اعلام جزئیات پذیرش دکتری 97 دانشگاه علم و فرهنگ

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شرایط پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی 97-98 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام دانشگاه علم و فرهنگ، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجویان مقطع دکتری در این دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

شرایط و ضوابط عمومی

1- دانشجویان این دانشگاه، در صورت تأمین اعتبار، از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران (وام ازدواج و وام های عادی ضروری و اضطراری) برخوردار خواهند شد.

2- این دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال تأمین خوابگاه ندارد. اما تلاش خود را برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی معتبر و مورد تأیید خواهد داشت.

3- اعطای هر نوع مدرک تحصیلی منوط به گذراندن تمامی واحدهای مصوب درسی رشته تحصیلی، از جمله تصویب و دفاع از پایان‌نامه مربوط است.

4- در صورت ترک تحصیل، اخراج و یا انصراف از تحصیل، بدون عذر موجه به تشخیص دانشگاه، کل شهریه دوره تا زمان تحصیل دریافت خواهد شد.

5- از دانشجو همزمان با ثبت نام، ضمانت لازم برای تحصیل در طول مدت دوره آموزشی اخذ خواهد شد.

 شرایط و ضوابط اختصاصی

1- به منظور پاسداشت زحمات و خدمات ارزنده دانشمند جهادگر زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان، پذیرش در دوره روزانه رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی ، به طور مشترک با پژوهشگاه رویان و بدون اخذ شهریه صورت می‌پذیرد.

2- رتبه‌های اول آزمون دکتری سایر کد رشته‌های دانشگاه (برابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور)، که محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند در صورت پذیرش نهایی از مزیت تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.

3- رتبه‌های دوم تا پانزدهم آزمون دکتری (برابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور)، طبق جدول زیر از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود.

عنوان، کد رشته، ظرفیت پذیرش و تخفیف شهریه مقطع دکتری دانشگاه علم و فرهنگ در سال 1397

رشته ها و ظرفیت پذیرش دکتری 97 - 98 دانشگاه علم و فرهنگ

4- با عنایت به برگزاری رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی با همکاری پژوهشگاه رویان، و نظر به اهمیت طرح‌های پژوهشی این پژوهشگاه و لزوم بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشجویان مستعد برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی بنیادی و کاربردی در عرصه سلولهای بنیادی، دارا بودن حداقل معدل کل 17 در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی ضروری است. لذا خواهشمند است دانشجویانی که حدنصاب معدل را ندارند، از انتخاب این کد رشته و ارسال مدارک خودداری فرمایند.

5- دانشجویان دکتری به ازای انتشار یا ارائه هر مقاله متناسب با سطح علمی و میزان اعتبار مجله یا کنفرانس، براساس مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه مستند به آیین‌نامه تشویق فعالیت‌های پژوهشی، از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند شد.

6- دانش‌آموختگان مقطع دکتری، مشروط به احراز صلاحیت‌های لازم و نیاز واحدها، مؤسسات، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی، برابر مقررات و ضوابط مربوط؛ برای همکاری در طرح های علمی، پژوهشی و آموزشی معرفی خواهند شد.

اطلاعیه مصاحبه دکتری 97 دانشگاه علم و فرهنگ

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کتایون
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷ ۴:۰۶ ب٫ظ

علم و فرهنگ همون جهاددانشگاهی سابقه که به دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ تغییر نام داده است

آرش
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷ ۹:۲۸ ب٫ظ

فکر کنم غیرانتفاعی است

صبا
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

بله درسته غیرانتفاعی

کتایون
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷ ۸:۴۱ ب٫ظ

سلام

از دوستان کسی هست که اینجا تحصیل کرده باشه کمی بهمون اطلاعات بده؟