انتشار فراخوان مرحله ارزیابی تخصصی دکتری 1397 دانشگاه کاشان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی دکتری تخصصی سال تحصیلی 97-98 دانشگاه کاشان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه کاشان بدین شرح می باشد:

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۷ که در انتخاب رشته خود کد یا کدهایی از رشته محل های این دانشگاه را انتخاب نموده اند می رساند در صورت داشتن حد نصاب های علمی لازم می توانند از تاریخ 1397/03/01 تا 1397/03/10 (استثنائا برای رشته های نانو فیزیک و نانوالکترونیک تا 1397/03/04 و برای رشته نانوشیمی تا 1397/03/06) با مراجعه به نشانی اینترنتی https://register.kashanu.ac.ir نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل این دانشگاه ثبت نام نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷ آنها در رشته گرایش مربوطه مساوی یا بالاتر از حد نصاب اعلامی دانشگاه کاشان باشد. شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، ۸۰ درصد حد نصاب های اعلام شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

الف- مرحله ارزیابی تخصصی کلیه دوره های دکتری دانشگاه کاشان اعم از روزانه نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان از طریق مصاحبه شفاهی و بررسی سوابق علمی انجام می شود.

ب- مرحله مصاحبه جهت ارزیابی تخصصی داوطلبان طبق جدول زیر انجام خواهد شد.

دریافت جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری 97 دانشگاه کاشان

ج- مدارک مورد نیاز که می بایست داوطلبان برای انجام مرحله مصاحبه همراه خود داشته باشند:

  • فرم تکمیل شده مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ دانشگاه کاشان
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷
  • اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 97/6/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 96/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند).
  • اصل و تصویر مدرک کارشناسی (آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، می بایست اصل و تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند).
    تبصره- داوطلبانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۴ و ۵ فوق نمی باشند. لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
  • ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد (آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند می بایست ریز نمرات مقطع کاردانی را نیز ارائه نمایند).
  • پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • اصل و تصویر گواهی شرکت در آزمون های ملی و یا بین المللی که در آن نمره زبان اخذ شده مشخص باشد.
  • اصل و تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • سایر مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی
  • رسید پرداخت مرحله ثبت نام اینترنتی اولیه به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال (جهت شرکت یک داوطلب در مصاحبه چند کد رشته محل این دانشگاه، پرداخت مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال بدون توجه به تعداد کد رشته- محل ها کافی است ).

د- تذکرات مهم:

  • احراز تمامی شرایط عمومی و اختصاصی اعلامی در دفترچه های شماره 1 و 2 آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1397 برای کلیه داوطلبان ضروری است.
  • کلیه داوطلبان که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه کاشان قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها به صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

شهریه دوره های غیرروزانه دکتری 97 دانشگاه کاشان

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رسول
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۳:۰۵ ق٫ظ

سلام من به ثبت نام مصاحبه دکتری نشدم امکان تمدید هست؟

شینا
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام خسته نباشید من نتونستم ثبت نامه اینترنتی کنم ایا امکانش هست حضوری برم تاریخ مصاحبه فردا هستش

پردیس
خرداد ۵, ۱۳۹۷ ۵:۱۴ ب٫ظ

سلام
ایا از امکانات و شرایط پردیس کاشان اطلاعی دارید؟

مهندس شیمی پلیمر
خرداد ۵, ۱۳۹۷ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

تفاوتی با دانشجوهای دیگه نداره پردیسش…دانشگاه آرومیه