زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری 92

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری نیمه متمرکز سراسری 1392 در تاریخ 14 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: کارت ورود به جلسه آزمون به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه 14 اسفندماه تا پنج شنبه 17 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد بنابراین داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

توکلی با اشاره به ترتیب برگزاری آزمون دکتری 92 اظهار کرد: آزمون اختصاصی و استعداد تحصیلی در صبح روز جمعه 18 اسفند و آزمون زبان در بعد ازظهر روز جمعه در 37 شهرستان مختلف کشور و 114  حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای آزمون دکتری اظهار کرد: در صبح روز جمعه به هر داوطلب یک پاسخنامه و دو دفترچه شامل دفترچه شماره یک (اختصاصی) و دفترچه شماره دو (استعداد تحصیلی) داده می‌شود که پاسخنامه و دفترچه آزمون هر داوطلب در بسته‌های نایلونی جداگانه بسته بندی شده است.

 

همچنین در جلسه آزمون بعد از ظهر روز جمعه نیز یک پاسخنامه و دفترچه زبان در کیسه‌های نایلونی جداگانه به داوطلبان داده می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
اسفند ۹, ۱۳۹۳ ۹:۱۳ ب٫ظ

من هنوز دانشجو ارشدم…بخاطر پایان نامه هیچی نتونستم بخونم..فقط برای اشنایی میام…خیلی سخته؟؟؟

بهادر
اسفند ۱۴, ۱۳۹۲ ۶:۳۵ ب٫ظ

رتبه زیر یک مربوط به خودمه

mot
اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهادر

موفق باشی!!!!!!!!!!!!!!!

معصومه حمزه ای
بهمن ۲۰, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

دیدگاه خوب و مساعدی دارم