مدرسان شریف پنجمین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی کنفرانس رویکردهای نوین در علوم انسانی چهارمین کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21 ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت اقتصاد و حسابداری کنفرانس علوم کشاورزی و محیط زیست  پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی کنفرانس بین المللی پژوهش در هنر کنفرانس بین المللی علوم مهندسی و تکنولوژی موسسه ابن یمین کتابخانه فرهنگ

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مهندسی هوا – فضا (۳) کد۲۳۳۳

عضویت در کانال تخصصی آزمون دکتری

نظرات (۳۰)

  1. کوروش می‌گه:

    از تمام دوستانی که در رشته سازه های هوایی رتبشون خوب شده خواهش میکنم خواجه نصیر رو نزنند تا بقیه بچه هایی که رتبشون بد شده بتونن واسه مصاحبه به اونجا دعوت بشن.

  2. سعید می‌گه:

    متاسفانه علی رغم اینکه اشتباهات واضح بود، اصلا کلید رو اصلاح نکردند.

  3. جیم می‌گه:

    من فکر کنم با همون کلید اولیه سوال ها رو تصحیح کردن، درسته؟
    آیا شما تغییری توی کلید حس کردین؟

  4. احسان می‌گه:

    رتبه من خوب شده اما نباید ظرفیت این همه کم بشه و یهویی نصف بشه!!!!!!!! لطفا باطر اینکه شانس همه زیاد بشه توی سایت اعتراض بگذارید.. من هر چه تلاش کردم سایت میزنه شماره پرونده و داوطلبیت اشتباه است. درصورتی که روی کارنامه هم همین شماره ها را زده.. لطفا شما در سایت اعتراض بگذارید

  5. احسان می‌گه:

    سلام بچه ها چرا اینقدر سهمیه کم شده؟؟ پارسال آرین رتبه مجاز روزانه ۵۱ بود امسال ۳۰؟

  6. احسان می‌گه:

    بچه ها درصداتون را
    بگین

  7. احسان می‌گه:

    با چه درصدی مجاز به مصابه روزانه میشی؟ کسی میدونه؟

  8. احسان می‌گه:

    من ۲۰ درصد بیشتر نزدم

  9. احسان می‌گه:

    با این کلید اولیه درصداتون چطوریه؟

  10. احسان می‌گه:

    سلام منم با خیلی از نظرات موافقم لطفا در سایت سازمان سنجش اعتراض بگذارید
    سوال ۳۴: نوع سازه را مشص نکرده و به نظر مقطع چند سلولی میاد پس گزینه ۲ بایستی درست باشه
    سوال۳۸: ترم EI باید تو مرج باشه که تو هیچ گزینه ای نیست.
    سوال۳۹: اشتباه تایپی دارد و نوشته”در سرگیردار” اگر منظور دو سر گیر دار باشد گزینه ۳ و اگر یک سر گیر دار باشد گزینه ۱ درست است(تحت ممان ثابت M0)
    سوال ۴۱: مشخص نشده که مساحت همه پروفیلها روی هم ۰٫۴ است یا هر کدام به تنهایی؟

  11. محمد می‌گه:

    سلام منم با نظرتون درباره سوال های ۲۴،۳۴،۳۸ و ۳۹ موافقم ، به سازمان سنجش اعتراض مینویسم شما هم همینکارو بکنید ایشالله ترتیب اثر بدن.

  12. جیم می‌گه:

    سلام آقا سعید
    در مورد سوالات ۲۴،۳۴،۳۸ و ۳۹ کاملا با شما موافقم، امیدوارم سازمان سنجش ترتیب اثری به این اعتراض ها بده.

  13. سعید می‌گه:

    سوال ۳۱ اگر در صورت سوال عنوان شده بود تنش مماسی (محیطی)، اونوقت گزینه ۲ (کلید سازمان سنجش) درست بود، در حالیکه در صورت سوال عنوان شده تنش طولی. پس گزینه صحیح گزینه ۴ خواهد بود.

    سوال ۱۶ هم گزینه ۲ و هم گزینه ۴ میتونه جواب صحیح باشه. در حالیکه سازمان سنجش فقط گزینه ۲ رو گزینه درست معرفی میکنه.

    سوال ۳۴ هم در نگاه اول یه بدنه هواپیمای چند سلولی به نظر میاد که N-1 درجه نامعین باید باشه. (N تعداد سلولها) طبق این رابطه گزینه ۲ باید پاسخ صحیح باشه.
    در مورد سوال ۳۹ سازمان سنجش گزینه ۳ رو به عنوان گزینه صحیح معرفی میکنه در حالیکه در دیاگرام خمش همواره منحنی بایستی از نقطه صفر شروع شده و به نقطه صفر ختم شود. در حالیکه در شکل d در انتهای سمت راست شکل مقدار به صفر ختم نشده است و این باعث گمراه شدن داوطلب میشود (اگر نمودار دقیقا در نقطه صفر تمام میشد آنگاه گزینه ۳ درست می بود). همچنین در صورت سوال عنوان شده “تیر در سر گیر دار” آیا منظور یکسر گیر دار بوده است یا دو سر گیر دار بوده که به اشتباه “در سر گیر دار” چاپ شده.
    در مورد سوال ۲۳ طراح مشخص نکرده منظور از تنش شکست چیست؟ میتوان ۳ برداشت از این موضوع داشت ۱- تنش نهایی قطعه ۲- تنش بحرانی کمانشی ۳- تنش تسلیم قطعه

    سوال ۳۸ صددرصد گزینه ۳ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.(در معادله دوران یک تیر تحت بار گسترده همواره توان سوم طول تیر وجود داره و در معادله خیز یک تیر تحت بار گسترده است که همواره توان چهارم طول تیر وجود داره)

    سوال ۲۴ گزینه ۴ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۱ رو گزینه درست معرفی میکنه. (بر اساس این تئوری (فلسفه طراحی fail-safe ) طراحی باید طوری صورت بگیره که اگر هواپیما در حین پرواز دچار شکست یا از دست دادن یه قطعه ای شد، تا لحظه فرود سالم باقی بمونه- به عنوان مثال اگر ناحیه ای از بال دچار تسلیم شد هواپیما تا لحظه فرود منهم نشه. یعنی اگر یه دونه از اتصال پرچها دچار شکست شد یه اتصال دیگه ای برای تحمل بار تا لحظه فرود وجود داشته باشه ).

    سوال ۲۱ گزینه ۱ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه. (کاملا مشخصه که طراحی بر اساس بیشترین ضریب بار وارده انجام میگیره، شاید در پوش پروازی یک هواپیمای خاص مثلا نقطه D یا E مقدارشون بیشتر باشه و نقطه طراحی باشند، اما در این سوال طراح سوال تاکید کرده که بر اساس دیاگرام نشان داده شده نقطه بحرانی چیست).

  14. سعید می‌گه:

    دوستان لطفا به سایت سازمان سنجش برید و به موارد زیر اعتراض کنید.
    سوال ۳۸ گزینه ۳ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۱ رو گزینه درست معرفی میکنه.
    سوال ۲۴ گزینه ۱ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.
    سوال ۲۱ گزینه ۱ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.

درج نظر