دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ مهندسی هوا – فضا (۳) کد۲۳۳۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری مهندسی هوا – فضا (۳) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

این رشته شامل گرایش سازه های هوائی است.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری مهندسی هوا – فضا (۳) ۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا مهندسی هوا – فضا (۳)

2333

ثبت‌نام
باخبرم کن!

30 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۲۸ ب٫ظ

از تمام دوستانی که در رشته سازه های هوایی رتبشون خوب شده خواهش میکنم خواجه نصیر رو نزنند تا بقیه بچه هایی که رتبشون بد شده بتونن واسه مصاحبه به اونجا دعوت بشن.

سعید
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

متاسفانه علی رغم اینکه اشتباهات واضح بود، اصلا کلید رو اصلاح نکردند.

احسان
فروردین ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

بله متاسفانه

جیم
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

من فکر کنم با همون کلید اولیه سوال ها رو تصحیح کردن، درسته؟
آیا شما تغییری توی کلید حس کردین؟

احسان
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  جیم

نه به نظرم چند تا تغییر ایجاد کردن

احسان
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۳۹ ق٫ظ

رتبه من خوب شده اما نباید ظرفیت این همه کم بشه و یهویی نصف بشه!!!!!!!! لطفا باطر اینکه شانس همه زیاد بشه توی سایت اعتراض بگذارید.. من هر چه تلاش کردم سایت میزنه شماره پرونده و داوطلبیت اشتباه است. درصورتی که روی کارنامه هم همین شماره ها را زده.. لطفا شما در سایت اعتراض بگذارید

احسان
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۸:۱۵ ب٫ظ

سلام بچه ها چرا اینقدر سهمیه کم شده؟؟ پارسال آرین رتبه مجاز روزانه ۵۱ بود امسال ۳۰؟

اندیشه
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

چرا انقدر کم شده؟؟ دو سال پیش تا ۵۹ مجاز بود!

اندیشه
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من ۲۱ شدم لب مرزم. شانسی دارم برای قبولی؟

احسان
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  اندیشه

اگه اینجوری باشه یعنی ۱۰ نفر می خوان…پس شانس شما هم کم میشه

سعید
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  اندیشه

میشه درصداتون رو بگید و اینکه سال چندمه که شرکت میکنین؟؟

احسان
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  اندیشه

من هر چی سعی میکنم اعتراض در سایت بگذارم نمیشه.. شما اگه میتونین این کار را بکنین.. نباید یهویی ظرفیت نصف بشه

احسان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

بچه ها درصداتون را
بگین

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۵ ب٫ظ

با چه درصدی مجاز به مصابه روزانه میشی؟ کسی میدونه؟

سعید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اصلا مشخص نیست. بستگی به بقیه داره. شما کجا میخونی؟ مقاله داری؟

احسان
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من هیچ مقاله ای ندارم. امیدی هم ندارم. شما از درصدای معرفی شده های پارسال خبر داری؟

سعید
اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

فکر کنم پارسال بود که نفر اول ۶۰ درصد زده بود

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۳ ب٫ظ

من ۲۰ درصد بیشتر نزدم

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ

با این کلید اولیه درصداتون چطوریه؟

سعید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

حدودا ۳۵ درصد. شما چطور؟

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

۲۰

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

تازه اگه این سوالات اشتباه باشه درصدم کمتر میشه

احسان
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۱۹ ب٫ظ

سلام منم با خیلی از نظرات موافقم لطفا در سایت سازمان سنجش اعتراض بگذارید
سوال ۳۴: نوع سازه را مشص نکرده و به نظر مقطع چند سلولی میاد پس گزینه ۲ بایستی درست باشه
سوال۳۸: ترم EI باید تو مرج باشه که تو هیچ گزینه ای نیست.
سوال۳۹: اشتباه تایپی دارد و نوشته”در سرگیردار” اگر منظور دو سر گیر دار باشد گزینه ۳ و اگر یک سر گیر دار باشد گزینه ۱ درست است(تحت ممان ثابت M0)
سوال ۴۱: مشخص نشده که مساحت همه پروفیلها روی هم ۰.۴ است یا هر کدام به تنهایی؟

محمد
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۱:۴۶ ق٫ظ

سلام منم با نظرتون درباره سوال های ۲۴،۳۴،۳۸ و ۳۹ موافقم ، به سازمان سنجش اعتراض مینویسم شما هم همینکارو بکنید ایشالله ترتیب اثر بدن.

جیم
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

سلام آقا سعید
در مورد سوالات ۲۴،۳۴،۳۸ و ۳۹ کاملا با شما موافقم، امیدوارم سازمان سنجش ترتیب اثری به این اعتراض ها بده.

سعید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  جیم

سلام
فکر می کنید درصداتون چنده؟

جیم
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

با این کلید متاسفانه ۱۵ ولی اگه عوض شه حدودا ۲۵.
شما با این کلید ۳۵ زدی؟
به نظرتون یعنی امیدی هست که کلید تغییر کنه؟

سعید
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  جیم

باید تغییر بدن، حداقل امیدوارم تغییر بدن، واقعا بعضی از اشتباهاشون خیلی واضحه.

سعید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۷:۴۴ ب٫ظ

سوال ۳۱ اگر در صورت سوال عنوان شده بود تنش مماسی (محیطی)، اونوقت گزینه ۲ (کلید سازمان سنجش) درست بود، در حالیکه در صورت سوال عنوان شده تنش طولی. پس گزینه صحیح گزینه ۴ خواهد بود. سوال ۱۶ هم گزینه ۲ و هم گزینه ۴ میتونه جواب صحیح باشه. در حالیکه سازمان سنجش فقط گزینه ۲ رو گزینه درست معرفی میکنه. سوال ۳۴ هم در نگاه اول یه بدنه هواپیمای چند سلولی به نظر میاد که N-1 درجه نامعین باید باشه. (N تعداد سلولها) طبق این رابطه گزینه ۲ باید پاسخ صحیح باشه. در مورد سوال ۳۹ سازمان سنجش گزینه ۳ رو به عنوان گزینه صحیح معرفی میکنه در حالیکه در دیاگرام خمش همواره منحنی بایستی از نقطه صفر شروع شده و به نقطه صفر ختم شود. در حالیکه در شکل d در انتهای سمت راست شکل مقدار به صفر ختم نشده است و این باعث گمراه شدن داوطلب میشود (اگر نمودار دقیقا در نقطه صفر تمام میشد آنگاه گزینه ۳ درست می بود). همچنین در صورت سوال عنوان شده “تیر در سر گیر دار” آیا منظور یکسر گیر دار بوده است یا دو سر گیر دار بوده که به اشتباه “در سر گیر دار” چاپ شده. در مورد سوال ۲۳ طراح مشخص نکرده منظور از تنش شکست چیست؟ میتوان ۳ برداشت از این موضوع داشت ۱- تنش نهایی قطعه ۲- تنش بحرانی کمانشی ۳- تنش تسلیم قطعه سوال ۳۸ صددرصد گزینه ۳ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.(در معادله دوران یک تیر… ادامه نظر»

سعید
اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ ۵:۳۸ ب٫ظ

دوستان لطفا به سایت سازمان سنجش برید و به موارد زیر اعتراض کنید.
سوال ۳۸ گزینه ۳ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۱ رو گزینه درست معرفی میکنه.
سوال ۲۴ گزینه ۱ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.
سوال ۲۱ گزینه ۱ جواب درسته در حالیکه سازمان سنجش گزینه ۴ رو گزینه درست معرفی میکنه.