موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دانشجوی دکتری پولی در پردیس کیش دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی 92-1391 در مقطع دکتری از طریق شیوه نامه داخلی خود دانشجو می­پذیرد

به گزارش پی اچ دی تست داوطلبان محترم می­توانند از تاریخ 15/05/1391 لغایت 15/06/1391 نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند. به گفته دانشگاه تهران این مدت تمدید نخواهد شد.

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکترى تخصصى، برای سال تحصیلی921391- در 16 رشته دانشجو می پذیرد.

آگاهی از رشته ها و مواد آزمون دکتری پولی پردیس کیش دانشگاه تهران

شهریه دکتری پردیس بین الملل کیش

الف شرایط عمومی:

1 – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2 – نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذیصلاح.

3 – نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر خدمت وظیفه عمومی براى داوطلبان ذکور.

ب شرایط اختصاصی:

1 – دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از دانشگاه های داخل یا خارج کشور که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

تبصره: متقاضیان با مدرک تحصیلى معادل کارشناسى ارشد ، مجاز به شرکت در آزمون ورودى نیستند.

توجه مهم:

اولویت قبولی با داوطلبانی است که در آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش و آموزش کشور ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 92-1391شرکت نموده و به مصاحبه تخصصی رشته مربوطه دعوت شده باشند.

2 – داشتن حداقل میانگین کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد

3 – دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 31/6/9113 می توانند در آزمون شرکت نمایند.

تبصره: آن عده از داوطلبانى که تا 31/6/91 فرصت دفاع از پایان نامه کارشناسى ارشد را دارند‏، در صورت قبولى در آزمون دکترى، به صورت مشروط ثبت نام خواهند شد. بدیهى است این قبیل داوطلبان موظفند مدرک دفاع از پایان نامه تا تاریخ 31/6/91 را حداکثر تا پایان شهریور به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه ارائه دهند.

4– احراز حداقل نمره زبان عمومى مطابق شرح زیر:

– حد نصاب لازم زبان عمومى در رشته زبان و ادبیات فارسى 10 از 20 ، در رشته های آموزش زبان انگلیسی و زبان ادبیات انگلیسی مطابق شرح مندرج در ستون ملاحظات جدول اطلاعاتی و در سایررشته­ها12 از 20 مى باشد.

– داوطلبانى که قبلاٌ حد نصاب لازم را در یکى از آزمون هاى زیر از سال  2010 میلادى به بعد کسب کرده­اند از شرکت در آزمون زبان عمومى دانشگاه تهران معاف مى باشند.

 

UTEPT

UNIVERSI

TY OF Tehran proficiency Test

IELTS

TOEFL Compute Based

TOEFL Paper Based

TOEFL IBT

TOLIMO

MCHE

مربوط به رشته زبان و ادبیات فارسى

10

5

160

490

57

490

50

مربوط به سایررشته ها به جز رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی

12

5/5

180

510

64

510

60

– متقاضیانى که از سال  1389  به بعد50%(مربوط به رشته زبان و ادبیات فارسی ) و 60%( مربوط به سایر رشته ها به جز رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی) نمره آزمون زبان عمومى ورودى دوره دکترى دانشگاههاى تهران٬ تربیت مدرس ،اصفهان٬ صنعتى شریف ، امام صادق (ع) ،‌‌‌شهید با هنر کرمان، تبریز، فردوسى مشهدو شیراز راکسب نموده­اند از شرکت در آزمون زبان عمومى معاف می­باشند.

– زبان عمومى در آزمون ورودى دکترى تخصصى کلیه رشته هاى تحصیلى، زبان انگلیسى مى باشد.

– مدت اعتبار قبولى در آزمون زبان عمومى حداکثر 2 سال پس از تاریخ برگزارى آزمون مى باشد.

توجه : کسب حداقل نمره 10 از 20 درآزمون زبان عمومی برای کلیه مربیان و ایثارگران الزامی است .

ارائه و اسکن مدرک قبولى زبان عمومى در هنگام ثبت نام، برای داوطلبان کلیه رشته ها به جز رشته­های زبان و ادبیات انگلیسی  و آموزش زبان انگلیسی در هنگام ثبت نام در آزمون الزامی می­باشد.

ج‌- شیوه برگزاری آزمون اختصاصى:

آزمون در دو مرحله برگزار می­شود:

1-     آزمون کتبی : حداکثر امتیاز آزمون کتبى 50 از 100 نمره کل است و کسب حداقل 50% امتیاز آزمون کتبى ( 25 از 50) در این مرحله به عنوان شرط ورود به مرحله دوم الزامى است.

2-    بررسی سوابق علمى، آموزشى، پژوهشى و مصاحبه : در این مرحله سوابق علمى، آموزشی ، پژوهشی داوطلب توسط اعضاء هیئت علمی گروه آموزشی ذیربط بررسى و مصاحبه حضورى برگزار مى شود. حداکثر امتیاز قابل کسب در این مرحله 50 از100نمره است.

تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه همزمان با اعلام اسامى پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبى متعاقباً، از طریق همین وبگاه اعلام می شود .

– نتایج :

مجموع امتیازات مکتسبه از مراحـل اول و دوم تعییـن کننـده پذیرش نهایـی داوطلبان می باشد. داوطلب باید حداقل 50% از کل امتیاز آزمون را کسب کرده باشد.

ه مواد امتحانی آزمون  :

مواد امتحانی و ضرایب مربوطه در هر رشته انتخابی داوطلب مطابق موارد مندرج در این آگهی بوده و سطح سوالات در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد هر رشته می باشد.

و ظرفیت پذیرش :

 از 100% ظرفیت سهمیه آزاد

  1. 1.        30% به مربیان ( در صورت وجود داوطلب )
  2. 2.       20% به ایثارگران ( در صورت وجود داوطلب )
  3. 3.      50% به سایر داوطلبان آزاد اختصاص دارد .

تبصره : در صورت نبودن داوطلب در بندهای 1و 2 کل سهمیه 100% طرفیت به داوطلبان آزاد اختصاص می­یابد. سهمیه مربیان و ایثارگران جزء ظرفیت رسمی سهمیه آزاد می­باشد .

  1. 4.       پذیرش از طریق مقررات مربوط به استعداد های  درخشان دانشگاه .
  2. 5.    پذیرش مربی بدون شرکت در آزمون معرفی شده از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری .
  3. 6.       پذیرش از طریق تبدیل بورس خارج به داخل معرفی شده از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری.
  4. 7.      پذیرش دانشجویان ایرانی انتقالی از خارج از کشور معرفی شده از سوی  اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران .
  5. 8.    پذیرش دانشجویان غیر ایرانی معرفی شده از سوی دفتر دانشجویان خارجی اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران. پذیرش جانبازان روشندل که به صورت موردی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی می گردند.

1-     سهمیه مربیان

30% ظرفیت پذیرفته شدگان در هر رشته بر اساس مقررات به مربیان رسمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اختصاص دارد . لازم است داوطلبان ،حکم کارگزینی خود را همراه با سایر مدارک ثبت نام اسکن و ارسال نمایند . بدیهی است به مدارکی که به غیر از روش الکترونیکی و بعد از تاریخ مقرر ارائه گردد به هیچ عنوان ترتیب اثرداده نخواهد شد .

تبصره 1:کلیه مربیان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وابسته به دستگاههای اجرایی ،غیر دولتی ،غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی ،در صورتی که مراتب عضویت آنها به عنوان عضو هیأت علمی ،توسط هیات مرکزی گزینش استاد ،هیأت ممیزه مرکزی و یا هیأت ممیزه منصوب وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری تائید شده باشد ،با حداقل سه سال سابقه کار به عنوان عضو هیأت علمی ،می­توانند از سهمیه مذکور بهره مند شوند .داوطلب باید فرم شماره 1 (اینجا کلیک نمائید ) را تکمیل و به همراه حکم کارگزینی خود در هنگام ثبت نام اسکن و ارسال نماید .بدیهی است به مدارکی که به غیر از روش الکترونیکی وبعد از تاریخ مقرر ارائه گردد به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تبصره 2 : مربیان دانشگاه آزاد اسلامی باید علاوه بر فرم شماره 1 موافقت رسمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را نیز اسکن و ارسال نمایند .

تبصره 3: مربیان مراکز مختلف ورازت جهاد کشاورزی باید علاوه بر فرم شماره 1 موافقت دفتر آموزش کارکنان وزرات مربوط را نیز اسکن و ارسال نمایند .

2-    سهمیه ایثارگران

20% ظرفیت پذیرفته شدگان در هر رشته بر اساس مقررات به ایثارگران معزز انقلاب اسلامی شامل رزمندگان ،جهادگران ،آزادگان و جانبازان اختصاص دارد .همسر و فرزندان عزیز شهدا ،مفقودین ، اسرا و جانبازان 50%به بالا در گزینش جزء سهمیه ایثارگران محسوب خواهند شد .داوطلبان استفاده از سهمیه فوق باید گواهی استفاده از سهمیه را حسب مورد توسط بنیاد شهید امور ایثارگران و سایر مراجع ذیربط در هنگام ثبت نام اسکن نمایند .بدیهی است به مدارکی که به غیر از روش الکترونیکی و بعد از تاریخ مقرر ارائه گردد به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تبصره 1: داوطلبانی که از تاریخ 31/6/1359 لغایت 31/6/1367 حداقل شش ماه داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند ، می­توانند از سهیمه فوق استفاده نمایند .داوطلبانی که از سال 1368 به بعد یک نوبت با سهمیه مذکور در آزمونهای ورودی پذیرفته شده اند در صورتی که دارای گواهی حداقل 12 ماه حضور داوطلبانه در جبهه باشند می­توانند از سهمیه ایثارگران استفاده نمایند .

تبصره 2: داوطلبان سهمیه مربیان و ایثارگران باید حداقل 80% از امتیازات کسب شده توسط آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه آزاد ( در آزمون کتبی و مرحله نهایی) را احراز نمایند .

  • محل تشکیل کلاسها جزیره  کیش می­باشد .
  • تاریخ برگزاری آزمون تخصصی متعاقبا از طریق همین وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد. ازمراجعه و تماس تلفنی به غیر از موارد ضروری خودداری شود .
  • تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است . لذا شاغلان رسمی در سازمانها و دستگاههای دولتی در صورت قبولی در آزمون ،هنگام ثبت نام باید حکم مأموریت تحصیلی و یا موافقت با تحصیل تمام وقت خود از سوی موسسه مربوطه را ارائه نمایند .
  • چنانچه در هر مرحله از ثبت نام ،برگزاری امتحانات و تحصیل در دانشگاه مشخص گردد که داوطلب واجد یکی از شرایط فوق نبوده است بلافاصله از ثبت نام ،شرکت در امتحان و یا ادامه تحصیل او جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد .
  • در صورت تغییر شماره تلفن اعلام شده ،داوطلب باید مراتب را سریعاً به اطلاع واحد امتحانات اداره کل تحصیلات تکمیلی دانشگاه برساند .
  • در صورت قبولی ، شروع به تحصیل داوطلب منوط به تائید صلاحیت عمومی وی از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو می­باشد .
  • دانشجوی متقاضی انصراف از تحصیل در دوره دکتری نوبت دوم پس از موافقت دانشگاه و صدور حکم انصراف قطعی از دوره دکتری مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون می­باشد .
  • حد نصاب لازم برای تشکیل کلاس های درس در هر رشته /گرایش حداقل سه نفر است .

تشکیل هریک از گروههای آموزشی منوط و متوقف به حد نصاب نرسیدن تعداد پذیرفته شدگان خواهد بود و داوطلب حق هیچ اعتراضی را ندارد .

ح- نحوه ثبت نام :

  • لازم است داوطلبان مبلغ یک ملیون ریال (000/000/1) جهت شرکت در آزمون تخصصی به حساب شماره 105825900 بانک تجارت به نام پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران (قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت )واریز و از طریق وب سایت پردیس کیش دانشگاه تهران نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
  • مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .
  • مبلغ واریز شده توسط داوطلب جهت شرکت درآزمون تخصصی مسترد نخواهد شد .
ثبت‌نام
باخبرم کن!

36 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اینه
آذر ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

چه تاریخی ثبت نام کیش شروع میشه

الهام - کارشناس ارشد حقوق
مهر ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

با سلام
آیا من الان می توانم دکتری پولی دانشگاه پردیس کیش یا شیراز ثبت نام کنم ؟

مریم
مرداد ۱۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۱ ب٫ظ

ایا لازم است در آزمون سراری شرکت کنیم تا در بین الملل علوم پزشکی بتوانیم وارد شویم؟
بدون کنکور است؟
شرایط خاصی

alirezza
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ق٫ظ

با سلام .
زمان و شرایط پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ چه زمانی اعلام می شود ؟

نوشین
اسفند ۲۷, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

با سلام دانشجوی ترم اخر کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با معدل ۱۸/۶۸ هستم و سن ۲۶ سال میخواستم درازمون بدون کنکور دکترا شرکت کنم ایا میشه راهنماییم کنید متشکر

زهره
بهمن ۹, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
در دانشگاه بین الملل کیش رشته معماری در مقطع دکترا دارد؟

زهره
بهمن ۹, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام
در دانشگاه بین الملل کیش در مقطع دکترا چه رشته هایی دارد؟

راضک
آذر ۱۲, ۱۳۹۲ ۵:۴۷ ب٫ظ

سلام رشته جغرافیا گرایش برنامه ریزی توریسم در مقطع دکترا در این دانشگاه تدریس میشه؟

راهیل
آذر ۱۲, ۱۳۹۲ ۵:۰۹ ب٫ظ

واسه پذیرش دکترا پولی مدرک زبان لازمه؟لطفاپاسخ بدین.

سحر
آبان ۱, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام
من در دبی زندگی میکنم و می خواهم دکتری روانشناسی بخونم خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید برای ثبت نام در اولین فرصت و ایا ازمون دارد یا خیر پولی است.

رضا
آبان ۶, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
واحدبین الملل دانشگاه ازاد تماس گرفتم گفتن با ازمونه.کلاساش هم پنج شنبه وجمعه.

mahnaz
شهریور ۲۴, ۱۳۹۲ ۷:۱۲ ب٫ظ

سلام میخواهم مهر ۹۲ یا بهمن ۹۲ در دکتری پولی زیرا کنکور امسال قبول نشدم رشته آموزش زبان شرکت کنم.آیا پذیرش دارید؟

میترا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۲ ۸:۰۷ ق٫ظ

سلام
کسانی که از طریق دکتری با آزمون در پردیس کیش پذیرفته می شوند هنگام ثبت نام باید حتما مدرک نمره زبان عمومی داشته باشند؟
یا اینکه تا امتحان جامع برای ارائه این مدرک فرصت دارند؟

شیما
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۶:۱۲ ب٫ظ

تورو خدا یکی جواب بده … آیا برای دکتری پولی باید آزمون داد؟؟؟ چه باید کرد؟؟؟

سازمان سنجش به دنبال این است که پذیرش دکتری پولی را نیز از طریق آزمون دکتری نماید.

رها
دی ۲۷, ۱۳۹۱ ۳:۲۴ ب٫ظ

lotfan az reshtehaie fani va kardanesh ham benevisid

کیانا
دی ۲۲, ۱۳۹۱ ۸:۵۷ ب٫ظ

با سلام
آیا میشود با معدل ۱۴ در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهم؟

طاها
دی ۱۶, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

با سلام
این دانشگاه در مقطع کارشناسی هم رشته ای دارد؟

............
دی ۳, ۱۳۹۱ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگان آزاد تهرانم. معدل ارشم ۱۸/۲۰ بوده. تازه درسم تمام شده و هنوزاز پایان نامم دفاع نکردم.میخوام در دکترای بدون ازمون دانشگاه ای دولتی بهشتی و تهران برای مهر۹۲ شرکت کنم. بنظر شما شانس بچه های دانشگا ازاد چقدر هست؟؟؟ و چکاری باید انجام بدم تا پذیرفته بشم؟؟؟ و ثبت نامش کی هست؟؟؟ مرسیی

سلام
در دکتری بدون آزمون تعداد مقالات خیلی مهم است. چه تعداد مقاله علمی پژوهشی یا ISI دارید؟

فریبا
آبان ۱۶, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام با تشکر از راهنمائیهاتون لطف کنید رشته روان شناسی بالینی رو هم بیارین.در ضمن جاهایی رو که این رشته رو دارن اعلام کنید

—-

سلام
این صفحه را نیز ببینید
https://phdtest.ir/1391/02/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-91/

فریبا
آبان ۱۶, ۱۳۹۱ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

سلام ، با تشکر از راهنمائیهاتون. لطف کنید رشته روان شناسی بالینی رو هم به رشته هاتون اضافه کنید . در ضمن جاهایی رو که این رشته رو دارن اعلام کنید

حمیدیا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۱ ۸:۰۸ ب٫ظ

سلام
امروز معاون وزیر گفت دانشگاه تهران حق گرفتن دانشجوی داخلی ندارد و تا حالا هم تخلف کرده این درسته یا نه؟

نرگس
شهریور ۱۶, ۱۳۹۱ ۲:۰۱ ب٫ظ

سلام من می خواستم بپرسم واسه زبان عمومی به نظرتون چه منابعی رو باید خوند؟ تست سال های قبل رو میشه پیدا کرد؟ امتحان تستی یا تشریحی؟ ممنون

—–

سلام
برخی از کتابها در این زمینه در صفحه معرفی منابع آزمون زبان ( بالای صفحات سایت ) معرفی شده است.
سوالات سال گذشته را هم می توانید دراین صفحه دریافت نمایید.
https://phdtest.ir/1391/02/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-91/

علی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۱ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام نمره امتحان زبان عمومی را باید چه زمانی ارایه کرد یعنی یکی از شرایط ثبت نام نمره زبان عمومی است ایا در حین تحصیل می توان ارایه کرد یا اکنون؟

———

سلام
خیر . اکنون لازم است. یا باید نمره را داشته باشید یا در ازمون زبان عمومی که تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد نمره لازم را کسب کنید.

علی
شهریور ۱۳, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سلام منظور از ازمون زبان عمومی چیست آیا بعدا برگزار می شود یا ما قبلا باید گذرانده باشیم تا شرایط ثبت نام را داشته باشیم؟ با تشکر لطفا جهت تصمیم به ثبت نام سریع جواب دهید

—–

سلام
اگر نمرات ذکر شده را ندارید بعدا هم برگزار خواهد شد.

گلناز
شهریور ۱۳, ۱۳۹۱ ۹:۴۰ ب٫ظ

با سلام. لطفا تاریخ آزمون را بفرمایید که چه زمانی است؟

—–

سلام
به زودی اعلام خواهد شد.

امیرعلی
شهریور ۱۳, ۱۳۹۱ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام اگه لطف کنین حتما به این سوالم جواب بدین من کارهای ثبت نامو کردم پولم ریختم صبح زنگ زدم میگن احتمالا البته احتمالا آزمون زبان ۲۴ کیشه اما میزنیم تو سایت من اهوازم اینجا هم فقط شنبه ها و سه شنبه ها به کیش پرواز داره اصولا هم بلیط از چند روز قبل پیدا نمیشه رزرو هتل هم که خودش یه مسئله هست نهایتا تو رو خدا اگه قراره هر کدوم از مراحل امتحان کیش باشه زودتر اعلام کنین حسابی فکرم درگیر شده ممنونم.

—-

سلام
امیدواریم این مشکلات پیش نیاید. بهتر است نظرات خود را به دانشگاه هم منتقل کنید شاید موثر افتد.

هورا
شهریور ۱۱, ۱۳۹۱ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام لطفا بفرمایید دانشگاهی هست که رشته روانشناسی عمومی رو به صورت بدون آزمون و پولی ارائه بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

——–

سلام
اخبار مربوط به پذیرش دکتری پولی در بخش بدون آزمون در منوی سمت راست ( موضوعات ) قرار دارد.

سارا
شهریور ۹, ۱۳۹۱ ۹:۴۰ ب٫ظ

سلام من فوق سیاسی دارم .ایا شرایط تحصیل در رشته خودم رو دارم؟روانشناسی چطور دوست عزیز؟

سلام تاریخ ازمون کی هست
شهریور ۹, ۱۳۹۱ ۱:۰۵ ب٫ظ

باتشکر فراوان

——-

به زودی اعلام خواهد شد.

saman
شهریور ۹, ۱۳۹۱ ۸:۱۷ ق٫ظ

آیا برای شرکت در دوره دکترا مدیریت مدرک فوق لیسانس حتما باید مدیریت باشه؟ من فوق صنایع دارم.

—–

خیر. طبق دفترچه راهنمای آزمون دکتری مهندسی صنایع نیز جز رشته های مرتبط محسوب می شود.

mostafa
شهریور ۹, ۱۳۹۱ ۸:۱۴ ق٫ظ

سلام
مدرک بین الملل معتبره یا دانشگاه آزاد. آخه دانشگاه آزاد آزمون ورودی داره ولی بعضی از این بین الملل ها فقط ÷ول میگیرن.و آزمون ندارن

ماهان
شهریور ۸, ۱۳۹۱ ۸:۲۷ ب٫ظ

این دانشگاه ها از لحاظ نظام وظیفه به چه گونه اند

—–

برخی مجوز را گرفته اند و برخی خیر. باید با دانشگاه تماس بگیرید.

jahan
شهریور ۸, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سلام
آزمون مورد ذکر جهت پذیرش دانشجوی دکتری،در کدام ترم تحصیلی مشغول به تحصیل می شوند؟ با تشکر

—-

سلام
ترم اول ۹۱ – ۹۲ . مگر تأخیر خاصی پیش بیاید.

Amin
شهریور ۸, ۱۳۹۱ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام
آیا امکان شرکت در این دوره ها برای فارق التحصیلان دانشگاه آزاد نیز وجود دارد؟

——

سلام
بله حتما.

سعید
شهریور ۶, ۱۳۹۱ ۷:۰۶ ب٫ظ

با سلام آیا اینجانب با مدرک ارشد ام بی ای گرایش بازاریابی می توانم در مقطع دکترای بازرگانی بازاریابی شرکت کنم ؟ در ضمن معدل اینجانب بصورت درصد بیان گردیده زیرا من فارغ التصیل کشور هند هستم و در ترجه مدرکم توسط وزارت علوم معدل مدرک تحصیلی قید نمکی شود آیا من شرایط لازمه را دارم؟

———

سلام
اگر شرایط شرکت در آزمون دکتری را دارید شرایط این آزمون را هم دارید. ضمنا رشته شما مرتبط محسوب می شود.

farzin
شهریور ۶, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

با سلام خدمت مدیر سایت،
آیا مدرکی که میدن همان مدرک دانشگاه تهران است؟
آیا امکان گرفتن وام از صندوق رفاه هست؟ اگر هست چه مقدار؟

—–

سلام
معمولا وام داده نمی شود و در مدرک عنوان دانشگاه تهران پردیس کیش درج می شود.