اعلام شهریه دکتری ۹۶ دانشگاه پیام نور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهریه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور برای پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی ۹۶-۹۷ اعلام شد. شهریه دکتری 96 پیام نور

به داوطلبان عزیز شدیدا توصیه میکنیم جهت اطلاع لحظه ای از آخرین اخبار و اطلاعات کنکور دکتری به عضویت در کانال تخصصی دکتری پی اچ دی تست درآیند… کلیک کنید…

به گزارش مهر، شهریه متغیر هر واحد رساله در صورتی که نیاز به تحقیق میدانی، عملیاتی و آزمایشگاهی داشته باشد تا ۲ برابر قابل افزایش است.

شهریه دکتری ۹۶ پیام نور (ریال)

دانشگاهگروه آموزشیشهریه ثابت هر نیمسال تحصیلیشهریه متغیر برای هر واحد درسی جبرانیشهریه دروس متغیر به ازای یک واحد درسیشهریه هر واحد رساله
عمومیپایه (نظری)اصلی و تخصصی (نظری)
پیام نورعلوم انسانی۲۲.۵۷۸.۱۲۴۱,۴۹۲,۰۰۰۱,۴۹۲,۰۰۰۱,۴۹۲,۰۰۰۵,۷۳۳,۰۰۰۵,۷۳۳,۰۰۰
علوم پایه و مهندسی صنایع۲۲.۵۷۸.۱۲۴۱,۴۹۲,۰۰۰۱,۴۹۲,۰۰۰۱,۴۹۲,۰۰۰۷/۶۱۰/۰۰۰۵,۷۳۳,۰۰۰

براساس این گزارش، شهریه متغیر هر واحد رساله در صورتیکه نیاز به تحقیق میدانی، عملیاتی و آزمایشگاهی داشته باشد با تشخیص کمیته علمی رشته مربوطه تا میزان ۲ برابر قابل افزایش است.

شهریه ثابت و متغیر دانشجویان دانشگاه پیام نور مطابق مصوبات دانشگاه سالانه افزایش می یابد. افزایش شهریه مذکور مشمول ورودی های ترم های قبل نیز است. چنانچه هرگونه افزایش یا کاهشی طبق مصوبات جدید دانشگاه اعمال شود، از ابتدای سال تحصیلی قابل اجرا است.

داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از آخرین اخبار، اطلاعیه های مندرج در پرتال اصل دانشگاه را به نشانی،  www.pnu.ac.ir مطالعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجوی پیام نور
فروردین ۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام
من خودم دانشجوی دکترای پیام نور هستم این هزینه پایان نامه هزینه ظاهری هست هزینه پنهان ان( خرید لوازم ازمایشگاه و هزینه مواد و هزینه طیف گیری هاو …) به اندازه هزینه ظاهری ان هست یعنی هم شهریه پایان نامه باید پرداخت کنیم و هم تمام خریدها مربوط به کار پایان نامه خودمان تامین کنیم در نتیجه هزینه ای بیشتر از پردیس وازاد دارد.

مریم
آذر ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان دکتری شرط معدلی پیام نو داریم اگه اطلاعی دارین لطفا بگین معدل چند ممنون
هرکی جواب بده ارزو میکنم قبول شه

سهیلا..
آذر ۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان من قصد شرکت درازمون دکتری دارم ولی میخام قبلش اطلاعاتی درخصوص دانشگاه آزاد و پیام نور داشته باشم.
درخصوص رتبه علمی دانشگاه نحوه تشکیل کلاس هاو اساتید ، ومابه التفاوت شهریه دودانشگاه ذکرشده؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

مهین
مهر ۲, ۱۳۹۶ ۲:۴۶ ب٫ظ

سلام ، من دانشگاه پیام نور قبول شدم ، الان شهریه این ترم ۷میلیون است که با هزینه خوابگاه و خورد و خوراک میشه حدودا ۱۱میلیون برای یک ترم ، آیا ارزش داره که من برم ?مدرک پیام نور برای عضو هیات علمی شدن چقدر معتبر و مورد تایید است ?به نظر شما یک سال بشینم دوباره کنکور بدم ?سوال دیگه اینکه آیا میشه دو ترم اول را مرخصی تحصیلی گرفت ?و سوال آخر اینکه آیا واحدهای پیام نور با واحدهای دانشگاه های دولتی و ملی تطبیق میدن ?ممنونم

کیان
شهریور ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

احسان عزیز من خودم دکتری راه پیام نور شمیرانات قبول شدم و برای مصاحبه حدود صد نفر بدون هیچ اغراق آمده بودن(میتونید سوال کنید) و مصاحبه از ۹ صبح تا ساعت ۱۸ ادامه داشت رتبه دو و ۱۱ و رتبه های برتر راه و ترابری هم حضور داشتن و چندین داوطلب فارغ التحصیل ارشد از شریف تربیت مدرس و امیر کبیر هم آنجا برای مصاحبه اومده بودن دانشگاه هر چی باشه تهران باشه بعلاوه این دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم هست برعکس آزاد، من علوم تحقیقاتم قبول شدم اما نرفتم چون هر چی باشه آزاده. شما با فراگیرش اشتباه نگیرید دوره دکترا فراگیر نیست و همه کلاس ها حضوری هست. الان اکثر دانشگاه های مطرح کشور هم دوره های مجازی برگزار می کنند آیا از رتبه آنها کاسته شده؟ در دانشگاه های آمریکا که همه از رتبه یک تا ۲۰۰ دنیا را تشکیل می دهند هیچگاه دانشگاه های بالاتر دانشگاه های پایین تر را تحقیر و بی اعتبار تلقی نمی کنند معیار تولید علم است دوستان و دانشجوهای فعال.

شهلا
تیر ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

سلام. دانشگاه پیام نور برای دوره دکتری امسال تا قبل از بهمن یا اسفند ۹۶ـــــ یعنی همزمان با آزمون ورودی روزانه و .. ـــــ هیچ آزمونی برگزار نمی کنه؟

حمید
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

سلام در صورتی که فرم صلاحیت عمومی دکتری به موقع تکمیل نشه. امکان حضور در مصاحبه هست یا نه؟؟؟؟؟؟

محسن
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶ ۷:۵۳ ق٫ظ

سلام من دانشگاه روزانه کاشان مجاز شدم.و الان فرم ارزیابی تخصصی یادم رفته ثبت نام کنم.میتونم الان در مصاحبه شرکت کنم یا ن

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان گویا پیام نور پیش قبت نام نداره درسته ؟؟؟؟؟؟؟لطفا اگر کسی اطلاع داره پاسخ بده ممنون

دانشجوى آزاد
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۲:۰۱ ب٫ظ

ظاهراً دانشگاه پیام نور در اواخر عمرش هست
هیچ متقاضى ندارد

علی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۰:۰۶ ق٫ظ

دوست عزیز لطفا در این روزها که مصاحبه در دانشگاه پیام نور برگزار می شود تشریف ببرید و ببینید که رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور چگونه بر سر تصاحب یک کرسی در پیام نور با هم رقابت تنکاتنگ می کنند.

احسان نامدار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

هیچ وقت رتبه تک رقمی و دو رقمی برای دانشگاه پیام نور تلاش نمیکنند

تیریون
مرداد ۸, ۱۳۹۶ ۴:۰۸ ب٫ظ

امسال برای مدیریت بازرگانی مرکز تحصیلات تکمیلی تهران با ظرفیت ۱۵ نفر در سه گرایش تا ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح بیش از ۱۱۰ نفر در محل حاظر شده بودند. وقت مصاحبه هر نفر تقریبا ۱۰ دقیقه بود و داوطلبان واقعا قوی اومده بودند

راضیه
خرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۳:۴۲ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
بااین حساب فرق چندانی بین شهریه پیام نور و شبانه نیست.کسی اطلاع نداره شهریه آزاد چقدر با اینها فرق میکنه؟

علی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

تقریبا ۱۲۰۰۰۰۰ شهریه دانشسگاه آزاد در هر ترم بالاتر هست

داوطلب
خرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱:۳۴ ب٫ظ

سلام. چرا دانشگاه پیام نور هیچ رشته هنری نداره؟!

کاظم محسنی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

باسمه تعالی
با سلام و احترام ،
لطفا بفرمائید نتیجه نهائی دکتر دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۶ که به صورت متمرکز از طریق سازمان سنجش کشور برگزار شد، چه زمانی اعلام می شود ؟

با تشکر فراوان

سعیده
خرداد ۱۱, ۱۳۹۶ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم محسنی

با سلام
من داخل سایت رسمی دانشگاه آزاد این پرسش رو مطرح کردم و بعد ۴٨ ساعت جواب دادند که نیمه دوم خرداد به بعد نتایج اعلام میشه.