پذیرش بدون آزمون دکتری 1395 دانشگاه صنعتی شاهرود

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان دکتری بدون آزمون 95 دانشگاه صنعتی شاهرود تا 18 خرداد ماه فرصت دارند ثبت نام اینترنتی خود را قطعی نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی شاهرود طی اطلاعیه ای جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 96-1395 این دانشگاه را به شرح ذیل اعلام کرد:

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون 95 دانشگاه صنعتی شاهرود

 نحوه ثبت نام:

1- ثبت نام بصورت اینترنتی بوده و داوطلبان برای ثبت نام باید از تاریخ 1395/3/1 به آدرس اینترنتی http://golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه کرده و گزینه متقاضی شرکت در آزمون را انتخاب نمایند.

2- داوطلبان باید تمامی مراحل لازم برای ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون را انجام داده و گواهی پذیرش از سیستم دریافت نمایند.

3- هزینه ثبت نام مبلغ 600/000 ریال (ششصد هزار ریال) می باشد. مبلغ هزینه باید به حساب سیبا به شماره 2178612988005 بانک ملی شعبه مرکزی شاهرود به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود واریز شود.

نکته مهم: لازم است متقاضی در حین ثبت نام شماره و تاریخ فیش بانکی را در سیستم ثبت کرده و اصل فیش بانکی را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود ارسال نماید. مبلغ واریز شده توسط متقاضی به هیچ وجه برگشت داده نمی شود.

4- داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را با پست پیشتاز به آدرس: شاهرود- بلوار دانشگاه- دانشگاه صنعتی شاهرود- دبیرخانه مرکزی، دفتر استعدادهای درخشان- صندوق پستی: 316- کدپستی: 3619995161 ارسال نمایند، به گونه ای که این مدارک حداکثر تا تاریخ 1395/3/20 دریافت گردد.

توجه: به مدارکی که بعد از تاریخ 1395/3/20 دریافت شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.  

 

تبصره 1) داوطلبان گرامی توجه نمایند که بایستی حداکثر تا تاریخ 1395/3/18 ثبت نام اینترنتی خود را قطعی نمایند؛ زیرا انجام این کار پس از تاریخ فوق امکان پذیر نمی باشد.

تبصره 2) درخواست ثبت نام بصورت غیراینترنتی امکان پذیر نمی باشد.

تبصره 3) مدارک ارسالی داوطلبان و وجه پرداختی آنها به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تبصره 4) امتیازات مورد نیاز بر اساس جداول اطلاعیه ارزیابی و محاسبه می شود.

تبصره 5) بر اساس ابلاغیه شماره 2/21/7170 مورخ 1395/01/22 وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برای پذیرش درسال 1395 کسب حداقل 60 امتیاز از جداول صفحات 3 و 4 این اطلاعیه ضروری می باشد.

تبصره 6) متقاضیان بایستی دانش آموخته 93/4/31 به بعد باشند.

 

مدارک مورد نیاز:

1- تصویر کارت ملی(پشت و رو) و تصویر شناسنامه متقاضی.

2- دو قطعه عکس 4×3 همانند و جدید از متقاضی با ذکر مشخصات در پشت آنها.

3- تصویر گواهی دانش آموختگی در مقاطع کارشناسی (کلیه متقاضیان) و کارشناسی ارشد (ویژه فارغ التحصیلان) که معدل هر مقطع در آنها ذکر شده باشد.

4- فرم تکمیل شده شماره 1 همراه با کلیه ضمائم آن.

5- فرم شماره 2 پیوست.

6- تصویر ریزنمرات تایید شده و یا تایید نشده با امضاء داوطلب.

7- ارسال تصویر وضعیت وظیفه عمومی داوطلبان مرد که لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام) یکی از شرایط مشروحه ذیل را دارا باشند.

الف- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم

ب- مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه، قبل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.

تبصره: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه می باشد، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. درغیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

ج- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که تا تاریخ 1395/06/31 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.

ه- فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنها تا زمان پذیرش در مقطع دکتری، بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.

8- تصویر گواهی مربوط به احراز نمره زبان انگلیسی (دارای تاریخ اعتبار حداقل تا 31/4/1395) برای محاسبه امتیاز از مدرک زبان.

9- اصل و فتوکپی رسید بانکی به مبلغ 600/000 (ششصد هزار ریال) به حساب سیبا به شماره 2178612988005 بانک ملی شعبه مرکزی شاهرود به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود.

10- مدارک لازم مبنی بر دارا بودن شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات (شامل کپی کامل از مقالات و سایر مدارک و مستندات موردنیاز اشاره شده در شیوه ­نامه اجرائی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز درمقطع دکتری).

11- گواهی پذیرش ثبت نام اینترنتی (که توسط داوطلب از طریق سیستم گلستان دریافت شده است).

12- توصیه نامه از حداقل دو نفر از اساتید دوران تحصیل دانشجو (ترجیحاً در مقطع کارشناسی ارشد).

از متقاضیان واجد شرایط، توسط دانشکده مربوطه مصاحبه به عمل آمده و درصورت احراز شرایط، از آنها جهت طی مراحل اداری ثبت نام مشروط به عمل خواهد آمد.

– به مدارک ناقص و یا ارسال شده پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجوی شاهرود
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز من در حال حاضر دانشجوی ارشد دانشگاه شاهرودم . واقعا شرایط اسف باره اینجا اکثر رشته ها اختیارشون دست یک استاه و معدلها ب شدت پایین .

ناهید
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ق٫ظ

شما اطلاع دارین رشته ی ریاضی چه گرایشایی رو میخوان؟
من دیروز اصفهان بودم فوق العاده بودن
من گرایشم با اونا نمبخورد ولی اینقد خوب برخورد کردن که حرف نداشتن

**
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۴:۴۸ ب٫ظ

شرایط معدلاش به چه شکله خب؟؟؟؟؟؟؟؟

سرما
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ

شرایطش چیه؟

مهسا
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سرما

سلام
شرایطش تابع شرایط ایین نامه دکتری بدون ازمون هستش.