کار کردیم،یه سال از زندگیمون الکی الکی از دست رفت

به مهسا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

شما که خیلى خوش شانس هستید . اگر ورودى کارشناسى ارشد ٩٣ یا ٩۴ دانشگاه آزاد هستید ، عملاً بدون کنکور این دوره را پشت سر گذاشتید و حال متقاضى دکترى هم هستید! ما نیمه اول دهه شصتى ها چه بگوییم که آن زمان قبولى کارشناسى ارشد دانشگاه آزاد از دکترى امروز سخت تر بود. پس خدا رو شکر کنید مهسا خانم

بیتا حقوق جزا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  به مهسا

دقیقا ، ٩٠ شرکت کردم حقوق تهران ٧٠٠٠ و خورده ای بود اخرین نفراتش با ۶٠٠٠ و خورده ای ٩١ تکمیل قزوین قبول شدم بعدم همه راحت ارشد گرفتن و مدرک ما بی اعتبار شد

فاطمه
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام فکرنکنم اکراینجوری باشه آقارضااکثررشته هاحذف میشه تازه ازکجابایدفهمیدکدوم کدرشته موردتاییدوزارت علوم هست؟؟؟؟

حامد
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام. داخل سایت سازمان سنجش اعلام کرده بود . برای مثال رشته مدیریت بازرگانی ۷ مرکز رو اصافه نوشته بودند

دکتر آز
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۴۸ ب٫ظ

دوستان حالا این بازنگری چقدر طول میکشه؟
یعنی امروز اعلام میشه؟

reza
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱:۳۰ ب٫ظ

دوستان یادتان هست بنده قبلا گفتم امسال پذیرش صرفا براساس کدرشته های تایید شده قطعی با ظرفیت حداکثر ۷ نفر است ولی افرادی بنده را به شایعه پراکنی متهم کردند. شاهد عرض بنده اگر غیر از این بود نیاز به تایید مجدد کدرشته های دفترچه دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم نبود.
امسال تعداد زیادی از کدرشته های موجود در دفترچه دانشگاه آزاد یا پذیرش ندارند یا اگر مشروط بگیرند ظرفیتشان زیر ۵ نفر است.

رسول
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  reza

کد رشته محلی حذف نمیشه. اون موقع هم به شما عرض کردم. دفترچه با نظارت وزارت علوم منتشر شده بود. هیچ کد رشته ای حذف نمیشه.

فرشاد جمالی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام
به نظر شما برا مصاحبه آزاد هم باید فرم صلاحیت عمومی تکمیل شود ؟ لطفا اگه کسی اطلاع داره پاسخ بده

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرشاد جمالی

خیر. نیاز نیست.

حسندوست
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

کسی خبر داره که مصاحبه دکتری آزاد امسال مثل سال گذشته بصورت متمرکز در یکی از واحدهای تهران هست یا اینکه مثل سراسری در واحدهای دانشگاهی انتخابی انجام میشه؟
ممنون میشم در صورت داشتن اطلاع موثق اطلاعرسانی بفرمایید.

رسول
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ۵:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسندوست

هنوز مشخص نیست

مدیریت فناوری اطلاعات
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

سلام
من در رشته مدیریت فناوری اطلاعات دارای رتبه ۲۸۵ و نمره ۳۳۶۱ شدم اما در دوره های روزانه و شبانه و غیر انتفاعی دعوت به مصاحبه نشدم، به نظر شمادانشگاه آزاد و به ویژه علوم و تحقیقات تهران دعوت می شوم؟

مهدی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۹ ق٫ظ

واحد قشم احتمال داره دعوت به مصاحبه بشین

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

مگه قبلا وزارت علوم تایید نمیکرد؟یعنی تصمیمشون توی کاهش ظرفیت جدیه؟

Amin
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه قبلا فقط رشته های مورد تایید رو انتشار میداد بدون اینکه مستقیما تو انتشار دفترچه و اسامی دخالت کنه ولی امسال مثل اینکه تصمیم جدی گرفتن مستقیم تو همه موارد اعمال نفوذ کنند و به نظر میاد ظرفیت ها کاهش پیدا کنه.